літературне читання дидактичний матеріал для перевірки навички читання 2-4 класи наталья будная
– все це вирізняє запропонований посібник з - поміж традиційних планів - конспектів та надає можливість використовувати його вчителям, які працюють за різними підручниками. Усі уроки образотворчого мистецтва. 3 клас (за підручником о. Українська рік тиражування. Pdf isbn 978 - 617 - 00 - 2071 - 0 зміст. Посібник складено згідно з чинною програмою міністерства освіти і науки україни для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання за підручником о. Сергієнко «образотворче мистецтво. Орієнтовні календарне планування та плани - конспекти 35 уроків допоможуть учителеві скласти поурочні плани, доповнивши запропоновані у цьому виданні форми й методи роботи власними напрацюваннями з урахуванням навчальних досягнень учнів конкретного класу.
Усі уроки математики. Pdf isbn 978 - 617 - 00 - 1980 - 6 зміст. Посібник містить орієнтовне календарно - тематичне планування та розробки всіх уроків математики у 3 класі, складені відповідно до вимог нової навчальної програми (к. 3 клас (за підручником в. Pdf isbn 978 - 617 - 00 - 2075 - 8 зміст. Посібник містить орієнтовне календарне тематичне планування та розробки уроків трудового навчання в 3 класі, складені відповідно до вимог нової навчальної програми (к. Задля зручності використання всі розробки розміщені на відривних аркушах. Ii семестр (за підручником ф. Оляницької) автор(и). Pdf isbn 978 - 617 - 00 - 2114 - 4 зміст. Посібник містить орієнтовне календарне планування та розробки уроків математики в 3 - му класі (ii семестр), складені відповідно до вимог нової навчальної програми (к. Ii семестр (за підручником м. Pdf isbn 978 - 617 - 00 - 2080 - 2 зміст. Посібник містить орієнтовне календарне планування та розробки уроків математики в 3 класі (ii семестр), складені відповідно до вимог нової навчальної програми (к. Ii семестр (по учебнику м. Російська рік тиражування. Pdf isbn 978 - 617 - 00 - 2138 - 0 зміст. Пособие содержит календарное планирование и разработки уроков математики в 3 классе (ii семестр) для школ с русским языком обучения, составленные согласно требованиям новой учебной программы (к. Для удобства использования все разработки размещены на отрывных листах. Поля для записей позволят творческому учителю, пользуясь предложенным в пособии материалом, составить собственные планы - конспекты уроков курса. 3 клас (за підручником коршунової о. Pdf isbn 978 - 617 - 00 - 2096 - 3 зміст. Автор пропонує базову основу, використовуючи яку кожен учитель може створити власний конспект уроку.
3 клас (за підручником а. Pdf isbn 978 - 617 - 00 - 2157 - 1 зміст. Посібник розрахований для учителя, який викладає англійську мову у загальноосвітній школі в третьому класі за підручником а. Несвіт “english 3” й відповідає чинній навчальній програмі 2012 року.
Він містить 65 планів - конспектів уроків, що відповідає загальній кількості уроків на рік за дві години на тиждень. Розглянути всі варіанти складу числа 7. Вчити учнів складати, розв’язувати, читати приклади на додавання. Вчити назви днів тижня. Закріплювати знання про натуральний ряд чисел. Вправляти в написанні вивчених цифр. Закріплювати вміння порівнювати числа в межах 7. Розвивати логічне мислення. Виховувати працьовитість, дружелюбність. Продовжувати виконувати вправи на засвоєння та застосування таблиць додавання і віднімання 4; удосконалювати вміння складати, розв’язувати та порівнювати задачі; формувати графічні навички; розвивати мислення, увагу, пам’ять; виховувати повагу до традицій свого народу.
Ознайомити учнів з новим підручником. Повторити будову натурального ряду чисел у межах першої сотні, розрядний склад двоцифрових чисел та випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією; розвивати спостережливість, мислення, пам’ять; виховувати інтерес до математики. • познакомить с образованием числа 5 и цифрой 5; • формировать умение сравнивать числа 1, 2, 3, 4, 5; • научить соотносить числа 1, 2, 3, 4, 5 с соответствующим множеством предметов; • научить писать цифру 5; • развивать логическое мышление, внимание, наблюдательность. Счетный материал, предметные рисунки, таблички – домики для повторения чисел 1 - 4, карточки цифр, наборы геометрических фигур. Урок - казка рукавичка з математики у 1 класі складання і розв язування прикладів на додавання і віднімання за малюнками. Ознайомити з прийомами додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд, закріпити вміння розв`язувати розширену задачу на зведення до одиниці. Закріпити вміння розв язувати вправи на додавання і віднімання в межах 20. Формувати швидкість обчислювальних навичок. Виробляти навички дітей у самостійному складанні задачі за малюнком. Удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми та різниці на основі аналізу слів. Розвивати образне мислення шляхом розпізнавання найпростіших геометричних фігур на малюнках. Виховувати самостійність, працелюбність. Вчити учнів читати і записувати числа другого десятка. Формувати свідоме засвоєння учнями помісцевого значення цифр та десяткового складу чисел. Закріпити вміння учнів обчислювати вирази. Удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі. Сприяти розвитку позитивних емоцій учнів, розвитку можливостей і здібностей кожної особистості. Виховувати любов до математики, кмітливість, спостережливість, екологічну свідомість. Підручник для 1 класу.
індивідуальні картки. Картки із зображенням цифр. Мультимедійний проектор, комп’ютер. Урок - подорож з математики тема. Множення і дiлення на 10, 100, 1000. Розв’язування складених задач. Формування навичок застосування правил округлення десяткових дробів, їх додавання та віднімання. Повторити означення кута та понять пов’язаних з цією темою. Ознайомити учнів з творчістю криворізького дитячого поета старікова олексія миколайовича. Вдосконалювати вміння учнів, використовувати правила додавання і віднімання дробів з різними знаменниками, множення і ділення у комплексі з іншими вивченими раніше перетвореннями звичайних дробів. Продовжувати формувати обчислювальні навички, повторити залежність між компонентами при додаванні та відніманні; закріплювати вміння визначати прямі кути та визначати їх на папері в клітинку; розвивати логічне мислення; виховувати доброзичливе ставлення до оточуючих. Ознайомити учнів з переставним законом множення, вчити застосовувати його під час розв’язування прикладів; закріплювати обчислювальні навички, знання таблиці множення числа 2; формувати вміння порівнювати вирази, що містять табличні випадки множення числа 2; закріплювати навички розв’язування задач; розвивати логічне мислення; підвищувати інтерес до предмета. Методична збірка для вчителів історії загальноосвітніх шкіл. У даній методичній збірці надано методичні рекомендації щодо впровадження прийомів розвитку предметних компетентностей в учнів 6 класу на практичних заняттях під час вивчення інтегрованого курсу «історія україни. Рекомендовані в збірці технології, методи та прийоми можуть впроваджуватися на різних етапах уроку, в повній мірі реалізуючи проблеми компетентнісного навчання та формуючи у учнів логічну, просторову, хронологічну, аксіологічну та інформаційну компетентності. Метод проектів та шляпи едварда де боно як розвиток літературних компетентностей молодших школярів. На уроці діти працюють групами, виконують завдання стосовно кольору капелюхів, є завдання в скарбничці пандори (літературний диктант, тестові завдання і творчі завдання). Конспект з використанням дидактичних ігор, розроблений відповідно до вікових особливостей учнів, з комп’ютерною підтримкою, що вивільняє час для перевірки завдань, полегшує оцінювання навчальних досягнень учнів, активізує пізнавальну діяльність учнів. Заслуговує на увагу використання інтегрованого диктанту (елементи стем - освіти на уроках математики) у 5 - му класі, що дає змогу здійснювати інтеграцію навчання. Мережеві проекти у навчальному процесі та управлінській діяльності. Короткий опис кластерів та змісту їх наповнення. Також поряд з електронним методичним органайзером школи запропоновані ідеї навчальних, творчих та розвивальних та дослідницьких проектів. Обгрунтовано доцільність створення віртуальних навчальних платформ з дистанційної підтримки навчання учня. Для реалізації компетентнісного підходу значне місце займуть саме електронні платформи, де учень зможе скористатися потрібною інформацією. Його реалізація сприяє вихованню активної громадянської позиції і не тільки. Даний урок пропонується на завершення вивчення теми про тварин і їх опис. Урок зоорієнтований на учнів з середнім, достатнім та високим рівнем знань. Мета уроку - повторити та активізувати лексичні одиниці з теми. На початку уроку учням пропонується привітати свого сусіда, згодом проводиться фонетична зарядка для здогадки теми уроку.
Учням пропонується пригадати назви тваринок з допомогою мультимедійної презентації. В основну частину уроку включено багато інтерактивних вправ, музична фізкультхвилинка, рухливі вправи та гра, індивідуальна робота та робота в парах і групах. Застосування кейс - методу є інтерактивним методом навчання, який дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності. Він сприяє розвитку винахідливості, вмінню вирішувати проблеми, розвиває здібності проводити аналіз і діагностику проблем. Невід’ємною частиною сучасного уроку є самостійна практична діяльність учнів (пізнавальний творчий пошук, вирішення проблемних питань, практичне застосування вмінь, знань та навичок з різних предметів). Саме ці задачі успішно дозволяє вирішити кейс - метод. Даний урок знайомить учнів з особливостями розташування, розмірами, основними характеристиками, природно - ресурсним потенціалом чорного моря; акцентує увагу на екологічних проблемах чорноморського регіону; формує навички роботи з тематичними картами. Урок історії україни проведено у 8 класі. За типом урок засвоєння нових знань, за формою проведення – урок – дослідження. Під час актуалізації опорних знань використала фронтальне опитування. Мотивація навчальної діяльності пізнавального характеру.
Використовувала такі види діяльності, як. На етапі закріплення нових знань використано методи. Улюблені казкові образи. Впровадження ігрових технологій, у процесі навчання в початковій школі, дає позитивні результати. У малюків з’ являється інтерес до вивчення навіть нудних предметів, вони прагнуть стати кращими, отримати похвалу.
Гра дозволяє розкрити особистість дитини, прибрати комплекси, які були закладені в сім’ ї. У процесі змагань з рольових ігор учні показують свої здібності однокласникам, тим самим піднімаючись в їх очах. Книжка унікальних авторських притч, які розкривають багато питань нашого життя. Навчання, мислення, допитливість, емоції та багато інших моментів, які супроводжують нас чи не щодня. Після кожної притчі подані питання для обговорення, а ключі до притч допоможуть зрозуміти прочитане.
Лісовий екощоденник — навчальне видання, створене з любов’ю до всього живого у лісі. На кожному розвороті є табличка підсумків роботи та інформація або декілька завдань для учнів. їх виконання стимулюватиме школярів творчо та критично осмислити проблеми природи, навчитися бути небайдужими й відповідальними у ставленні до лісової екосистеми. Видання розроблено для вчителів початкових класів, класоводів, вихователів групи продовженого дня та педагогічних працівників знз. Книжка містить 63 кросворди, створені з народних й авторських загадок, та відповіді до них згідно з нумерацією. її доцільно використовувати на різних уроках і в позакласній роботі. Книжка стане у пригоді учням і вчителям нової української школи, вихователям груп подовженого дня, методистам із початкового навчання, батькам і студентам педагогічних зво. У цій книжці — 30 казок для дітей про навколишній світ, логічні та математичні поняття, мову, мистецтво, здоров’я, працю. Окрім казок — факти, запитання, завдання, ідеї для екскурсій, проектів, демонстрацій, дослідів, покликання на відеоролики та мистецькі твори. Посібник містить значну кількість завдань для закріплення та поглиблення знань учнів початкових класів про час. У виданні є картки, на яких розміщено завдання 4 - х варіантів. Виконання запропонованих завдань сприятиме посиленню ефективності викладання математики, розвитку уяви та логічного мислення учнів. Збірка містить 19 казок, присвячених статтям конвенції оон про права дитини. У них через життя героїв розкрито суть та особливості кожної статті. У збірці пояснено головні закони природи, життя, цінності й важливі морально - етичні закономірності. До кожної казки наведено п’ять завдань (з основ математики, природознавства, етикету, географії, української мови тощо). Книжка містить 20 розробок уроків, спрямованих на вивчення учнями діяльності людей у тій чи тій професії. На будь - який предмет початкової школи розроблено щонайменше 1 урок із розвитку професійної орієнтації дітей. Рекомендовано для вчителів нової української школи, вихователів групи продовженого дня, керівників гурткової роботи, вихователів дитячих садочків. Словникові диктанти в малюнках. Збірка містить серію словникових слів у вигляді малюнків на картках. Дитина повинна підписати малюнок, пригадуючи всі вивчені правила з української мови. За основу створення посібника взято базові теми з української мови. Для вчителів початкових класів, вихователів груп продовженого дня, методистів із початкового навчання, студентів педагогічних зво, батьків. Збірник проектів із їх послідовним виконанням, темою, метою, тривалістю — усе це міститься в збірці «проекти. Запропоновано проекти з таких предметів. Посібник стане в пригоді вчителям початкової школи, вихователям груп продовженого дня, студентам педагогічних вишів, методистам із початкової освіти, заступникам директорів із навчально - виховної роботи в початкових класах. Перевірка навчальних досягнень. Математика та природознавство. У книжці описано сучасні підходи до оцінювальної діяльності вчителя на уроках, надано методичні рекомендації з оцінювання молодших школярів. Автори пропонують зразки контрольних та самостійних робіт для тематичного оцінювання учнів з основних предметів. Математика, природознавство. Книжка стане у пригоді вчителям початкової школи, вихователям груп подовженого дня, методистам і заступникам директорів із початкового навчання, батькам молодших школярів. Усі права на розміщені на саи. Редакція може не поділяти погляду автора. За достовірність фактів, цитат, власних назв, географічних назв та інших відомостеи. Несуть відповідальність автори публікаціи. Читати відповіді дпа 2020 українська мова, 4 клас, вашуленко м освіта. Підсумкові контрольні роботи призначені для підготовки і проведення державної підсумкової атестації з української мови в 4 класі закладів загальної середньої освіти. Контрольні роботи № 1 - 4 містять.
Коментарі
Дописати коментар