години спілкування 3 клас

години спілкування 3 клас

“доброта та скромність прикрашають людину” автор. Вчитель початкових класів миколюк оксана анатоліївна. Узагальнити уявлення учнів про моральні категорії – доброту та скромність; розвивати уявлення про достоїнства людини, цінність яких визнана в суспільстві; вчити дітей аналізувати свої вчинки, вчинки товаришів, близьких, знайомих. Організація класу оголошення теми і мети завдання. Якою повинна бути людина. Опрацювання теми заняття. Вони зайшли в лісову хатинку.

У ній було чисто, на стіні висіла гілочка з ялинки. За народним звичаєм це означало. Заходьте, будь ласка, любі гості. Дідусь і онук підійшли до столу й побачили на ньому свіжу хлібину, глечик з медом і кілька великих сухих рибин. Поруч лежала маленька гілочка ялинки. Що відповів дідусь для внука, коли той запитав. «для чого він старався. Як він показав свою доброту.

«про мою подругу всі сусіди говорять. «яка вона добра, весела. А про мене таке ніхто не говорить. Щоб ви могли порадити цій дівчинці. Що дівчинка повинна зробити, щоб всі знали, що вона теж добра. Вам зрозуміти, діточки, пора, що в серденьку з любов’ю треба жити. Шанувати працю інших людей обманювати сваритися, хвалитися бути вихованим, скромним, стриманим допомагати батькам по господарству допомагати однокласникам, друзям ображати не слухати батьків говорити ввічливі слова діти я дуже задоволена, що ви знаєте що має робити добра людина. Але пам’ятайте, що доброта завжди має бути безкорисливою. Доброта пов’язана із скромністю. Скромна людина не задається своїми добрими справами і не вимагає до себе особливого ставлення. Висновок що прикрашає людину.

Система шкільного менеджменту school champion. Святково і урочисто пройшов перший крок у 6а класі на тему.

“моя дивовижна україна. Розкажемо європі про себе”. Метою уроку було сформувати комплексне уявлення про місце і роль нашої держави в сучасній європі; допомогти учням усвідомити важливість європейського об’єднання, приналежність україни до європейської сім’ї народів, розвивати пізнавальний інтерес до минулого і сьогодення рідного краю, виховувати почуття гордості за рідну землю, бажання приносити користь рідній країні. На уроці діти розв’язували цікаві кросворди, ребуси, давали відповіді на питання, виконували різні вправи та завдання, які поглиблювали їхні знання про багатство і красу української культурної спадщини. Охорона праці розпочинається зі школи щороку 28 квітня, з метою сприяння попередженню нещасних випадків і захворювань на робочому місці в усьому світі, міжнародна організація праці (моп) відзначає всесвітній день охорони праці. В усіх регіонах світу уряди, профспілки, організації роботодавців та спеціалісти - практики у сфері охорони праці організовують заходи з відзначення дня охорони праці. Ця рекламно - роз’яснювальна кампанія спрямована на привернення уваги суспільства до проблем у сфері охорони праці та до кількості травм, хвороб і смертей, пов язаних з трудовою діяльністю. Учні з’ясували з якого віку можна працювати дітям, хто і як захищає права працюючих неповнолітніх дітей та їх батьків. Познайомилися з попереджувальними та інформаційними знаками які використовуються для попередження нещасних випадків на виробництві, обговорили доцільність їх використання. Це місця, де на думку учнів нашого класу, діти найбільше можуть травмуватися. Сходи, двері, коридор, тощо. Розширити, поглибити уявлення учнів про основні правила культурного звертання до ровесників, дорослих, сприяти формуванню таких якостей, як доброта, делікатність, тактовність; прищеплювати любов до класу, бажання підтримувати порядок. Класом ми називаємо і кабінет, в якому навчаємось, і дітей, які нас оточують. Сьогодні ми поговоримо про те, як ми повинні поводити себе у класі, щоб відчувати доброзичливість товаришів, спокій, підтримку однокласників, а може, і захист тих, хто потребує допомоги. Люди спілкуються за допомогою мови, в ній виявляються вихованість, грамотність, розвиток людини, її ставлення до навколишніх. Отож, привчайте себе постійно користуватися словами ввічливості, правильно вимовляйте ці прості, розумні, корисні і добрі слова. З чого починається ранок. (з вітання) — а чи вмієте ви, діти, ввічливо вітатися. Щоб жилося в класі дружно, необхідно бути дійсно ввічливими та шанобливими. Привітно вітатися, доброзичливо розмовляти і чемно поводитись. Взагалі прийнято, щоб діти віталися з дорослими. Але вихована людина, зустрівши знайомого, намагається привітатися першою, даруючи привітне слово та сердечну усмішку.

Для вітання вживають також слово здрастуйте.

У тлумачному словнику ми знайшли пояснення. Здрастуйте, тобто будьте здорові. З давніх - давен в україні вживали ще такі слова - вітання. В першому класі ви, разом з батьками, малювали свої долоньки і записали свої мрії. Будь ласка, подивіться, чи справдились ваші побажання. Ви розумієте, як важливо вчитися. і розумієте також, що від вашого ставлення до класу залежать і ваші успіхи у навчанні. Як же необхідно поводити себе на уроці. Але черговим буде легше, якщо кожний учень буде прибирати себе сам. Всім до вподоби клас із чистими стінами, красивими квітами, із партами, на яких немає ані подряпин, ані брудних плям. Ви знаєте, що у нашому класі чисто і світло тому, що ви бережете шкільне майно. А що означає — берегти свій клас. А тепер уявіть собі, що у нашому класі з явився учень, якому заманулося помалювати на стінах у класі, поплигати по партах, до того ж він не знає, куди викидають обгортку від цукерки. А тут йому закортіло підставити підніжку дівчинці. Ви повинні стежити за чистотою в класі, за порядком на партах, бо наш клас — це ваш другий рідний дім. Як кожен господар береже свій дім, так і ви повинні берегти свій клас. Щоб кожен, хто заходить до нашого класу, говорив. Поміркуй над питанням. Ними можуть бути бать­ко, мати, брат, сестра, бабуся, дідусь, інші родичі, сусіди, знайо - і мий хлопець, дівчина, однокласник, однокласниця, товариш по гуртку, секції, клубу, приятель із твоєї компанії, класний керів­ник, інший учитель, керівник гуртка, секції. А тепер поміркуй і дай відповіді на питання. Одержані дані дають змогу з ясувати уявлення учнів про друзів, коло інтересів і захоплень. Аналіз відповідей на питання № 4, 5 до­помагає визначити, хто з оточення впливає на формування особис­тості учнів. У п ятому - шостому класах учень має відчути й усвідомити себе особистістю, людиною, яка живе у соціумі і має рівні з усіма права, обов язки і свободи. Опираючись на дані діагностування, класний керівник оцінює стан вихованості учнів та формулює проблеми в їх подальшому розвитку.

Класний керівник має вміти виділяти пріоритетні за­вдання з виховання учнів класу на певний період, використовуючи результати діагностування й інші джерела. Намалюй учнів свого класу, використовуючи чорний, коричне­вий, синій та червоний олівці. Чорним та коричневим малюй. Тих, до кого ставишся не дуже гарно, синім та червоним — до кого при­хильно. Намалюй також себе, колір і розмір малюнка обери самостійно. Протягом заздалегідь визначеного часу потрібно називати цифри по порядку від 1 до 20, одночасно записуючи їх на аркуші паперу або дошці у зворотному напрямку, наприклад назвати цифру 2, а записати 19 і т. Учитель відзначає кількість зроблених поми­лок. Чим менша кількість помилок, тим краще розподілена учнівська увага. Звичайно, ця анкета не може бути універ­сальною. Класний керівник, за бажанням, зробить необхідні до­повнення або зміни. Отримавши результати анкетування, класний керівник зможе оцінити емоційний фон, ступінь сформованості сім ї, ставлення учня до сімейних проблем. Для отримання повної картини треба провести анкетування батьків. Чим ви займаєтеся разом. (ходите до кінотеатру, у похід, виїжджаєте на дачу, читаєте книги, розв язуєте кросворди, співаєте, гуляєте містом тощо. ) виховна — прищеплювати певні художні смаки; згурто­вувати класний колектив; розвивати ініціативу, самостій­ність, творчість учнів; сприяти формуванню позитивної позиції родичів у життєдіяльності класу.

За кілька хвилин із пластикової пляшки та іншого підруч­ного матеріалу необхідно зробити виріб, іграшку тощо. Виховна — сприяти згуртованості класного колективу; формувати традиції класу, позитивне ставлення до ото­чуючих, розвивати самостійність, ініціативу, творчі здіб­ності учнів. Цей захід можна проводити двічі на рік — для учнів, у яких день народження влітку, і ще один для народжених взимку і восени (або так, як вам зручно). Усі діти, окрім іменинників, і батьки у класі, вони чекають, коли зайдуть іменинники. Ведуча (виходить зі зв язкою повітряних кульок, їх кількість відповідає кількості іменинників). Я рада, що ви змогли прийти до нас на день народження. Ми від усієї душі поздоровляємо тих, у кого день народження уже минув, але кого ми ще не поздоровили. День народження — одне із головних свят кожної людини, у цей день вона з явилася на світ, виникло нове життя. Друзі, я щойно отримала телеграму із поздоровленням, але від кого вона — не можу зрозуміти. Допоможіть мені, давайте відгадаємо разом. Це свято — найкраще, тому що в день народження обов язково бувають торт і чай із варенням. Чай у нас буде, але пізніше.

А зараз пригадаймо які ще приємні речі бувають на дні народження. Пісні, кон­церт, ігри. ) отже, спочатку ігри. Починає звучати музика, гравці ідуть навколо стільців. Як тіль­ки музика закінчилася, учні мають сісти, а той, хто не встиг — ви­буває. Якщо це хтось з іменинників, можна вручити будь - який втішний приз. Поступово з вибуванням учнів необхідно прибирати і стільці. Переможцю вручається сувенір. Молодці, друзі, ви не тільки веселі, а й розумні. Але нам надійшла ще одна телеграма. Як ви гадаєте, від кого вона. «ці­лую, обнімаю, вітаю усіх іменинників. ) а тепер ми з вами пограємо ще в одну гру.

(учні змагаються в оригінальності виконання пісні. А у мене ще одна телеграма. «поздоровляю з днем народження. Ну, іменинник, постривай. Запрошуємо всіх у коло. Ти котись, веселий бубон, через весь великий клас, у кого веселий бубон — хай станцює той для нас. Настав найприємніший час для наших іменинників — вручення подарунків. (учням, вручають подарунки. ) і останній традиційний подарунок — це — торт. Запрошуємо усіх на чаювання. Формувати поняття про український народний костюм, уміння дотримуватися правил безпечної праці з ножицями та голкою. Виховувати почуття патріотизму, бажання знайомитися з традиціями рідного народу, культуру поведінки під час екскурсії у музей, правила безпечного поводження з гострими предметами. Предмети українського одягу із прабабусиної скрині. Вишиванки матусь і бабусь. Комп’ютерна презентація. Учні стоять у колі, тримаючи один одного за руки. За сигналом вчителя потиском руки передають по черзі свій позитивний імпульс. Сідають на стільці, які стоять позаду них. Для того, щоб відповісти на це запитання, відгадайте загадку.

Його носили наші прапрабабусі та прапрадідусі. Деяким бабусям вдалося його зберегти. А деякі мами і татка з гордістю одягають ці речі і досі, а ще учать їх носити своїх дітей. Як ви думаєте, про що ця загадка. Слайд на моніторі комп’ ютера допоможе визначити, чи правиль но ви відгадали загадку.

вашим домашнім завданням було переглянути з мамою свій гардероб та гардероб своїх батьків. Назвіть, будь ласка, речі, які ви там бачили. так, ми потрапили до краєзнавчого музею, де нас зустрічають привітні екскурсоводи. Але перед тим, як почати екскурсію, повторимо правила поведінки у музеї. правильно, такі костюми можна побачити на співаках, які виконують українські народні пісні, на танцюристах, які танцюють українські народні танці, на акторах у кінофільмах, події яких відбувалися у минулому.

Як ви думаєте, навіщо це роблять. так, саме для того, щоб посилити вплив української пісні і танцю, щоб передати атмосферу минулого у кінофільмі, а ще для того, щоб показати красу і неповторність українського народного костюму.

а ще у нас, українців, є чудова традиція – в українських народних костюмах із хлібом та сіллю - зустрічати шановних гостей. (демонструю слайд №2. Зараз ми, українці, все частіше і частіше одягають вишиванки. Цим ми підкреслюємо любов до батьківщини, рідного народу, повагу до українських традицій. А ви уважно подивіться на танець, послухайте мелодію і скажіть, яка вона за характером. Оплески нашим танцюристам. Чи сподобався вам танець. Яка мелодія танцю за характером. Яке виконання танцю сподобалося вам більше.

Який висновок можна зробити із побаченого. Чи можемо ми бачити весь український народний костюм у звичайному житті. А яку частину українського народного костюму ви можете бачити у повсякденному житті. Правильно, українську вишиванку.

і сьогодні мені дуже приємно, що всі ми у чудових українських вишиванках. Пригадайте і розкажіть, яким чином ви стали власником вишиванки. (питання учням та батькам. (спеціально підготовлений учень. Що саме люблять вишивати. Як довго вшивали вишиванки. Скільки часу витрачають на вишивання серветки. Яку річ вишивали найдовше.

Нитки яких кольорів використовують найчастіше під час вишивання. ) оплески нашим співакам. Учні першого ряду будуть працівниками довідкового бюро, тож повинні знайти цікавинки про одяг. Бажаючі можуть намалювати український народний одяг.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

моя милая сноха оксаночка эпизод 5

металорізальні верстати підручник

фифа 14 с обновлением 2021

книга фізика 7 клас таблиці

learningzone ответы на тесты kfc

plotcalc для coreldraw x6 64-bit