плани конспекти з фізкультури 1 4 кл

плани конспекти з фізкультури 1 4 кл

Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури у 2016 - 2017 навчальному році додаток до листа міністерства освіти і науки україни від 17. Конспект уроку з фізичної культури, 11 клас (легка атлетика) автор. Вчитель молчанова валентина володиміровна тема уроку.

Елементи баскетболу автор. Вчитель фізичної культури шкамаріда тетяна станіславівна матеріал підібраний для учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Вчитель фізичної культури тхір назарій володимирович вправа 1. Скакалка внизу, складена вчетверо (мал. Вчитель фізичної культури тхір назарій володимирович тема уроку.

Гімнастика місце проведення. Спортивний зал сзош №7 м. Вчитель початкових класів боговик валентина іванівна бути здоровим – природне прагнення людини. Вихователь днз сьомик надія юріївна мета. Вчитель фізичної культури кормілець сергій володимирович джeрeла виникнeння i рoзвиткy тeoрiї i мeтoдики фiзичнoгo вихoвання такi. Практика грoмадcькoгo життя. Вчитель фізичної культури гладуняк юрій миколайович місце проведення. Спортивний майданчик школи. Лижі, лижні палиці, свисток, секундомір. Вчитель фізичної культури гладуняк юрій миколайович тема. Выберите подкатегорию. Читання до підручника богданець­ - білоскаленко. Українська мова до підручника захарійчук м. Цікаві завдання з української мови. До підручника гільберг т. До підручника листопад. Переглянути сторінки нуш 3 клас. Пшм247 посібник містить орієнтовне кален. Формувальне оцінювання в початковій школі. У посібнику схарактеризовано дидактико - методичні аспекти оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. Особливу увагу приділено. Українська мова та читання. До підручника вашуленка м. Пшм255 посібник містить. До підручника пономарьової к. Пшм257 посібник містить орієнтовне кален. Зошит спостережень учителя рл376089у.

Методичні рекомендації та обґрунтування педагогічної доцільності використання зошита спостережень учителя в 3 класі діагностич. Наочність нового покоління. Комплект наочних плакатів супроводжує навчальний матеріал шкільного курсу географії й посилює його навчальне, ви. Комплект містить 14 плакатів, які відіграють не лише ілюстративну, а й евристичну роль, сприяють створенню в учнів. Чесно про (не)чесність. Ви можете припустити, що книжка про нечесність розповість вам про особливості світогляду та поведінки злочинців, корпоративних шахраїв. Календарне планування. Природознавство 5 клас. Рекомендовано кафедрою теорії та методики навчання природничо - географічних дисциплін інституту природничо - географічної освіти та еко. Календарне планування за програмою савченко о. і семестр 2020 - 2021. Календарне планування за програмою шияна р. Громадянська та історична освітня галузь. Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь. Пропонований навчальний посібник у таблицях — елемент дидактико - методичного комплекту, який рекомендується використовувати на урок. Природнича освітня галузь. Пропонований навчальний посібник — елемент дидактико - методичного комплекту, який рекомендується використовувати на уроках математ. іі семестр 2020 - 2021. Календарне планування складено згідно з державним стандартом початкової освіти (2018 р. ), типовою освітньою програмою для початкової ш. Нур040 посібник створено з метою надати практичну допомогу вчит. До підручника бібік. Та до підручника корнієнко м. Переглянути сторінки нуш 2 клас. Мій конспект за підручником. Та за підручником корнієнко м. До підручника большакової о. За підручником большакової о. Пшм242 посібник міст. Розробки уроків до підручника козак м. Збірник диктантів і творчих робіт з української мови. Переглянути сторінки нуш 3–4 класи. Нур047 мета збірника — формув. Збірник текстових задач з математики. Посібник для вчителя. Переглянути сторінки нуш 3 - 4 класи. Нур046 головна мета вивченн. Нур037 посібник укладено згідно з типовою освітньою програмою розробленою. Нур039 посібник створено з метою надати практичну допомогу вчите.

Пшм243 посібник місти. Нуд021 посібник містить практичний матеріал з української мови в 2 - му кл. Розвиток зв’язного мовлення. Пропонований навчальний посібник укладено відповідно до державного стандарту початкової освіти та типових освітніх програм з предмет. Що таке план - конспект уроків і навіщо він потрібен. Вони являють собою стислий виклад теми, яка передбачається до вивчення учнями. Навіть якщо у педагога стаж поза десяток років, він регулярно звертається до цих педагогічних підказок, що спрямовують виклад матеріалу, регламентують в часі та допомагають не забути про головні аспекти кожної теми. Сучасна нуш (нова українська школа) дозволила переосмислити весь глобальний процес навчання, спровокувала втілення найактуальніших знань та досліджень в освітні курси, а також допомогла кожному педагогу розкрити перед дітьми свої знання з нового ракурсу, а школярам – освоювати за допомогою новітніх методик та розробок. Вибирайте розробки уроків для шкільних занять. Кожна індивідуальна тема, що буде викладена школярам, потребує детального розгляду попередньо педагогом, структурування на основну частину, вступ та висновки, а також, акцентуацію головних моментів. Відповідно до програм підручників, раніше вчителі самостійно писали розробки уроків, і це займало неабияких зусиль – зібрати та скомпонувати основне з кількох джерел, а також – багато часу, аби підготуватись до якісного проведення уроку.

Сьогодні методичний посібник для вчителя – це не мрія, а реалія, придбати яку може кожен педагог, і ціна вам прийдеться до смаку.

Як не парадоксально, але сам конспект уроку не зможе провести його за вас самостійно і донести школярам основну думку, розставити планові ракурси – для цього і потрібен вчитель, педагог, що має певні методичні та фахові знання для грамотного подання матеріалу з такої точки зору, щоб він був доступним для дітей відповідного віку.

Автор активно займається і розробками та щорічно представляє все нові надбання. До підручника богдановича м. З математики створено безліч варіантів конспектів уроків – переважно, для 3 і 4 класів. У нас ви можете підібрати конспект уроків, що підходять вам не лише за профілем, а й за типом методики, способом викладу матеріалу, манерою презентувати теми школярам. Якщо взяти до уваги орієнтовний конспект одного уроку, то він складатиметься з наступних елементів. Момент організаційний. Привітання вчителя; перевірка готовності школярів до уроку; перевірка наявності дітей, контроль відсутніх. Ознайомлення з темою уроку.

Актуалізація опорних знань – бесіда та диктант. Засвоєння навчального матеріалу.

Закріплення вивченого. Повідомлення, в якому зазначається домашнє завдання для учнів. Поруч з розгляданим типом методичної літератури, конспектом уроків, наш профільний інтернет - магазин представляє класні журнали. Ці обов’язкові складові навчального процесу дозволять повноцінно проводити заняття з будь - якого предмету, а вартість покупки задовольнить кожного клієнта. Посібник вчителя - маленька необхідність. Попри великий досвід викладацької діяльності велика кількість сучасних педагогів використовують індивідуальний план вчителя. Навіть якщо по конкретному предмету за останні роки не відбувалося кардинальних змін щодо змісту, то все - одно. Кожен індивідуальний урок на одну і ту ж тему в різних класах, представлений до уваги одним вчителем – буде відрізнятися. Дійсно, багато в чому процес освоєння нової теми залежить від типу класу, активності школярів, їх бажання дізнатися щось нове.

Проте, посібник вчителя завжди допоможе контролювати хід уроку, дотримання його хронології, і для початкових класів це особливо важливо, коли по будь - якій темі малечі прагнеться видати максимум інформації. Дисципліни для старших класів також передбачають використовування методичних елементів, як конспект, адже навчальний план щороку видозмінюється. Підручник для школи з будь - якого предмету усі бажаючі можуть придбати в нашому інтернет - магазині гуртом та в роздріб – залучайте увесь ваш клас, та здійснюйте вигідні покупки для найвищих досягнень ваших школярів. Методическая разработка по организации и проведению школьной спартакиады среди обучающихся начальной школы. Данная методическая работа содержит положения по организации и проведению мероприятий спартакиады школьного уровня в начальной школе.

Методические рекомендации включают общее положение и положения по отдельным соревнованиям программы спартакиады. Материалы могут быть использованы учителями физической культуры и педагогами дополнительного образования при организации внеурочной деятельности. Спортивное мероприятие.

Дифференцированный подход на уроках физической культуры как средство повышения мотивации к обучению. Влияние дифференцированного подхода на физическое развитие и воспитание учащихся зависит от эффективного использования всего многообразия средств и методов. Подвижные игры на уроках физической культуры. Ритмика в школе - польза и правила поведения ритмика для детей. Ритмика для детей – здоровье и развитие гармоничной личности. Ритмика – это занятия по развитию у детей способностей к выражению эмоционального восприятия музыки через движения танца, а так же с помощью мимики и жестов. Календарно - учебный график. Учебно - методический комплект. Рабочая программа по физической культуре 4 класс. Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет - порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов язковим посиланням на дану сторінку.

Назва навчальної програми, автори програми. Компетенції учнів на уроці. Розширити та поглибити знання восьмикласників про однорідні члени речення(поширені і непоширені); формувати вміння знаходити речення з однорідними членами, визначати їх вид, аналізувати зв язок між ними(сполучниковий, безсполучниковий чи змішаний), смислові відношення; розвивальна. Розвивати творчі вміння складати речення з однорідними членами, використовувати їх у мовленні, правильно інтонувати речення з однорідними членами, самостійно працювати та виділяти головне, узагальнювати та систематизовувати матеріал; виховна. Виховувати інтерес до вивчення української мови, любов і пошану до життєвого і творчого шляху генія україни тараса григоровича шевченка, доброзичливі взаємини під час спільної роботи. Дидактичні та методичні матеріали. Українська мова та література. 1700 завдань у тестовій формі. Перелік он - лайн сервісів, які використані на уроці. Зараз ми всі разом перевіримо вашу емоційну готовність до уроку.

А допоможе нам веселка, яка має сім кольорів. Погляньте на екран (слайд 2) та оберіть колір, що подобається вам саме зараз. Відмітьте його у картці настрою. Якщо ваш вибір пав на синій та фіолетовий, то це свідчить про те, що на уроці ви впораєтесь з усіма завданнями, будете творчо мислити та працювати. Вибір жовтого та оранжевого кольору свідчить про те, що ви готові до активної роботи. Тож нехай на сьогоднішньому уроці веселка сяє всіма своїми барвами. Бажаю всім успіху та вірю, що від нашого уроку у вас залишаться гарні враження, а ваш розум поповниться новими, корисними знаннями. Український поет дмитро білоус писав. Сьогодні у нас трішки нетрадиційний урок. Ми працюватимемо у незвичних зошитах, оцінювати себе ви будете самі, за кожне виконане завдання уроку ставитимете собі оцінки, які фіксуватимете у залікових картках, що знаходяться на ваших партах. Кому належать ці слова. Вони належать найяскравішій зірці на небосхилі українського письменства – тарасу григоровичу шевченку.

Ми знаємо, що щороку з приходом весни в перші березневі дні ми вшановуємо пам ять геніального поета, самобутнього прозаїка, талановитого художника, національного пророка. У цьому ж році україна і все прогресивне людство святкуватиме 200 – річчя від дня народження великого кобзаря. Відомо, що коли дають характеристику народові, то передовсім називають його найкращих та найталановитіших представників. Український народ, україна – це шевченко. У ньому – наша сила, наша істина, історія, буття, наші болі і мрії. Ви, мабуть, здогадалися, що граматичні завдання уроку ми пов яжемо із життєвим і творчим шляхом тараса григоровича шевченка. Вона є для вас вже достатньо відомою, адже своє знайомство з однорідними членами речення ви розпочали ще в початкових класах. У 8 класі ми поглибимо наші знання, працюватимемо над цією темою впродовж шести уроків. Отже, тема сьогоднішнього уроку однорідні члени речення. Поширені і непоширені очр. Типи зв язку та смислові відношення між однорідними членами речення. Колись марк твен сказав. Хто не знає куди прямує, дуже здивується, якщо потрапить не туди. Я пропоную вам спробувати визначити, якими науковими стежками попрямуємо ми з вами сьогодні, про що будемо дізнаватися, що повинні вивчити та навчитись робити. Погляньте ще раз на тему уроку та сформулюйте мету за допомогою методу незакінчене речення. Будь ласка, продовжіть. На сьогоднішньому уроці ми поглибимо. Спробуємо оцінити рівень своїх знань щодо речення з однорідними членами, запишіть на листочки, які знаходяться на ваших партах, що очікуєте від сьогоднішнього заняття, де здобуті знання нам знадобляться і приклейте їх на плакат із зображенням сільського пейзажу.

Якщо рівень своїх знань з теми ви оцінюєте як високий – на дерево, якщо достатній – на кущик, якщо середній або низький – на травичку.

(слайд 8) (учні виконують завдання) до плакату ми ще повернемось в кінці уроку.

Наше з вами завдання, звичайно, не хвилюватися, а бути в першу чергу максимально уважними, сумлінними і активними. Не лякайтесь помилок, адже не буває ніякої праці, як і життя, без помилок і труднощів. Щоб навчання було результативним, продовжимо сьогодні вчитися і працювати. Як ми вже зазначили, дана тема для нас не нова. Тож пригадаймо, що ми знаємо. Відомо, що повторення – найкращий метод для запам’ятовування. Визначте, які з даних тверджень правильні, а які з них є хибними. (слайд 9) після виконання перевірите себе, дізнаєтесь кількість влучних попадань, а свій результат запишете до залікової картки. Давайте повернемося до епіграфу нашого уроку.

(слайд 10) спробуйте дати усну характеристику поданому реченню. А зараз ми попрацюємо в групах. Ваше завдання - користуючись опорною схемою та підручником пояснити своїм однокласникам тему нашого уроку, дібрати власні приклади. (слайд 11) і група – однорідні члени речення. А зараз ми попрацюємо в парах. Прочитайте текст, правильно інтонуючи речення з оч, визначте тип і стиль мовлення, підкресліть однорідні члени речення відповідно до їхньої ролі в реченні, визначте поширеними чи непоширеними вони є та з ясуйте, яким зв’язком поєднані однорідні члени. А зараз ми побуваємо у майстерні великого поета. Наше завдання - відновити поезію кобзаря «огні горять, музика грає. Допоможе вам впоратись із цим завданням дана хмара слів. Наступним видом роботи буде вправа на швидкість. Складіть якомога швидше речення за поданими схемами, використавши змістову тему нашого уроку, визначте смислові відношення між ними. Прийшла черга виконати тести он – лайн. Результати тестування запишете у вашу залікову картку.

Добігає кінця наш урок. Усі завдання ми виконали. Я задоволена вашими знаннями. Давньогрецький драматург есхіл недарма казав. Ви – молодці, адже зуміли свої знання та вміння застосувати на практиці. Як ви гадаєте, чи підвищився рівень ваших знань з теми. Якщо так, то перемістіть свої листочки на плакаті. Висловіть, будь ласка, свої враження, чи справдилися ваші очікування. (учні відповідають) вчитель. Заповніть, будь ласка, таблицю в зошиті із трьох граф. і ми повертаємось до нашої веселки. (слайди 21, 22) оберіть колір, який подобається вам на даний момент та відмітьте його в ваших картках. Порівняйте його з тим, що був у вас на початку уроку.

(бесіда з учнями) вчитель. А зараз трішки математики, підрахуйте загальну кількість балів, що ви набрали, виконуючи вправи уроку, та поділіть на 7(кількість вправ). Це і є ваша оцінка за урок. Список використаних джерел. 101 цікава педагогічна ідея. Завдання для тематичної атестації. Країна мрій пометун о. інтерактивні технології навчання. Практикум з пунктуації. – (майстер клас) баран г. Познайомити дітей з афлатуном - вогником, що прийшов з космосу, з його життям на небі. Закріплювати вміння дітей знайомитись, називати своє ім’я, уживати у своєму мовленні ввічливі слова. Розучити пісеньку афлатуна за малюнками. Визначити характер пісні; співати весело, невимушено, злагоджено. Розвивати творчість при виготовленні афлатунчиків. Виховувати у дітей доброзичливе ставлення один до одного, до жителя з космосу.

Створити сприятливий психологічний мікроклімат в групі. іграшка - афлатун, клей, чисті аркуші паперу, або з відбитками дитячої долоні, фломастери та олівці плакат із зображенням афлатуна, дерев’яні палички, ножиці, набір ілюстрацій до пісні афлатуна. Афлатун – іскорка, вогник, що прийшов з космосу і тепер буде супроводжувати нас в ході навчання. Він прийшов, щоб навчити вас спиратися на себе, щоб стати відповідальним, активним громадянином, ініціатором змін в своєму власному житті і в житті суспільства. Вихователь передає дітям іграшку - афлатун і говорить. «мене звуть олена анатоліївна. Я дуже люблю усіх своїх діточок. Привіт, мене звати афлатун. Коли я жив на небі серед зірок, я проводив багато часу зі своїми друзями. Ми грались, танцювали і співали разом. «давайте пограємо в хованки он у тих хмаринках. Після того, як ми набігались, награлись і стомились, старші зірки збирали нас та розповідали різні казки про небо, зірки, місяць і сонце.

Але найбільше мені подобалися казки про планету земля. Вона посміхнулася мені і відповіла. «добре, мій маленький афлатун. Я впевнена, це буде дуже корисна подорож для тебе і для всіх нас. «до побачення, мій синочку.

Діти, а давайте зробимо маленьких друзів - вогників для афлатуна, щоб вони разом подорожували землею. Ну що, зробимо друзів - вогників. Діти обмальовують долоньку.

По закінченню роботи над долонькою - іскоркою афлатун, вихователь просить дітей розмалювати і прикрасити друзів - афлатунчиків. Діти прикрашають маленьких афлатунчиків, прикле юють їх на картонний лис т, прикле юють паличку до зворотно го бо ку, і ви ходить лялька на паличці. Вони радуються своїми друзями, показують один одному.

Але афлатун ще щось приніс. (звучить в грамзапису пісенька афлатуна) (відповіді дітей). Це пісенька афлатуна. А це малюнки до слів пісеньки, щоб вам швидше і краще було вивчити її. Він так мріє співати її разом з вами. Діти слухають пісеньку афлатуна в грамзаписі, підспівують, визначають характер пісні, бесіда за змістом пісні. А далі іде вивчення пісні, спираючись на ілюстрації. Беруть своїх ляльок - афлатунчиків на паличках діти співають пісню і змахують ними під приспів пісні. Виховувати почуття гордості, що я - людина. Ознайомити дітей із зовнішнім будовою тіла, з можливостями тіла, організму.

«я вмію стрибати, співати, дивитися, слухати, їсти, дихати, думати. Викликати інтерес до подальшого пізнання. Матеріали та обладнання. Блюдце, 3 склянки з кислим, солодким і солоним розчином, невеликий шматочок хліба, склянка з чистою водою, 4 ватяні палички, серветка. 2 ватяні палички, одна з яких просякнута одеколоном, а другий соком часнику.

Загорнуті в поліетиленовий пакет, щоб запах не вивітрився. Кубики льоду, склянка з теплою водою. Ширма і за нею предмети, за допомогою яких вихователь демонструє побутові звуки (склянка з водою, склянка порожня, папір, ключі, брязкальця, ложки і т. Ласкаво прошу вас до пригод афлатун. Разом ми зробимо захоплюючі відкриття і дізнаємося безліч нових речей про себе, інших і про все інше прекрасному в величезному світі. У нас буде виникати безліч питань. і я сподіваюся, ми зможемо знайти на них відповіді. Ви дізнайтеся багато цікавого і дивного, несподіваного і незвичайного про себе і своїх друзів, рідних, тобто інших людей. Кожна людина неповторна за своїм характером, своїми поглядами на життя, душевними якостям, але всі люди однакові по фізичному пристрою. Мають однакову будову тіла, зовнішні і внутрішні органи. Але хтось часто хворіє, а хтось завжди бадьорий і здоровий. Деякі весь час чимось незадоволені, люблять тільки себе, а інші веселі і, чим можуть, допомагають іншим людям. Як ви думаєте, чому так буває. (відповіді дітей) вихователь. Про це ми дізнаємося на заняттях, де будемо вчитися любити і розуміти себе, піклуватися і допомагати собі та іншим людям. А сьогодні ми дізнаємося про те, що кожен з вас, і взагалі будь - яка людина, - майже чарівник, яка може і вміє, а якщо не вміє, то може навчитися робити багато - багато різних справ, всіляких чудес. Цього не може жодна інша істота на землі. У тварин всього три частини тіла. Голова, тулуб і хвіст. Давайте подивимося, які частини тіла є в людини. ілля, підійди до мене.

Яка частина тіла називається головою. Головою називається частина тіла, на якій зосереджені всі органи чуття і в якій розташований головний мозок. ) - що розташовується вище за все.

(вихователь кладе руку на голову, перебирає волосся. ) познайомимося з їх властивостями. Потримайтеся за своє волосся. Закрийте очі, обережно доторкніться до волосся сусіда. А тепер посмикайте - тихенько. Біль) - хто здогадався, навіщо нам потрібні волосся. Захищати голову, сприймати деякі дії, зігрівати і захищати від жарких променів сонця. ) - шкіра є не тільки на лобі, а й на всіх інших частинах тіла. Закрийте очі, я кладу на долоньку предмет (кубик льоду). Закриваємо очі, на іншу долоньку інший предмет (склянку з теплою водою). що перебуває нижче чола. Зараз дізнаємося, навіщо вони потрібні. Всі закрийте очі і не відкривайте, поки я не скажу.

(вихователь показує книгу.

(вихователь бере книгу.

) - у очей є помічники і захисники. Подивіться один на одного. Який орган у цьому бере участь. Навіщо потрібно моргати. розглянемо, навіщо потрібні брови. Коли умиваємо, крапельки біжать вниз по чолі. Захищають очі від пилу, води і т. ) - перевіримо, навіщо нам потрібні вуха. Щільно закрийте вуха долонями, притисніть долоньки до вух. (вихователь промовляє 2 - 4 слова). Говорили, ми бачили по губах). ) так навіщо нам вуха. (вихователь показує на шию. ) перевіримо, чи потрібна вона нам. Сядьте прямо і запам ятайте, що ви бачите.

(діти запам ятовують. ) а тепер повертайте голову в будь - які сторони. Ви бачите стільки ж або більше.

дізнаємося, навіщо людині руки. Діма, підійди до мене.

Прибери руки назад за спину і візьми зі столу книгу.

Ведучий показує дії, а гравці повинні здогадатися, що це за дії (забивати цвяхи, піднімати, в язати, вирізати, бігати, тупати - йти. Передайте з рук в руки дзеркальце і прикладіть його близько до носа, щоб побачити, що дзеркальце пітніє від нашого подиху.

Діти, а афлатун теж використовує своє тіло, щоб виконувати багато різних справ. Досліджувати світ, обіймати своїх батьків, грати з друзями тощо. Разом з афлатуном ви здійсните багато подорожей, у яких дізнаєтеся багато нового, цікавого і незвіданого, вивчите нові ігри і весело проведете час. Прошу дітей помріяти на тему.

«якби я був афлатуном. Про що я хотів би дізнатися. Пропоную дітям намалювати свої мрії на аркушах паперу.

Розвивати вміння висловлювати емоційне ставлення до свого імені; сприяти знаходженню дитиною сенсу свого імені; активізувати рефлексію, стимулювати дітей до самоспоглядання та самоаналізу.

Як звуть персонажа - іскорку, з яким ми подорожуємо. Давайте його поз вемо, а ще краще заспіваємо пісню афлатуна, він почує і обов’язково прийде.

Ви так гарно й щиро заспівали, що навколо стало світліше і веселіше, мені здається, що ваш спів лунає над усією землею і полетів далі, у космос – до інших планет. Ось і прилетів я до вас, щоб зробити захоплюючі подорожі по чарівній країні. А значить, з нами можуть відбутися різні чарівні історії і перетворення. А зараз прошу відгадати загадку.

Нехай кожен з вас привітається з сусідом праворуч, поміхнеться йому, і вимовить його ім я. Той повинен у свою чергу відповісти на вітання і звернутися до свого сусіда праворуч. скільки різних імен ви виголосили. А ви знаєте, хто і чому вас так назвав. Чи подобається вам ваше ім я. Чи хотілося вам його змінити і називатися іншим ім ям. Кожна людина має своє ім я. Ось мене звати - олена іванівна. Це означає, що мого тата звати іваном, а мене оленою. Коли я була маленькою, мене не називали оленою іванівною, а звали оленкою, як ми називаємо наших дівчаток. Кожний із вас, також має ім я. Ваші тата та мами довго думали, як вас назвати, радилися із дідусями і бабусями. Вони хотіли, щоб ваше ім я вам допомагало, захищало, щоб ви ним пишалися. У нас є і дмитрик, і сергійко, і іринка (вихователь називає усіх дітей). Вихователь пропонує розповісти, чому дитину назвали саме так і що означає її ім я. Якщо діти відчувають труднощі, то вихователь сам роз яснює значення імені. Афлатун - це також ім я. А ви знаєте, що таке бейджики і навіщо вони потрібні. (відповіді дітей) ви можете розфарбувати свою картку різними кольоровими лініями, геометричними фігурами, намалювати картинки, щоб відразу стало зрозуміло, хто ви і чим відрізняєтеся від інших. Дітям пропонується самостійно виготовити для себе бейджик, написавши своє ім я друкованими літерами та прикрасивши його. Якщо хтось цього не вміє, вихователь пише на окремому аркуші, а діти - перемальовують. Афлатун, одні й ті самі імена можуть звучати по - різному.

Ось наприклад, у нас є женя, його ще називають євген, а мама називає - женюля, або сашко - саша, олександр; наталка - наталя, наталочка. Бажано знати і користуватися не лише повним ім ям, а й пестливим, тим, яким називають дитину матусі, бабусі, братики та сестрички. Кожній людині приємно чути своє пестливе ім я. А ще важливо ім я дитини промовляти лагідно, спокійно, посміхаючись. Вихователь пропонує пограти у гру і спробувати запам ятати і використати різні варіанти імен та повчитися промовляти імена дітей лагідно та привітно. Діти сидять колом, доторкуючись одне до одного долоньками, повторюють варіанти імені сусіда, а потім називають варіанти свого імені. Але ж ім я є не тільки у людини. і казкові герої мають свої імена, і у тварин є клички. Вони допомагають нам вгадати характер персонажа, що він вміє робити і як виглядає. Усі ви відрізняєтесь одне від одного. Я, наприклад, ніколи вас не плутаю, бо всі ви дуже різні. Ось тетянка має русяве довге волосся, а іринка - біляве; дмитрик - синьоокий, а іванко - кароокий. Наталя - любить малювати, а олеся - співати. Розгляньте уважно одне одного. Я про когось із вас розповідатиму, а ви, з афлатуном, спробуйте відгадати, про кого моя розповідь. А потім хтось буде описувати, а ми всі - відгадувати. Послухайте першу розповідь. Вона має довге чорне волосся, дуже любить їсти бабусині пиріжки. Вона весела і добра дівчинка. Якось вона пішла з мамою до супермаркета і заблукала. Та не розгубилася, підійшла до касира і попросила, щоб зробили оголошення для її мами. Хто себе впізнав у цій розповіді. Правильно - це наша оля, олечка. Далі вихователь пропонує дітям скласти розповіді про своїх однолітків, а також про афлатуна. Афлатун активно включається у гру, додаючи інформацію на кшталт. А можливо, ця дівчинка дуже любить цукерки, чи можна сказати, що це дуже добрий і щедрий хлопчик, а можливо, ця дівчинка дуже швидко бігає. У кожного з нас є риси, які нам дуже подобаються і якими ми пишаємося. А є риси, яких ми хотіли б позбутися. Ось, наприклад, я пишаюся такою своєю рисою, що дуже люблю свою роботу і вас, а хотіла б позбутися того, що часто гублю свої окуляри. Якщо ми зрозуміємо, що нам в собі не подобається, то зможемо подолати ці недоліки. Подумайте, якими своїми рисами ви пишаєтеся, що вам особливо подобається, і чим вам не подобаються окремі риси, щоб ви хотіли в собі змінити. Кожна дитина отримує лист, поділений на два рівних прямокутники. На одній половині дитина намагається зобразити, чим вона собі подобається, на другій - чим не подобається. Як правило, дітям важко визначитися саме з другою частиною завдання, тому їх можна налаштувати на те, що можна говорити ніби як не про себе.

Що не подобається в інших людях. Після завершення роботи діти презентують себе і свої малюнки, сказавши. «я - таня і мені подобається. Роботи дітей розміщуються на окремому стенді. давайте закриємо очі і уявимо собі літній день в саду або на лісовій галявині. Відчуємо запахи літнього дня. Може бути, хтось зможе щось почути, наприклад, спів птахів або що - небудь ще.

Розгляньте квіти навколо себе.

А тепер спробуємо побачити квітку, яку ви могли б назвати своїм іменем. Розгляньте її, відчуєте її запах, візьміть її в руки. Спробуйте запам ятати, що відчувають ваші руки. Після виконання вправи потрібно запропонувати дітям розповісти один одному про квіти, які носять їх імена, поділитися своїми почуттями. Діти, але перед тим, як дізнатися щось нове про світ, я б хотів, щоб ви, спершу, описали себе.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

моя милая сноха оксаночка эпизод 5

металорізальні верстати підручник

фифа 14 с обновлением 2021

книга фізика 7 клас таблиці

learningzone ответы на тесты kfc

plotcalc для coreldraw x6 64-bit