у біологія типові тестові завдання зно 2011
Зно онлайн 2011 року з біології – основна сесія. Цитологія – наука, що вивчає структурно - функціональну організацію прокаріотичних та еукаріотичних клітин, молекулярні механізми регуляції клітинних функцій. Зображений об’єкт є бактеріальною клітиною. Бактерії – прокаріотичні організми і містять у клітині цитоплазму та рибосоми. Ядра вони не мають, а генетичний матеріал представлений кільцевою молекулою днк – нуклеоїдом. Хлоропласти – пластиди, зазвичай забарвлені в зелений колір завдяки наявності пігменту хлорофілу.
Основна функція хлоропластів – здійснення фотосинтезу.
Ядро зберігає спадкову інформацію і забезпечує її передачу від материнської клітини дочірнім. Крім того, воно є своєрідним центром керування процесами життєдіяльності клітини, зокрема регулює процеси біосинтезу білків. Рибосоми – позбавлені поверхневої мембрани органели, які беруть участь у синтезі білків. Вони складаються з двох різних за розмірами частин – субодиниць. Кожна із субодиниць складається зі сполучених між собою ррнк і білків. Клітини тваринного організму, зокрема еритроцити, оточені плазматичною мембраною, яка є напівпроникною. Через мембрану молекули води вільно проникають усередину клітини за законом осмосу.
Осмотичний тиск плазми зумовлюється, в основному, концентрацією мінеральних солей і білків, а оскільки концентрація їх відносно стала, той й осмотичний тиск сталий. Фізіологічними розчинами називаються штучно виготовлені розчини, які містять у собі мінеральні речовини в тій самій концентрації і такого самого іонного складу, як і плазма крові. Ці розчини є ізотонічними, бо вони мають однаковий із плазмою осмотичний тиск. Унаслідок того, що цитоплазма клітини більш концентрована в порівнянні із гіпотонічним середовищем, як - то дистильована вода, за законом осмосу вода приникає всередину клітини. При цьому об’єм клітини – еритроцита – збільшується, унаслідок чого плазматична мембрана не витримує і клітина руйнується. Ендоплазматична сітка – система порожнин у вигляді мікроскопічних канальців та їхніх потовщень. Розрізняють два її різновиди. Зернисту та незернисту.
Зерниста ендоплазматична сітка на своїх мембранах має рибосоми, одна з її функцій – участь у біосинтезі білків. На мембранах незернистої ендоплазматичної сітки рибосом немає, і на них синтезуються ліпіди, вуглеводи, деякі гормони. Перед заплідненням пилкове зерно має потрапити на приймочку маточки. Після цього пилкове зерно проростає пилковою трубкою. По ній дві чоловічі статеві клітини – два спермії – з пилкового зерна потрапляють до зародкового мішка. Після цього відбувається запліднення. Один із сперміїв (n) зливається з яйцеклітиною (n), а другий – із центральною клітиною (2n) зародкового мішка. Оскільки кожен спермій зливається з окремою клітиною зародкового мішка, цей процес у квіткових рослин дістав назву подвійне запліднення. Унаслідок злиття одного спермія з яйцеклітиною утворюється зигота (2n). Згодом з неї розвивається зародок. А з центральної клітини зародкового мішка, з якою зливається другий спермій, розвивається запасна тканина насінини із запасом поживних речовин – ендосперм (3n). Вона буде дорівнювати. Період існування клітини між початками її двох послідовних поділів або ж від початку поділу до загибелі називають клітинним циклом. інтерфаза – період між двома послідовними поділами клітини або від завершення останнього поділу до загибелі клітини. В інтерфазі клітина росте, синтезує органічні сполуки та запасає енергію у вигляді особливого типу хімічного (макроергічного) зв’язку.
Тривалість інтерфази зазвичай не перевищує 90 % часу всього клітинного циклу.
Досягнення клітиною певних розмірів часто спонукає її до початку наступного поділу.
Фотосинтез – це процес утворення органічних сполук з неорганічних завдяки перетворенню світлової енергії в енергію хімічних зв’язків синтезованих вуглеводів. У процесі фотосинтезу беруть участь дві фотосистеми – перша (і) і друга (іі). Фотосистемою називають структурну одиницю, що складається з пігментів та інших молекул, які беруть участь у процесах фотосинтезу і містяться у тилакоїдах хлоропластів. Кожна із фото систем має свій функціональний активний комплекс – реакційний центр, що складається з молекул хлорофілу.
У реакційному центрі енергія світла використовується для здійснення подальших біохімічних процесів світлової фази фотосинтезу.
Фотосинтез відбувається у дві фази – світлову і темнову.
Фотосинтез починається з того, що світлову енергію поглинають світлозбиральні пігменти фотосистеми і. Відтак вона передається в реакційний центр, де спричиняє збудження молекули хлорофілу.
Електрон, якому надана додаткова енергія, електрон - транспортним ланцюгом транспортується на зовнішню поверхню мембрани тилакоїда. Таким чином, після потрапляння кванта світла на мембрану тилакоїда, фотосинтез розпочинається із збудження електронів. Особливості будови та процесів життєдіяльності п рокаріотів. Небезпечними для людини є бактерія гниття клостридій. Розвиваючись на м’ясі, рибі, різних консервованих продуктах, ця бактерія виділяє надзвичайно отруйну речовину – токсин. Ця речовина є причиною ботулізму.
Захворювання зазвичай розвивається, коли людина вживає їжу, що накопичила токсин унаслідок забруднення її та розмноження вегетативних форм збудника, тобто якщо в харчовому продукті виникли анаеробні умови. Найчастіше це в ялена або слабопросолена риба, ковбаса, шинка, м ясні, рибні, овочеві, грибні консерви. Якщо, наприклад, консервування було проведено із закриттям скляної банки негерметичною (наприклад, поліетиленовою м якою) кришкою, то в такому продукті не буде суворої анаеробізації й тому там не виникає умов для утворення ботулотоксину.
Якщо ж така скляна банка була закрита металевою кришкою, то всередині такого продукту можливий анаеробізм, що призводить до утворення ботулотоксину в разі недотримання інших умов стерилізації. Гепатит а (хвороба боткіна, епідемічний гепатит) – гостре інфекційне захворювання, яке протікає із загальною інтоксикацією і переважно вражає печінку.
Хвора людина є основним джерелом інфекції. Заразити інших людей вона може як з останніх днів інкубаційного періоду, так і протягом усього протікання хвороби, однак найбільш заразним вважається перший тиждень хвороби. Носії вірусу є дуже небезпечним джерелом поширення цього захворювання, оскільки, по суті будучи практично здоровими, вони не дотримуються елементарних заходів, здатних захистити від захворювання як членів їх сімей, так і людей навколо. Зараження гепатитом а відбувається через їжу, заражену воду і контактно - побутовим шляхом. Насамперед вірус потрапляє в харчові продукти з рук, забруднених при користуванні телефоном, виділеннями при відвідуванні туалету, поручнями трамвая, автобуса та інше.
У більшості випадків зараження відбувається трьома шляхами. При переливанні плазми, крові та сироватки; при проведенні ін єкцій недостатньо стерилізованими голками і шприцами, при профілактичних вакцинаціях; при вживанні зараженої води або їжі (через рот). Гриби мають деякі ознаки, притаманні рослинам, тому раніше їх разом із водоростями відносили до нижчих рослин. Клітини грибів оточені щільною клітинною стінкою, розташованою над плазматичною мембраною. Але до її складу входить не клітковина, як у рослин, а інший вуглевод хітин. Ця сполука трапляється і в деяких тварин. Комах, павуків, раків. Завдяки клітинній стінці клітини грибів, як і клітини рослин, не здатні активно змінювати свою форму.
У клітинах грибів, як і в клітинах рослин, є вакуолі з клітинним соком. У клітинах тварин цієї органели немає. Як і рослини, гриби не здатні до активного руху і не здатні поглинати тверду їжу, їхні клітини можуть всмоктувати лише розчини різних сполук. Клітини грибів, як і клітини більшості тварин, не мають хлоропластів та інших типів пластид. Клітини грибів так само, як і рослин і тварин, мають ядро та мітохондрії. Гриби, як і тварини, – гетеротрофні організми, що не здатні до фотосинтезу.
Необхідні їм сполуки гриби створюють не з неорганічних речовин, а з тих органічних, які вони поглинають із навколишнього середовища. Тому в їхніх клітинах, як і в клітинах тварин, відкладається не крохмаль, а інший вуглевод – глікоген. Гриби подібні до тварин і такою біологічною властивістю як виділяти сечовину в процесі обміну речовин. Зелені водорості є найчисленнішою серед водоростей групою. Клітини переважної більшості видів укриті клітинною стінкою із целюлози, у хлоропластах є одна або кілька ділянок (піреноїдів), у яких відбувається утворення крохмалю. Зелені водорості запасають крохмаль. Вищі спорові рослини – група наземних рослин, які розмножуються та поширюються за допомогою спор. До них належать мохоподібні, плауноподібні, хвощеподібні, папоротеподібні. У їхньому життєвому циклі обов язково чергуються два покоління – статеве (гаметофіт) й нестатеве (спорофіт). Особини цих поколінь значно відрізняються одна від одної. Зозулин льон – представник відділу мохоподібних. На верхівках деяких рослин зозулиного льону можна помітити на довгих ніжках коробочки, вкриті кришечкою. Це особини нестатевого покоління, які розвиваються із заплідненої яйцеклітини. Коробочка – це спорангій. Коли спори в коробочці дозрівають, кришечка відпадає і спори розсіюються. Запилення – перенесення пилкових зерен до частин рослини, у яких розміщені насінні зачатки з яйцеклітинами. Пилкові зерна та насінні зачатки у голонасінних рослинах формуються у шишках. Це вкорочені видозмінені пагони, листки яких перетворилися на луски. Наприклад у сосни є чоловічі та жіночі шишки, що розташовані на одній рослині. У чоловічих шишках утворюються пилкові зерна, а в жіночих – насінні зачатки. Чоловічі шишки мають лише один тип лусок. З їхнього нижнього боку розміщені два пиляки, у яких формуються пилкові зерна. Пилкове зерно вкрите двома оболонками. У двох місцях зерна ці оболонки мають між собою заповнені повітрям порожнини – повітряні мішки. Вони полегшують пилок, тому він може переноситися вітром на великі відстані. Квітка, як генеративний орган притаманний лише рослинам відділу покритонасінних, який поділяють на два класи. Дводольні й однодольні. В основу класифікації покритонасінних покладено особливості будови квітки, суцвіть і плодів, кількість сім’ядолей у насінині, тип кореневої системи, особливості будови листків і стебла тощо. Квітка становить собою видозмінений пагін. Вона складається з квітконіжки, квітколожа, оцвітини, тичинок та маточок. Чашечка складається із видозмінених листків – чашолистків, що мають переважно зелений колір. Чашолистки захищають внутрішні частини квітки від ушкоджень, особливо коли квітка ще не розцвіла і перебуває у стані пуп янка. Найпомітніша частина квітки – віночок. Він складається з пелюсток – видозмінених листків, що забарвлені переважно яскраво. Віночок захищає тичинки і маточку, а також приваблює комах – запилювачів. Чашечка і віночок у багатьох рослин разом складають подвійну оцвітину, як у петунії та вишні. У деяких рослин усі частини оцвітини однакові за формою та забарвленням. Таку оцвітину називають простою, наприклад у конвалії та тюльпана. Квітки з простою оцвітиною характерна рослинам, що належать до класу однодольні, а саме з родин лілійні, цибулеві та злакові. Для пересування по рослині розчинених у воді поживних речовин слугують провідні тканини. Тим самим здійснюється постійний зв язок між надземними та підземними органами рослини. Висхідний рух забезпечує ксилема (судини, що складаються з відмерлих трубчастих клітин, розташованих одна над одною), низхідний – флоема (ситоподібні трубки – видовжені, позбавлені ядер живі клітини. Вони також розташовані одна над одною, а їхні поперечні стінки не руйнуються. Вони мають велику кількість дрібних отворів і нагадують сито, звідки і походить їхня назва). Зображені об’єкти є видозмінами кореня. Крім основних (утримування рослини в ґрунті, мінеральне живлення та транспортування розчинів поживних речовин до надземної частини), корінь може виконувати і додаткові функції. Унаслідок цього виникають його видозміни, які набувають певних специфічних рис будови. У рослин, які оселяються на стовбурах дерев, можуть виникати повітряні корені. Це додаткові корені, які відходять від стебла і звисають у повітрі. Зазвичай вони притаманні рослинам тропічних лісів, де в повітрі завжди багато вологи. Наприклад, повітряні корені притаманні тропічним орхідеям – об’єкт на рисунку під літерою а. Дихальні корені характерні для рослин, що зростають на болотах та надмірно зволожених ґрунтах, де відчувається гостра нестача кисню. Ці корені можуть відростати від бічних. Вони слугують для постачання кисню до клітин кореневої системи. Тому дихальні корені ростуть не в глиб ґрунту, а піднімаються прямо вгору і мають тонку кору.
Такі корені притаманні, наприклад, болотяному кипарису – об’єкт на рисунку під літерою. Корені - причіпки трапляються в ліан. Ліанами називають рослини, стебла яких піднімаються вгору за допомогою додаткових коренів, вусиків (виноград) або обвиваються навколо іншої рослини чи штучної опори (наприклад, хміль, деякі сорти квасолі). Такі корені притаманні, наприклад, плющу – об’єкт на рисунку під літерою в. У цієї рослини вздовж тонкого стебла розміщені коротенькі додаткові корені. За їхньою допомогою рослини прикріплюються до опори, піднімаючи стебло вгору.
Чіпкими коренями плющ легко чіпляється навіть до гладеньких вертикальних стін будівель. У рослин з високим та тонким стеблом можуть нерідко утворюватися додаткові корені, які виконують функцію підпорок. Це так звані опорні корені. У деяких південних дерев з дуже розгалуженою кроною, як у інжиру, вони відростають від товстих бічних гілок у вигляді підпор. А в кукурудзи ці корені утворюються поблизу основи наземного стебла – об’єкт на рисунку під літерою г. Для представників цього класу характерною ознакою є непрямий розвиток, але в представників різних груп він може відбуватися з неповним або повним перетворенням. У разі розвитку з неповним перетворенням з яйця вилуплюється личинка, яка загалом нагадує дорослу особину, але позбавлена крил. Вона живиться, линяє, росте і розвивається. Після останнього линяння личинка перетворюється на статевозрілу особину.
Отже, за неповного перетворення комаха проходить такі фази розвитку.
Яйце, личинка, доросла особина. Серед зображених організмів такий розвиток притаманний об’єктам під номером 1 – представник ряду прямокрилі та під номером 3 – представник ряду клопи. У жуків (ряд твердокрилі – об’єкт під номером 4), мух (ряд двокрилі – об’єкт під номером 2) розвиток відбувається з повним перетворенням. їхні личинки значно відрізняються від статевозрілих особин. У них немає складних очей, часто відсутні або вкорочені кінцівки, ротові органи можуть бути іншої будови, почасти є особливі личинкові органи. Після кількох линянь личинка перетворюється на лялечку, яка не живиться та зазвичай нерухома. На фазі лялечки відбувається повна перебудова організму.
Через певний час з оболонки лялечки виходить доросла комаха. Отже, при повному перетворенні комахи проходять фази яйця, личинки, лялечки, дорослої особини. Особливості будови одноклітинних тварин та процесів їхньої життєдіяльності. До складу черепашки входить карбонат кальцію. Черепашки мають великий отвір – устя, а їхні стінки пронизані численними порами. Через ці отвори назовні виходять тоненькі видовжені несправжні ніжки, які в деяких місцях зливаються між собою, утворюючи ловильну сітку.
Радіолярії – планктонні тварини. Більшість видів має внутрішньоклітинний скелет складної будови із силіцій (ii) оксиду (кремнезему) та інших мінеральних речовин, їхні тоненькі несправжні ніжки також утворюють ловильну сітку.
Печінковий сисун відноситься до типу плоскі черві, класу сисуни. Сисуни – це виключно паразитичні тварини, що мешкають у різноманітних внутрішніх органах (печінці, кишечнику, легенях, кровоносних судинах тощо) людини й тварин. Свинячий ціп’як і ехінокок відносяться до типу плоскі черві, класу стьожкові черви, теж виключно паразитичні тварини. Планарія біла відноситься до типу плоскі черви, класу війчасті черви. Війчасті черви поширені в морях і прісних водоймах, зрідка – на суходолі, у вологих лісах. Назва класу походить від того, що тіло цих тварин укрите війчастим епітелієм. Планарія біла – хижак. Дощові черви пристосовані до життя в ґрунті та живляться відмерлими рештками рослин. Прокладаючи довгі ходи, вони забезпечують перемішування та розпушення ґрунту.
Це у свою чергу поліпшує проникнення повітря та води до кореневої системи рослин, таким чином сприяючи підвищенню врожайності рослин. Саме такі результати описані в дослідженні. Тіло комах поділяється на три відділи. Голова, груди та черевце.
Для представників цього класу характерним є наявність однієї пари вусиків. Ознаку, за якою зображену тварину можна віднести до класу комахи, є наявність трьох пар ходильних кінцівок. Плавці забезпечують рух риб або регулюють положення їхнього тіла. У риб також є плавальний міхур – тонкостінний виріст стравоходу, який заповнений газами і допомагає рибам триматися у товщі води. Його стінки оплетені кровоносними капілярами. Кров, яка рухається мережею капілярів, приносить гази або поглинає частину їх. Завдяки плавальному міхуру риби можуть перебувати на різних глибинах, витрачаючи при цьому мінімум енергії. Коли риба занурюється на глибину, частина газів переходить з порожнини міхура в кров і питома маса риби збільшується. Навпаки, коли риба піднімається ближче до поверхні води, частина газів переходить з крові в порожнину міхура й питома маса риби зменшується. Певну участь плавальний міхур бере й у газообміні. За нестачі кисню в довкіллі він у певній кількості може надходити в кров із суміші газів, яка заповнює його порожнину.
Плавальний міхур є лише в кісткових риб, тому він відсутній в акули як представника хрящових риб. Зовнішній шар покривів плазунів, на відміну від земноводних, роговіє. Шкіра суха, практично без залоз, вкрита роговими лусками, щитками або пластинками – похідними покривного епітелію. Такі покриви захищають тварин від механічних ушкоджень і зайвих втрат вологи. Тому наявність рогових лусочок на шкірі – це є адаптивна ознака плазунів як тварин суходолу.
Уміння пересуватися в повітрі визначає всю біологію цього класу тварин, у тому числі будову організму.
Тіло птахів компактне, обтічної форми. Рух у повітрі здійснюється за допомогою передніх кінцівок, які перетворилися на крила, а також хвоста. Крила слугують як аеродинамічними поверхнями, що утримують птаха в повітрі, так і джерелом тягової сили для руху вперед. є ряд пристосувань до польоту і в будові внутрішніх органів птахів, а саме відсутність сечового міхура – сеча не затримується, а виділяється з клоаки назовні разом з калом, що суттєво зменшує вагу тіла. Наявність волосяного покриву і чотирикамерного серця, діафрагми — грудочеревної перепони, яка відмежовує грудну порожнину від черевної, служить для розширення легенів і притаманна лише ссавцям. У цьому завданні перевіряється вміння розпізнавати на рисунку елемент будови скелетного м’яза та знаходити його серед перелічених. Сполучна тканина утворює сухожилля, за допомогою яких м’язи прикріплюються до кісток. Зверху м’яз вкритий тонкою сполучнотканинною оболонкою – фасцією. Фасція відокремлює різні групи м’язів, робить їх порівняно самостійними, забезпечуючи унікальні складні рухи різних частин тіла. Діафрагма – грудочеревна перепона, яка відмежовує грудну порожнину від черевної, служить для розширення легенів. Утворена системою поперечносмугастих м’язів, які очевидно є похідними системи прямого м яза живота. Властива лише ссавцям. Зазвичай верхівка правого купола діафрагми розташована на рівні четвертої, а лівого – на рівні п ятої міжреберної щілини. Під час вдиху куполи діафрагми опускаються на 2 – 3 см і стають плоскими. Автоматична цілісна стереотипна реакція організму на певний подразник, на зміни зовнішнього середовища або внутрішнього стану, яка здійснюється при обов язковій участі центральної нервової системи називається рефлекс. У відповідях наведені фактори гуморальної (гормони) та нервової регуляції (симпатичні та парасимпатичні нерви). Гормон вазопресин (антидіуретичний) регулює процес утворення сечі. Під його впливом збільшується зворотне всмоктування води й одночасно зменшується реабсорбція мінеральних речовин. Ендокринна регуляція роботи серця пов’язана з дією гормону надниркових залоз – адреналіном, що посилює і прискорює скорочення серця. Робота серця змінюється рефлекторно за участю вегетативної системи. імпульси, що надходять до нього по симпатичних нервах, посилюють і прискорюють серцеві скорочення, а імпульси, що надходять по парасимпатичних нервах – послаблюють і сповільнюють їх. Гальмування серцевої діяльності здійснюється найбільшим парасимпатичним нервом – блукаючим, який відходить від головного мозку.
Його порожнину розділяє суцільна перегородка, яка перешкоджає змішуванню венозної й артеріальної крові. Аби кров циркулювала кровоносною системою, серце працює як насос. Передсердя і шлуночок кожної частини серця сполучені отворами, у яких є клапани. Клапан у лівій частині серця складається з двох стулок, його називають двостулковим. Клапан у правій частині – тристулковий. Клапани з’єднані з внутрішньою поверхнею шлуночка сухожильними нитками і відкриваються лише в один бік, коли кров із передсердя надходить до шлуночка. Система клапанів серця перешкоджає зворотному току крові зі шлуночків до передсердь. Кров рухається судинами завдяки скороченням серця, які чергуються з його розслабленнями. Скорочення серцевого м’яза називають систолою, а розслаблення – діастолою. Систола і діастола разом складають серцевий цикл. У серцевому циклі три фази. Систола передсердя (0, 1 с), систола шлуночків (0, 3 с) і спільна пауза – діастола (0, 4 с). Один цикл триває 0, 8. Серцевий цикл починається систолою передсердь. Скорочення обох передсердь відбувається одночасно. Стулкові клапани відкриваються і кров перетікає до шлуночків. Слідом іде систола обох шлуночків. Тиск крові в шлуночках збільшується, стулкові клапани закриваються. Патологія серця, яка описана в умові, може призвести до такого наслідку.
Частина артеріальної крові під час систоли повертається в передсердя. Тестування онлайн з біології. Пройти тести зовнішнього незалежного оцінювання онлайн з біології за 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 та 2015 роки. Пробне зно з біології. У розділі розміщені тести зно онлайн з біології, що були запропоновані для виконання абітурієнтам під час основних та додаткових сесій зовнішнього незалежного оцінювання, а також варіанти тестів, що пропонувались абітурієнтам під час пробного зовнішнього незалежного оцінювання. Тест зно з біології 2021 року складається із 48 - ми завдань, трьох видів. Оцінювання 0 або 1 тестовий бал. Тематичні тренувальні тести для підготовки до зно з біології. Молекулярний рівень організації живого. Клітинний рівень організації живого. Обмін речовин і енергії у клітині. історичний розвиток і різноманітність органічного світу.
Тренувальний тест у форматі зно. Створюйте онлайн - тести для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома. Процедура реєстрації. Зміст сертифікаційної роботи з біології визначено програмою зовнішнього незалежного оцінювання з біології, затвердженою міністерством освіти і науки україни. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з біології для закладів загальної середньої освіти. Програма зовнішнього незалежного оцінювання з біології 2021 року.
Збірник тренувальних тестів з біології складається з 10 тренувальних тестів, кожен з яких містить по 60 тестових завдань різних типів, різного рівня складності і різних когнітивних рівнів. Тести аналогічні … тести … читати далі. Скачати офіційні правильні відповіді на тест зно 2014 з біології скачати зно 2014. Зно з біології було проведено у середу 25 червня 2014 року.
Шановні відвідувачі веб - сайту ерудит. Підготовка до зно 2021. Посібники (книги), підручники. Швидка доставка >>> заходьте.
До кошикавидання створено з метою якісної та ефективної підготовки до складання зовнішнього незалежного оцінювання з біологіїу довіднику подається теоретичний матеріал, вправи, тести до кожної теми, а також тренувальні тести у форматі зноза цим посібником учні можуть готуватись як самостійно, так і на шкільних уроках або заняттях із репетиторомдля учнів, абітурієнтів, учителів, репетиторів і всіх, хто прагне здобути й удосконалити знання з біологіїпередмоварозділ 1вступна завершення пропонується 2 повноцінні тренувальні тести у форматі зовнішнього незалежного тестування та бланк відповідейбонус. Тренувальні тести з біології автор. Кмзадорожний видавництво. 2008 кількість сторінок. Коли проходитиме зно у 2021 році. 0 міжнародна (cc by - sa 4. 0) та gnu free documentation license (gfdl)при підготовці тестів використані матеріали. Літера лтд, 2015– 496. Новое знание, 2005– 760. Овданилова, саданилов– 2 - е вид перероб– к. Українська мова та література — комп ютерна програма, яка дозволяє швидко та якісно підготуватись до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури. З її допомогою можна здійснювати перевірку знань в режимах тесту та по темах. На диску зібрана велика кількість (1303) творiв (новел, оповiдань, повістей, романів) українських авторiв. Майже всi вони наведенi у повному обсязi, без будь - яких скорочень. Диск також мiстить 136 бiографiчних довiдок. Крiм основних фактiв, пов язаних з життям та творчим шляхом певного автора, такi довiдки часто включають бiльш або менш докладнi критичнi матерiали. Не секрет, що гарно розвинуте мовлення - запорука успіху людини. Вміння говорити усуває безліч проблем, вирішує найважливіші питання, що виникають у нашому житті… а коли людина ще й говорить правильно, то вона викликає до себе більшу повагу.
Пропонований посібник призначений для підготовки учнів 10 і 11 класів до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури. Посібник укладено відповідно до навчальних програм з української мови та літератури для загальноосвітньої школи та програми зовнішнього незалежного оцінювання. Він забезпечить ґрунтовну підготовку до зовнішнього незалежного оцінювання. Після кожної теми введені тренувальні тести, які дадуть змогу учневі самостійно перевірити свої знання за 12 - бальною системою. Відповіді подано в кінці посібника. Посібник призначений для підготовки випускників загальноосвітніх навчальних закладів та абітурієнтів до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури. Він містить тридцять варіантів тестових зошитів, які охоплюють усю програму зовнішнього незалежного оцінювання та допоможуть швидко актуалізувати знання учнів. Навчальний посібник містить матеріали, які допоможуть випускникам загальноосвітніх навчальних закладів на високому рівні підготуватися до зовнішнього незалежного оцінювання з української літератури. Збірники задач для підготовки до зно. У деяких навчальних предметах серед тестів зовнішнього незалежного оцінювання значне місце посідає розв язування задач різного характеру.
Купити за видавничими цінами такі посібники з математики, біології, хімії та фізики можна в нашому інтернет - магазині навчальної літератури books 4 zno. Збірники завдань і задач із біології. Складання іспитів із біології без розв язування задач, використання формул здається зовсім простим. Але деякі питання тестових зошитів заводять абітурієнтів у глухий кут. Для учнів старших класів і навіть окремо для підготовки до зно деякими відомими вчителями готуються спеціальні видання з такою орієнтовною назвою. У них зосереджуються основні практичні вправи з даної навчальної дисципліни й надаються відповіді з метою полегшення робочого контролю. Користуються попитом серед покупців збірники задач з біології наступних авторів і видавництв україни. Придбання посібника позбавить проблем із пошуку задач у різних підручниках і допоможе комплексно підготуватися до вирішення даного питання. Збірники задач із хімії. Хімія – цікава й необхідна для життя наука. За обсягом знань, що надаються, вона більше схожа на біологію, ніж на математику.
Так чому ж при складанні вступного іспиту треба розв язувати задачі. Це питання – риторичне.
Краще треба не задавати його, а шукати зручні шляхи розв язання. До зустрічі з ними на незалежному оцінюванні слід бути готовими. Професійну допомогу за всіма програмними темами курсу здатні запропонувати відомі автори збірників задач з хімії для школярів і абітурієнтів. Математика у збірниках задач. Даний навчальний предмет ніби покликаний природою для розв язування задач або інших видів завдань. Виразів, рівнянь тощо. Учні звикли до письмових завдань із даної дисципліни ще з 1 класу.
Тести зно охоплюють практичний матеріал математики 5–6 класів, алгебри й геометрії всіх шкільних паралелей. Кожен посібник якісно підготує користувача зі своїх розділів програми. Вони є у продажу за вказаними далі предметами. Можливо, вам потрібна допомога лише з одного з них. Тоді буде значно легше.
Фізика і збірники задач. Дана наука належить до точних і в деякій мірі подібна до математики. Найчастіше зустрічаються такі їхні групи. Щоб підготуватися за певними розділами, треба знати, в якій паралелі вивчався цей матеріал. Та краще розв язати все послідовно, бо воно все одно знадобиться в університеті, якщо не попадеться на вступних іспитах. Вигідна купівля – тут. У даному повідомленні до розгляду запропонована література, схвалена міністерством освіти, перевірена кількома роками використання й попитом покупців. Замовити будь - який вид посібника або кілька за різними предметами можна в інтернет - магазині books 4 zno. Наші товари надсилаються до міст і сіл україни зручними видами доставки. Знижки отримують оптові покупці, вчителі й зареєстровані на сайті клієнти – з другого звернення. Безкоштовно відправляються посилки з товаром на мінімальну суму 700 гривень зі знижкою. Вас вітає книжковий інтернет - магазин навчальної літератури «edbooks. Для вас, шановні покупці, ми все розклали по зручних, чітко окреслених категоріях. Кожний товар має свою фотографію, опис та зміст, а також можна переглянути фрагмент книги. Наші консультанти, до яких можна звертатися за вказаними телефонами, нададуть вам вичерпну інформацію із будь - якого питання, порадять, яку краще вибрати книгу у вашій ситуації. Які збірники завдань дпа 4 клас 2021 вибрати. Державну підсумкову атестацію в кінці навчального року пишуть усі учні 4 класів. Вона проводиться з 3 навчальних предметів. Математика, українська мова, літературне читання. У 2020 році для підготовки та проведення дпа у 4 класі збірники та відповід і підготували такі автори як. Вашуленко м савченко о науменко в оляницька л пономарьова к сапун г корчевська о. Збірники завдань та відповіді для дпа 2021 9 клас. Державна підсумкова атестація охоплює всіх випускників 9 класів. Вона проводиться з 3 предметів. Українська мова, математика, та третій на вибір школи. Збірки завдань та відповіді до них для дпа 2021 9 клас будуть корисні вчителям та учням. За допомогою збірників вчитель зможете підібрати своїм учням такі вправи, що охоплюватимуть важливі теми і допоможуть вдало пройти державну підсумкову атестацію. В асортименті представлені збірники та відповіді таких авторів, як. Авраменко о істер о костильов о андерсон о, пометун о, константинова о бевз в єременко о корнієнко т марченко а барна і та інші, які рекомендовані міністерством освіти і науки. Зовнішнє незалежне оцінювання на 2021 рік. По яких книгах готуватись. Зовнішнє незалежне оцінювання є доленосним етапом у житті випускника. Від його результату залежатиме те, чи відчинить перед випускником свої двері вищий навчальний заклад. Книги для підготовки до зно 2021 стануть добрими порадниками у цій справі, допоможуть узагальнити та систематизувати набуті знання. У 2021 році школярі складають зно таких предметів як. Результати зно зараховується як здача дпа в 11 класі. Асортимент книг для зно 2021 з історії україни надзвичайно великий, тому учні мають змогу переглянути і придбати. Комплексне видання автора власов в комплексна підготовка автора панчук і. А також різноманітні збірник тестових завдань, довідники, тренажери, ознайомитись з пам’ятками архітектури або підібрати іншу необхідну літературу.
До зно з математики добре готуватись за посібником. Комплексна підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання та дпа автора капіносов а. А також посібниками такими як. Окрім основних предметів, інтернет - магазин « edbooks. Авторами яких є барна і соболь в кобернік с стадник о валігура о доценко і струж н березан о. Час спливає дуже швидко. Тож не варто його гаяти даремно – замовляйте книги для підготовки до зно на 2021 рік в інтернет - магазині « edbooks. Лише наполеглива праця дає право розраховувати на бажані результати. Особливе значення у процесі навчання має наочність. Наочний посібник є тим засобом, що дозволяє учню стимулювати процес пізнання, створювати зрозумілі аналогії, поліпшує запам ятовування та прискорю процес навчання. Особливим видом наочності є стенди та плакати для оформлення кабінету початкових класів, англійської мови, української мови, та інших предметів. Видавництва пропонують різноманітну наочність, таку як. Класний куточок, календар погоди, символіка (герб, гімн, прапор) плакати для оформлення кабінетів, портрети, карти, тощо. Ми співпрацює зі видавництвами києва, харкова, тернополя, кам янець - подільського й інших міст. У нас ви можете купити гуртом книги у будь - якій кількості за цінами видавництв. Знайти, замовити й отримати необхідні книги – дуже просто. і зовсім не має значення, де ви живете.
Ми відправляємо книги до києва, львова, одеси, тернополя, дніпро, полтави, миколаєва тощо. Усі гуртові замовлення завжди відправляються зі знижками.
Коментарі
Дописати коментар