біологія у визначеннях таблицях і схемах 6-11 класи ольга зайцева

біологія у визначеннях таблицях і схемах 6-11 класи ольга зайцева

У посібнику в стислій формі викладено матеріал з біології відповідно до програми середньої школи. Він допоможе засвоїти, систематизувати і узагальнити знання з біології, підготуватися до екзаменів учням середніх шкіл і абітурієнтам, а також буде корисний вчителям біології. Вступ 5 систематика органічного світу 5 царство дроб’янки 5 відділ бактерії 5 відділ ціанобактерії 6 царство рослини 7 підцарство справжні водорості 7 відділ зелені водорості 8 відділ діатомові водорості 9 відділ бурі водорості 9 відділ червоні водорості 9 підцарство вищі рослини 9 відділ мохоподібні 10 відділ папоротеподібні 11 відділ хвощеподібні 12 відділ плауноподібні 12 відділ голонасінні 13 відділ покритонасінні 14 типи тканин 15—17 корінь 17 пагін 19 стебло 19 листок 20—22 вегетативне розмноження 23 квітка 24 суцвіття 25 запилення 26 запліднення 26 насіння 27 плоди 27 різноманітність покритонасінних 29—30 царство гриби 31 відділ лишайники 32—33 царство тварини 34 тип найпростіші 35 тип кишковопорожнинні 36 тип плоскі черви 37 тип круглі черви 38 тип кільчасті черви 38 порівняльна характеристика типів червів 39 тип молюски 40 тип членистоногі 41 порівняльна характеристика класів членистоногих 42 основні ряди класу комахи 43 тип хордові 44 клас головохордові 45 порівняльна характеристика класів хребетних 46—51 різноманітність хордових 52—54. Критерії виду 116 теорії виникнення життя 119 розвиток життя на землі 119 походження людини 120 основи екології 121—123 рівні організації живої матерії 123 охорона природи 124 алфавітний покажчик 126—130. Соціально - економічні перетворення в радянській україні (1929—1938 рр. — підкреслення xv з’їздом вкп(б) необхідності прискорення індустріалізації народного господарства; затвердження першого п’ятирічного плану на 1928—1933 рр. — курс на форсовану індустріалізацію, ухвалення пленумом цк вкп(б) рішення. • реконструкція старих підприємств (луганський паровозобудівний завод, металургійні заводи в дніпропетровську, комунарську, дніпродзержинську, макіївці). • пріоритет виробництва засобів виробництва (група а) над виробництвом предметів споживання (група б), що призводило до занепаду легкої та харчової промисловості та низького життєвого рівня народу.

• орієнтація української економіки на видобуток сировини, а не на виробництво готової продукції та розвиток підприємств завершеного циклу.

Встановлення високих цін на продукцію, якої потребували селяни, наслідком чого стало різке скорочення закупок промислових товарів селянами. Сталіна покінчити з селянами - власниками, які були економічно незалежними від держави й цим робили державу економічно залежною від них. — влада знову вдається до надзвичайних заходів; повторне вилучення адміністративними методами продовольчих ресурсів, що підірвало ринкові стимули до праці. • постійне збільшення норми хлібоздачі, за невиконання яких накладалися великі штрафи, а в разі несплати конфісковували сільськогосподарський реманент, худобу, садиби, землю. • скориставшись штучно створеною кризою хлібозаготівель, на порядок денний було винесено питання перетворення селян - власників на найману робочу силу в одержавлених колгоспах. • формування і закріплення в 1930 - ті рр. В срср жорсткої командної системи управління з адміністративно - директивними методами керівництва. • колективізація — система заходів, спрямована на перетворення одноосібних селянських господарств у великі колективні й радянські господарства (колгоспи і радгоспи). • перетворення не контрольованих державою індивідуальних селянських господарств на велике виробництво, повністю підконтрольне партійно - державному керівництву.

• ліквідація дрібнотоварного селянського укладу, який, на думку більшовиків, був джерелом капіталізму на селі, а отже, ліквідація куркульства як класу.

— рішення політбюро цк вкп(б) про примусове вилучення в селян зернових надлишків та необхідність форсованої колективізації. — курс на суцільну колективізацію села; пленум цк вкп(б) заслухав доповідь першого секретаря цк кп(б)у с. Косіора місцевим партійним організаціям, у якому ставилося завдання колективізувати степ за час весняної посівної кампанії, а всю україну — до осені 1930 р. Передача колгоспам (державі) найприбутковіших селянських господарств разом із землею та реманентом, вилучення значних запасів сільськогосподарської продукції, ліквідація найзаможнішого прошарку селян, яких радянська влада вважала джерелом капіталізму на селі. • за крадіжку колгоспного майна передбачався розстріл із конфіскацією всього майна або позбавлення волі терміном не менше 10 років. — постанова раднаркому срср і цк вкп(б) про план хлібозаготівель із врожаю 1932 р згідно з якою передбачалося заготовити 1103 млн пудів зерна; на україну припадала найбільша частка — 356 млн пудів. — рішення політбюро цк вкп(б) про створення в основних хлібозаготівельних регіонах надзвичайних хлібозаготівельних комісій (нхк). • діяльність в україні надзвичайної хлібозаготівельної комісії на чолі з в. Молотовим, метою якої було вилучення хліба в селян за будь - яку ціну.

Проведення обшуків, запровадження натуральних штрафів, діяльність загороджувальних загонів, реквізиція насіннєвого, продовольчого й фуражного фондів колгоспів, блокада сіл - боржників тощо. — запровадження комісією в. Добровольців (таким чином люди намагалися врятуватися від голодної смерті; вони отримували певний відсоток від вилученого зерна і харчів) • збільшення загальної кількості службовців і спеціалістів народного господарства, освіти, культури, науки. (понад 25 % мали середню і вищу освіту). • зникнення багатомільйонного селянства, яке господарювало самостійно і було власником виробленої продукції; створення натомість колгоспників. • використання для ідеологічного виправдання терору тези про загострення класової боротьби в срср у ході будівництва соціалістичного суспільства. Розкуркулення, депортації, викриття шкідницьких організацій, боротьба проти відомих українських громадських діячів та інтелігенції. ); • репресії в армії (серед репресованих були відомі радянські полководці й. Якір — командувач київського військового округу, і. Дубовий — командувач харківського військового округу, є. Початкова (чотирирічне навчання), неповна середня (семирічне навчання), середня (десятирічне навчання). • заідеологізованість освіти. Особливу увагу влада приділяла змісту навчальних програм і підручників, особливо з гуманітарних предметів. • розгортання широкої позакласної та позашкільної роботи з учнями. Створення дитячих технічних станцій, станцій юних натуралістів, спортивних шкіл, театрів юного глядача, будинків художнього виховання тощо. • зростання можливостей для науково - дослідницької роботи професорсько - викладацького складу вузів, що позитивно позначилося на якості підготовки спеціалістів. — відкриття у харкові українського фізико - технічного інституту (уфті), у якому працювали видатні вчені і. — справа над сву — союзом визволення україни. Звинувачення віце - президента вуан с. єфремова; переважна більшість звинувачених належала до української наукової і творчої інтелігенції. • панівне становище методу соцреалізму.

Звуження творчих можливостей у прозі й образотворчому мистецтві до виробничого жанру.

Провідними темами творів стали події індустріалізації й колективізації. Розстріляне відродження — духовно - культурне та літературно - мистецьке покоління 1920 — початку 1930 - х рр. В україні, якому належать високохудожні твори в галузі літератури, філософії, живопису, музики, театру і яке було знищене сталінським тоталітарним режимом. — арешт і розстріл драматурга к. Фальківського, новеліста г. Косинки; за ґратами опинилися письменники. Антоненко - давидович і є. — страта понад 100 осіб представників української інтелігенції (лесь курбас, м. Яловий та інші) • кривава розправа над священиками, церковним керівництвом (арешт близько 2 тис. Священиків уапц, у тому числі митрополитів в. Культура україни другої половини xix ст. • значна роль меценатів — цукрозаводчиків терегценків, симиренків, які виділяли мільйонні кошти на відкриття шкіл, утримання закладів охорони здоров’я, матеріальну підтримку діячів культури, діяльність театрів тощо. Крім харківського та київського відкрито новоросійський університет в одесі (1865 р. ), харківський, київський політехнічні інститути, ніжинський юридичний ліцей, вище гірниче училище в катеринославі. Мечников відкрив явище фагоцитозу — поглинання клітинами організму мікробів, створив теорію утворення багатоклітинних організмів з одноклітинних. Пулюй відкрив рентгенівське випромінювання; у співпраці з п. Нечуєм - левицьким переклав українською мовою псалтир та євангеліє. Грушевський у 1898 р. Поява нових тем — майнове розшарування селянства, життя робітників, пошук інтелігенцією свого місця в суспільстві, соціальна й національна боротьба. Аматорські; перша українська професійна трупа — львівська (1864 р. ), у наддніпрянщині — товариство українських акторів (єлисаветград, 1882 р. ) під керівництвом м. Кропивницького, згодом — м. Видатні архітектурні пам’ятки — володимирський собор у києві (архітектор о. Беретті); будинок київського політехнічного інституту (архітектор о. Кобєлєв); житлові та громадські споруди в харкові архітектора о. Бекетова; будинок львівського політехнічного інституту (архітектор ю. Захаревич), оперний театр у львові (архітектор з. Горголевський) та ін. Монументальна — спорудження пам’ятників (пам’ятник. Хмельницькому в києві (1853 р. Микешин); малі форми — скульптор л. Уважаемые выпускники школ, давайте представим то заветное время, когда вы уже будете практически готовы к сдаче всех запланированных вами экзаменов зно. За истекший период было истрачено очень много времени, приложено немало стараний, однако. Всё, что вы так ревностно изучали по разным предметам, как - то вдруг спуталось в голове.

И теперь вам уже даже не верится, что вы что - то повторяли. А в этом нет ничего удивительного. Что же в данном случае делают умные люди. Правильно, дают технике возможность немного отдохнуть и перезапускают. Но вы – не компьютер, и вам нужен более длительный отдых. Предлагаем следующий выход. Их краткие, но убедительные напоминания воспроизведут приобретённые когда - то знания в нужном порядке, и ваша уверенность возвратится с процентами. Что же дают эти учебные пособия. Вы, наверное, уже знаете, что для качественной сдачи внешнего независимого оценивания желательно готовиться по специальным учебным пособиям. Среди них имеются книжечки для ускоренного повторения изученного курса любого предмета. Одним из их видов являются пособия некоторых украинских издательств с таким приблизительным названием. Эти книжечки можно использовать и в процессе освоения любой школьной дисциплины. И не только учащимся, но также и учителям. Преимущество таких изданий – в удобном, наглядном, схематическом изложении основных знаний. Они подготовлены для всех предметов (хотя бы в разных издательствах) и способны существенно помочь пользователям, неплохо знающим материал. Несколькими точными фразами, при помощи правил, терминов, формул, чертежей или рисунков, в сжатой форме они заставят вас быстро вспомнить всё необходимое.

На полное повторение курса всех учебных дисциплин по данным пособиям требуется совсем немного времени, а польза от этого – просто неоценимая. Отдельные и серийные издания в та бличной форме.

В данной группе учебных пособий есть такие, которые уже завоевали большую популярность среди покупателей. Это несколько несерийных экземпляров известых авторов из разных полиграфических организаций. Некоторые украинские издательства уже подготовили целые серии указанных пособий для быстрого воспроизведения изученного курса. Ими можно пользоваться и в период обучения старшеклассникам и учителям. Мы перечисляем только учебные дисциплины и авторов. Для удобства выбора, мы подаём ниже только основные различия в названиях. Указываем их основные отличия и фамилии авторов. Если у вас будет заказ на них, мы выпишем любые пособия в неограниченном количестве и любой комплектации. Мы выбираем для продажи самые лучшие современные издания. Заявки принимаются по телефону и онлайн, в удобное для вас время. В случае наличия на складе, литература отправляется на следующий день во все города и сёла украины. Нами освоены современные виды доставки, способ оплаты избирает покупатель. Скидки предоставляются учителям и зарегистрированным на сайте клиентам в размере % от общей суммы заказа. Оптовые покупатели могут получить от 10 до 35 %. Бесплатно доставка товара производится при заказе на минимальную сумму 700 гривен.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

моя милая сноха оксаночка эпизод 5

металорізальні верстати підручник

фифа 14 с обновлением 2021

книга фізика 7 клас таблиці

learningzone ответы на тесты kfc

plotcalc для coreldraw x6 64-bit