контрольна 11 класс всесвітня історія

контрольна 11 класс всесвітня історія

Г значні інвестиції у нові технологічні галузі промисловості, закупівля ліцензій та патентів 3. Визначте ім’я політичного діяча, якого вважають архітектором сучасних китайських реформ. В мао цзедун; г сунь ятсен 4. Які характерні риси були притаманні соціальній політиці індії у другій половині хх – початку ххі століття. 1) відсутність релігійних конфліктів. 2) ліквідація кастового устрою, зрівняння у правах всього населення 3) заборона неурядових громадських організацій 4) збереження сільських громад; 5) збереження жіночої дискримінації 6) спроба регулювання кількості населення 7) здійснення адміністративного поділу країни за етнічними ознаками 5. Вкажіть, який рік та у зв’язку з якою подією увійшов в історію під назвою “рік африки” г) 2001 р процес утвердження нових державно - політичних систем на африканському континенті 6. Зазначте, які проблеми людства можна вважати глобальними. 1) урядова криза; 2) перенаселення землі; 3) міжнародний тероризм; 4) політичний скандал; 5)забруднення довкілля; 6) падіння курсу долара. А стійкі структури глибинного рівня колективної та індивідуальної свідомості й підсвідомості, що визначають устремління людей, виявляють національний характер. В система політичних, економічних, правових, моральних, естетичних, філософських і релігійних поглядів, що виражає інтереси певних соціальних груп суспільства. Г суспільно - політична течія, що прагне поєднати зміни в суспільстві зі збереженням традиційних, перевірених досвідом минулого цінностей і форм життя суспільства. Д політична концепція, що пов’язує політику держави зі співвідношенням географічних чинників (розташування країни, наявність природних ресурсів, густота населення тощо). Укажіть кроки на шляху інтеграції української економіки до європейського та світового економічного простору.

Про яке явище йдеться в цитованому документі. «найбільшим негативом 1990 - х рр. За офіційними даними. Україна втратила близько 3, 5 мільйони осіб. Г корупція й хабарництво у вищих ешелонах влади 9. На всеукраїнський референдум 1 грудня 1991 р. Було винесене питання. Г чи підтверджуєте ви акт проголошення незалежності україни. Установіть відповідність між поняттями, термінами та їхніми визначеннями. В швидке зростання товарних цін і грошової маси в обігу, що веде до різкого знецінення грошової одиниці, порушення платіжного обігу і нормальних господарських зв’язків. Д пониження курсу національної чи міжнародної (регіональної) грошової одиниці щодо валют інших країн або дорогоцінних металів. Конституція україни - (ст. 53 - кожен має право на освіту); закон україни про освіту - (ст. 6 - основні принципи освіти); закон україни про загальну середню освіту - (ст. 44 - матеріально - технічна база загальноосвітніх навчальних закладів); закон україни про місцеве самоврядування в україні - (ст. 32 - повноваження у сфері освіти, охорони здоров я, культури, фізкультури і спорту). Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти. (профільний рівень) • автор. Мартинюк • видавництво. В 11 класі ви завершуєте вивчення курсу всесвітньої історії. Запорукою успішної роботи на уроках і вдома, як і в попередні роки, залишається вміння працювати з підручником. Перш ніж розпочати, необхідно ознайомитися зі змістом підручника та його структурою. Матеріал об’єднано в шість розділів, кожен із яких містить параграфи, які, у свою чергу, складаються з окремих пунктів. У тексті ви зустрінете виділені слова і дати. На них необхідно звертати особливу увагу.

історію, як ви вже знаєте, неможливо засвоїти без знання її термінології та хронології. Краще опанувати навчальний матеріал допоможуть історичні документи, ілюстрації, таблиці й схеми. Працюючи з параграфом, необхідно обов’язково прочитати включені до нього документи і відповісти на запитання. Розглядаючи ілюстрації, звертайте увагу на підписи, що пояснюють зміст зображеного. Систематизувати уявлення про те, як розгорталися події, із якими ви ознайомилися, допоможуть таблиці. Схеми розкривають зв’язки між складовими історичних явищ, процесів тощо. Наприкінці параграфів містяться висновки, які привертають увагу до провідних ідей, розкритих у тексті. Запитання і завдання спрямовані на формування різноманітних умінь та навичок. Звертайте увагу на умовні позначення поряд із ними, які підкажуть вам, як необхідно виконувати завдання. Завершивши розгляд теоретичного матеріалу розділу, ви зможете розвинути набуті вміння й навички на практичному занятті та підсумувати свої знання за допомогою узагальнюючих запитань і завдань. Тестові завдання дадуть вам змогу самостійно перевірити рівень набутих знань і підготуватися до тематичного оцінювання. У кінці підручника розміщені хронологічна таблиця основних подій, словник основних термінів і понять та плани - схеми для самостійної роботи з підручником і додатковими джерелами. Підручник супроводжується електронним освітнім ресурсом, де розміщено завдання на узагальнення знань та тестові завдання до розділів, що виконуються в режимі онлайн. Підручник для 11 - го класу загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту, академічний рівень). Ладиченко • видавництво. Грамота • рік видання. Підручник, за яким ви будете навчатися цього року, є навчальною книжкою нового типу.

Він написаний відповідно до вимог оновленої програми з курсу всесвітньої історії другої половини xx — початку xxi ст. Матеріал підручника побудований за новою схемою. Авторський текст, документи, свідчення очевидців і учасників подій, уривки з праць відомих істориків, мапи, схеми, питання та завдання для самоперевірки, обговорення та дискусій. • удосконалити ваші практичні вміння. Працювати з мапами, таблицями, схемами, порівнювати різні джерела інформації, аналізувати їх і робіти висновки; • розвинути комунікаційні навички. Безумовно, такий складний і насичений багатьма подіями період історії, який ви вивчатимете в 11 класі, повністю висвітлити в підручнику невеликого обсягу неможливо. Ми пропонуємо вам скористатися додатковими друкованими джерелами, такими як історичні, військові, культурологічні, політологічні енциклопедії, словники, довідники для поглибленого вивчення тих чи інших питань. Для багатьох із вас більш доступним і легким шляхом збирання інформації є інтернет. Рекомендуємо користуватися сайтами historic. Треба пам’ятати, що на ті чи ті події можуть існувати різні погляди. Толерантність і повага до інших — характирна риса сучасного демократичного суспільства, що існує в більшості європейських країн і яке ми будуємо в україні. Сподіваємося, що вивчення курсу всесвітньої історії другої половини xx — початку xxi ст. Сприятиме формуванню у вас відчуття належності україни до європейської цивілізації, розуміння єдності світу та необхідності вирішувати глобальні проблеми людства спільними зусиллями із застосуванням найновіших досягнень науково - технічної революції. Країни східної європи у xvi - першій половині xviiiст. Автори - творча група вчителів історія та правознавства м. Епоха просвітництва автори - творча група вчителів історія та правознавства м. Ві 9 клас революції 1848 - 1849 рр. Реформація в західній європі. Автори - тг вчителів історія та правознавства м. Держави західної європи у xvi - xvii ст. Становлення абсолютної монархії в англії автори - творча група вчителів історія та правознавства м. Черкаси королівська реформація в англії єлизавета і. Тематика теста - реформация в европе.

Цель теста - проверить знания фактического материала учащихся и их возможность определять причинно - наследственные связи. К вопросам специально добавлены изображения, что способствует приминению логической связи межу изображением и фактом. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин. Східний світ у хvі - хvііі ст. Китай, індія, японія, персія та їх розвиток. Творча група вчителів історії та правознавства м. Держави західноїєвропи у xvi - xvii ст. Становлення абсолютної монархії у франції.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

моя милая сноха оксаночка эпизод 5

металорізальні верстати підручник

фифа 14 с обновлением 2021

книга фізика 7 клас таблиці

learningzone ответы на тесты kfc

plotcalc для coreldraw x6 64-bit