самостійна робота з фізики 9 клас з теми магнітне поле з розвязком

самостійна робота з фізики 9 клас з теми магнітне поле з розвязком

Визначи фокусну відстань збиральної лінзи, якщо предмет, що знаходиться перед лінзою на відстані 2см, а його зображення на відстані 4см від лінзи. Визначи оптичну силу збиральної лінзи, якщо предмет, що знаходиться перед лінзою на відстані 0, 2м, а його зображення на відстані 0, 4м від лінзи. Яке паливо потрібно спалити, щоб при повному згорянні 100кг виділилось 1500мдж тепла. Скільки води можна нагріти цією кількістю теплоти на 80. З якою силою взаємодіють дві маленькі заряджені кульки, розташовані на відстані 0, 3м одна від одної у вакуумі, якщо їхні заряди відповідно дорівнюють 0, 000002кл та 0, 000006кл. З якою силою взаємодіють дві маленькі заряджені кульки, розташовані на відстані 0, 5м одна від одної у вакуумі, якщо їхні заряди відповідно дорівнюють 0, 000002кл та 0, 000008кл. Опір першого резистора 2ом, другого – 2ом, третього – 3 ом. Напруга між точками а та в дорівнює 20в. Яка сила струму в третьому резисторі. А) зростає з підвищенням температури; б) зменшується під дією світла; в) збільшується як у разі підвищення температури, так і під дією світла. При електролізі розчину сульфатної кислоти за 2, 5год виділилось 0, 45г водню. Нікелювання металевої пластини з площею поверхні 48см. Тривало 4 год при силі струму 0, 15а. Визначити товщину шару нікелю, якщо валентність ніколу – іі. Чиста дистильована вода й кухонна сіль є ізоляторами. Чому розчин солі у воді є провідником. Під час електролізу розчину сульфатної кислоти за 50хв виділилося 3г водню. Для сріблення ложок через розчин срібла протягом 5год пропускають струм силою 1, 8а. Катодом є 12 ложок, площа поверхні кожної з яких 50см. Визначте товщину шару срібла, що відкладається на ложках. По провіднику (див малюнок) тече електричний струм. Визначте, у якому напрямку зорієнтується магнітна стрілка, якщо її розмістити в точці а. Б) кулю, всередині якої знаходяться протони й електрони; в) кулю, всередині якої знаходяться електрони; г) позитивно заряджену кулю, всередині якої розташовані негативні електрони. Скільки часу може людина перебувати в цій зоні, якщо гранично допустима доза 0, 25гр. 6) для уповільнення швидких нейтронів використовують або картон, або важку воду.

У якому з цих уповільнювачів нейтрон зазнає більшої кількості зіткнень, поки його швидкість не знизиться до теплової. Чому дорівнює швидкість другого тіла відносно першого. На рисунку подано графік залежності проекції швидкості руху тіла від часу.

Укажіть правильну залежність проекції прискорення від часу, що відповідає цьому рухові. З якою середньою швидкістю рухався автомобіль. Тіло рухається по опуклому мосту радіусом 20м. З якою швидкістю воно має рухатись, щоб у верхній точці моста опинилося в стані невагомості. На шнурі, перекинутому через нерухомий блок, підвішені на одному рівні вантажі масою 200 та 300г. Чому дорівнюватиме відстань між ними через 2с після початку руху.

Чому дорівнюватиме швидкість тіл після абсолютно непружного удару.

Два літаки однакової маси летять на однаковій висоті. Швидкість другого літака в 1, 5 рази більша за швидкість першого. У якого літака більша потенціальна енергія. Рух матеріальної точки описується рівнянням. Знайдіть імпульс тіла через 5с після початку відліку часу, якщо маса тіла дорівнює 400г. На балку довжиною 6м і масою 120кг покладені два вантажі. Один вантаж масою 80кг покладений на відстані 2м від лівого кінця балки, а другий вантаж масою 100кг покладений на відстані 1м від її правого кінця. Де потрібно підперти балку, щоб вона перебувала у рівновазі. із води з глибини 5м піднімають мотузкою на поверхню камінь об’ємом 0, 6м. Знайдіть роботу з підйому каменя. У циліндрі, який герметично закритий поршнем, знаходиться вода та водяна пара. Як буде змінюватися тиск у циліндрі, якщо поршень повільно опускати. 6) після того як балон, у якому знаходилося повітря під тиском 1мпа, з’єднали з порожнім балоном об’ємом 4л, у цих баллонах установився тиск 700кпа. Знайти об’єм першого балона. У приміщенні об’ємом 200м. Відносна вологість повітря ввечері за температури 14. Уночі температура повітря знизилася до 6. Скільки водяної пари сконденсувалось у приміщенні. А) кінетична енергія теплового руху частинок; б) потенціальна енергія взаємодії частинок; в) енергія електронів у електронних оболонках атомів; г) кінетична енергія тіла. Яку кількість кам’яного вугілля потрібно спалити в печі, ккд якої 40%, для перетворення в пару 400г води. Початкова температура води становить 20. Під час ізобарного нагрівання об’єм азоту масою 448г збільшився у 1, 5 рази. Знайти зміну внутрішньої енергії газу.

Початкова температура газу становила 17. Електромагніти (9 клас) перевірка знань що є джерелом магнітного поля. Нерухомий електричний заряд. Рухомий електричний заряд. Будь - який матеріальний об’єкт, що має масу.

Яке явище спостерігалося в досліді ерстеда. Взаємодія двох провідників зі струмом. Взаємодія двох магнітних стрілок. Поворот магнітної стрілки поблизу провідника зі струмом. Поворот магнітної стрілки поблизу магніту.

За напрямок магнітного поля приймають напрямок, на який вказує. Південний полюс магнітної стрілки. Північний полюс магнітної стрілки; в. Відхилення позитивно зарядженої кульки; г. Відхилення незарядженої гільзи. Яке поле існує поблизу незарядженого провідника зі струмом. Дрібні шматочки паперу.

Будь - який матеріальний об’єкт. Взаємозв’язок між магнітним та електричним полями був відкритий. Ерстедом у 1840 році. Ерстедом у 1820 році. Завдання визначте напрямок силових ліній магнітного поля провідника зі струмом укажіть напрямок струму в провіднику накресліть силові лінії магнітного поля провідника зі струмом. Задача підвищеної складності 1. Як взаємодіють паралельні струми на рисунках. Котушка зі струмом має два полюси — південний і північний. Полюси котушки розташовані на її торцях. Визначення полюсів котушки якщо чотири зігнуті пальці правої руки спрямувати за напрямком струму в котушці, то відігнутий великий палець укаже напрямок на північний полюс котушки. Підсилити дію котушки зі струмом можна такими способами. Збільшити кількість витків котушки. Збільшити силу струму в колі. Увести залізне осердя. Електромагніт соленоїд (от грец. Котушку з уведеним усередину осердям із магнітного матеріалу називають електромагнітом. 1 — каркас; 2 — обмотка; 3 — клеми; 4 — осердя 3 4 1 2. Властивості електромагнітів 1. Швидко розмагнічується при виключенні струму.

Залежність магнітної дії від величини струму.

Залежність магнітної дії від напрямку струму.

Можуть бути різних розмірів в залежності від призначення. У 1832 році російський вчений та дипломат павло львович шилінг винайшов перший електромагнітний телеграф, який працював на першій в світі телеграфній лінії в петербурзі. Американець самуїл морзе сконструював телеграфний апарат, який записував сигнали. На телеграфній лінії працювала система запису сигналів, так звана “ азбука морзе ”. Насіння конюшини має гладку поверхню, а бур яну – шорстку.

Щоб розділити насіння, до нього домішують магнітний порошок. Він прилипає тільки до насіння бур яну.

Чому у магнітному сепараторі насіння конюшини і бур яну потрапляють у різні бункери. Застосування електромагніту.

Безліч маленьких електромагнітів, сердечники яких вимірюються у тисячних частинах міліметра, застосовують в комп ютерах. Укажіть чинник, від якого залежить напрямок магнітного поля котушки зі струмом. Сила струму в котушці. Число витків у котушці в. Напрямок струму в котушці г. Наявність у котушці залізного осердя. За якої умови зменшується магнітна дія котушки зі струмом. Зміна напряму струму в котушці. Зменшення числа витків у котушці в. Збільшення сили струму в котушці г. Введення в котушку залізного осердя. Ознайомити учнів з будовою і принци­пом дії електромагніту, показати його практичне використання; розвивати пам ять, уяву, критичне мислення, пізнавальний інтерес до навчання. Виховати інтерес до даної теми, як під час викладу нового матеріалу, так і під час проведення дослідів. Електромагніт, котушка, залізні ошурки, провідники, джерело струму, вимикач, реостат, амперметр, комп’ютер, вчительська презентація, карточки із завданням самостійної роботи. Завдання за малюнками учні виконують на карточках, підготовлених вчителем. Перевіряють за малюнками на слайді 10 (появляються після кожного кліка мишею) 1)учитель пояснює новий матеріал, використовуючи слайди презентації, учні беруть участь у обговоренні. 2) повідомлення учнів про застосування електромагнітів (завдання про підготовку повідомлень учні отримали на попередньому уроці. Якщо учні принесли відповідні зображення чи створили презентації, то вони демонструються. ) при необхідності учитель доповнює розповіді учнів та демонструє відповідні слайди). Складіть електричне коло з батареї, котушки, реостата і клю­ча, з єднавши все послідовно. Замкніть коло і за допомогою ком­паса визначте магнітні полюси котушки. Відсуньте компас уздовж осі котушки на таку відстань, на якій дія магнітного поля котушки на стрілку компаса незначна. Вставте залізне осердя в котушку і спостерігайте дію електромаг­ніту на стрілку.

Підвісити дротяний моток до штатива, приєднавши його до джерела струму послідовно з реостатом і ключем. Попередньо ключ слід розімкнути, повзун реостата встановити на мак­симальний опір. Слід вибрати кілька характерних варіантів відносного розміщення мотка і магніту.

Намалюйте їх і укажіть напрям магнітного поля, напрям струму і передбачуваний рух дро­тяного мотка відносно магніту.

Систематизувати знання учнів про магнітні явища і властивості магнітного поля; сформувати уміння застосовувати отримані знання на практиці; підготувати учнів до виконання контрольної роботи. Кожному учню пропонується визначати свою адресу в класній кімнаті. Ряд парт — вулиця, самі парти або столи — будинки. Учні на арку­шах записують запитання з вивченої теми, пишуть адресу однокласника, свою зворотну адресу, а лис­тоноша передає записку адресату.

Адресати пови­нні письмово відповісти на запитання. За командою вчителя гра зупиняється й учитель з учнями оціню­ють кілька листів. Найвищу оцінку одержують ті, хто поставив цікаве запитання й отримав на нього правильну відповідь. Чорна скринька у мене є гачок. Я складаюся з двох котушок. Котушки надіті на спільне металеве осердя. З моєю допомогою піднімають металеві предмети. Домашнє завдання повторити п 27 - 33. Підготуватися до контрольної роботи. Тому створив сайт на якому розміщую власні розробки уроків. До вашої уваги роблю реліз уроків для 9 класу.

індукція магнітного поля 3 магнітні властивості речовин. Складання та випробування електромагніту 9 сила ампера 10 розв язування задач 11 розв язування задач 12 електродвигуни. Електровимірювальні прилади 13 досліди фарадея. Явище електромагнітної індукції. Спостереження явища електромагнітної індукції 16 розв язування задач. Світлові явища 19 світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла 20 світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення 21 розв язування задач 22 відбивання світла. Закон відбивання світла. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала 25 заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Дослідження заломлення світла 28 дисперсія світла. Спектральний склад природного світла. Оптична сила лінзи 30 побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи 34 око як оптична система. Вади зору та їх корекція 35 розв язування задач. Механічні та електромагнітні хвилі 38 виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвилі 39 звукові хвилі. Радіолокація 44 розв язування задач. Фізичні основи атомної енергетики 47 сучасна модель атома. Протонно - нейтронна модель ядра атома. ізотопи 48 радіоактивність. Радіоактивні випромінювання 49 активність радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів 50 розв язування задач 51 розв язування задач 52 йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. Дозиметри 53 розв язування задач 54 ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор 55 розв язування задач 56 атомна енергетика україни. Екологічні проблеми атомної енергетики 57 розв язування задач. Закони збереження частина і 60 рівноприскорений прямолінійний рух. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху 61 розв язування задач 62 переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху.

Рівняння координати 63 розв язування задач 64 розв язування задач 65 розв язування задач 66 інерціальні системи відліку.

Перший закон ньютона 67 другий закон ньютона 68 розв язування задач 69 третій закон ньютона 70 закон всесвітнього тяжіння. Прискорення вільного падіння 71 розв язування задач 72 розв язування задач 73 рух тіла під дією сили тяжіння 74 розв язування задач 75 розв язування задач 76 рух тіла під дією кількох сил 77 розв язування задач 78 розв язування задач 79 розв язування задач. Закони збереження частина іі 81 взаємодія тіл. Закон збереження імпульсу 82 розв язування задач 83 розв язування задач 84 реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Вивчення закону збереження механічної енергії 91 фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження 92 розв язування задач. Розвиток уявлень про природу світла. Фізика і науково - технічний прогрес. Фізика та екологія 99 фізика та екологія. Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії 100 альтернативні джерела енергії 101 урок - семінар. Сучасні проблеми екології та енергетики в україні та світі 102 - 104 резерв. Лінії магнітної індукції. Правило свердлика 4 розв язування задач 5 сила ампера 6 розв язування задач 7 розв язування задач 8 магнітні властивості речовин. Складання та випробування електромагніту 12 електродвигуни. Виконати завдання самостійної роботи та надіслати мені. Хто в списку під непарним номером, виконує варіант №1, хто під парним - варіант №2. Виконати завдання контрольної роботи. Варіанти обирати згідно списку учнів у класі(всього 4 варіанти). Наприклад, перший(а) учень(учениця) виконує варіант №1, другий(а) учень(учениця) виконує варіант №2, третій(я) учень(учениця) виконує варіант №3, четвертий(а) учень(учениця) виконує варіант №4, п ятий(а) учень(учениця) виконує знову варіант №1, шостий(а) учень(учениця) виконує варіант №2 і так до кінця списку.

Якщо не знаєте, під яким номером у списку саме ви, то запитайте у класного керівника (або перегляньте у списку внизу сторінки). Підготувати навчальний проект у зручному для вас вигляді та надіслати мені. Теми проектів я вам повідомляв раніше (або в таблиці вище). Підготувати в робочому зошиті заготовку для виконання лабораторної роботи №7 (написати тему, мету, обладнання, в ході роботи помалювати схеми та таблиці для заповнення даними. Саму роботу будемо виконувати у школі). Додатково можна обрати іншу тему, подану в текстовому документі.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

моя милая сноха оксаночка эпизод 5

металорізальні верстати підручник

фифа 14 с обновлением 2021

книга фізика 7 клас таблиці

learningzone ответы на тесты kfc

plotcalc для coreldraw x6 64-bit