зно 2021 українська мова книга

зно 2021 українська мова книга

Вас вітає інтернет - магазин «zno - books. Найкращим варіантом на думку вчителів та репетиторів для самостійної підготовки до тестування є шкільні підручники попередніх років з даного предмету.

З їх допомогою можна відтворити той чи інший матеріал у вашій пам’яті. Що це за посібники та яка їх структура. Довідник, комплексне видання, збірник тестів, тренажер, типові тестові завдання а також таблиці та схеми. Довідник, комплексне видання по структурі є однаковими, але вони написані різними авторами та видані різними видавництвами. Всі книги складені згідно програми зно на 2021 рік. Кожна тема, включена до програми зно з даного предмету, викладена в книзі у довідковій формі, а після теоретичного матеріалу є блок з різними типами тестів для закріплення знань та перевірки розуміння матеріалу.

Також у кінці книг є відповіді (ключі) до тестових завдань кожної теми. Збірники тестів – це книги, які містять масив тестів по темах згідно програми зно 2021 з даного предмету.

Тренажер, типові тестові завдання – це посібники, які містять 10 - 20 варіантів тестових зошитів, укладених згідно специфікації зно 2021 року.

Довідник, тестові завдання у форматі зно, хрестоматія з української літератури, міні конспекти та власні висловлювання. Та витвицька с а саме.

Комплексне видання з української мови та літератури, збірників тестів та тренажер. Об’єм матеріалу з історії україни надзвичайно обширний, тому необхідна ретельна та грунтовна підготовка до зно 2021. Шкільні підручники з даного предмету дуже обширно викладають матеріал, тому запропоновані книги, які допоможуть систематизувати та узагальнити матеріал, необхідні кожному хто проходить тестування в 2021 році з історії україни. Асортимент надзвичайно широкий, тому абітурієнти мають змогу самі переглянути і вибрати книги. Лідером з продажів в даній категорії є книга автора власов в. Кульчицький с панарін о. Не відстають від лідера і інші книги. Хочемо також відмітити якісні посібники. У 2021 році в перше дпа та зно з математики буде обов’язковим для всіх випускників та розділеним на два рівні. Рівень стандарту та профільний рівень. Сертифікаційна робота з математики рівня стандарту виконується 150 хвилин. Вона складається з 28 завдань різних форм. Результат виконання всіх завдань сертифікаційної роботи буде зараховано як результат державної підсумкової атестації рівня стандарту.

Зміст сертифікаційної роботи з математики визначатиметься програмою зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання з математики, затвердженою міністерством освіти і науки україни. Кращою книгою, на думку вчителів та репетиторів, для ґрунтовної підготовки до зно 2021 з математики є посібник «математика. Гарні посібники з математики написали автори. Окрім основних предметів, інтернет - магазин «zno - books. Тут можна підібрати книги такі як. Барна і біда о соболь в кобернік с кузишин а валігура о доценко і євчук о чернишова ю мясоєдова с альошина м титаренко н струж н березан о. Розглянемо кращі книги цих авторів, які видало видавництво. Державна підсумкова атестація охоплює всіх випускників 9 класів. Вона проводиться з 3 предметів. Збірки завдань та відповіді до них для дпа 2021 9 клас будуть корисні вчителям та учням. За допомогою збірників вчитель зможете підібрати своїм учням саме такі вправи, що охоплюватимуть важливі теми і допоможуть вдало пройти державну підсумкову атестацію. В асортименті представлені збірники та відповіді таких авторів, як. Авраменко о істер о власов в костильов о константинова о бевз в єременко о корнієнко т марченко а барна і мерзляк а березняк м гісем. Та інші, рекомендовані міністерством освіти і науки україни. Для вас, шановні покупці, ми все розклали по зручних, чітко окреслених категоріях. Кожен товар має свої фотографії, опис та зміст. Наші консультанти, до яких можна звертатися за вказаними телефонами, нададуть вам вичерпну інформацію із будь - якого питання, порадять, яку краще вибрати книгу у вашій ситуації. Ми співпрацюємо з видавництвами києва, харкова, тернополя, кам янець - подільського й інших міст. У нас ви можете купити гуртом книги у будь - якій кількості за цінами видавництв та отримати хороші знижки. Знайти, замовити й отримати необхідні книги дуже просто - не виходячи з дому.

і зовсім не має значення, де ви живете.

Ми відправляємо книги у київ, харків, львів, одесу, вінницю, дніпро, полтаву, миколаїв тощо. Гуртові замовлення відправляються зі знижками. Людина може погано знати рідну мову або й зовсім не знати її. Найбільше і найдорожче добро в кожного народу – це його мова, ота жива схованка людського духу, його багата скарбниця, в яку народ складає і своє давнє життя, і свої сподіванки, розум, досвід, почування. Звичайно, усі ми недосконало знаємо рідну мову.

Вона ж бо така багата на виражальні засоби, що й уявити собі важко. Як казав колись великий французький філософ вольтер, основні європейські мови можна вивчити за шість років, а свою треба вчити все своє життя. Шановні абітурієнти наближається кінець навчання в середній школі. Ви отримали чимало знань з багатьох дисциплін, зокрема й рідної української мови. Але ваша освіта на цьому, зрозуміла річ, не закінчується. Ви мрієте про вищий навчальний заклад – туди зараховують на конкурсній основі. У кого вищий бал зно, у того більше шансів навчатися далі. З 2021 року зазнає змін зно з української мови та літератури. Цей предмет розділять на 2 рівні складності. Дворівневе зно у 2021 році з української мови складається. Зно 2021 з української мови та літератури – найважливіше випробування для випускника. Тому, що сертифікат з української мови та літератури є обов’язковим для вступу до будь - якого вишу.

Щоб отримати високий бал, не варто покладатися на мозковий штурм в останні дні перед зно. Це не той випадок, коли за короткий термін можна опанувати те, на що було відведено роки. Поставивши собі за мету вступити до вищого навчального закладу, ви, безперечно, замислилися про те, як готуватися найефективніше.

Добре, якщо ви не гаяли час у школі, прекрасно, коли маєте гарного вчителя - порадника. Та в будь - якому разі успішна підготовка до тесту зно з української мови та літератури передбачає вашу самостійну працю. Книги (довідник, тести, комплексне видання) для підготовки до зно 2021 з української мови та літератури. У довідниках зно з української мови враховано практичний досвід вчителів, розглянуто найбільш складні та спірні питання, які виникають у процесі складання іспиту, даються корисні поради щодо вибору методів підготовки. Комплект для підготовки до зно з української мови та літератури складається з п’яти дуже якісно підготовлених, систематизованих та взаємодоповнюючих видань. Довідник із української мови та літератури (завдання в тестовій формі); хрестоматія з української літератури; тести. Збірник завдань у тестовій формі; міні - конспекти з художніх творів; власні висловлювання. Видало наступні книги. Автор заболотний о заболотний в. « повний курс української мови та літератури в тестах. Автор жовтобрюх в паращин в. Горе рідних є безмірним. Вони, як зозулі, прилетіли та й плачуть над убитим. У першу чергу ольга вирішила помститись за смерть чоловіка й приборкати древлян, від яких княгиня й вимагала данину.

«лише малого я у вас прошу.

Дайте мені од двора по три голуби і по три горобці. У кінці твору — звернення до майбутніх поко­лінь. Отже, йдеться про михайла коцюбинського. У цьому вірші є й такі рядки. Сюжет твору розгортається з інтригуючої зав’язки. На останній станції виявляється, що втік найнебезпечніший в’язень григорій многогрішний, якого пильнував сам начальник ешелону.

Персонажами цього твору є тьотя мотя й мокій мазайло. В основі твору – власний досвід роботи письменника на одеській кіно­студії в 1925–1927 рр. Та його співпраця з в. Довженком та ітою пензо, які згодом стали прототипами головних героїв. Отже, головну думку цього твору можна увідповіднити з прислів’ям « гріх пишатися й других зневажать. Словесний твір не лише наповнений музикою, а й звучить, як музика. Це виражається і в ритмічності оповіді з її перепадами від розміреного й неспішного темпу до швидкого й напруженого, а потім знову сповільненого, й у відтворенні симфонії почуттів героїнь, й у напруженій мелодійності слова. «ти не знаєш, як можна любити те, що люди називають артизмом, що живе в нас і заповняє нашу душу.

Се щось таке велике, сильне.

Заглушити в собі той світ, щоб жити лише для одного чоловіка і для самих дітей. Тому неможливо, хто носить справдішній артизм у душі. Як автор і як герой кіноповісті – маленький сашко. На запропонованій в умові завдання схемі відображено основні риси малого сашка – мрійництво, любов до природи, допитливість, спостережливість, бачення краси в буденності. Саме в образі наталки зображено просту, чесну, роботящу і розумну українську дівчину.

Вона вміє щиро й вірно кохати. Дівчина заявляє матері. «лучче посідію дівкою, як піду замуж за таких женихів, як на мені сватались… нехай вони будуть розумні, багаті і письменнійші од нашого возного, та коли серце моє не лежить до їх і коли мені вони осоружні. Проаналізуймо інші варіанти. У рядку а йдеться про роман панаса мирного «хіба ревуть воли, як ясла повні. Відданий своєму народові, мойсей беззавітно його любить і бореться за його визволення. Завдання перевіряє знання основних теоретико - літературних понять. За способом зображення життя художні твори діляться на три літературні роди – лірику, епос і драму.

Твори кожного літературного роду можуть бути різних жанрів. Запропонований для аналізу твір – це сонет – ліричний вірш, що складається з 14 рядків п’ятистопного або шестистопного ямба. Двох чотиривіршів з перехресним римуванням та двох тривіршів тернарного римування. Основна схема сонета абаб абаб ввд еед, хоча можливі й інші варіанти. Цей сонет є зразком неокласичної інтимної лірики. Провідним художнім засобом першої строфи є метафора – троп поетичного мовлення. У метафорі певні слова та словосполучення розкривають сутність одних явищ та предметів через інші за схожістю чи контрастністю. Згадаймо, оксиморон – літературно - поетичний прийом, що полягає в поєднанні протилежних за змістом, контрастних понять, які спільно дають нове уявлення; анафора – єдинопочаток, одна зі стилістичних фігур, яка утворюється повтором слів або словосполучень на початку суміжних мовних одиниць; епіфора – стилістична фігура, протилежна анафорі, повторення однакових слів, звукових сполучень, словосполучень наприкінці віршових рядків; паралелізм – уподібнення, спільність характерних рис або чину (паралельне зображення двох явищ із різних сфер життя). Поети василь симоненко, микола вінграновський, ліна костенко, василь стус, борис олійник, дмитро павличко, іван драч; прозаїки григір тютюнник, євген гуцало, валерій шевчук. Критика інакшістю, тобто заперечення соцреалізму власною творчістю; відстоювання свободи митця, естетична незалежність, самобутність; єдність традицій і новаторства; витончений інтелектуалізм, естетизм. У вірші «о слово рідне.

Поет висловлю своє творче кредо. Поет захоплюється солов’їною мовою, вічно живою красою своєї батьківщини. Перед чи­тачем з’являються імена. Пригадайте епізод, коли дівчина готова була порізати серпом свою руку, аби не нашкодити живій природі. Третій уривок передає звернення жінки до моря й вітру, аби вони врятували її коханого. Література кінця xviii – початку xx ст. Виконуючи це завдання, увідповідніть запропоновані уривки з назвами творів, а потім з’ясуйте, до якого літературного напряму (течії) він належить. Уривок з цього твору є в рядку в. імпресіонізм – художній напрям, заснований на принципі безпосередньої фіксації вражень, спостережень, співпереживань. Письменник за допомогою вмілих імпресіоністичних мазків зображує враження героя від природи, його внутрішній стан. Мистецтво не зображає дійсність, а виражає її сутність. Представником є василь стефаник. Бароко – напрям у мистецтві xvi – першої половини xvii ст. Митці бароко центральне місце приділяють богові і релігії, цінують дотепність, парадоксальність, контрастні сполучення. Завдання перевіряє вміння орієнтуватися у творчості письменників, визначати тематику й художні особливості їхніх творів. Про івана карпенка - карого йдеться в рядку г. Саме родину тобілевичів називають основою українського театру, бо іван карпенко - карий був драматургом і актором, його брати – режисерами та акторами, сестра – актриса й співачка. Це перший історичний роман нової української літератури. Висловлювання в рядку а стосується тараса шевченка. Пригадайте основні події життя і творчості митця. Це завдання перевіряє ваші знання про зміни звуків у потоці мовлення. Цьогоріч у завданні запропоновано речення, в окремих словах яких підкреслено певні звуки. Підкреслені букви в цих словах позначають різні звуки. У рядку зі словами відпові д аючи, забу д ьте, по д якувати підкреслені літери теж позначають різні звуки. У подібних завданнях зовнішнього незалежного оцінювання завжди пропонують поширені слова, у яких часто трапляються помилки в наголошуванні. Учасникам зно рекомендовано перелік слів з наголосами. У демонстраційному тесті це завдання дещо іншої форми, як було в минулих сертифікаційних роботах. Слова, у яких потрібно перевірити правильність наголосу, утворюють речення. У запропонованому реченні неправильно підкреслено літери на позначення наголошених голосних у таких словах. Лист о пада, вип а док, центн е р, в и разний (правильні наголоси такі. Листоп а да, в и падок, ц е нтнер, вир а зний). Завдання перевіряє ваше вміння правильно писати слова з вивченими орфограмами, зокрема слова, у яких позначають спрощення в групах приголосних. Спрощення – явище усного мовлення, що забезпечує милозвучність. Отже, спрощення є у словах цілісність, проїзний, жалісний, свиснути, блиснути, тижневик, капусняк, ненависний, вісник. Префікс пре - вживають переважно на позначення найвищої якості (преславний). Окремі слова з таким префіксом потрібно запам’ятати (превелебний). Префікс при - вживаємо на позначення приєднання, наближення до чогось або неповноти дії. Саме тому його потрібно вживати в словах прибуток, приварений, присвоєння, прибічник, прилеглий, прихований, пригріти, прибій, привабливий. Звання, громаддя, забуття, зілля. Це іменники середнього роду іі відміни, що мають закінчення - а (я). Подовження тут відбувається в позиції між двома голосними звуками. Велич (величчю) – це іменник жіночого роду ііі відміни. Подовження відбувається в орудному відмінку в позиції між двома голосними. Саме тому в словах жовчю, заздрістю не потрібно писати подвоєні приголосні. Нездол а нний – прикметник, наголос падає на суфікс, слово має значення перебільшення. У таких прикметниках потрібно писати подвоєні приголосні. Завдання перевіряє рівень ваших навичок розпізнавати вивчені орфограми й пояснювати їх за допомогою правил, правильно писати слова з вивченими орфограмами. М’який знак не пишемо перед прикметниковими суфіксами - ськ - , - зьк - , - цьк - , крім л. Саме тому в слові байкальський його потрібно писати. Також м’який знак не потрібно писати у словах промінчик, задзеленчати, адже перед шиплячими його не вживають, крім винятків. Зазвичай не пишемо м’який знак перед губними, але в слова різьбяр та гетьманщина його потрібно писати. Правопис цих слів необхідно запам’ятати. З м’яким знаком потрібно писати слово дівчиноньці (бо м’який знак є в прикінцевому буквосполученні іменника, що стоїть у називному відмінку – дівчинонька). Також пишемо м’який знак у дієсловах наказового способу (посидь, піднось – тому посидьмо, підносься). Разом потрібно написати слово сорокалітню, адже разом пишемо прикметник, у яких першою частиною є числівник, а також ті, від яких можна утворити підрядне словосполучення (сорок років). У решті слів потрібно поставити дефіс. З - поміж (складний прийменник), житлово - побутового (складний прикметник, утворений із двох рівноправних слів, можна поставити сполучник і), будь - кого (займенники з частою будь - ). Слова, у яких є помилки, потрібно писати так. Які - небудь (займенник з часткою - небудь (від не буде), освітньо - розважальні (складний прикметник, утворений із двох рівноправних слів, між якими можна поставити сполучник сурядності і), чимало (прислівники з часткою чи - пишемо разом), місцевість (суфікс - ість), мабуть (стягнена форма прислівника від має бути), знатимете (від знати). В українській мові за допомогою суфікса - ин - утворюють значну кількість іменників жіночого роду і відміни. Це слова на позначення частин рослини (бадилина, стеблина, соломина), а також на позначення території, рельєфу (височина). Нормативним в українській мові вважають таке слововживання. Здобувають освіту, перемогу, науковий ступінь, волю. Отже, здобуття освіти. Слово середовище має кілька лексичних значення. У запропонованому реченні саме воно буде доречним (осередок – місце зосередження чого - небудь, центр, місце зародження, виникнення, посередник – особа чи установа, що сприяє встановленню та здійсненню ділових контактів, осердя – основна внутрішня частина деяких приладів, виробів, апаратів тощо). Функціонувати – виконувати функцію, відігравати роль того, що названо відповідним іменником, у нашому випадку це дія, робота середовища на основі відповідних технологій. Це завдання перевіряє ваше вміння правильно, комунікативно доцільно використовувати речення з однорідними членами в мовленні та правильно узгоджувати члени речення. Речення у більшості держав світу уряди піклуються й охороняють довкілля побудовано неправильно. Однорідні присудки потребують, щоб другорядний член речення мав різні форми (прийменникову і безприйменникову). При заміні прямої мови на непряму в тексті відбуваються певні зміни. Треба стежити за тим, щоб вони не спотворювали змісту висловлюваного. Найчастіше непряму мову передають складнопідрядним реченням. При заміні прямої мови на непряму змінюються особові форми дієслів і форми займенників з погляду того, хто вводить непряму мову у своє висловлення, а не з погляду автора прямої мови. Важливо також узгоджувати рід діяча в головній і підрядних частинах складнопідрядного речення. Отже, правильним буде реченням іван сказав, що, як і будь - якій людині, йому важливо знати, що про нього думають інші, як сприймають його ідеї. Завдання перевіряє ваше вміння розрізняти прості ускладнені речення та складні речення різних типів, правильно розставляти розділові знаки та пояснювати їх. Тире (5) в завданні обґрунтовано як розділовий знак на місці пропущеного члена речення. Це завдання перевіряє ваше вміння уважно читати й диференціювати головне й другорядне, аналізувати, критично оцінювати прочитане.

З діалогу дізнаємося, що болік підготував кілька дисків, для того щоб дорогою слухати разом з супутником музику.

Але його співрозмовник відмовляється. У діалозі немає характеристики плеєра, товариш не виказує негативних емоцій, не висловлює своїх музичних уподобань, а лише стверджує, що в нього є власний плеєр, який він, очевидно, і взяв для того, щоб слухати музику, що підібрав сам. Чергування приголосних в особових формах дієслів теперішнього та майбутнього часу.

Форми ступенів порівняння якісних прикметників. Завдання перевіряє ваше вміння розрізняти основні способи творення форм дієслів і правильно утворювати ступені порівняння якісних прикметників. Під час творення складеної форми найвищого ступеня порівняння за допомогою слова найбільш прикметник ставимо у звичайній формі – найбільш свіжої. Завдання перевіряє ваше вміння відмінювати іменники, правильно утворювати форму кличного відмінка іменників, а також визначати рід іменників. Закінчення іменників у кличному відмінку залежить від того, до якої відміни належить те чи інше слово. Якщо це іменники і або іі відміни, необхідно також урахувати групу.

Завдання перевіряє ваше вміння правильно відмінювати іменники, визначати відмінки іменників, правильно поєднувати числівники з іменниками. У місцевому відмінку іменники чоловічого роду іі відміни в множині мають закінчення - ах. Отже, розбіглися по класах. Збірні числівники в українській мові не поєднують з іменниками жіночого роду.

Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, логічно мислити. Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання. Потрібно проаналізувати, які засоби міжфразового зв’язку використано в тексті (займенники, лексичний повтор, прислівники, граматичні засоби, вставні слова тощо). Речення, позначене ромбом, є початковим реченням запропонованого деформованого тексту.

Це визначення інклюзивного навчання. Наступні речення мають поглиблювати цю інформацію, розширювати чи конкретизувати її. Це завдання перевіряє ваше вміння розрізняти види складних речень, визначати смислові зв’язки між частинами складносурядного речення. Складносурядне речення – це складне речення, яке має щонайменше дві граматичні основи, частини цього речення пов’язані сполучниками сурядності. Це складносурядне речення. Вам потрібно продемонструвати свої знання головних і другорядних членів речення, уміння визначати їх у реченні, правильно розставляти розділові знаки, пояснювати їх. У реченні, позначеному квадратом, є додаток, що починається словом зокрема. Такий додаток є відокремленим. У запропонованому тексті перед ним коми немає. Отже, це і є пунктуаційна помилка. Це завдання перевіряє ваше вміння правильно, комунікативно доцільно використовувати речення з однорідними членами в мовленні, розставляти розділові знаки. В україні найчастіше відповідне навчання розуміють вузько, а саме як такий спосіб здобуття освіти, коли учні або студенти з особливими потребами перебувають у загальному освітньому просторі за місцем свого проживання, що є альтернативою інтернатній системі або домашньому чи індивідуальному навчанню. У числівниках на позначення сотень відмінюємо першу й другу частини. У родовому відмінку числівник п’ятсот матиме форму п ’ ятисот. Завдання перевіряє ваше вміння пояснювати значення фразеологізмів. У ньому запропоновано не окремі фразеологізми, а речення зі стійкими конструкціями. Необхідно бути дуже уважним, тому що частиномовна приналежність конкретного слова часто залежить від контексту.

Проаналізуймо кожне із запропонованих слів. А слово досягнуті теж відповідає на питання які але вказує на ознаку, одержану від дії. Отже, це особлива форма дієслова – дієприкметник. До фрагмента в простому реченні 1 ставимо питання навіщо з якою метою. На таке ж питання відповідає фрагмент в реченні а. Я постійно намагаюся підвищувати славну майстерність, (навіщо з якою метою. ) аби не пасти задніх у своїй галузі. До фрагмента в простому реченні 2 ставимо питання незважаючи на що. Аналогічне питання ставимо до виділеної частини в реченні. Хай як інформаційні технології роблять інакшим наше життя, (незважаючи на що. ) замінити ними живе спілкування під час навчання неможливо. До фрагмента в простому реченні 3 ставимо питання з якої причини. На таке ж питання відповідає фрагмент у реченні в. іноді найбільші прориви в дослідженні будь - чого стаються несподівано, (з якої причини. ) адже ніколи не передбачиш сприятливого для цього збігу обставин. До фрагмента в простому реченні 4 ставимо питання за якої умови. На таке ж питання відповідає фрагмент в реченні г. Якщо брати до уваги лише позитивні результати власної діяльності, (за якої умови. ) можна не боятися труднощів на шляху до мети. Речення японія традиційно була сільськогосподарською країною. існування її мешканців і їхній добробут залежали від довкілля має дві граматичні основи, складається з двох частин, що пов’язані лише змістом та інтонацією, друга частина пояснює першу.

Отже, це складне безсполучникове речення. Речення японці вирішили не боротися з природою, а любити її, гармонізувати з нею своє життя, навчитися пильно спостерігати за найменшими змінами має лише одну граматичну основу.

Це просте речення, ускладнене однорідними присудками. Речення народження й умирання людини поєдналися з пробудженням і згасанням природи, так що істота й усе навколо стали рівними перед вічними небесами має дві граматичні основи, складається з двох нерівноправних частин, що пов’язані сполучником так що. Друга частина вказує на наслідок дії в першій частині. Отже, це складнопідрядне речення з підрядним обставинним наслідку.

Речення пори року проникли й у звичайне спілкування. Навіть у сучасному листуванні японці обов’язково мають згадати поточний сезон, щоб показати свою ґречність має вже три граматичні основи, складається з трьох частин. Перша та друга частини поєднані безсполучниковим зв’язком, друга частина пояснює першу, а друга й третя – сполучником підрядності щоб. Отже, у цьому реченні є безсполучниковий та підрядний зв’язки. Це складне речення з різними видами зв’язку.

Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів. У всіх текстах ідеться про те, що вітчизняний кінематограф останнім часом активно розвивається. Пономаренко та робіна грбіча, і роздуми п. іллєнка про патріотичне кіно та державну підтримку таких фільмів. (текст а – 1, текст б –11, текст в – 17, 19). Відповідь на це завдання шукаємо в тексті а. У тексті б робін грбіч називає всі фактори, що будуть сприяти збільшенню частотності походів українців у кіно (абзаци 6, 7, 8, 11), окрім залучення в українські фільми відомих іноземних акторів. У тексті б як запоруку успіху стрічки в кінотеатрах серед українських кіноглядачів названо все, окрім виразної артхаузної проблематики. Підтвердження правильності інших тверджень знаходимо в абзацах 1, 9, 19. Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів, а також давати чітку відповідь на поставлене запитання, користуватися додатковими джерелами інформації (діаграмами, таблицями, графіками, малюнками тощо). Потрібно уважно розглянути інфографіку, яка дає нам інформацію щодо касових зборів українських фільмів та про кількість кінотеатрів і залів в україні (2003–2018 роки). Про це йдеться також у тексті б, тому саме там ці конкретні факти були б доречними. Пам’ятаймо, що відповідь має бути 2–3 речення. Але водночас він говорить і про великий потенціал нашої країни для зростання інтересу до переглядів фільмів (й українських зокрема) саме в кінотеатрах і кінозалах. Запропонована інфографіка, що дає нам інформацію про касові збори українських фільмів та про кількість кінотеатрів і залів в україні (2003–2018 роки), була б доречною саме в тексті б, адже могла б засвідчити об’єктивність думки робіна грбіча щодо розвитку кінопослуг на вітчизняному ринку.

Я вважаю, що представник warner bros. Робін грбіч з повагою ставиться до українського кіно, указує на його розвиток, аналізує перспективні напрямки, зазначає риси, притаманні саме вітчизняним фільмам. Але він розуміє, що боятися конкуренції і навіть говорити про неї ще доволі рано. Економічні проблеми в цій сфері значні. Спочатку проаналізуймо правильні і неправильні відповіді в таблиці. Текст а – ознаки 2, 3, 5; текст б – ознаки 4, 5; текст в – 1, 4. Тепер потрібно обрати дві з них і пояснити, покликаючись до тексту.

Це радше стаття з вікіпедії чи якогось іншого довідника, що знайомить читача з конкретними реальними фактами, а не роздуми певної особи. Неправильно визначено ознаку 1 (спрямованість на формування громадської думки) щодо тексту в. Голова державного агентства україни з питань кіно пилип іллєнко, розмірковуючи про те, що таке патріотичне кіно, прагне сформувати громадську думку.

Життя – це складний процес, упродовж якого постійно виникають проблеми й непорозуміння. На жаль, інтереси й цілі людей не завжди збігаються. Саме тому конфлікти є частиною нашого щоденного життя. Я глибоко переконаний, що розв’язувати конфлікти можна різними способами, проте найефективнішими є компроміс і конкуренція. Усе залежить від ситуації, у якій ти опиняєшся. Наведу такі, як на мене, переконливі аргументи. По - перше, компроміс забезпечує мирне врегулювання конфлікту, виключає насилля, адже веде до вироблення рішення, що влаштовує обидві сторони. Варто зазначити, що в історії вільної україни є досить багато прикладів компромісів. Проголошення 24 серпня 1991 року незалежності нашої країни теж було результатом негласного компромісу між частиною партійної еліти й національно - демократичними силами. Ці взаємні поступки стали підставою для загальнонаціонального консенсусу, коли більшість громадян на референдумі підтримала акт про незалежність україни. По - друге, використання стилю конкуренції є ефективним, коли кінцевий результат дуже важливий для людей. Він дозволяє швидко приймати рішення, відстоювати свою позицію, незважаючи ні на що, та боротися до кінця. Головний конфлікт твору розгортається між поважним радником тухольської громади захаром беркутом і зверхнім боярином - зрадником тугаром вовком. Вони є носіями двох протилежних ідеологій. Тухольці не можуть розв’язати конфлікт шляхом компромісу, адже йдеться про оборону рідної землі від монголо - татарської навали. Саме тому захар беркут разом зі своєю громадою впевнено й рішуче бореться з ворогом, відстоюючи національні інтереси. Отже, у кожній конкретній ситуації треба шукати певні шляхи розв’язання конфліктів. Компроміс є ефективним для досягнення стабільності й порядку в суспільстві, він є також важливою складовою культури людей. Конкуренція ж необхідна тоді, коли людині нічого втрачати й вона мусить боротися до кінця. У посібнику викладено вимоги до написання власного висловлення, подано критерії його оцінювання, що розроблені українським центром оцінювання якості освіти. Вони мають чітку структуру, до частини з них додано методичні коментарі. Для зручності в користуванні в кінці посібника вміщено тематичний покажчик. Видання призначене для підготовки випускників загальноосвітніх навчальних закладів уркаїни до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури. Книжка адресована абітурієнтам і вчителям - словесникам. Авраменко олександр миколайович — український педагог, теле - та радіоведучий. Автор понад п ятдесяти підручників та посібників з української мови й літератури. Заслужений працівник освіти україни (2017). З даним товаром також купують. Ми раді вітати вас на сайті znobooks. Ua – спеціалізованому книжковому інтернет - магазині, в якому ми зібрали найкращі книги провідних видавництв країни саме для підготовки до зно в 2021 році. Зовнішнє незалежне оцінювання надає всім школярам унікальну можливість вступити і вчитися в кращих вузах країни незалежно від того, де вони народилися і живуть. Головна мета проведення зно - створення єдиних і зрозумілих для випускників умов, які дозволяють їм чесно визначати свою долю, використовуючи лише свої знання. Слід визнати, що підготовка до зно більшою мірою залежить від настрою самого школяра його рішучості і зібраності, і жодна школа чи репетитор не підготує вас до тестів, якщо ви не будете працювати самостійно. Самопідготовці потрібно приділяти щодня певний час, оскільки найкраще засвоюється той матеріал, який людина опрацювала самостійно. Саме тому не варто гаяти часу і сподіватись на чудо, настав час озброїтись необхідною літературою і вирушати вперед до своєї мрії, а з необхідними для цього підручниками ми вам неодмінно допоможемо, адже в інтернет - магазині znobooks. Ua ви знайдете найкращі книги для підготовки до зно з усіх предметів. В 2021 році випускники шкіл, які планують продовжувати здобувати освіту у вузах можуть складати зно з п’яти навчальних предметів. Що ж стосується дпа для одинадцятикласників, то у 2021 році випускники складатимуть 4 обов’язкові державні підсумкові атестації. і щоб допомогти вам зорієнтуватись в досить широкому асортименті книг до зно та дпа, від різних авторів та видавництв, ми зробили підбірку найкращих, за відгуками наших клієнтів – вчителів, репетиторів та самих випускників. Для підготовки до зно та дпа з української мови та літератури, старшокласники часто обирають книги авторів витвицька с. (видавництво підручники і посібники), заболотний в данилевська о. Та радченко і (видавництво літера), куриліна о земляна г. (видавництво абетка), глазова о. (видавництво освіта), літвінова і гарюнова ю. Частина 1; та збірник тестів з української мова та літератури зно 2021. Для підготовки до зно та дпа з математики часто обирають книги авторів гальперіна а. (видавництво літера), істер о. (видавництво абетка), бевз в. (видавництво освіта), але безперечно найкращими залишаються книги автора капіносов а. (видавництво підручники і посібники) математика. Комплексне видання до дпа та зно 2021 та математика. Тренажер для підготовки до дпа та зно. Для підготовки до зно з історії радимо книги авторів власов в кульчицький с панарін о. (видавництво літера) комплексне видання. історія україни зно 2021 а також авторів панчук і. (видавництво підручники і посібники), гісем о (видавництво абетка), гук о. (видавництво освіта), земерова т (видавництво підручники і посібники), островський в. (видавництво мандрівець). Та євчук о доценко і. (видавництво абетка). У підготовці до зно з географії допоможуть книги авторів. Кобернік с коваленко р. Географія зно 2021 видавництво літера; та автора кузишин а. Для тих хто готується здавати зно з біології цікавими будуть книги авторів барна і. (видавництво підручники і посібники) та соболь в. (видавництво абетка), а з хімії – березан о. (видавництво підручники і посібники), або титаренко. (видавництво літера). У підготовці до зно з фізики допоможуть книги авторів. (видавництво підручники і посібники) та альошина м. (видавництво літера), а з німецької мови автора грицюк і. (видавництво підручники і посібники). Ми прагнемо надавати повну інформацію про книги на сайті, та якщо в вас все ж виникли запитання, ви можете зателефонувати нам і отримати консультацію по телефону, адже нашою незмінною метою є задоволеність наших клієнтів. Ми співпрацюємо з провідними видавництвами україни та провідними фірмами - перевізниками, щоб ви могли отримати найкращі книги до зно незалежно від вашого місця проживання. Оформити замовлення можна на сайті, або по телефону, книги відправляємо швидко і в зручний для вас спосіб в усі міста, містечка та села україни, а також оплачуємо пересилку замовлень на суму понад 1000 грн. Тож не зволікайте, замовляйте книги до зно і впевнено прямуйте до своєї мети. Вас вітає книжковий інтернет - магазин навчальної літератури «edbooks. Кожний товар має свою фотографію, опис та зміст, а також можна переглянути фрагмент книги. Які збірники завдань дпа 4 клас 2021 вибрати. Державну підсумкову атестацію в кінці навчального року пишуть усі учні 4 класів. Вона проводиться з 3 навчальних предметів. У 2020 році для підготовки та проведення дпа у 4 класі збірники та відповід і підготували такі автори як. Вашуленко м савченко о науменко в оляницька л пономарьова к сапун г корчевська о. Збірники завдань та відповіді для дпа 2021 9 клас. За допомогою збірників вчитель зможете підібрати своїм учням такі вправи, що охоплюватимуть важливі теми і допоможуть вдало пройти державну підсумкову атестацію. Авраменко о істер о костильов о андерсон о, пометун о, константинова о бевз в єременко о корнієнко т марченко а барна і та інші, які рекомендовані міністерством освіти і науки. Зовнішнє незалежне оцінювання на 2021 рік. По яких книгах готуватись. Зовнішнє незалежне оцінювання є доленосним етапом у житті випускника. Від його результату залежатиме те, чи відчинить перед випускником свої двері вищий навчальний заклад. Книги для підготовки до зно 2021 стануть добрими порадниками у цій справі, допоможуть узагальнити та систематизувати набуті знання. У 2021 році школярі складають зно таких предметів як. Результати зно зараховується як здача дпа в 11 класі. Асортимент книг для зно 2021 з історії україни надзвичайно великий, тому учні мають змогу переглянути і придбати. Комплексне видання автора власов в комплексна підготовка автора панчук і. А також різноманітні збірник тестових завдань, довідники, тренажери, ознайомитись з пам’ятками архітектури або підібрати іншу необхідну літературу.

До зно з математики добре готуватись за посібником. Комплексна підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання та дпа автора капіносов а. А також посібниками такими як. Збірник тестових завдань, типові тестові завдання, довідник, тренажер та інші. Окрім основних предметів, інтернет - магазин « edbooks. Авторами яких є барна і соболь в кобернік с стадник о валігура о доценко і струж н березан о. Час спливає дуже швидко. Тож не варто його гаяти даремно – замовляйте книги для підготовки до зно на 2021 рік в інтернет - магазині « edbooks. Лише наполеглива праця дає право розраховувати на бажані результати. Особливе значення у процесі навчання має наочність. Наочний посібник є тим засобом, що дозволяє учню стимулювати процес пізнання, створювати зрозумілі аналогії, поліпшує запам ятовування та прискорю процес навчання. Особливим видом наочності є стенди та плакати для оформлення кабінету початкових класів, англійської мови, української мови, та інших предметів. Видавництва пропонують різноманітну наочність, таку як. Класний куточок, календар погоди, символіка (герб, гімн, прапор) плакати для оформлення кабінетів, портрети, карти, тощо. Ми співпрацює зі видавництвами києва, харкова, тернополя, кам янець - подільського й інших міст. У нас ви можете купити гуртом книги у будь - якій кількості за цінами видавництв. Знайти, замовити й отримати необхідні книги – дуже просто. Ми відправляємо книги до києва, львова, одеси, тернополя, дніпро, полтави, миколаєва тощо. Усі гуртові замовлення завжди відправляються зі знижками.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

моя милая сноха оксаночка эпизод 5

металорізальні верстати підручник

фифа 14 с обновлением 2021

книга фізика 7 клас таблиці

learningzone ответы на тесты kfc

plotcalc для coreldraw x6 64-bit