зно фізика 2021 вк

зно фізика 2021 вк

Особливості тесту 2021 року.

Тест зовнішнього незалежного оцінювання з фізики у 2021 році складається із завдань трьох форм. Завдання з вибором однієї правильної відповіді. Завдання складається з основи та чотирьох варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей а. Тест містить 20 завдань цієї форми (№1 - 20), що будуть оцінені в 0 або 1 бал. 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано. Завдання на встановлення відповідності. Завдання складається з основи та двох стовпчиків інформації, позначених цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від а до д) у таблиці бланка відповідей а. Тест містить 4 завдання цієї форми (№21 - 24), що будуть оцінені в 0, 1, 2, 3 або 4 бали. Структуроване завдання. Воно складається з основи та двох частин і передбачає розв’язування задачі. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав, дотримуючись вимог і правил, відповіді до кожної з частин завдання у бланку відповідей а. Тест містить 4 завдання такої форми (№25 - 28), що оцінюються в 0, 1 або 2 бали. 1 бал за кожну правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано обидві неправильні відповіді, або відповіді на завдання не надано. Неструктуроване завдання. Воно складається з основи та передбачає розв’язування задачі. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав, дотримуючись вимог і правил, кінцеву відповідь у бланку відповідей а. Тест містить 10 завдань такого типу (№29 - 38), що оцінюються в 0 або 2 бали. 2 бали, якщо вказана правильна відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або відповіді на завдання не надано. Додаткові матеріали та обладнання під час виконання тесту з фізики не використовуються. У тестових зошитах із фізики будуть подані таблиця префіксів до одиниць si і таблиця значень тригонометричних функцій деяких кутів. Матеріал програми зовнішнього незалежного оцінювання з фізики поділено на п’ять тематичних блоків. Оптика”, “елементи теорії відносності. Встановлювати зв’язок між явищами навколишнього світу на основі знання законів фізики та фундаментальних фізичних експериментів; застосовувати основні закони, правила, поняття та принципи, що вивчаються в курсі фізики середньої загальноосвітньої школи; визначати загальні риси і суттєві відмінності змісту фізичних явищ та процесів, межі застосування фізичних законів; використовувати теоретичні знання для розв язування задач різного типу (якісних, розрахункових, графічних, експериментальних, комбінованих тощо); складати план практичних дій щодо виконання експерименту, користуватися вимірювальними приладами, обладнанням, обробляти результати дослідження, робити висновки щодо отриманих результатів; пояснювати принцип дії простих пристроїв, механізмів та вимірювальних приладів з фізичної точки зору; аналізувати графіки залежностей між фізичними величинами, робити висновки; правильно визначати та використовувати одиниці фізичних величин. її зображують як напрямлений відрізок прямої, що з’єднує початкове й кінцеве положення матеріальної точки. За один період матеріальна точка зробить один повний оберт, і початкове положення руху збігатиметься із кінцевим положенням. Тоді модуль переміщення дорівнюватиме 0. У варіанті в гальмування – це фізичне явище, кілограм і діоптрія – це одиниці вимірювання маси й оптичної сили лінзи відповідно, а густина – це фізична величина. Проаналізувавши рисунок до завдання, можна дійти висновку, що до лівого плеча на відстані трьох поділок прикріплено три вантажі. Кожен із цих вантажів діє на плече із силою, що дорівнює його вазі. Внутрішня енергія – це сума кінетичних енергій хаотичного (теплового) руху частинок речовини (атомів, молекул, йонів), із яких складається тіло, і потенціальних енергій їхніх взаємодій. На рисунку а) зображено парасольку, що лежить на підлозі, а на рисунках б) і в) – парасольки в повітрі. Висота розташування парасольок відносно землі, а отже і їхня потенціальна енергія, у всіх цих випадках різна. У випадку в) парасолька рухається вгору з певною швидкістю і має відмінну від нуля кінетичну енергію. Натомість парасольки на рисунках а) і б) нерухомі, їхня кінетична енергія дорівнює нулю. Механічна енергія тіла є сумою його кінетичної і потенціальної енергій. Для всіх ситуацій, описаних у завданні, потенціальні й кінетичні енергії парасольок різні, тож і їхні суми неоднакові. Внутрішня енергія тіла найбільше залежить від його температури й деформацій. Оскільки за умовою всі ці параметри однакові для парасольок на всіх рисунках, наведених у завданні, то й внутрішня енергія однакова для них усіх. За умовою завдання необхідно визначити траєкторію руху лопатей у системі відліку, яка пов’язана з панеллю приладів літака. У такій системі відліку тілом відліку є панель приладів, тож її вважають нерухомою. Для визначення траєкторії руху лопатей потрібно уявити себе в кабіні біля панелі приладів. Оскільки лопаті закріплено в конструкції літака, то поступального руху відносно кабіни вони не роблять, а виконують лише обертання навколо своєї осі. Траєкторія такого руху – коло. У тіла, кинутого горизонтально, є два складники руху – вертикальний і горизонтальний. Ці складники незалежні, тобто рух по вертикалі не впливає на рух по горизонталі. По горизонталі точка рухається із такою самою швидкістю, що й у початковий момент часу, адже немає жодної сили, яка діє на тіло в цьому напрямку.

Тож оскільки прискорення вздовж осі x дорівнює 0, загальне прискорення тіла збігається із прискоренням уздовж осі y, тобто прискоренням вільного падіння. У стані невагомості ні тіло не діє на опори чи підвіси навколо, ні частини тіла не діють одна на одну.

Це можливо лише за умови, що на тіло діє тільки сила тяжіння. Адже вона примушує всі тіла (незалежно від їхньої маси) рухатись із тим самим прискоренням – прискоренням вільного падіння. Також важливо пам’ятати, що маса й вага – це два різні за своєю природою поняття. Вага – це сила, а маса – міра інертності. Маса залишається однаковою незалежно від вибору системи відліку чи сил, які діють на тіло. Тож маса не може дорівнювати нулю в стані невагомості. Кінетична енергія нерухомої стіни як до, так і після зіткнення дорівнює нулю. Стан стійкої рівноваги – це стан, у якому за малих відхилень від положення рівноваги тіло довільно повертається в початкове положення. Лише на рисунку б зображено початкове положення кульки, у яке вона повертатиметься за будь - яких малих відхилень. У сполучених посудинах у кожній трубці рівень рідин установлюється так, що гідростатичний тиск стовпчика рідини в них однаковий. Якщо рідини в трубках однорідні, то тиск на однаковій висоті в усіх трубках однаковий. За умовою завдання в лівій трубці посудини рівень гасу вищий за рівень води в правій трубці. Це відбувається тому, що густина гасу менша порівняно з водою, і щоби створити такий самий гідростатичний тиск, як і в стовпчика води в правій трубці, висота стовпчика гасу має бути більшою. Оскільки точка c лежить на межі розділу двох рідин, то тиск стовпця гасу над нею дорівнює тиску стовпця води над точкою d на такій самій висоті, але в трубці із водою. Графік довільного переходу зі стану 1 у стан 2. Темнішим кольором позначено площу під криволінійною трапецією, яка дорівнює роботі. У разі ізохорного процесу об’єм не змінюється, тож площа під кривою (і робота газу) дорівнює нулю (рис. Графік ізохорного процесу.

Зміна внутрішньої енергії пов’язана зі зміною температури. Якщо однаково підвищити температуру двох газів однакової маси, то зміни їхньої внутрішньої енергії також будуть однаковими. $$ полікристали – тверді тіла, які складаються з багатьох хаотично зорієнтованих маленьких кристаликів, що зрослися між собою (кристалітів). Монокристали впорядковані в усьому своєму об’ємі. Тому за різними напрямками в таких кристалах відстані між частинками відрізняються (рис. Саме ця відстань зумовлює фізичні властивості кристала, тому в монокристалах вони також залежать від напрямку.

Цю властивість називають анізотропією. Вибір напрямків у монокристалі. У полікристалах не можна вибрати напрямок крізь весь його об’єм так, щоби відстані між частинками кристалічної ґратки були незмінними, бо в кожному окремому кристаліті напрямок ґратки інший. Тому полікристали не є анізотропними. Електричний струм у замкненому провідному контурі виникає лише тоді, коли змінюється магнітний потік через поверхню, обмежену контуром. Напрямок індукційного струму в контурі залежить від того, збільшується чи зменшується магнітний потік через поверхню, обмежену контуром. За першим законом електромагнітної індукції в котушці виникає струм, бо за наближення або введення магніту змінюється магнітний потік, що через неї протікає. Чим швидше змінюватиметься магнітний потік, тим більшою, відповідно до другого закону електромагнітної індукції, буде сила струму.

Щоби швидше змінювати магнітний потік від магніту, його треба рухати швидше.

Якщо тримати магніт нерухомо, то струм індукції в котушці не виникне, бо магнітний потік, який протікає через контур котушки, не змінюватиметься. А якщо змінити напрямок руху магніту, то, за правилом ленца, зміниться лише напрямок індукованого струму.

Завдання скеровано на оцінювання розуміння понять потенціалу й напруженості й уміння порівнювати ці величини в різних точках електричного поля. На рисунку схематично зображено позитивний заряд, який створює навколо себе електричне поле.

Чим більша потужність лампи, тим більша яскравість її світіння. Тобто для правильного розв’язання задачі потрібно обчислити напругу й силу струму, який протікає через кожну з ламп. Правильне розв’язання завдання ґрунтується на розумінні законів паралельного й послідовного з’єднання провідників (див. Послідовне з’єднання провідників 1 і 2. $$ після того, як лампа 2 вийшла з ладу, її опір став дуже великим, тому крізь неї струм не потече.

Електричне коло після виходу з ладу лампи 2 схематично зображено на рисунку 3. Схема електричного кола після виходу з ладу лампи 2. $$ на кожній із ламп напруга така. $$ тоді після поломки їхня потужність становить. За правилом правої руки можна визначити напрямок ліній магнітної індукції. Якщо спрямувати великий палець уздовж напрямку протікання струму, то загнуті пальці правої руки вкажуть напрямок ліній магнітної індукції магнітного поля провідника зі струмом (рис. Магнітна стрілка в магнітному полі повернеться вздовж ліній магнітної індукції так, що лінії входитимуть у її південний полюс і виходитимуть із її північного полюса. Завдання скеровано на оцінювання вміння аналізувати рівняння і графік гармонічних коливань і визначати основні фізичні величини, пов’язані з ними. Таку криву в загальному випадку описують рівнянням. Амплітуда коливань – це максимальне відхилення від положення рівноваги. Коливальний контур – це схематично зображений на рисунку 1 фізичний пристрій із послідовно з’єднаних котушки індуктивності 1 і конденсатора 2. Електрична схема коливального контуру.

В ідеальному коливальному контурі вся енергія під час коливань перетікає від конденсатора до котушки без утрат. Якщо вважати, що в початковий момент часу конденсатор заряджений на повну, то його енергія перетікатиме в енергію котушки з максимальним струмом індукції під час коливань у такому електромагнітному контурі. Тож можна обчислити зміну повної енергії контуру за зміною енергії зарядженого конденсатора. Після збільшення максимального заряду енергія конденсатора. За визначенням відносний показник заломлення показує, у скільки разів швидкість поширення світла в середовищі 1 більша (або менша) за швидкість поширення світла в середовищі 2. У завданні необхідно визначити відносний показник заломлення рідини відносно повітря, тобто обчислити, у скільки разів швидкість світла в рідині менша за швидкість світла в повітрі. Завдання скеровано на оцінювання розуміння корпускулярно - хвильової природи світла і явищ інтерференції, дифракції, дисперсії і фотоефекту.

інтерференція – явище накладання хвиль, унаслідок якого в деяких точках простору спостерігають стійке в часі посилення (або послаблення) результувальних коливань. Дисперсія світла – явище розкладання світла у спектр, зумовлене залежністю абсолютного показника заломлення середовища (а отже, і швидкості поширення світла в цьому середовищі) від частоти світлової хвилі. Цей закон фотоефекту можна пояснити й хвильовою теорією світла, адже чим більша інтенсивність світла, тим більше його частинок (фотонів) потрапляє на катод і може брати участь у взаємодії. Максимальна початкова швидкість фотоелектронів збільшується зі збільшенням частоти падного світла й не залежить від його інтенсивності. $$ оскільки робота виходу залежить лише від матеріалу катода, то максимальна початкова швидкість фотоелектрона залежить від переданої фотоном енергії. А вона залежить від частоти світла, а не від кількості фотонів, які потрапляють на катод (тобто інтенсивності). Цей закон також пояснюють лише корпускулярною природою світла. У рівняннях ядерних реакцій біля символу хімічного елемента зліва зазначають індекси. Надрядковий, що показує кількість нуклонів у ядрі (сумарну кількість протонів і нейтронів), і підрядковий – кількість протонів. Амортизатори в автомобілі поглинають результати ударів від нерівностей на поверхні й забезпечують стабільне положення кузова автомобіля. Пружини амортизаторів стискаються і розтискаються під час гальмування і розгону автомобіля, можливість повернутися в попереднє положення їм забезпечує сила пружності. Автомобільні покришки постійно перебувають у контакті з поверхнею. Вони мають забезпечувати тертя, адже лише так можна бути впевненим у керованості автомобіля. Проте тертя – руйнівний процес, тому із часом нерівності поверхні покришок стираються, після чого вони стають непридатними до використання. Тому це прояв саме сили тертя. Поверхневий шар молекул під час видування мильних бульбашок поводиться подібно до тонкої плівки (наприклад, гумової) і тому може втримувати всередині повітря. існування такого поверхневого шару зумовлено силою поверхневого натягу.

Завдання скеровано на оцінювання розуміння способів зміни внутрішньої енергії і вміння визначити процес, у якому відповідні зміни відбуваються. Внутрішня енергія газу не змінюється, тобто процес ізотермічний. Під час електролізу на електродах унаслідок розрядження йонів виділяються речовини. На катоді замість катіонів натрію молекули води відновлюються до водню, а на аноді хлорид - іони окиснюються до хлору.

У результаті на катоді виділяються гази. На катоді – водень, а на аноді – хлор. Ці вибиті електрони можуть ставати додатковими носіями струму, що й зменшує опір. Електричний струм у металах – це напрямлений рух вільних електронів. Зі збільшенням температури електричний опір у металах зростає через те, що електрони частіше зіштовхуються із йонами кристалічної ґратки, а тому повільніше рухаються у провіднику.

За наближення температури до абсолютного нуля ( - 273 °с) опір провідників різко зменшується майже до нуля. Таке явище називають надпровідністю. Електричний струм у газах (газовий розряд) – це напрямлений рух вільних електронів, позитивних і негативних йонів. У більшості газів у нормальному стані майже немає вільних носіїв заряду, що є ознакою діелектриків. Тому необхідно якось примусити електрони відділитися від їхніх атомів і приєднатися до інших з утворенням катіонів і аніонів. Цей процес, у результаті якого гази стають провідниками, називають йонізацією. Для йонізації електронам в атомах газу потрібно надати додаткової енергії, достатньої для того, щоб покинути атом. є багато способів надати газу цю енергію, серед яких і термічна йонізація внаслідок нагрівання газу до високих температур. За термічної йонізації молекули рухаються настільки швидко, що часто стикаються між собою. Унаслідок таких зіткнень утворюються вільні електрони і йони. Шановні учасники зовнішнього незалежного оцінювання. Спеціально для цього ми підготували дану статтю на якій розмістили найголовнішу інформацію і таблиці переведення тестових балів зно з фізики за попередні роки. Відбулось зно з фізики. Для участі в тестуванні зареєструвалось більше 28 тисяч осіб. Додано офіційні відповіді. Уцояо підтвердив усі відповіді андрія романовича які були опубліковані вчора о 17 - 00 год оновлено 17 - 00 год. Зовнішнє незалежне оцінювання з фізики відбулось у четвер, 2 липня. Після завершення тестування на даній сторінці будуть опубліковані завдання зно 2020 з фізики. Нагадаємо, у розділі “зно 2020. Дрогобич, доцента ддпу ім. Як показує минулорічний досвід завдання можуть мати декілька правильних відповідей. Власні відповіді до зно 2019 (додаткова сесія) з фізики бурого андрія романовича учителя математики та фізики, учителя - методиста ліцею №2 м. Завдання та відповіді. У середу, 17 червня відбулось пробне зно з фізики. Так як і з усіх інших предметів, воно відбулось в онлайн режимі. Для того, щоб взяти учась у пробному зно з фізики, зареєстрованим учсникам потрібно було скачати тестовий зошит із своїх кабнетів. Тестові зошити та бланки відповідів, також доступні для скачування на даній сторінці. Оновлено додано … зно 2019. Відповіді зно 2019 з фізики. Відбулось зовнішнє незалежне оцінювання з фізики. Для проходження тестування з фізики зареєструвалось більше 23 тис. Додано офіційні відповіді зно 2019 з фізики. Український центр оцінювання якості освіти підтвердив власні відповіді бурого андрія романовича учителя математики та фізики. Відповіді до усіх 38 завдань андрія романовича, які були розміщені вчора о … зно 2019. Завдання зно 2019 з фізики. Цього року тестування зно з фізики відбулось 30 травня 2019р. На іспит зареєструвалось більше 23 тис. Рекомендуємо переглянути завдання та відповіді із інших предметів. Математики (розв’язки вчителя), історії україни, англійської мови (відповіді вчителя), хімії, біології, географія та французька, іспанська, німецька мови. На тест зно з фізики цього року зареєструвалось більше 23 тисяч учасників. Особенности теста 2021 года. Тест внешнего независимого оценивания по физике в 2021 году состоит из заданий трех форм. Задания с выбором одного правильного ответа. Задание состоит из основы и четырех вариантов ответа, из которых только один правильный. Задание считается выполненным, если участник внешнего независимого оценивания выбрал и обозначил ответ в бланке ответов а. Тест содержит 20 заданий этой формы (№1 - 20), которые будут оценены в 0 или 1 балл. 1 балл, если указан правильный ответ; 0 баллов, если указан неправильный ответ, или указано более одного ответа, или ответ на задание не предоставлен. Задания на определение соответствия. Задание состоит из основы и двух колонок информации, обозначенных цифрами (слева) и буквами (справа). Задание считается выполненным, если участник внешнего независимого оценивания сделал отметки на пересечениях строк (цифры от 1 до 4) и колонок (буквы от а до д) в таблице бланка ответов а. Тест содержит 4 задания этой формы (№21 - 24), которые будут оценены в 0, 1, 2, 3 или 4 балла. Структурированное задание.

Задание состоит из основы и двух частей и предусматривает решение задачи. Задание считается выполненным, если участник внешнего независимого оценивания, осуществив соответствующие числовые расчеты, записал, соблюдая требования и правила, ответы к каждой из частей задачи в бланке ответов а. Тест содержит 4 задания такой формы (№25 - 28), которые оцениваются в 0, 1 или 2 балла. 1 балл за каждый правильный ответ; 0 баллов, если указаны оба неправильных ответа, или ответ на задание не предоставлен. Неструктурированное задание.

Задание состоит из основы и предусматривает решение задачи. Задание считается выполненным, если участник внешнего независимого оценивания, осуществив соответствующие числовые расчеты, записал, соблюдая требования и правила, окончательный ответ в бланке ответов а. Тест содержит 10 заданий такого типа (№29 - 38), которые оцениваются в 0 или 2 балла. 2 балла, если указан правильный ответ; 0 баллов, если указан неправильный ответ, или ответ на задание не предоставлен. Дополнительные материалы и оборудование при выполнении теста по физике не используются. В тестовых тетрадях по физике будут предоставлены таблица префиксов к единицам si и таблица значений тригонометрических функций некоторых углов. Материал программы внешнего независимого оценивания по физике разделен на пять тематических блоков. Механика, молекулярная физика и термодинамика, электродинамика, колебания и волны. Оптика, элементы теории относительности. Квантовая физика, которые, в свою очередь, разделены на разделы и темы. Целью внешнего независимого оценивания по физике является оценивание следующих умений участников внешнего независимого оценивания. Устанавливать связь между явлениями окружающего мира на основе знания законов физики и фундаментальных физических экспериментов; применять основные законы, правила, понятия и принципы, которые изучаются в курсе физики средней общеобразовательной школы; определять общие черты и существенные различия содержания физических явлений и процессов, границы применения физических законов; использовать теоретические знания для решения задач разного типа (качественных, расчетных, графических, экспериментальных, комбинированных и др. ); составлять план практических действий по выполнению эксперимента, пользоваться измерительными приборами, оборудованием, обрабатывать результаты исследования, делать выводы о полученных результатах; объяснять принцип действия простых устройств, механизмов и измерительных приборов с физической точки зрения; анализировать графики зависимостей между физическими величинами, делать выводы; правильно определять и использовать единицы физических величин. Максимальна кількість ….

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

моя милая сноха оксаночка эпизод 5

металорізальні верстати підручник

фифа 14 с обновлением 2021

книга фізика 7 клас таблиці

learningzone ответы на тесты kfc

plotcalc для coreldraw x6 64-bit