відповіді на дпа з німецької мови 11 клас 2021
Максимальна кількість балів для учнів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту (профільний рівень) - 72 тестові бали. На підставі кількості тестових балів, яку набрав учасник тестування за виконання зазначених завдань тесту, буде визначена його оцінка за 12 - бальною шкалою. Для визначення результатів учасника зовнішнього оцінювання за 12 - бальною шкалою використовується таблиця переведення тестових балів в шкалу 1 - 12 балів. Таблиця переведення тестових балів оприлюднюються українським центром оцінювання протягом двох тижнів після проведення тесту і тільки після перевірки правильності виконання завдань кожного учасника тестування. Ви можете орієнтовно розрахувати власний бал за шкалою 1 - 12 балів, увівши свій тестовий бал у поле нижче (максимум 72 балів, профільний рівень). Особливості тесту 2021 року.
Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей а. Тест містить 16 завдань цієї форми (№1 - 6 та №12 - 16 – з трьома варіантами відповідей, № 22 - 26 – з чотирма варіантами відповідей), що будуть оцінені в 0 або 1 бал. У завданнях пропонується визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого чи прочитаного. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку а. Тест містить 5 завдань цієї форми (№ 7 - 11), що будуть оцінені в 0 або 1 бал. Завдання на встановлення відповідності. Тест містить 11 завдань цієї форми (№ 17–21, № 27–32), що будуть оцінені в 0 або 1 бал. Завдання на заповнення пропусків у тексті. Тест містить 26 завдань цієї форми (№ 33 - 58), що будуть оцінені в 0 або 1 бал. Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (№ 59). Завдання передбачає створення учасником зовнішнього незалежного оцінювання власного висловлення відповідно до запропонованої комунікативної ситуації в бланку відповідей. Змістове наповнення (опрацювання трьох умов, зазначених у комунікативній ситуації). 0, 1 або 2 бали; а2 – друга умова. 0, 1 або 2 бали; а3 – третя умова. Структура тексту та зв’язність. B1 – логіка викладу та зв’язність тексту (наявність з’єднувальних елементів у тексті). 0, 1 або 2 бали; b2 – відповідність письмового висловлення заданому формату (твір, лист, оголошення, записка тощо). Використання лексики (лексична наповнюваність, правильність уживання лексичних засобів). Використання граматики (правильність уживання граматичних засобів). Якщо учасник зовнішнього оцінювання отримує 0 балів за всі критерії «а. Якщо учасник зовнішнього оцінювання отримує 0 балів за критерій «с. Якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання отримує 0 балів за один з критеріїв «а. Якщо учасник зовнішнього оцінювання не приступав до виконання завдання, власне висловлення вважається ненаписаним і оцінюється в 0 балів. Відповідно до програми зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов обсяг письмового висловлювання має складати не менше 150 - 180 слів (відповідно до рівня в1) і 180 - 200 слів (відповідно до рівня в2) загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Тернопіль скачати пдф, або переглянути онлайн. На сторінці також доступний і мультимедійний додаток. Скачати мультимедійний додаток до посібника «підсумкові контрольні роботи для дпа з англійської мови. Кожна робота складається з трьох частин (аудіювання, читання і використання мови). Listening (12 тестів) reading (30 тестів) посібник укладено відповідно до чинних програм з англійської мови міністерства освіти і науки україни. Зміст і структура контрольних робіт, поданих у посібнику, відповідає головній меті навчання іноземної мови в закладах загальної середньої освіти – формування в учнів комунікативної компетенції. Підсумкова контрольна робота з англійської мови складається із трьох завдань. 1) аудіювання; 2) читання; 3) використання мови. Усі завдання слід виконувати в письмовій формі. Перед початком роботи учень отримує 2 атестаційні аркуші. Перший – із завданням на перевірку вмінь та навичок з аудіювання; другий – із завданнями на перевірку вмінь та навичок з читання і використання мови. Завдання 1 – аудіювання тексту та виконання післятекстового завдання. Виявити рівень сформованості вмінь учнів сприймати на слух і розуміти автентичний англомовний текст. Діалоги, що базуються на автентичних ситуаціях. Двічі прослухати текст і виконати 6 тестових завдань. Кожен правильно виконаний тест оцінюється 2 балами. Максимальна кількість балів за це завдання – 12. Завдання 2 – читання тексту та виконання післятекст. Виявити рівень сформованості вмінь учнів читати і розуміти автентичний англомовний текст. Статті з періодичних видань; листи (особисті, офіційні тощо); оголошення, реклама; розклади; програми; особисті нотатки, повідомлення тощо. Прочитати текст і виконати 6 тестових завдань. Завдання з – використання мови. Визначити рівень володіння лексичними, граматичними, семантичними та прагматичними знаннями, що дадуть можливість уу.
Ням вільно спілкуватися іноземною мовою. Різні за обсягом та складністю, пов’язані із ситуаціями спілкування в контексті дійсності та життя в країнах, мова яких вивчається. Заповнити 12 пропусків у двох коротких текстах, вибираючи один правильний варіант із чотирьох поданих. Перші 6 тестів перевіряють рівень сформованості граматичної компетентності, решта – лексичні, семантичні, прагматичні знання. Кожен правильно виконаний тест оцінюється 1 балом. Нагадаємо, що ви також маєте можливість скачати методичні рекомендації щодо державної підсумкової атестації з англійської мови в 11 класі. 11 клас версія зроблена вчителем англійської мови 1 - a 2 - b 3 - b 4 - c 5 - c 6 - b 7) b 8) d 9) … дпа 2016. Формат, критерії оцінювання та зразки тестів. Джерело 1, джерело 2, джерело 3 або читати російською вступ матеріали для державної підсумкової атестації з іноземної мови в 11 класі загальноосвітніх навчальних закладів підготовлено експертною групою відповідно до чинних програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних … дпа 2016. Англійська мова дпа 11 клас b2 рівень, мандрівець. Опубліковано збірник готуємось до дпа 2016 англійська мова 11 клас, b2 рівень, мандрівець. Джерело 1, джерело 2 назва. Готуємось до дпа 2016. 11 клас b2 рівень; видавництво. Мандрівець збірник готуємось до дпа 2016 з англійської мови мандрівець складається із 10 варіантів тренувальних тестів. Кожен варіант складається з чотирьох завдань, укладених відповідно до … go for ukrainian state exam level b1, b2. Опубліковано 2 тренувальні тести з державної підсумкової атестації з англійської мови за підручником go for ukrainian state exam level b1, b2. Дані тести ви можете скачати безкоштовно або переглянути онлайн на даній сторінці. Джерело 1, джерело 2, джерело 3 державна підсумкова атестація з англійської мови для загальноосвітніх навчальних закладів час виконання. 1 година 30 хвилин тест … дпа 2016. Методичні рекомендації. Формат, кретерії оцінювання та зразки тестів. Державна підсумкова атестація з французької мови. Hachette, центр іноземних мов тсп. Матеріали для державної підсумкової атестації з іноземної мови … дпа 2016. Go for ukrainian state exam level b2 поглиблене вивчення, mm publications. Go for ukrainian state exam level b2 автор. На даній сторінці опубліковано збірник для підготовки до дпа з англійської мови в 11 класі. Go for ukrainian state exam (level b1) автори. Даний посібник доступний в онлайн режимі. Також опубліковано збірник завдань і тренувальні тести “go for ukrainian state exam, level b1” назва. Mitchell, marileni malkogianni видавництво. Mm publications посібник … дпа 2016. Англійська мова b1 level. Підручники і посібники. Опубліковано збірник дпа 2016 з англійської мови b1 level для учнів 11 класів. Збірник доступний в онлайн режимі. Готуємось до дпа 2016 11 клас. Марченко видавництво. Підручники і посібники у посібнику дпа 2016 англійська мова, рівень b1 опубліковано. Тест - зразок з коментарями; критерії оцінювання; ключі до … дпа 2016. На даній сторінці опубліковано посібник з відповідями до збірника дпа 2016 з англійської мови, 11 клас, видавництва “підручники і посібники”. Взято із блогу з підготовки до зно і дпа 2016. Скачати збірник дпа 2016 з англійської мови, видавництва “підручники і посібники” скачати. Українська мова (усі завдання сертифікаційної роботи) або українська мова і література (субтест «атестаційні завдання); математика (рівень стандарту або профільний рівень в залежності від рівня, на якому здобувач освіти вивчав цей навчальний предмет); історія україни (субтест «період хх – початок ххі століття) або одна з іноземних мов (рівень стандарту або профільний рівень в залежності від рівня, на якому здобувач освіти вивчав цей навчальний предмет); один з навчальних предметів (історія україни, біологія, географія, фізика, хімія, іноземні мови). Окрім того, здобувачі освіти, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти мовами національних меншин чи корінних народів, можуть вибрати для складання державної підсумкової атестації мову національної меншини чи корінного народу (на підставі заяви одного з батьків або інших законних представників та за рішенням педагогічної ради). Для визначення оцінок за дпа у формі зно зараховуватимуться результати виконання всіх завдань сертифікаційної роботи зно або частини з них (залежно від навчального предмета). інформацію про перелік завдань, результати виконання яких зараховуватимуться як оцінка за дпа дивіться за посиланням. Результати зовнішнього оцінювання у вигляді оцінок рівня навчальних досягнень за шкалою 1 - 12 балів зазначатимуться у відомостях результатів державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти, проведеної у формі зовнішнього незалежного оцінювання, за формою, наведеною у додатку 8 до порядку зно. Відомості в електронному вигляді, засвідчені електронним цифровим підписом українського центру оцінювання якості освіти, з результатами дпа з хімії будуть передані закладам освіти не пізніше 04 червня 2021 року, іноземних мов — не пізніше 18 червня 2021 року, математики й фізики — не пізніше 22 червня 2021 року, української мови, історії україни, біології — не пізніше 25 червня 2021 року, географії — не пізніше 30 червня 2021 року.
Внесення оцінок за дпа до додатка до атестата про повну загальну середню освіту має здійснюватися з урахуванням наслідків розгляду апеляційних заяв учнів щодо результатів зовнішнього незалежного оцінювання (відповідно такий учень атестат отримує пізніше). У разі прийняття апеляційною комісією рішень про зміну результатів зовнішнього оцінювання закладам освіти будуть надаватися відомості результатів розгляду апеляційних заяв учасників зовнішнього незалежного оцінювання за формою, наведеною у додатку 10 до порядку зно, в електронному вигляді, засвідчені електронним цифровим підписом українського центру оцінювання якості освіти. Державна підсумкова атестація учнів 11 - х класів може проводитися у закладах освіти у окремих випадках, визначених пунктами 6, 8, 10, 12, 13 - 16, 18 розділу іі порядку проведення державної підсумкової атестації. Особливості проведення дпа з іноземної мови. Для проведення атестації для учнів 11 - х класів з іноземної мови у формі зовнішнього незалежного оцінювання у тесті використовуються завдання двох рівнів складності. Стандарту та профільного. Відповідно до пункту 19 розділу іі порядку проведення державної підсумкової атестації, здобувачам повної загальної середньої освіти, які в поточному або попередньому календарному році отримали сертифікат (диплом) міжнародного мовного іспиту з іноземної мови рівня в - 1 і вищого рівня (для класів, які вивчають іноземну мову за рівнем стандарту або академічним рівнем) або рівня в - 2 (для класів із поглибленим вивченням іноземних мов) і вищого рівня, результати цих іспитів зараховуються як атестація з іноземної мови. Здобувачам освіти, які отримали міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту після реєстрації для проходження атестації з іноземної мови у формі зно (у період з 01 лютого по 05 березня 2021 року) і до 05 березня 2021 року не здійснили перереєстрацію, виставляється оцінка за атестацію з іноземної мови за результатами зно. Орієнтовні вимоги до змісту атестаційних робіт. У разі проведення атестації учнів 11 класів за місцем навчання атестаційні завдання укладаються учителями закладу освіти відповідно до орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань. Кількість білетів добирається вчителями відповідно до типу загальноосвітнього навчального закладу та чисельністю учнів у класі за вказаним посібником. Завдання першого та другого питання білету учні виконують на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу.
Проштамповані листки для відповідей та стандартизовані завдання для виконання першого та другого завдання відібраних вчителем білетів адміністрація загальноосвітнього навчального закладу готує заздалегідь. Перше питання завдання спрямоване на перевірку рівня сформованості в учнів умінь і навичок з читання оцінюється рівень розуміння матеріалу, який читається, вміння узагальнювати зміст прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати за контекстом значення незнайомих слів. Тексти присвячені різним аспектам життя людини. Основними джерелами текстів є статті журналів і газет, брошур і проспектів, інструкції, програми телебачення та радіо, театру і кіно, уривки з художніх творів. Тексти містять певну кількість незнайомих слів. Але зазвичай тлумачення незнайомих слів не подається. Розуміння прочитаного тексту перевіряється шляхом письмового переказу.
Під час переказу учнем прочитаного тексту перевіряється вміння виділяти основну думку, розуміти причинно - наслідкові стосунки, робити передбачення, висновки на основі прочитаного тексту тощо. Для того щоб правильно виконати це завдання учні читають весь текст не загострюючи увагу на незнайомих словах. Під час читання важливо звернути увагу на те, як і яка саме інформація за тематикою подана у тексті, яким чином розвивається головна тема і основні питання від абзацу до абзацу.
Як розвиваються думки або питання, можна прослідкувати за допомогою лексико - граматичної залежності між реченнями та абзацами тексту.
Тому увагу слід звертати на лексику та граматичні структури, які можуть вказати на певні зв’язки в тексті. Це може бути повторення певних іменників або прикметників; використання слів - синонімів або ідентичних фраз; певних часових форм дієслова; вказівних, присвійних або відносних займенників; прислівників частоти, місця; слів, які логічно поєднують слова, думки або інших слів. Обсяг письмового повідомлення не повинен перевищувати 5 - 6 речень. Друге питання завдання спрямоване на перевірку.
Сформованості рівня писемної мовленнєвої компетенції учнів, їх лексико - граматичних навичок, ступенів засвоєння ними системних знань про мову як засіб вираження думок і почуттів людини; формування мовних та мовленнєвих умінь і навичок; словниковий запас учнів з урахуванням тих груп слів, усталених висловів, що відображають реальне життя народу, мова якого вивчається. Учням пропонуються завдання, які вони мають розв’язати, виходячи із власного досвіду і рівня писемної мовленнєвої компетенції. Завдання орієнтовані на сфери інтересів учасників, спонукають їх до письмового висловлення життєвої і громадської позиції, ставлення до тих чи інших фактів або осмислення певних проблемних ситуацій. Обсяг письмового повідомлення не повинен перевищувати 8 речень. Правильність виконання завдань оцінює вчитель відповідно до критеріїв та схеми оцінювання завдань. Використання словників під час виконання завдань не передбачено. Третє питання кожного білета перевіряє рівень сформованості навичок та вмінь мовлення за допомогою зв’язного висловлювання зміст і форма якого визначається ситуацією. Ситуація не змінюється з кожною наступною реплікою, а залишається відносно стабільною упродовж усієї розмови. Основними характеристиками готовності до продукування зв’язного висловлювання є засвоєння різноманітних мовленнєвих форм, зразків, нормативного мовлення, зв’язність. Для того, щоб зміст завдання усвідомлювався та адекватно сприймався учнями, до кожної ситуації подано інструкції, враховуючи психологічні особливості та навчальний досвід учнів. Кожна інструкція подається у вигляді віртуальної проблемної ситуації, котру необхідно розв’язати засобами іноземної мови. Учень після виконання письмового завдання має висловитися відповідно до запропонованої ситуації. Комунікативне завдання вважається виконаним у разі змістової та функціональної відповідності висловлювання до ситуації, адекватності використання мовленнєвих зразків, а також нормативності мовлення учасника. Рівень сформованості навичок та вмінь мовлення оцінюється за такими критеріями як. Повнота розкриття теми, що характеризується достатнім за обсягом висловлюванням, яке відповідає зазначеній тематиці, розкриває її логічно та послідовно, містить власну думку; комунікативна спрямованість, орієнтація на висловлювання, яке повністю відповідає ситуації спілкування, містить особистісні оцінюючі фрази, передає власне ставлення учня до об’єкту висловлювання; інформаційна значимість, що оцінюється за адекватне і достатнє використання країнознавчого матеріалу, своїх знань з інших дисциплін на підтримку власних міркувань або для посилення естетичного рівня викладу; вимова, яка оцінюється за нормативний рівень вимови всіх звуків іноземної мови та правильне інтонаційне оформлення мовлення; лексичний запас; функціональна адекватність та граматичну правильність. – іспанська мова), зазначені вище іспити зараховуються як державна підсумкова атестація. У додаток до атестата про повну загальну середню освіту виставляються річна та атестаційна оцінки з цих предметів 12 балів.
Коментарі
Дописати коментар