основи інформатики 7 клас володіна

основи інформатики 7 клас володіна

Тому першочергове завдання, яке має вирішувати сучасна школа, полягає в тому, щоб навчити учнів ефективно отримувати інформацію, обробляти, аналізувати, зберігати її та на основі цього приймати своєчасні та нестандартні рішення. Основою створення цієї програми стали концепція загальної середньої освіти (12 - річна школа), державний стандарт базової і повної середньої освіти, типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для основної та старшої школи, концепція програми інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів, чинна програма шкільного курсу “інформатика”. На його вивчення відведено 35 годин (1 година на тиждень) або 70 годин (2 години на тиждень). Більшу частину навчального часу доцільно приділити формування практичних навичок та виконанню практичних завдань на комп’ютері. Питання, що складають обов’язковий мінімальний об’єм навчального матеріалу, позначені у програмі та посібнику символом. Курс складається з двох частин. Наприклад, за умов незалежного вивчення двох частин курсу спочатку можна вивчати комп’ютерні технології, поданих такими темами як. Перше знайомство із текстовим процесором, графічним редактором, засобами створювання електронних презентацій, електронними таблицями, знайомство з основними сервісами мережі інтернет, а лише після цього починати знайомити учнів з комп’ютерними науками, що на цьому етапі полягає в формуванні основних навичок алгоритмічного мислення, у знайомстві з навчальною алгоритмічною мовою (нам) і середовищем програмування алго та в створенні перших власних програм у цьому середовищі. Багато вчителів уважає за доцільне саме такий поділ основних питань курсу на два складники, але можна запропонувати альтернативний підхід до вивчення цього курсу, який, на наш погляд, дозволяє отримати кращий результат та оптимально враховує вікові та психологічні особливості учня цього віку.

Тому пропонуємо у 7 класі чергувати вивчення окремих тем з розділу комп’ютерних технологій з темами розділу комп’ютерних наук. Це дозволить продемонструвати учню єдність інформаційної картини світу, збільшити час, потрібний на формування практичних навичок, дозволить виконати певні завдання, використовуючи різні програмні продукти та підходи до їх використання, неодноразово повертатися до формування важливих теоретичних та практичних понять курсу.

Ми пропонуємо вчителю обрати найдоцільніший для нього та його учнів варіант роботи з курсом, оскільки всі блоки, з яких складається курс, є незалежними, отже, вчитель може самостійно визначити напрямки роботи з класом. Незалежно від обраного способу викладання, курс має починатися зі вступу, що містить основні (базові або початкові) поняття та відомості, без яких неможливо подальше вивчення будь - якого складника курсу.

Формування початкових навичок роботи на комп’ютері. Перше знайомство із принципами застосування комп’ютерних технологій у повсякденному житті та з сучасними програмними продуктами. Формування початкових навичок формулювання та розв’язування найпростіших алгоритмічних задач, створення алгоритмічних моделей, знайомство з виконавцями та першим середовищем програмування. Формування творчого відношення до навчальної діяльності, уявлень про можливості використання комп’ютерів, інформаційних технологій та комп’ютерних наук для вивчення інших навчальних предметів і проведенні власної пошукової та дослідної діяльності. До базових знань, які повинні набути учні, вивчивши цей курс, належать такі. До базових умінь і основних навичок належать такі. Навички роботи з апаратними та програмними засобами, уміння складати, записувати програми та перевіряти отримані результати роботи у середовищі програмування алго, уміння раціонально обирати та використовувати прикладне програмне забезпечення для виконання різнопланових завдань. Тематичний облік знань під час роботи із запропонованим курсом можна проводити на основі практичних, лабораторних, експериментально - дослідних робіт, пошукових завдань, самостійних та контрольних робіт з основ алгоритмізації, різнорівневого тестування (зокрема комп’ютерного), захисту індивідуальних та групових проектів навчального призначення. Добираючи завдання для проведення тематичного обліку знань, потрібно враховувати індивідуальні особливості як окремих учнів, так і допрофесійну орієнтацію всього класу.

В видавництво гімназія tag archives. Онлайн - стажировка для школьников и студентов. Стань автором самой популярной игры для iphone. Вот уже второй год стартап из пало - альто (калифорния, сша) makegameswithus проводит летнюю стажировку для школьников и студентов в своем родном городе и в сан - франциско. Этим летом 75 стажеров учились создавать игры для смартфонов iphone, слушали лекции гуру игровой индустрии и получали первый для многих опыт создания своих собственных проектов, вплоть до публикации их в app store. Компания быстро учила школьников программированию и обеспечивала необходимую помощь с графическим и музыкальным сопровождением созданных ими игр. Стажеры с удовольствием посещали девятинедельную стажировку, погружаясь в полную креативной энергии обстановку стартапа. Такого успеха может добиться каждый, так как все учебные материалы доступны на сайте makegameswithus быстро. Учиться самостоятельно конечно полезно, но не так увлекательно, как во время стажировки. Ведь это время не только учебы, но и общения – всегда можно рассчитывать на помощь или совет друзей. Поэтому очень хотелось дать возможность ученикам и студентам всего мира побывать в этой уникальной летней интернатуре, учиться, общаться, развиваться и создавать интересные уникальные проекты. Эта задача поставлена перед новым проектом компании. Он использует обновленные учебные материалы и адаптирован для школьников россии, украины и белоруссии. Материалы курса представлены на двух языках. Английском и русском. Школьники и студенты киева получили еще более уникальную возможность – после регистрации пройти очный курс, который начнется 1 октября 2013 г. Продолжительность этой “виртуальной интернатуры” 14 недель. Курс познакомит всех желающих с процессом создания игр – от поиска идеи до публикации готового проекта в app store. Кроме занятий по программированию в рамках курса запланированы лекции приглашенных представителей известных компаний - разработчиков мобильных игр. В декабре занятия очного курса в киеве посетит со - основатель компании makegameswithus джереми россманн. Он примет активное участие в работе курса, познакомится с киевскими стажерами и их проектами. Данный проект уникален, ведь он смог объединить усилия и профессиональных разработчиков, и творческих преподавателей, а результатом их работы могут воспользоваться как отдельные ученики, так и группы детей. Любой преподаватель может зарегистрировать для участия в проекте группу детей для совместной работы во время внеклассных занятий. Почему мы создаем именно игры. Ответ очень прост, игры – это самый популярный вид программ в app store. А школьники и студенты 13 - 20 лет – лучшие специалисты в мобильных играх, у которых есть множество оригинальных идей для создания и реализации собственных проектов. Владимир володин, заведующий кафедрой информатики киево - печерского лицея “лидер”, заслуженный учитель украины, google certified teacher. Міністерство освіти затвердило оновлені навчальні програми для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Відповідний наказ підписаний міністром освіти лілією гриневич. Робочою групою було розглянуто всі пропозиції щодо зміни програми. Розкрито компетентнісний потенціал навчального предмета, у пояснювальній записці наведено таблицю, де вказано, як розкриваються в предметі ключові компетентності. У кожній темі розкрито компетентнісні результати навчання згідно зі структурою компетентності, за складниками. Знаннєвим, діяльнісним, ціннісним. Стовпець очікуваних компетентнісних результатів наведено зліва, стовпець змісту навчального матеріалу – справа. Проектну методику рекомендується застосовувати протягом всього навчального року, а не однієї теми. Впорядковано матеріал в темах, що вивчаються концентрично. У текстовому процесорі в 5 клас перенесено роботу зі списками, а в табличному процесорі діаграми тепер вивчаються лише в 9 класі.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

моя милая сноха оксаночка эпизод 5

металорізальні верстати підручник

фифа 14 с обновлением 2021

книга фізика 7 клас таблиці

learningzone ответы на тесты kfc

plotcalc для coreldraw x6 64-bit