помічник до зно з української мови 4 клас 2021 рік
Особливості тесту 2021 року.
Завдання з вибором однієї правильної відповіді. Завдання складається з основи та чотирьох або п яти варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей а. Тест містить 34 завдання цієї форми (№1 - 28, №34 - 39), що будуть оцінені в 0 або 1 бал. 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано. Завдання на встановлення відповідності. Завдання складається з основи та двох стовпчиків інформації, позначених цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання встановив відповідність і зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від а до д) у таблиці бланка відповідей а. Тест містить 5 завдань цієї форми (№29 - 33), що будуть оцінені в 0, 1, 2, 3 або 4 бали. Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (№40). Завдання передбачає надання розгорнутої письмової відповіді учасником зовнішнього незалежного оцінювання в бланку відповідей. Приклад із літератури чи інших видів мистецтва. Приклад, що є випадком із життя або історичною подією. Логічність, послідовність. Орфографія та пунктуація. 0, 1, 2, 3 або 4 бали. Лексика, граматика та стилістика. Роботу, що не відповідає темі власного висловлення, буде оцінено в 0 балів. Роботу обсягом до 100 слів буде оцінено в 0 балів. Підручники і посібники. Українська мова зно 2021. Рівень стандарту і поглиблений. Тестові завдання, подані в посібнику, відповідають за формою тестам, які використовуються під час проведення зно. Частина 1 міститиме 39 завдань різних форм, а частина 2 - 1 завдання, яке передбачає надання розгорнутої письмової відповіді. Результати виконання всіх завдань сертифікаційної роботи будуть зараховані як результат державної підсумкової атестації. Результати виконання завдань частин 2 та 4 будуть зараховані як результат державної підсумкової атестації. Горе рідних є безмірним. Вони, як зозулі, прилетіли та й плачуть над убитим. Давня українська література. У першу чергу ольга вирішила помститись за смерть чоловіка й приборкати древлян, від яких княгиня й вимагала данину.
«лише малого я у вас прошу.
Дайте мені од двора по три голуби і по три горобці. У кінці твору — звернення до майбутніх поколінь. Отже, йдеться про михайла коцюбинського. У цьому вірші є й такі рядки. Сюжет твору розгортається з інтригуючої зав’язки. На останній станції виявляється, що втік найнебезпечніший в’язень григорій многогрішний, якого пильнував сам начальник ешелону.
Персонажами цього твору є тьотя мотя й мокій мазайло. В основі твору – власний досвід роботи письменника на одеській кіностудії в 1925–1927 рр. Та його співпраця з в. Довженком та ітою пензо, які згодом стали прототипами головних героїв. Отже, головну думку цього твору можна увідповіднити з прислів’ям « гріх пишатися й других зневажать. Словесний твір не лише наповнений музикою, а й звучить, як музика. Це виражається і в ритмічності оповіді з її перепадами від розміреного й неспішного темпу до швидкого й напруженого, а потім знову сповільненого, й у відтворенні симфонії почуттів героїнь, й у напруженій мелодійності слова. «ти не знаєш, як можна любити те, що люди називають артизмом, що живе в нас і заповняє нашу душу.
Се щось таке велике, сильне.
Заглушити в собі той світ, щоб жити лише для одного чоловіка і для самих дітей. Тому неможливо, хто носить справдішній артизм у душі. Як автор і як герой кіноповісті – маленький сашко. На запропонованій в умові завдання схемі відображено основні риси малого сашка – мрійництво, любов до природи, допитливість, спостережливість, бачення краси в буденності. Саме в образі наталки зображено просту, чесну, роботящу і розумну українську дівчину.
Вона вміє щиро й вірно кохати. Дівчина заявляє матері. «лучче посідію дівкою, як піду замуж за таких женихів, як на мені сватались… нехай вони будуть розумні, багаті і письменнійші од нашого возного, та коли серце моє не лежить до їх і коли мені вони осоружні. Проаналізуймо інші варіанти. У рядку а йдеться про роман панаса мирного «хіба ревуть воли, як ясла повні. Відданий своєму народові, мойсей беззавітно його любить і бореться за його визволення. Завдання перевіряє знання основних теоретико - літературних понять. За способом зображення життя художні твори діляться на три літературні роди – лірику, епос і драму.
Твори кожного літературного роду можуть бути різних жанрів. Запропонований для аналізу твір – це сонет – ліричний вірш, що складається з 14 рядків п’ятистопного або шестистопного ямба. Двох чотиривіршів з перехресним римуванням та двох тривіршів тернарного римування. Основна схема сонета абаб абаб ввд еед, хоча можливі й інші варіанти. Цей сонет є зразком неокласичної інтимної лірики. Провідним художнім засобом першої строфи є метафора – троп поетичного мовлення. У метафорі певні слова та словосполучення розкривають сутність одних явищ та предметів через інші за схожістю чи контрастністю. Згадаймо, оксиморон – літературно - поетичний прийом, що полягає в поєднанні протилежних за змістом, контрастних понять, які спільно дають нове уявлення; анафора – єдинопочаток, одна зі стилістичних фігур, яка утворюється повтором слів або словосполучень на початку суміжних мовних одиниць; епіфора – стилістична фігура, протилежна анафорі, повторення однакових слів, звукових сполучень, словосполучень наприкінці віршових рядків; паралелізм – уподібнення, спільність характерних рис або чину (паралельне зображення двох явищ із різних сфер життя). Поети василь симоненко, микола вінграновський, ліна костенко, василь стус, борис олійник, дмитро павличко, іван драч; прозаїки григір тютюнник, євген гуцало, валерій шевчук. Критика інакшістю, тобто заперечення соцреалізму власною творчістю; відстоювання свободи митця, естетична незалежність, самобутність; єдність традицій і новаторства; витончений інтелектуалізм, естетизм. У вірші «о слово рідне.
Поет висловлю своє творче кредо. Поет захоплюється солов’їною мовою, вічно живою красою своєї батьківщини. Перед читачем з’являються імена. Пригадайте епізод, коли дівчина готова була порізати серпом свою руку, аби не нашкодити живій природі. Третій уривок передає звернення жінки до моря й вітру, аби вони врятували її коханого. Література кінця xviii – початку xx ст. Виконуючи це завдання, увідповідніть запропоновані уривки з назвами творів, а потім з’ясуйте, до якого літературного напряму (течії) він належить. Уривок з цього твору є в рядку в. імпресіонізм – художній напрям, заснований на принципі безпосередньої фіксації вражень, спостережень, співпереживань. Письменник за допомогою вмілих імпресіоністичних мазків зображує враження героя від природи, його внутрішній стан. Мистецтво не зображає дійсність, а виражає її сутність. Представником є василь стефаник. Бароко – напрям у мистецтві xvi – першої половини xvii ст. Митці бароко центральне місце приділяють богові і релігії, цінують дотепність, парадоксальність, контрастні сполучення. Завдання перевіряє вміння орієнтуватися у творчості письменників, визначати тематику й художні особливості їхніх творів. Про івана карпенка - карого йдеться в рядку г. Саме родину тобілевичів називають основою українського театру, бо іван карпенко - карий був драматургом і актором, його брати – режисерами та акторами, сестра – актриса й співачка. Висловлювання в рядку а стосується тараса шевченка. Пригадайте основні події життя і творчості митця. Це завдання перевіряє ваші знання про зміни звуків у потоці мовлення. Цьогоріч у завданні запропоновано речення, в окремих словах яких підкреслено певні звуки. Підкреслені букви в цих словах позначають різні звуки. У рядку зі словами відпові д аючи, забу д ьте, по д якувати підкреслені літери теж позначають різні звуки. У подібних завданнях зовнішнього незалежного оцінювання завжди пропонують поширені слова, у яких часто трапляються помилки в наголошуванні. Учасникам зно рекомендовано перелік слів з наголосами. У демонстраційному тесті це завдання дещо іншої форми, як було в минулих сертифікаційних роботах. Слова, у яких потрібно перевірити правильність наголосу, утворюють речення. У запропонованому реченні неправильно підкреслено літери на позначення наголошених голосних у таких словах. Лист о пада, вип а док, центн е р, в и разний (правильні наголоси такі. Листоп а да, в и падок, ц е нтнер, вир а зний). Завдання перевіряє ваше вміння правильно писати слова з вивченими орфограмами, зокрема слова, у яких позначають спрощення в групах приголосних. Спрощення – явище усного мовлення, що забезпечує милозвучність. Отже, спрощення є у словах цілісність, проїзний, жалісний, свиснути, блиснути, тижневик, капусняк, ненависний, вісник. Префікс пре - вживають переважно на позначення найвищої якості (преславний). Окремі слова з таким префіксом потрібно запам’ятати (превелебний). Префікс при - вживаємо на позначення приєднання, наближення до чогось або неповноти дії. Саме тому його потрібно вживати в словах прибуток, приварений, присвоєння, прибічник, прилеглий, прихований, пригріти, прибій, привабливий. Звання, громаддя, забуття, зілля. Це іменники середнього роду іі відміни, що мають закінчення - а (я). Подовження тут відбувається в позиції між двома голосними звуками. Велич (величчю) – це іменник жіночого роду ііі відміни. Подовження відбувається в орудному відмінку в позиції між двома голосними. Саме тому в словах жовчю, заздрістю не потрібно писати подвоєні приголосні. Нездол а нний – прикметник, наголос падає на суфікс, слово має значення перебільшення. У таких прикметниках потрібно писати подвоєні приголосні. Завдання перевіряє рівень ваших навичок розпізнавати вивчені орфограми й пояснювати їх за допомогою правил, правильно писати слова з вивченими орфограмами. М’який знак не пишемо перед прикметниковими суфіксами - ськ - , - зьк - , - цьк - , крім л. Саме тому в слові байкальський його потрібно писати. Також м’який знак не потрібно писати у словах промінчик, задзеленчати, адже перед шиплячими його не вживають, крім винятків. Зазвичай не пишемо м’який знак перед губними, але в слова різьбяр та гетьманщина його потрібно писати. Правопис цих слів необхідно запам’ятати. З м’яким знаком потрібно писати слово дівчиноньці (бо м’який знак є в прикінцевому буквосполученні іменника, що стоїть у називному відмінку – дівчинонька). Також пишемо м’який знак у дієсловах наказового способу (посидь, піднось – тому посидьмо, підносься). Разом потрібно написати слово сорокалітню, адже разом пишемо прикметник, у яких першою частиною є числівник, а також ті, від яких можна утворити підрядне словосполучення (сорок років). У решті слів потрібно поставити дефіс. З - поміж (складний прийменник), житлово - побутового (складний прикметник, утворений із двох рівноправних слів, можна поставити сполучник і), будь - кого (займенники з частою будь - ). Слова, у яких є помилки, потрібно писати так. Які - небудь (займенник з часткою - небудь (від не буде), освітньо - розважальні (складний прикметник, утворений із двох рівноправних слів, між якими можна поставити сполучник сурядності і), чимало (прислівники з часткою чи - пишемо разом), місцевість (суфікс - ість), мабуть (стягнена форма прислівника від має бути), знатимете (від знати). В українській мові за допомогою суфікса - ин - утворюють значну кількість іменників жіночого роду і відміни. Це слова на позначення частин рослини (бадилина, стеблина, соломина), а також на позначення території, рельєфу (височина). Нормативним в українській мові вважають таке слововживання. Здобувають освіту, перемогу, науковий ступінь, волю. Отже, здобуття освіти. Слово середовище має кілька лексичних значення. У запропонованому реченні саме воно буде доречним (осередок – місце зосередження чого - небудь, центр, місце зародження, виникнення, посередник – особа чи установа, що сприяє встановленню та здійсненню ділових контактів, осердя – основна внутрішня частина деяких приладів, виробів, апаратів тощо). Функціонувати – виконувати функцію, відігравати роль того, що названо відповідним іменником, у нашому випадку це дія, робота середовища на основі відповідних технологій. Це завдання перевіряє ваше вміння правильно, комунікативно доцільно використовувати речення з однорідними членами в мовленні та правильно узгоджувати члени речення. Речення у більшості держав світу уряди піклуються й охороняють довкілля побудовано неправильно. Однорідні присудки потребують, щоб другорядний член речення мав різні форми (прийменникову і безприйменникову). При заміні прямої мови на непряму в тексті відбуваються певні зміни. Треба стежити за тим, щоб вони не спотворювали змісту висловлюваного. Найчастіше непряму мову передають складнопідрядним реченням. При заміні прямої мови на непряму змінюються особові форми дієслів і форми займенників з погляду того, хто вводить непряму мову у своє висловлення, а не з погляду автора прямої мови. Важливо також узгоджувати рід діяча в головній і підрядних частинах складнопідрядного речення. Отже, правильним буде реченням іван сказав, що, як і будь - якій людині, йому важливо знати, що про нього думають інші, як сприймають його ідеї. Завдання перевіряє ваше вміння розрізняти прості ускладнені речення та складні речення різних типів, правильно розставляти розділові знаки та пояснювати їх. Тире (5) в завданні обґрунтовано як розділовий знак на місці пропущеного члена речення. Це завдання перевіряє ваше вміння уважно читати й диференціювати головне й другорядне, аналізувати, критично оцінювати прочитане.
З діалогу дізнаємося, що болік підготував кілька дисків, для того щоб дорогою слухати разом з супутником музику.
Але його співрозмовник відмовляється. У діалозі немає характеристики плеєра, товариш не виказує негативних емоцій, не висловлює своїх музичних уподобань, а лише стверджує, що в нього є власний плеєр, який він, очевидно, і взяв для того, щоб слухати музику, що підібрав сам. Чергування приголосних в особових формах дієслів теперішнього та майбутнього часу.
Форми ступенів порівняння якісних прикметників. Завдання перевіряє ваше вміння розрізняти основні способи творення форм дієслів і правильно утворювати ступені порівняння якісних прикметників. Під час творення складеної форми найвищого ступеня порівняння за допомогою слова найбільш прикметник ставимо у звичайній формі – найбільш свіжої. Завдання перевіряє ваше вміння відмінювати іменники, правильно утворювати форму кличного відмінка іменників, а також визначати рід іменників. Закінчення іменників у кличному відмінку залежить від того, до якої відміни належить те чи інше слово. Якщо це іменники і або іі відміни, необхідно також урахувати групу.
Завдання перевіряє ваше вміння правильно відмінювати іменники, визначати відмінки іменників, правильно поєднувати числівники з іменниками. У місцевому відмінку іменники чоловічого роду іі відміни в множині мають закінчення - ах. Отже, розбіглися по класах. Збірні числівники в українській мові не поєднують з іменниками жіночого роду.
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, логічно мислити. Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання. Потрібно проаналізувати, які засоби міжфразового зв’язку використано в тексті (займенники, лексичний повтор, прислівники, граматичні засоби, вставні слова тощо). Речення, позначене ромбом, є початковим реченням запропонованого деформованого тексту.
Це визначення інклюзивного навчання. Наступні речення мають поглиблювати цю інформацію, розширювати чи конкретизувати її. Це завдання перевіряє ваше вміння розрізняти види складних речень, визначати смислові зв’язки між частинами складносурядного речення. Складносурядне речення – це складне речення, яке має щонайменше дві граматичні основи, частини цього речення пов’язані сполучниками сурядності. У реченні саме завдяки такому всеохопному підходу жодна українська дитина не відчуватиме себе вилученою із соціуму – і це головне завдання реалізації інклюзивної освітньої політики на державному рівні дві граматичні основи (дитина не відчуватиме себе вилученою та це є головне завдання), що поєднані єднальним сполучником сурядності і. Це складносурядне речення. Вам потрібно продемонструвати свої знання головних і другорядних членів речення, уміння визначати їх у реченні, правильно розставляти розділові знаки, пояснювати їх. У реченні, позначеному квадратом, є додаток, що починається словом зокрема. Такий додаток є відокремленим. У запропонованому тексті перед ним коми немає. Отже, це і є пунктуаційна помилка. Це завдання перевіряє ваше вміння правильно, комунікативно доцільно використовувати речення з однорідними членами в мовленні, розставляти розділові знаки. В україні найчастіше відповідне навчання розуміють вузько, а саме як такий спосіб здобуття освіти, коли учні або студенти з особливими потребами перебувають у загальному освітньому просторі за місцем свого проживання, що є альтернативою інтернатній системі або домашньому чи індивідуальному навчанню. У числівниках на позначення сотень відмінюємо першу й другу частини. У родовому відмінку числівник п’ятсот матиме форму п ’ ятисот. Завдання перевіряє ваше вміння пояснювати значення фразеологізмів. У ньому запропоновано не окремі фразеологізми, а речення зі стійкими конструкціями. Необхідно бути дуже уважним, тому що частиномовна приналежність конкретного слова часто залежить від контексту.
Проаналізуймо кожне із запропонованих слів. А слово досягнуті теж відповідає на питання які але вказує на ознаку, одержану від дії. Отже, це особлива форма дієслова – дієприкметник. До фрагмента в простому реченні 1 ставимо питання навіщо з якою метою. На таке ж питання відповідає фрагмент в реченні а. Я постійно намагаюся підвищувати славну майстерність, (навіщо з якою метою. ) аби не пасти задніх у своїй галузі. До фрагмента в простому реченні 2 ставимо питання незважаючи на що. Аналогічне питання ставимо до виділеної частини в реченні. Хай як інформаційні технології роблять інакшим наше життя, (незважаючи на що. ) замінити ними живе спілкування під час навчання неможливо. До фрагмента в простому реченні 3 ставимо питання з якої причини. На таке ж питання відповідає фрагмент у реченні в. іноді найбільші прориви в дослідженні будь - чого стаються несподівано, (з якої причини. ) адже ніколи не передбачиш сприятливого для цього збігу обставин. До фрагмента в простому реченні 4 ставимо питання за якої умови. На таке ж питання відповідає фрагмент в реченні г. Якщо брати до уваги лише позитивні результати власної діяльності, (за якої умови. ) можна не боятися труднощів на шляху до мети. Речення японія традиційно була сільськогосподарською країною. існування її мешканців і їхній добробут залежали від довкілля має дві граматичні основи, складається з двох частин, що пов’язані лише змістом та інтонацією, друга частина пояснює першу.
Отже, це складне безсполучникове речення. Речення японці вирішили не боротися з природою, а любити її, гармонізувати з нею своє життя, навчитися пильно спостерігати за найменшими змінами має лише одну граматичну основу.
Це просте речення, ускладнене однорідними присудками. Речення народження й умирання людини поєдналися з пробудженням і згасанням природи, так що істота й усе навколо стали рівними перед вічними небесами має дві граматичні основи, складається з двох нерівноправних частин, що пов’язані сполучником так що. Друга частина вказує на наслідок дії в першій частині. Отже, це складнопідрядне речення з підрядним обставинним наслідку.
Речення пори року проникли й у звичайне спілкування. Навіть у сучасному листуванні японці обов’язково мають згадати поточний сезон, щоб показати свою ґречність має вже три граматичні основи, складається з трьох частин. Перша та друга частини поєднані безсполучниковим зв’язком, друга частина пояснює першу, а друга й третя – сполучником підрядності щоб. Отже, у цьому реченні є безсполучниковий та підрядний зв’язки. Це складне речення з різними видами зв’язку.
Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів. У всіх текстах ідеться про те, що вітчизняний кінематограф останнім часом активно розвивається. Пономаренко та робіна грбіча, і роздуми п. іллєнка про патріотичне кіно та державну підтримку таких фільмів. (текст а – 1, текст б –11, текст в – 17, 19). Відповідь на це завдання шукаємо в тексті а. У тексті б робін грбіч називає всі фактори, що будуть сприяти збільшенню частотності походів українців у кіно (абзаци 6, 7, 8, 11), окрім залучення в українські фільми відомих іноземних акторів. У тексті б як запоруку успіху стрічки в кінотеатрах серед українських кіноглядачів названо все, окрім виразної артхаузної проблематики. Доказами виправданості слів робіна грбіча є всі твердження, окрім того, що нині українська кіноіндустрія успішно конкурує з голлівудом. Підтвердження правильності інших тверджень знаходимо в абзацах 1, 9, 19. Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів, а також давати чітку відповідь на поставлене запитання, користуватися додатковими джерелами інформації (діаграмами, таблицями, графіками, малюнками тощо). Потрібно уважно розглянути інфографіку, яка дає нам інформацію щодо касових зборів українських фільмів та про кількість кінотеатрів і залів в україні (2003–2018 роки). Про це йдеться також у тексті б, тому саме там ці конкретні факти були б доречними. Пам’ятаймо, що відповідь має бути 2–3 речення. Але водночас він говорить і про великий потенціал нашої країни для зростання інтересу до переглядів фільмів (й українських зокрема) саме в кінотеатрах і кінозалах. Запропонована інфографіка, що дає нам інформацію про касові збори українських фільмів та про кількість кінотеатрів і залів в україні (2003–2018 роки), була б доречною саме в тексті б, адже могла б засвідчити об’єктивність думки робіна грбіча щодо розвитку кінопослуг на вітчизняному ринку.
Я вважаю, що представник warner bros. Робін грбіч з повагою ставиться до українського кіно, указує на його розвиток, аналізує перспективні напрямки, зазначає риси, притаманні саме вітчизняним фільмам. Але він розуміє, що боятися конкуренції і навіть говорити про неї ще доволі рано. Економічні проблеми в цій сфері значні. Спочатку проаналізуймо правильні і неправильні відповіді в таблиці. Текст а – ознаки 2, 3, 5; текст б – ознаки 4, 5; текст в – 1, 4. Тепер потрібно обрати дві з них і пояснити, покликаючись до тексту.
Це радше стаття з вікіпедії чи якогось іншого довідника, що знайомить читача з конкретними реальними фактами, а не роздуми певної особи. Неправильно визначено ознаку 1 (спрямованість на формування громадської думки) щодо тексту в. Голова державного агентства україни з питань кіно пилип іллєнко, розмірковуючи про те, що таке патріотичне кіно, прагне сформувати громадську думку.
Життя – це складний процес, упродовж якого постійно виникають проблеми й непорозуміння. На жаль, інтереси й цілі людей не завжди збігаються. Саме тому конфлікти є частиною нашого щоденного життя. Я глибоко переконаний, що розв’язувати конфлікти можна різними способами, проте найефективнішими є компроміс і конкуренція. Усе залежить від ситуації, у якій ти опиняєшся. Наведу такі, як на мене, переконливі аргументи. По - перше, компроміс забезпечує мирне врегулювання конфлікту, виключає насилля, адже веде до вироблення рішення, що влаштовує обидві сторони. Варто зазначити, що в історії вільної україни є досить багато прикладів компромісів. Проголошення 24 серпня 1991 року незалежності нашої країни теж було результатом негласного компромісу між частиною партійної еліти й національно - демократичними силами. Ці взаємні поступки стали підставою для загальнонаціонального консенсусу, коли більшість громадян на референдумі підтримала акт про незалежність україни. По - друге, використання стилю конкуренції є ефективним, коли кінцевий результат дуже важливий для людей. Він дозволяє швидко приймати рішення, відстоювати свою позицію, незважаючи ні на що, та боротися до кінця. Головний конфлікт твору розгортається між поважним радником тухольської громади захаром беркутом і зверхнім боярином - зрадником тугаром вовком. Вони є носіями двох протилежних ідеологій. Тухольці не можуть розв’язати конфлікт шляхом компромісу, адже йдеться про оборону рідної землі від монголо - татарської навали. Саме тому захар беркут разом зі своєю громадою впевнено й рішуче бореться з ворогом, відстоюючи національні інтереси. Отже, у кожній конкретній ситуації треба шукати певні шляхи розв’язання конфліктів. Компроміс є ефективним для досягнення стабільності й порядку в суспільстві, він є також важливою складовою культури людей. Конкуренція ж необхідна тоді, коли людині нічого втрачати й вона мусить боротися до кінця. На сторінці можна скачати або переглянути онлайн збірники дпа для усіх класів за 2021. Відповідний наказ мон від 3 березня під номером 273 зареєстрували в міністерстві юстиції україни 16 березня, пише erudyt. Скачати рішення ухвалили у зв’язку з установленням для єдиної державної системи цивільного захисту … планується скасувати зно 2021 для випускників які не вступатимуть до вишів. Комітет верховної ради з питань освіти, науки та інновацій найближчим часом розгляне процедуру проходження дпа випускниками 2021 року.
Нагадаємо, цього року у тестових зошитах зно 2021 з математики будуть формули. “це питання комітет розглядатиме найближчим часом. є ймовірність, що, як і минулого … дпа 2021 (2020). Розв’язки до підсумкових контрольних робіт з математики 9 клас, березняк, підручники і посібники. Опубліковано відповіді до завдань дпа 2021 (2020) з математики для учнів 9 класів, березняк, підручники і посібники. Скачати відповіді ви можете у форматі pdf або переглянути в онлайн режимі. Скачати збірник підсумкові контрольні роботи дпа 2021, математика 9 клас, березняк, підручники і посібники переглянути розв’язки до підсумкових контрольних робіт з математики 9 клас, березняк (дочекайтесь повної загрузки … дпа 2021 (2020). Збірник підсумкові контрольні роботи математика 9 клас, березняк, підручники і посібники. Опубліковано збірник підсумкові контрольні роботи математика 9 клас із серії “готуємось до дпа 2021 (2020, 2019, 2018)” за оновленою програмою. Автор березняк м, видавництво. Скачати відповіді до збірника дпа 2021 (2020) математика 9 клас, березняк нагадаємо, що на сайті ерудит. Нет усі збірники та відповіді до них доступні у форматі pdf (посилання … дпа 2021, 2020. Збірник завдань з математики 9 клас, мерзляк, гімназія. Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики у 9 класі, автори. “гімназія”, харків, 2021. Скачати pdf версію збірника ви можете у кінці сторінки. Скачати розв’язання до завдань дпа 2021, 2020 з математики, 9 клас, гімназія, харків переглянути збірник дпа 2021 математика, мерзляк, гімназія (дочекайтесь повної загрузки сторінки … дпа 2021, 2020. Дпа 2020, 2018, 2017 скачати збірник завдань з математики 9 клас, мерзляк, гімназія дані відповіді ви можете скачати у форматі pdf (посилання на скачування розміщене в кінці статті) або переглянути в онлайн режимі на даній сторінці. Відповіді з дпа математика 4 клас, пархоменко, генеза. Скачати (посилання на файл pdf знаходиться внизу сторінки) або переглянути онлайн відповіді до збірника контрольних робіт які призначено для підготовки до підсумкової перевірки навчальних досягнень учнів 4 класу з математики. Посібник містить відповіді до 12 контрольних робіт, у двох рівноцінних варіантах кожна, що надає педагогові можливість вибрати як різновид, так і варіант контрольної роботи … дпа 2021 4 клас відповіді українська мови та читання. Відповіді дпа 2021 4 клас до збірника контрольних робіт українська мови та літературне читання. Вони відповідають оновленим навчальним програмам для 1 - 4 класів та новим вимогам до проведення державної підсумкової атестації. Читати відповіді онлайн дпа 2021 4 клас до … дпа 2021 відповіді дпа у 4 класі. Українська мова літературне читання. Скачати або переглянути онлайн відповіді до збірника дпа 2021 4 клас, авторів. Науменко в мовчун ф видавництво генеза. Науменко в мовчун ф. Генеза кількість сторінок. Тест містить 54 завдання цієї форми (№1 - 20, №25 - 52, №58 - 63), що будуть оцінені в 0 або 1 бал. Тест містить 9 завдань цієї форми (№21 - 24, №53 - 57), що будуть оцінені в 0, 1, 2, 3 або 4 бали. Завдання відкритої форми з короткою письмовою відповіддю (№64 - 66). Завдання передбачає надання короткої письмової відповіді учасником зовнішнього незалежного оцінювання в бланку відповідей в за змістом тексту для читання, наведеним у сертифікаційній роботі. Завдання відкритої форми з короткою письмовою відповіддю оцінюються в 0, 1 або 2 бали. 0 балів - відповіді не надано; 1 бал - надано неповну, часткову відповідь; 2 бали - надано повну, вичерпну відповідь. Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (№67).
Коментарі
Дописати коментар