як написать залік по географії для 6 класу

як написать залік по географії для 6 класу

Поясніть зростання ролі країн цих двох регіонів у світовій економіці. У ході розвитку цивілізації перед людством з’явилися глобальні проблеми. Які головні причини їх виникнення. Які глобальні проблеми проявляються у вашому регіоні. Запропонуйте шляхи їх розв’язання. Теоретичний тур (повна відповідь на кожне питання – 12 балів, сума – 24 бали) 1. ґрунти беруть участь у складних процесах обміну й перетворення енергії та речовини на землі і відіграють велику загальнопланетарну роль. Яке значення мають ґрунти у житті людини. Дайте оцінку типам ґрунтів, що сформувалися на території україни. Охарактеризуйте їх географію та значення у розвитку господарства країни. Забезпечення людства природними ресурсами – чи не найактуальніша проблема сьогодення. Чи зможе цю проблему вирішити світовий океан, що займає 71% площі землі. Опишіть вивчені природні ресурси світового океану та вкажіть, які з них будуть використовуватися людством у майбутньому.

Теоретичний тур (повна відповідь на кожне завдання – 12 балів, сума – 24 бали) 1. Охарактеризуйте нерудні корисні копалини україни, обґрунтуйте особливості їх розміщення. На які групи за особливостями використання вони поділяються. Охарактеризуйте закономірності розподілу атмосферного тиску і опадів на земній кулі. Як це впливає на формування клімату.

Теоретичний тур (повна відповідь на кожне – 12 балів, сума – 24 бали) 1. Які особливості географічного положення україни можна вважати сприятливими для її соціально - економічного розвитку, які – ні. Свої висновки обґрунтуйте.

Які зміни в суспільно - політичному та економічному житті країн нової індустріалізації дозволили їм забезпечити швидке економічне зростання. Поясніть причини погіршення демографічної ситуації в україні та визначте можливі шляхи розв’язання цієї проблеми. Назвіть форми організації виробництва та охарактеризуйте їх. Що таке кліматичний пояс. На основі чого виділяють кліматичні пояси. Назвіть основні та перехідні кліматичні пояси світу.

Охарактеризуйте один із них (за вибором). Дотримуючись типового плану, охарактеризуйте особливості фізико - географічного положення материка африка. Програма факультативного курсу для учнів 8 класу основи роботи з топографічною картою дистанційне навчання учнів. Програма «схвалена для використання у закладах загальної середньої освіти лист за № 22. Київщинознавство навчальна програма курсу за вибором для 1 - 11 класів ззсо. Програма курсу за вибором географія культури україни (авт. Навчальна програма курсу за вибором загальна географія для 11 класу закладів загальної середньої освіти. Гільберг, завідувачка кафедри теорії і методик природничо - математичних дисциплін і технологій хоіппо, кандидат географічних наук, доцент. ) виберіть одну правильну відповідь (по 0, 5 бала) 1. Які спільні ознаки характерні для австралії та канади. А величезні обсяги видобутку й експорту рудної сировини; б потужне лісове господарство, виробництво деревини й паперу; в велика частка гес у виробництві електроенергії; г в портах розвинуті виробництва. Охолодженого м’яса, виробництва цукру з тростини, пшеничного борошна. Перевірочна робота з теми країни європи (10 клас, нова програма 2017 р. (нова програма) автор. Виберіть одну правильну відповідь (0, 5 бала) 1. Що має значний вплив на зростання (скорочення) кількості населення а сальдо міграцій б природний приріст населення в природний та механічний рух населення г імміграційні процеси. Які природно - заповідні об єкти є національними природними парками. Тематичне оцінювання 5 з тем. «грунти та грунтові ресурси. Тваринний світ україни. Тематичне оцінювання 4 з тем. «клімат і кліматичні ресурси україни. Виберіть одну правильну відповідь (0, 5 б) 1. Який постійний вітер впливає на формування клімату в україні. А бриз б пасат в західне перенесення г мусон. Як виникли географічні карти. Здавна карта є важливим джерелом географічної інформації. Географічна карта — це свого роду портрет нашої планети. Тих, хто їх складає, називають картографами. А науку, що вивчає прийоми створення й способи використання географічних карт і глобусів, — картографією. Звичайно, тоді люди не уявляли собі розміри світу.

Кожен добре знав лише відносно невелику територію, на якій проживав зі своїм племенем. Проте людям доводилося переміщатися в пошуках їжі. Вони намагалися зберегти знання про певні місцевості, виконуючи малюнки на стінах печер. Деякі з таких малюнків збереглися до наших днів. Звичайно, це ще не карти, а скоріше — схеми місцевості, умовні креслення. Народжувалися й зникали великі цивілізації, поступово люди накопичували все нові знання про навколишній світ. Стародавні греки називали його ойкуменою (грец. Oikumene від oikeo — населяю). і греки, і єгиптяни, і шумери, а також представники інших відомих нам цивілізацій здійснювали далекі подорожі й походи. Чим більше дізнавалися люди про перші невідомі країни, тим більше інформації потрібно було зберегти. Греки першими виготовили карту, на яку нанесли всі відомі їм географічні об’єкти (тобто карту світу). До нас дійшли карти гесіода, геродота та інших діячів античності. Науковці вважають, що перші примітивні карти почали виготовляти задовго до появи писемності. Доказом цього є знайдена 1965 року межиріцька картосхема на території сучасної черкащини. Вона була виконана на бивні мамонта, а її виготовлення датують періодом пізнього палеоліту (xv—xiii тисячоліття до. За свідченнями археологів, рельєф зображеної на картосхемі місцевості схожий із сучасним. Карти малювали на дереві, кістках тварин, тканині або папірусі. Паперові карти виникли після того, як у ii столітті китайці винайшли папір. Великий крок у розвитку картографії здійснили античні вчені. Прабатьком сучасної географічної карти можна назвати ератосфена, який в iii—ii ст. Склав карту, вперше майже точно виміряв радіус землі, довжину земного меридіана, увів терміни меридіани та паралелі й позначив їх на карті. Цією картою користувалися до створення в і—іі ст. Нової, більш детальної карти клавдія птолемея. Птолемей уперше описав методику складання карт, назвав близько 8 тис. Назв географічних об’єктів (деякі із них були вказані з географічними координатами), наніс на карту сітку паралелей і меридіанів, дуже подібну до тієї, якою ми користуємося нині. Картою птолемея користувалися майже 14 століть — до мандрівки колумба до берегів америки, що спричинило необхідність складання нових карт. У квітні 1507 року мартін вальдземюллер склав карту, на якій вперше згадується назва америка. На цій карті також можна знайти українське місто львів. Відкриття нових земель сприяло складанню нових детальніших карт. А позначення держав на карті світу спонукало до створення карт їхньої території. Україна — це держава, яка здавна приваблювала мандрівників і завойовників родючими ґрунтами, сприятливим кліматом, природними багатствами. Тому виникла потреба в картографуванні її території. Епоха великих географічних відкриттів спричинила поштовх розвитку картографії. У другій половині xvi століття провідне значення в картографічному виробництві мали нідерланди. Тут функціонували спеціальні фабрики, або, як їх тоді називали, — мануфактури, на яких виготовляли карти. Зрозуміло, що це вже були не копії птолемеївських карт. Адже було здійснено багато географічних відкриттів, найвизначнішими з яких є відкриття нового світу — америки, а також морського шляху до індії. Карти, виготовлені тоді в нідерландах, були надзвичайно красиві. Деякі з них збереглися до наших днів і тепер наявні в музеях світу та приватних колекціях. Серед нідерландських картографів особливо прославилися двоє — а. Це видання містить 53 карти, виконані різними картографами. Тут і карта світу, і карти окремих материків і країн. Ортелій не тільки зібрав воєдино зазначені карти, указавши імена всіх авторів, а й виконав опис географічних об’єктів і зробив покажчик географічних назв. Меркатор склав атлас інакше.

Він ретельно відібрав кращі з наявних у той час карт, вивчив звіти про експедиції й навіть виконав свої власні дослідження. Зрозуміло, що за такого серйозного підходу робота над складанням атласу зайняла багато років. Меркатор публікував свій атлас частинами. Меркатора був виданий 1595 року.

На титульному аркуші його збірки карт був зображений атлант (атлас), що тримав на плечах небесне склепіння. За переказами, ім’я атлас мав не тільки міфічний титан, а й мавританський цар, мудрець і покровитель наук (він виготовив перший небесний глобус). 6) господарства приміських зон переходять на цілорічне в - во рослинницької продукції. У технології в - ва такої продукції використовують хімічні речовини, які можуть шкодити здоров’ю людини. Запропонуйте способи вирощування екологічно чистої продукції цілорічно. Поясніть, чому багато галузей легкої промисловості, що розвиваються у східних областях україни, орієнтуються на жіночі трудові ресурси. Останніми роками суттєво підвищуються ціни на основні продукти харчування. Серед причин, які на це впливають, називають необхідність оновлення матеріальної бази підприємств, подорожчання пального й електроенергії, низьку державно - фінансову кредитну підтримку, вступ україни до сот. Поміркуйте, що потрібно зробити, щоб ці підприємства розвивали свій потенціал, і населення страждало від високих цін на продукти харчування. Частина території країни з відносно однорідними природними й соціально - економічними характеристиками і певними межами, що відрізняється від сусідніх територій цілісністю і спеціалізацією називають … 1. Науково - об г рунтований поділ території країни на соціально - економічні райони, що склалися історично і формуються на основі територіального поділу праці називають. Поясніть, чому в столичному ер потрібно здійснювати зміни в структурі господарства на користь галузей саме невиробничої сфери. Межі івано - франківської області проходять дуже звивистою лінією, і тому загальна довжина їх близько … км. Південно - західна межа івано - франківської області проходить головним карпатським вододілом, що розділяє басейн … з басейнами …. На цьому протязі вона межує з …. Територія області в загальному плані знижується з … на …. Найвища точка івано - франківщини знаходиться в горах …, це …. Платформенній частині івано - франківщини відповідає рівнинно - пластовий рельєф … височини. Клімат івано - франківщини формується під впливом … і … повітряних мас. Вся територія івано - франківщини належить до басейну … моря. На території області зустрічаються озера. На території області переважають такі грунти. Рослинний покрив характеризується такою ж різноманітністю, як і грунтовий, що пов’язано з …. За чисельністю населення серед областей україни івано - франківщина займає … місце.

На зміну чисельності населення в першу чергу впливає …. В області більше переважає …, але частка … населення має тенденцію до збільшення. У межах івно - франківщини проживають представники близько 70 національностей, це.

івано - франківщина досить багата на природні ресурси для промисловості. З паливних в області є незначні поклали …. Нерудні мінеральні ресурси представлені запасами …. На рудні корисні копалини івано - франківщина …. Важливу роль у розвитку промисловості передкарпаття зіграли …. У промисловому виробництві україни івано - франківщина виділяється …. Провідне місце у сільському господарстві посідає …. Основою сучасної електроенергетики в області є …. Машинобудівний комплекс області представлений …. Найбільшим підприємством хіміко - індустріального комплексу області …. Великі підприємства цегельно - черепинного виробництва зосереджені в …. Таких зон виділяють три. Найважливішими видами транспорту в області є …. У межах області сформувались три великі промислові вузли …. А) заселена територія з визначеними кордонами, що в політико - географічному відношенні може мати державний суверенітет або бути залежною від інших держав; в) заселена територія, з визначеними кордонами, що в політико - географічному відношенні незалежна від інших держав у внутрішніх і зовнішніх відносинах. – кандидат педагогічних наук, доцент, завідуюча кафедри методик корекційного навчання слов’янського державного педагогічного університету.

Учням vi - viі класів допоміжної школи основні географічні уявлення викладаються в обсязі, який передбачений курсом природознавства для учнів іv - v класів загальноосвітньої школи. Однак учням viii - ix класів допоміжної школи, з урахуванням їх психофізичних і вікових особливостей, для загальної підготовки даються деякі теми з курсу середньої школи (географія материків, ознайомлення з частинами світу). Дані теми відрізняються за кількістю і складністю понять, які в них містяться, глибинною розкриття причинно - наслідкової залежності. На основі вивчення місцевості рідного краю шляхом порівняння і зіставлення розумово відсталі учні отримують знання про форму земної поверхні, орієнтування на місцевості, види водних басейнів, океанів, морів, озер, річок, рослинний і тваринний світ. У програмі свідомо немає розподілу змісту для 1 та 2 відділення допоміжної школи, а пропонується самому вчителю враховувати пізнавальні можливості учнів при визначенні обсягу навчального матеріалу, кількості географічної номенклатури, рівні узагальнення при вивченні різних тем. В програмі прийнято таке розподілення учбового матеріалу за роками навчання. Vi клас – “природа рідного краю” (68 годин); vii - фізична географія (68 годин); viii – “географія світу (материків і океанів)” (68 годин); ix – “географія україни” (68 годин). В програмі вказано приблизна кількість годин на проходження тієї чи іншої теми, а також перелік практичних робіт та екскурсій, які необхідно виконувати з учнями. У проведення екскурсій по ходу вивчення тем, пов язаних із навколишньою місцевістю, вносяться елементи краєзнавства. Це сприяє естетичному вихованню учнів, дбайливому ставленню до природи. Можна організувати краєзнавчі походи для ознайомлення з навколишнім середовищем за полегшеною програмою. В програмі враховані пропедевтичні знання географічного змісту, які учні отримали при вивченні курсу “я і україна” в підготовчому та 1 - 5 класах. Програма подається у вгляді таблиці, що містить три колонки. У першій колонці наводться зміст навчального матеріалу, у другій – навчальні досягнення учнів, у третій – спрямованість корекційно - розвивальної роботи, яка уможливлюються змістом та організацією навчання. Даються короткі відомості про природні багатства області і основні заняття населення. Також, цей розділ побудований з таким розрахунком, щоб на знайомому краєзнавчому матеріалі сформувати у дітей початкові уявлення про системоутворюючі географічні поняття. Розділ “орієнтування на місцевості” сприяє формуванню у розумово відсталих дітей просторових уявлень та навичок орієнтування, необхідних в житті, а також для переходу до вивчення плану місцевості і карти. При вивченні розділу “план і карта” необхідно дотримуватися логіки в переході від сприймання реальної місцевості до її зображення на карті. Учнів спочатку доцільно ознайомлювати з макетом та планом шкільної ділянки; вчити орієнтуватися на плані свого населеного пункту; визначати місце шкільної ділянки на цьому плані. Тільки після засвоєння цих знань та умінь можна досягти свідомого використання картографічної наочності в навчанні розумово відсталих дітей. Ознайомлюючись з фізичними та політико - адміністративними картами різного масштабу, учні повинні вміти визначити географічне положення своєї місцевості, району, області, країни. В розділі “земна куля” учні знайомляться з глобусом і картою півкуль, розміщенням на них частин світу і океанів, з географічним положенням нашої країни. Велике значення для розумово відсталих дітей має знайомство з розділом “форма поверхні землі і води на землі”, при вивченні якого учні вивчають засоби позначення їх на карті, знайомляться з формами поверхні землі, а також одночасно з різноманітністю водних ресурсів. У курсі “фізична географія” учні отримують знання про те, які природні зони є на земній кулі. Школярі, характеризуючи кожну із зон, вивчають її фізико - географічне положення, природні багатства, основні заняття населення, зміни природних умов під дією праці людини. Курс viii класу включає розділ “короткі відомості про землю, сонце, місяць” який дає елементарні знання учням про сонце, як одну із зірок, навколо якої рухаються планети. Земля і її супутник – місяць. Пояснює причини затемнень, дає відомості про штучні супутники землі, про політ людей у космос; про виверження вулканів, землетрусу та інші стихійні явища. Учні одержують відомості про географічне положення кожного материка, знайомляться з природними умовами держав, їхнім населенням і столицями. На уроках слід використовувати доступний розумінню учнів матеріал із сучасного економічного та політичного життя країн. При вивченні материків та окремих країн світу особливу увагу слід звертати на формування в учнів умінь визначити та описувати їх географічне положення. Використовуючи набуті знання, учні повинні вміти складати географічні характеристики на кожну країну, що її вони вивчають (визначити географічне положення, природні умови, корисні копалини, господарську діяльність населення тощо). Загальна характеристика. Формування території, природні умови і природні ресурси, населення, особливості розміщення галузей економіки і міжгалузевих утворень. Комплексні географічні характеристики природно - господарських районів, аналіз соціально - демографічної, економічної ситуації, оцінку економічних, соціальних і політичних процесів. В цьому курсі розглядається структура і напрямки економічних, культурних і політичних зв язків україни з іншими республіками і країнами світу.

Враховуючи складний характер соціально - економічної інформації, що міститься в цьому розділі, вчитель сам повинен визначити рівень узагальнення матеріалу для вивчення в межах відведеного навчального часу.

Вибір об’єктів вивчення району чи області встановлює вчитель залежно від місця знаходження допоміжної школи, територіального розміщення промислових підприємств, на яких зможуть працювати випускники школи. Розумово відсталим учням необхідно приділяти особливу увагу, бажано давати індивідуальне домашнє і класне завдання, забезпечувати посильну практичну діяльність. історично сформована сукупність національних господарств усіх країн світу, пов’язаних між собою економічними та політичними відносинами, становить….

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

моя милая сноха оксаночка эпизод 5

металорізальні верстати підручник

фифа 14 с обновлением 2021

книга фізика 7 клас таблиці

learningzone ответы на тесты kfc

plotcalc для coreldraw x6 64-bit