мій конспект історія україни 9 клас н.м морозова

мій конспект історія україни 9 клас н.м морозова

Показувати на карті країни троїстого союзу та антанти; характеризувати основні тенденції міжнародних відносин у другій половині xix ст пояснити причини появи військово - політичних блоків. Розглянути історичні карти атласу «європа наприкінці xix ст. У європі настала епоха відносного спокою — близько 40 років миру, який тривав від франко - прусської (1870 - 1871) і російсько - турецької (1877 1878) воєн до початку першої світової війни. Основною передумовою збереження миру стала широка міжнародна співпраця в усіх галузях життя. Економіці, політиці, культурі. Але це не означало відмову провідних країн світу від прагнення лідерства в зовнішній політиці. Геополітика — 1) наука, яка розглядає вплив географічних чинників на внутрішню й особливо зовнішню політику держав і націй; 2) цілеспрямована діяльність, яка дає змогу здійснювати контроль над простором для реалізації власних життєво важливих інтересів. Вищезазначені сторони обіцяють одна одній мир і дружбу, і вони не вступатимуть до жодного союзу або не братимуть зобов’язання, спрямовані проти однієї з цих держав. У разі, якщо італія зазнала б нападу з боку франції через будь - який мотив, обидві інші договірні сторони зобов’язані надати атакованій стороні допомогу і сприяти їй усіма своїми силами. Якщо б одна або дві з вищезазначених сторін зазнають нападу і будуть втягнуті у війну з двома або декількома великими державами, що не беруть участь у цьому договорі. То договір про союз набуває чинності для всіх вищезазначених сторін. Натхненні спільним прагненням збереження миру, франція і росія, прагнучи єдиної мети — підготуватися до вимог оборонної війни, спричиненої нападом військ троїстого союзу проти однієї з них, — домовилися про таке.

Якщо франція зазнає нападу з боку німеччини або італії за підтримки німеччини, росія застосує всі війська, які вона матиме у своєму розпорядженні, для нападу на німеччину.

Якщо росія зазнає нападу німеччини чи австрії, яку підтримає німеччина, франція має застосувати всі війська, які вона матиме у своєму розпорядженні, для нападу на німеччину.

2012 кількість сторінок. Зміст вступ урок № 1. Синус, косинус, тангенс кутiв вiд 0° до 180° урок № 2. Тригонометричнi тотожностi урок № 3. Теорема косинусiв i наслiдки з неї урок № 4. Теорема косинусiв i наслiдки з неї урок № 5. Теорема синусiв i наслiдки з неї урок № 6. Теорема синусiв i наслiдки з неї урок № 7. Розв’язування трикутникiв урок № 8. Розв’язування трикутникiв урок № 9. Розв’язування трикутникiв урок № 10. Розв’язування прикладних задач урок № 11. Самостiйна робота урок № 12. Формули для знаходження площi трикутника урок № 13. Розв’язування задач на знаходження площi трикутника урок № 14. Розв’язування задач на знаходження площi трикутника урок № 15. Розв’язування типових задач урок № 16. Контрольна робота № 1 урок № 17. Правильнi многокутники. Формули радiусiв вписаних i описаних кiл правильних многокутникiв урок № 18. Побудова правильних многокутникiв урок № 19. Довжина дуги кола урок № 20. Площа круга та його частин урок № 21. Розв’язування типових задач урок № 22. Контрольна робота № 2 урок № 23. Прямокутна система координат на площинi урок № 24. Координати середини вiдрiзка урок № 25. Вiдстань мiж двома точками iз заданими координатами урок № 26. Вiдстань мiж двома точками iз заданими координатами урок № 27. Рiвняння кола урок № 28. Рiвняння прямої урок № 29. Рiвняння прямої урок № 30. Розв’язування типових задач урок № 31. Контрольна робота № 3 урок № 32. Узагальнення матерiалу, вивченого за i семестр урок № 33. Перемiщення та його властивостi урок № 34. Симетрiя вiдносно точки урок № 35. Симетрiя вiдносно прямої урок № 36. Паралельне перенесення урок № 38. Рiвнiсть фiгур урок № 39. Перетворення подiбностi та його властивостi урок № 40. Площi подiбних фiгур урок № 42. Контрольна робота № 4 урок № 43. Модуль i напрям вектора. Рiвнiсть векторiв урок № 44. Координати вектора урок № 45. Додавання i вiднiмання векторiв урок № 46. Побудова вектора, що дорiвнює сумi (рiзницi) векторiв урок № 47. Множення вектора на число. Колiнеарнi вектори урок № 48. Колiнеарнi вектори урок № 49. Скалярний добуток векторiв урок № 50. Скалярний добуток векторiв урок № 51. Розв’язування типових задач урок № 52. Контрольна робота № 5 урок № 53. Взаємне розташування прямих у просторi. Взаємне розташування площин урок № 54. Взаємне розташування прямої та площини. Перпендикуляр до площини урок № 55. Площа поверхнi та об’єм призми урок № 56. Площа поверхнi та об’єм пiрамiди урок № 57. Площа поверхнi та об’єм цилiндра урок № 58. Площа поверхнi та об’єм конуса урок № 59. Площа поверхнi й об’єм кулi урок № 60. Розв’язування задач на обчислення площ поверхонь i об’ємiв тiл урок № 61. Контрольна робота № 6 урок № 62. Властивостi й площi чотирикутникiв урок № 63. Площа трикутника урок № 64. Подiбнiсть трикутникiв та її застосування урок № 65. Прямокутний трикутник. Розв’язування прямокутних трикутникiв урок № 66. Теореми косинусiв i синусiв. Розв’язування трикутникiв урок № 67. Правильнi многокутники урок № 68. Декартовi координати й вектори на площинi урок № 69. Пiдсумкова контрольна робота урок № 70. Узагальнення вивченого матерiалу.

Синус, косинус, тангенс углов от 0 ° до 180 ° урок № 2. Тригонометрические тождественности урок № 3. Теорема косинусов и следствия из нее урок № 4. Теорема косинусов и следствия из нее.

Решение треугольников урок № 8. Решение треугольников урок № 9. Решение треугольников урок № 10. Решение прикладных задач урок № 11. Самостоятельная работа урок № 12. Формулы для нахождения площади треугольника урок № 13. Решение задач на нахождение площади треугольника урок № 14. Решение задач на нахождение площади треугольника урок № 15. Решение типовых задач урок № 16. Контрольная работа № 1 урок № 17. Правильные многоугольники. Формулы радиусов вписанных и описанных кругов правильных многоугольников урок № 18. Построение правильных многоугольников урок № 19. Длина дуги окружности урок № 20. Площадь круга и его частей урок № 21. Решение типовых задач урок № 22. Контрольная работа № 2 урок № 23. Прямоугольная система координат на плоскости урок № 24. Координаты середины отрезка урок № 25. Расстояние между двумя точками с заданными координатами урок № 26. Расстояние между двумя точками с заданными координатами урок № 27. Уравнение окружности урок № 28. Уравнение прямой урок № 29. Уравнение прямой урок № 30. Решение типовых задач урок № 31. Контрольная работа № 3 урок № 32. Обобщение материала, изученного за i семестр урок № 33. Перемещение и его свойства урок № 34. Симметрия относительно точки урок № 35. Симметрия относительно прямой урок № 36. Параллельный перенос урок № 38. Равенство фигур урок № 39. Преобразование подобия и его свойства урок № 40. Площади подобных фигур урок № 42. Контрольная работа № 4 урок № 43. Модуль i направление вектора. Равенство векторов урок № 44. Координаты вектора урок № 45. Добавление i вычитание векторов урок № 46. Построение вектора равен сумме (разности) векторов урок № 47. Умножение вектора на число. Колинеарные векторы урок № 48. Колинеарные векторы урок № 49. Скалярное произведение векторов урок № 50. Скалярное произведение векторов урок № 51. Решение типовых задач урок № 52. Контрольная работа № 5 урок № 53. Взаимное расположение прямых в пространстве.

Взаимное расположение плоскостей урок № 54. Взаимное расположение прямой и плоскости. Перпендикуляр к плоскости урок № 55. Площадь поверхности и объем призмы урок № 56. Площадь поверхности и объем пирамиды урок № 57. Площадь поверхности и объем цилиндра урок № 58. Площадь поверхности и объем конуса урок № 59. Площадь поверхности и объем шара урок № 60. Решение задач на вычисление площадей поверхностей и объемов тел урок № 61. Контрольная работа № 6 урок № 62. Свойства и площади четырехугольников урок № 63. Площадь треугольника урок № 64. Сходство треугольников и его применение урок № 65. Прямоугольный треугольник. Решение прямоугольных треугольников урок № 66. Теоремы косинусов и синусов. Решение треугольников урок № 67. Правильные многоугольники урок № 68. Декартовые координаты и векторы на плоскости урок № 69. Итоговая контрольная работа урок № 70. Обобщение изученного материала. 2014 кількість сторінок. Задля зручності використання всі розробки розміщені на відривних аркушах. Для вчителів початкової школи. Людина — частина природи. Людина — частина суспільства урок 2. Школа вчить, як на світі жить урок 3. Держава освічених людей урок 4. Учимося учитися урок 5. Як досягти успіху урок 8. Хочеш бути щасливим, не будь лінивим. Людина серед людей урок 9. Родовідне дерево урок 10. Обов’язки в сім’ї урок 11. Сімейний календар урок 12. Основні правила школяра. Поводься з іншими так, як ти хотів би, щоб поводились із тобою. Як треба вітатися урок 14. Як поводитись у громадських місцях урок 15. Людські чесноти урок 16. Людина має творити добро урок 17. Додержуй даного тобою слова урок 18. Намагайся не обманювати урок 19. Людина в суспільстві урок 20. Україна — незалежна держава урок 22. Твоя країна — україна урок 23. Символи держави урок 25. Славетні українці урок 28. Правила життя в суспільстві урок 29. Ніхто не має права ображати людину.

Про права дитини урок 30. Будь - який учинок завжди має наслідки урок 31. Пустощі чи правопорушення. Людина і світ урок 32. Україна на карті світу урок 33. Що не край, то звичай урок 34. Народні свята урок 35. Перевір свої досягнення. М морозова директору.

Методична робота у школі. Про внесення змін до порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання кредитів на будівництво (придбання) житла для науково - педагогічних та педагогічних працівників. Про внесення змін до пункту 4 порядку здійснення методичного обслуговування учнів загальноосвітніх навч. Методика виховання та навчання. Національно - патріотичне виховання. Українська звитяга і мужність. Навчальна книга - богдан, 2010. 39 – 46; позашкільна освіта. Про вшанування героїв ато та вдосконалення національно - патріотичного виховання дітей та молоді. Про заходи щодо поліпшення національно - патріотичного виховання дітей та молоді. 11; урядовий кур єр. Всеукраїнська дитячо - юнацька військово - патріотична гра сокіл (джура). Національно - патріотичне виховання школярів. Україна у кожному серці. Любіть україну, як сонце, любіть, як вітер, і трави, і води. Подібність трикутників. інформаційний паспорт навчальної теми. Подільність натуральних чисел. Основні класи неорганічних сполук. Олімпіадні завдання і розв’язки. Навчально - методична розробка. Алгоритми і виконавці. Виконавець восьминіжка. Вивчення інструменту текст у графічному редакторі corel draw. Вплив родини і друзів. В ятрович, володимир михайлович. Книжковий клуб клуб сімейного дозвілля, 2014. От него исходило сияние доброты. Урок настільного тенісу.

Навчальна програма з фізичної культури. Варіативний модуль регбі (для 5 – 9 кл. Методика викладання мов та літератури. Пряма і непряма мова як засоби передачі чужої мови. Заміна прямої мови непрямою. Цитата як спосіб передачі чужої мови. Видавництво старого лева, 2014. Всесвітня література. Наливайко, дмитро сергійович. Зарубіжна література хіх сторіччя. Навчальна книга – богдан, 2008. Билина як жанр, ілля муромець і соловей - розбійник, король лір і його дочки, балади фрідріха шиллера, балада про вересовий напій р. Календарно - тематичне планування уроків зарубіжної літератури для 7 класу за програмою 2012 року (керівник авторського колективу ніколенко о. Уроки для 7 класу за новою програмою. Вивчаємо байку жана де лафонтена зачумлені звірі. Геракл – улюблений герой стародавніх греків. Андерсена снігова королева. Античність – основа європейської культури. Зарубіжна література, художня культура, музичне мистецтво, 8 кл. Два світочі людської думки. Йоганн гете і тарас шевченко. Билина як жанр давньоруської літератури. Матеріали для уроків зарубіжної літератури за новою програмою, 7 кл. Орієнтовне календарно - тематичне планування уроків зарубіжної літератури (5–7 кл. Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навч. Треба прагнути бути людиною. Урок з вивчення новели о. Сто найкращих романів, написаних у ххі ст. Джонатан стендж і містер норрел, піньйоль а. У п янкій тиші, фоллет к. Загибель гігантів, носов с. Фігурні дужки, петросян м. Постмодерні тенденції в романі у.

Будуйте храм у душі своїй. Лицарство очима вальтера скотта. Свіча горіла на столі. Агата крісті – всесвітньо відома королева детективу.

Українська література. Слово добра, краси, людяності. Найважливіше для мене було написати ці твори. Російська література. Думу свою донести людям. Мистецтво відкриває світ. Декоративно - прикладне мистецтво. Тарасова, ольга олександрівна. Ремесло – не коромисло, на плечах не носити. Позакласний захід для учнів 6–7 кл. Образотворче мистецтво. Барб - ґалль, франсуаза. Дженис - нортон, ноэль. Книжный клуб семейного досуга, 2013. Кириллова, елена александровна. – (а мой не такой как все). Комаровский, евгений олегович. – (библиотека доктора комаровского). Примерный ребенок за 10 дней. Книжный клуб клуб семейного досуга, 2015. Руденко, алина викторовна. – (для заботливых родителей). Ткаченко, ирина владимировна. Детские страхи и ревность. Корекційна педагогіка.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

моя милая сноха оксаночка эпизод 5

металорізальні верстати підручник

фифа 14 с обновлением 2021

книга фізика 7 клас таблиці

learningzone ответы на тесты kfc

plotcalc для coreldraw x6 64-bit