нпу драгоманова рейтингові списки

нпу драгоманова рейтингові списки

У березні 2021 року завдяки мережі educationusa в україні, яка оплатила навчання представників 20 українських університетів, співробітник відділу по роботі з іноземними студентами та відділу міжнародних зв язків олена зайцева пройшла онлайн курс навчання international student recruitment. Methods and strategies (набір іноземних студентів. Методи і стратегії) від nafsa (асоціації міжнародних діячів освіти) для університетів - учасників академії лідерства з інтернаціоналізації. День відкритих дверей нпу імені м. 27 березня 2021 року відбувся в онлайн - форматі день відкритих дверей нпу імені м. Прямий ефір розпочався з промови ректора університету віктора андрущенка, який привітав учасників зустрічі, зауваживши, що вони на порозі свого найважливішого вибору у житті – вибору майбутньої професії та місця, де її здобувати. Кафедра військової підготовки національного університету оборони україни імені івана черняховського запрошує громадян україни отримати військову підготовку за програмою офіцерів запасу.

Міжнародна науково - практична конференція «ціннісно - орієнтований сталий розвиток освіти. Впровадження та поширення європейських цінностей в освіті. інклюзія та різноманітність в освіті єс. Сталий розвиток освіти або освіта для сталого розвитку.

Окрім доповідей та секційних засідань в рамках конференції буде проведено навчальні курси (2 віртуальні навчальні класи від європейських експертів та міжнародний воркшоп на тему методології дослідження цінностей в освіті). Положення про порядок поселення та проживання в гуртожитках студмістечка нпу імені м. Положення регламентує організацію та проведення організованого поселення і проживання іногородніх студентів університету, що навчаються на денній формі, а також студентів - іноземців. Положення розроблено на підставі. Примірного положення про студентський гуртожиток вищого навчального закладу, затвердженого наказом міністерства освіти і науки україни від 13. Постанови кабінету міністрів україни від 16. Роботу з організації поселення студентів та аспірантів до гуртожитків університету координує комісія з поселення до гуртожитків нпу імені м. До складу комісії входять. Перший проректор з організації нав ч ально - виховної роботи і економіки – голова комісії, директор студмістечка – заступник голови, голова ппо студентів – заступник голови; члени комісії. Голова студентської ради університету, заступники директорів інститутів з навчально - виховної роботи, голови профспілкових бюро інститутів, голови студентських рад інститутів, голови студентських рад гуртожитків, завідувачі гуртожитками (коменданти). Студентів поселяють відповідно до розподілу місць у гуртожитках студмістечка, який затверджується щорічно наказом ректора університету.

До складу комісії інституту з поселення входять. Директор інституту – голова комісії, заступник директора з виховної роботи, а також представники профбюро студентів інституту, студентської ради інституту, представники студентських рад гуртожитків та завідувач гуртожитку.

Студентські ради гуртожитків разом із завідувачами гуртожитків (комендантами) організовують роботу з поселення студентів до відповідних гуртожитків. Організовують проведення загальних зборів студентів, які мешкають у відповідних гуртожитках, з питань поселення та проживання у гуртожитках студмістечка на наступний навчальний рік; подають копії протоколів зборів до комісії; 2. Формують і передають профкому студентів списки студентів нерекомендованих на поселення, які протягом навчального року порушували правила внутрішнього розпорядку нпу імені м. На підставі цих списків профком студентів готує а ректор затверджує розпорядження про непоселення студентів, які порушували правила внутрішнього розпорядку нпу імені м. Розпорядження доводиться до відома студентів інститутів. Комісія інституту з поселення зобов’язана направляти батькам студентів відповідного інституту листи - повідомлення про непоселення на наступний навчальний рік. Студенти, які виявили бажання поселитися до гуртожитку в наступному навчальному році, пишуть відповідну заяву та подають її голові комісії інституту з поселення до гуртожитку до 15 - го квітня відповідного навчального року.

На підставі особистих заяв студентів 1 - 3 курсів, затвердженого рейтингового розподілу місць в інститутах комісія інституту з поселення формує та подає до 15 червня в профком студентів списки студентів для поселення у гуртожитки на новий навчальний рік. На підставі поданих списків комісія готує направлення на поселення для студентів 2–4 курсів. На підставі поданих списків студентів першого року навчання комісія готує направлення на поселення. У зв’язку зі збільшенням контингенту студентів загалом та іногородніх зокрема, та внаслідок дефіциту місць для поселення впроваджуються такі умови. Не поселяти до гуртожитків університету студентів, які проживають у певних районах і населених пунктах київської області, перелік яких щороку визначає комісія і наказом затверджує ректор університету.

Поселення студентів 2–4 курсів здійснювати на підставі рейтингу та у межах з атвердженого розрахунку розподілу місць у гуртожитках студмістечка університету на навчальний рік. Для студентів першого року навчання окр спеціаліста та магістра резервувати кількість місць для їх проживання у відповідних гуртожитках. Кількість таких місць у кожному з гуртожитків визначає комісія. Осіб, які не навчаються та не працюють в нпу імені м. З кожним мешканцем гуртожитку укладати відповідний договір на визначений термін проживання, у якому передбачено виконання правил внутрішнього розпорядку в студентських гуртожитках університету, а також зобов’язання за мешканцями щодо збереження матеріальних цінностей та відшкодування нанесених збитків. Приймальна комісія нпу імені м. Підставою для поселення іногороднього студента і - го року навчання до гуртожитку є його заява та реєстрація студента за місцем проживання за межами м. Обов’язково необхідно забезпечити місцем у гуртожитку студентів денної форми навчання, які мають відповідні підстави згідно з. Під час поселення студентів і - го року навчання право на першочергове поселення до гуртожитків за рішенням комісії інституту з поселення надається. На вакантні місця відповідно до рейтингу, якийвираховується з урахуванням успішності, наукової та методичної роботи, громадської діяльності та участі у культурній і спортивно - масовій роботі, студенти отримують направлення. Поселення до гуртожитку розпочинається 25 серпня кожного року.

Для поселення необхідно прибути до гуртожитку в день, зазначений у виклику на поселення. Пройти медогляд у студентській поліклініці, що розташована за адресою. З направленням та відміткою зі студентської поліклініки з’явитися до відповідного гуртожитку, зареєструватися у завідувача гуртожитку та паспортиста гуртожитку (у паспорті повинна стояти відмітка про виписку з постійного місця проживання). Студенти - військовозобов’язані повинні стати на військовий облік у військово - мобілізаційному відділі (центральний корпус університету, що знаходиться за адресою. Студенту, який поселяється до гуртожитку, надається визначене ліжко - місце, необхідний інвентар, комплект білизни, перепустка на право входу до гуртожитку.

Студент повинен укласти договір на проживання в гуртожитку та ознайомитися (під підпис) з правилами внутрішнього розпорядку гуртожитку та правилами техніки безпеки. Підставою для поселення іногороднього студента 2 - 4 курсів до гуртожитку є його особиста письмова заява на ім’я голови комісії інституту з поселення та постійна реєстрація студента за межами м. Незалежно від наявних у студента 2–4 курсів пільг, обов’язковими підставами для поселення є. Виконання студентом правил внутрішнього розпорядку в студентських гуртожитках нпу імені м. Студентів, які не дотримувалися умов перерахованих вище документів, не рекомендують на поселення до гуртожитків. Дотримання встановлених строків поселення до гуртожитку.

Студентів, які виконали всі зазначені умови але не дотрималися встановлених строків, поселяють на загальних підставах. З направленням та відміткою зі студентської поліклініки з’явитися до відповідного гуртожитку, зареєструватися у завідувача гуртожитку.

У гуртожитку укласти договір на проживання у гуртожитку, ознайомитися (під підпис) з правилами внутрішнього розпорядку в студентських гуртожитках нпу імені м. Особливості організації поселення і проживання студентів, аспірантів, докторантів, слухачів підготовчого відділення, які є іноземними громадянами. Міжнародний відділ подає пропозиції щодо кількості місць, необхідних для студентів, аспірантів, докторантів, слухачів підготовчого відділення, які є іноземними громадянами. При укладанні договорів на навчання міжнародний відділ повідомляє комісії інститутів з поселення про зарахування громадян інших держав на навчання з метою розподілу місць в інституті в межах затвердженого розрахунку розподілу місць у гуртожитках між інститутами. На місця, що виділені як планові для поселення студентів - іноземців і не використані до 10 вересня, за рішенням комісії поселяють інших студентів. До 25 серпня дирекція студмістечка створює резерв у кількості 50 ліжко - місць (за рахунок місць, звільнених випускниками) для тимчасового поселення іноземних громадян, що є слухачами підготовчого відділення протягом червня - серпня, і в разі невикористання цього резерву до 25 серпня за рішенням комісії на ці місця поселяють інших студентів. Рішення щодо подальшого використання ліжко - місць, що були надані для проживання студентам - іноземним громадянам та звільнились після їх відрахування з університету, приймає комісія. Студенти, які виселяються з гуртожитку, зобов’язані у п’ятиденний термін з дня визначеної керівництвом університету дати повернути отриманий для користування м’який i твердий інвентар, здати перепустку, відмітити своє виселення в журналі обліку мешканців гуртожитку та підписати обхідний лист. У випадку, якщо студент, що виселився з гуртожитку у зв’язку із розірванням договору або закінченням встановленого терміну проживання, своєчасно не звільнив ліжко - місце i продовжує користуватися гуртожитком, завідувач гуртожитку повинен письмово повідомити директора студмістечка та директора відповідного інституту для вжиття заходів відповідного впливу.

У разі виявлення нестачі (пошкодження, знищення) виданого в користування майна доповідає завідувачу гуртожитку з метою відшкодування студентом матеріальних збитків, завданих ним внаслідок недбалого користування майном університету.

На період літніх канікул (липень — серпень місяці) студенти зобов’язані виселитися з гуртожитку відповідно до p. Студенти, які бажають проживати в гуртожитку під час літніх канікул, повинні написати заяву та укласти додаткову угоду на проживання в гуртожитку.

Студенти, які залишилися в гуртожитку на період літніх канікул з причин, які не пов’язані з виконанням графіку навчального процесу або індивідуального плану аспіранта чи докторанта, здійснють оплату за проживання відповідно до наказу ректора. Студенти, які залишаються в гуртожитку на період літніх канікул, в обов’язковому порядку зобов’язані отримати дозвіл від комісії. Студенти, які проживають в гуртожитку під час проходження ними практики, сплачують за проживання на загальних підставах відповідно до категорій, до яких вони належать. Підставою для проживання такої категорії студентів у гуртожитку на зазначений період є витяг з навчальних планів відповідних кафедр, завірений директором інституту та поданий до дирекції студмістечка. Студенти, які є у складі студентських будівельних загонів і проживають в гуртожитку, сплачують за проживання в гуртожитку на загальних підставах відповідно до категорій, до яких вони належать. Підставою для проживання такої категорії студентів у гуртожитку на зазначений період є список членів будівельних загонів, завірений директором інституту та поданий до дирекції студмістечка. Аспіранти та докторанти, які проживають в гуртожитку під час літніх канікул з метою проведення наукових досліджень сплачують за проживання на загальних підставах відповідно до категорій, до яких вони належать. Рішення щодо проживання аспірантів та докторантів у гуртожитку на зазначений період приймає комісія. Усі мешканці в разі несвоєчасного оформлення документів на проживання без поважних причин (подовження, несвоєчасного звільнення житла) сплачують за кожний день проживання як сторонні особи. Координацію роботи з поселення студентів, аспірантів і докторантів, які мають сім’ї (далі – студентів), до гуртожитків університету здійснює комісія. З кожним членом студентської сім’ї підписується договір на проживання, у якому передбачено виконання ним правил внутрішнього розпорядку в студентських гуртожитках нпу імені м. Право на поселення до студентських гуртожитків університету мають подружжя, які є громадянами україни, знаходяться в зареєстрованому шлюбі і є іногородніми студентами, аспірантами та докторантами університету денної форми навчання (з відривом від виробництва). Якщо один із членів студентської сім’ї – іногородній студент, аспірант або докторант університету денної форми навчання, а інший – іногородній студент, аспірант або докторант денної форми навчання іншого вищого навчального закладу м. Києва, то сім’я може бути поселена до гуртожитку університету за умови укладання відповідного договору на проживання між вищими навчальними закладами, студентами яких є члени цієї сім’ї. Протягом навчального року місця, закріплені за інститутом, залишаються за ним навіть після звільнення студентами інститутів ліжко - місць. Тимчасова (до кінця навчального року) передача таких ліжко - місць іншому інституту здійснюється лише за згодою обох інститутів або рішенням адміністрації університету за умови надзвичайних обставин. Поселення слухачів довузівської підготовки на період їх навчання та студентів - заочників на період установчої та заліково - екзаменаційних сесій здійснюється на вільні ліжко - місця (за їх наявності). Оплата за проживання здійснюється згідно з наказом ректора. Набір на курси для держслужбовців. Навчально - науковий інститут неперервної освіти національного педагогічного університету імені м. Програми орієнтовані на розв’язання актуальних проблем публічного, регіонального та організаційного управління. Забезпечують набуття практичних навичок, які сприяють розвитку управлінських компетентностей досвідчених керівників та формуванню ефективної інструментальної бази для управлінського досвіду керівників - початківців. Розробники програм – провідні науково - педагогічні працівники національного педагогічного університету імені м. Організовується у зручний для слухачів час, як у дистанційній формі на веб - платформі google meet, так і аудиторно (відповідно до епідеміологічної ситуації). Уci слухачі курсів підвищення кваліфікацій отримають сертифікат про підвищення кваліфікації національного педагогічного університету імені м. ), тривалість програми —30 днів 6 тижнів. Вартість навчання — 1500 гр. ), тривалість програми — 10 робочих днів, 2 тижня. Вартість навчання — 500 гр. ), тривалість програми — 10 робочих днів, 2 тижні. ), тривалість пpoграми — 10 робочих днів, 2 тижні. Ua навчально - наукового інституту неперервної освіти національного педагогічного університету імені м. Ця електронна адреса захищена від спам - ботів. Вам необхідно увімкнути javascript, щоб побачити її. Міжнародна науково - практична online - конференція «світові освітні тренди. Термін проведення заходів 25 - 27 березня 2021 року.

Steam навчання – світовий освітній тренд steam - освітні платформи як чинник сприяння розвитку природничо - математичної і технологічної освіти експериментальні майданчики steam - навчання підвищення кваліфікації вчителів нової української школи інноваційні методи викладання, навчання і менеджменту в освіті інформаційні технології в сучасній освіті. Еволюція можливостей терапія творчістю. Від теорії до практики в просторі steam - освіти. Музична терапія в освітньому просторі. Трансформація через мистецтво. Прийом тез доповідей продовжено до 15 березня 2021 року дні роботи (інтернет - режим обговорення доповідей). 25 - 27 березня 2021 року п роведення тренінгів. 26 - 27 березня 2021 року.

Заповнити on - line заявку на участь у конференції сплатити оргвнесок конференції (за умови участі в одному майстер - класі – 300 грн (12$), за умови участі у двох та більше – 500 грн(18$ та надіслати скан або фото квитанції про сплату оргвнеску на e - mail. Ua - реквізити для сплати вказані в on - line заявці тези доповідей обсягом до 5 сторінок просимо надсилати на e - mail. У рамках конференції буде проведено міжнародні одно (6 годин) - та дводенні (15 годин) тренінги з міжнародною участю для підвищення кваліфікації педагогічних працівників та керівників закладів освіти. Тренінги будуть проводитися в дистанційній формі. Усіх учасників тренінгів та майстер - класів буде забезпечено сертифікатами з підвищення кваліфікації відповідно до обраної тематики і тривалості. Бажаючим взяти участь у майстер - класах і тренінгах необхідно до 1 березня 2021 року внести дані до реєстраційної форми. Формату а - 4 у текстовому редакторі microsoft word for windows 6. 0, 97, 2000, 2003, 2007 у вигляді файла з розширенням. Doc; шрифт – times new roman, розмір – 14, 1, 5 міжрядковий інтервал; абзац - відступ – 10 мм; поля – 20 мм. Матеріали публікуються в авторській редакції. Відповідальність за науковий рівень доповіді, обґрунтованість висновків, достовірність результатів, наявність плагіату несуть автори. Ua протягом 14 днів від початку конференції. Федас ольга володимирівна, project manager, викладач навчально - наукового інституту неперервної освіти (нніно) національного педагогічного університету імені м. Марченко наталія вікторівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри освіти дорослих навчально - наукового інституту неперервної освіти національного педагогічного університету імені м. Набір на курси підвищення кваліфікації педагогічних і науково - педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, вищої освіти і керівних кадрів закладів освіти. Національний педагогічний університет імені м. Підвищення кваліфікації здійснюється на основі компетентнісного підходу з дистанційною підтримкою в рамках розгортання діяльності міжнародних шкіл - хабів професійного розвитку педагогічних і науково - педагогічних працівників, керівників закладів освіти за відповідними галузями знань. Сучасний рівень модернізованого освітнього середовища з професорсько - викладацьким складом, що налічує авторів шкільних підручників і навчальних посібників для закладів освіти усіх рівнів, розробників інноваційних методик навчання, експертів мон україни, учителів - новаторів, міжнародних експертів та ін якісний аудіо - та відео контент, мультимедійний супровід освітнього процесу за гнучкою системою; міжкурсову підтримку з подальшим накопиченням компетенцій і можливістю зарахування підвищення кваліфікації на наступний термін; очну, змішану (очно - дистанційну), дистанційну форми навчання. Обсяг програм 6 - 150 годин, термін навчання - від одноденних тренінгів до 3 - х тижнів занять. В кожній програмі є переліки вибіркових модулів. Тренінгові методи навчання з використанням компютерних технологій; новітні методики зі steam - освіти, інклюзивної освіти, ментальної арифметики тощо; вебінари, конференції, тестування, індивідуальні консультації; участь у міжнародних заходах (круглі столи, дискусійні клуби, семінари, освітній туризм тощо); опрацювання дистанційних модулів за місцем проживання. Початок попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 наступна кінець. 14 объявление редакционный отдел национального педагогического университета имени м. В редакционный отдел подаются статьи объемом от 8 стр. (от 19 000 знаков) требования к материалам. Материал статьи должен быть подготовлен на ibm - совместном компьютере и предоставлен (а) в распечатанном на принтере и (б) электронном (файл на диске или по e - mail со статьей) виде в текстовом редакторе word for windows. размер листа а4; - поля. Левое – 30 мм, правое – 20 мм, нижнее – 20 мм. Верхнее – 20 мм - если в тексте присутствуют специальные шрифты или приводяться схемы, диаграммы. П они подаются в отдельном файле.

Статья - шрифт times new roman, - размер шрифта – 14 кегль, - интервал – 1, 5; аннотации и список литературы - шрифт times new roman, курсив, - размер шрифта – 12 кегль, - интервал – 1. рисунки, схемы, диаграммы должны быть четкими. Шрифт times new roman, 14 кегль. Оформление литературы. Список использованных источников печатается в конце статьи в алфавитном порядке и нумеруется. В тексте статьи ссылка на использованный источник оформляется номером в квадратных скобках без дополнительных сносок. Аннотации – должно быть 3. На украинском, русском и английском языках - в начале, т. Перед текстом статьи 2 - 3 предложения на языке статьи с перечнем ключевых слов, - в конце, т. После списка использованной литературы помещаются 2 аннотации на других языках с перечнем ключевых слов. В аннотациях на других языках должны указываться фио автора и название статьи на языке аннотации. Также обязательна справка об авторе статьи (фамилия, имя, отчество, научная степень, ученое звание, место работы или обучения, домашний адрес и контактные телефоны). Для авторов без научной степени к статье обязательно прилагается рецензия научного руководителя или специалиста в данной области с научной степенью. Адрес редакционного отдела. Київ - 01601, пирогова, 9, комната 221 - а (2 этаж) ответственный за выпуск. Кафедрой иностранных языков, института иностранной филологии доцент. Зернецкая алла анатольевна. Адрес для почтового перевода оплаты публикации сообщается авторам персонально после подтверждения принятия статьи к публикации. Личностно - ориентированный подход является одним из приоритетных направлений современной лингводидактики. В статье анализируются существующие варианты технологического воплощения его основных принципов. В качестве основных факторов управления личностно - ориентированным учебным процессом рассматриваются стратегическая компетенция и мотивация учащихся, положенные в основу создания системы упражнений. Личностно - ориентированный подход, стратегическая компетенция, автономность учения, мотивация. Одной из важнейших тенденций современного обучения языкам является стремление к личностной ориентированности при создании новых технологий. Данная концепция, основанная на приоритете принципа индивидуализации, решает проблему доминирующей роли студента в процессе усвоения языка на основе повышения его автономности, относительной самостоятельности и развития умений учения. Разработка личностно - ориентированных технологий в лингводидактике и в методике рки, в частности, связана с несколькими основными направлениями. Исследованием когнитивных стилей и обучением в малых группах в соответствии с индивидуально – психологическими особенностями студентов (б. Инженерная коммуникация как самостоятельная речевая культура. Когнитивный, профессиональный, лингвистический аспекты. Теория и практика преподавания русского языка как иностранного с помощью компьютерных технологий. Теория учебника русского языка как иностранного. Мотивационно - стратегические аспекты личностно - ориентированного обучения языкам на начальном этапе.

Учет национально - методических традиций в практике преподавания рки в условиях русской языковой среды. Методика индивидуализированного обучения иностранному языку с учетом влияния когнитивных стилей на процесс его усвоения. Актуальні аспекти особистісно - орієнтованого підходу.

Особистісно - орієнтований підхід є одним з приорітетних напрямків сучасної лінгводидактики. У статті аналізуються існуючі варіанти технологічного втілення його основних принципів. В якості основних факторів управління особистісно - орієнтованим учбовим процесом розглядаються стратегічна компетенція та мотивація учнів, що покладені в основу створення системи вправ. Особистісно - орієнтований підхід, стратегічна компетенція, автономність навчання, мотивація. Нікулін єгор олегович - студент 4 курсу спеціальності 016 спеціальн а освіта (сурдопедагогіка) виборов диплом іі ступеню на всеукраїнському конкурсі наукових робіт з галузі знань цивільна безпека. Безпека життєдіяльності, який відбувся у львівському державному університеті безпеки життєдіяльності (львів, березень 2021). Науковий керівник – шмалєй світла на в ікторівна, доктор педагогічних наук, професор кафедри загально технічних дисциплін та охорони праці, професор кафедри су рдопедагогіки та сурдопсихології імені м. Студентське наукове товариство факультету спеціальної та інклюзивної освіти нпу імені м. Сумуємо та співчуваємо. Проблематика круглого столу – актуальні тенденції спеціальної освіти у дослідженнях студентів спеціальностей 016 спеціальна освіта та 053 психологія (спеціальна, клінічна). Тепаленко анастасія, магістрантка і року навчання кафедри логопедії та логопсихології факультет у спеціальної та інклюзивної освіти національн ого педагогічн ого університет у імені м. Ратинська ірина, магістр антка і року навчання кафедр и спеціальної психології та медицини факультет у спеціальної та інклюзивної освіти національн ого педагогічн ого університет у імені м. Ципак вікторія, студентка 4 курсу кафедри дошкільної освіти та соціальної роботи навчально - науков ого інститут у соціально - педагогічної та мистецької освіти мелітопольського державного педагогічного університет у імені богдана хмельницького – використання інноваційних технологій під час логопедичних занять з дітьми старшого дошкільного віку.

В язовик - миріна катерина, магістрантка і року навчання кафедр и офтальмопедагогіки та офтальмопсихології факультет у спеціальної та інклюзивної освіти національн ого педагогічн ого університет у імені м. Каращук вероніка, студентка 4 курсу кафедри педагогіки та спеціальної освіти факультету психології та спеціальної освіти дніпровськ ого національн ого університет у імені олеся гончара – взаємовідносини молодших школярів з інтелектуальними порушеннями легкого ступеня. Ніколенко тетяна, магістрантка і і року навчання кафедри логопедії та логопсихології факультет у спеціальної та інклюзивної освіти національн ого педагогічн ого університет у імені м. Безух віта, магістрантка і року навчання кафедр и дошкільної освіти і соціальної роботи навчально - науков ого інститут у соціально - педагогічної та мистецької освіти мелітопольського державного педагогічного університет у імені богдана хмельницького – особливості соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. Пилипчук ірина, магістрантка і року навчання кафедри логопедії та логопсихології факультет у спеціальної та інклюзивної освіти національн ого педагогічн ого університет у імені м.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

моя милая сноха оксаночка эпизод 5

металорізальні верстати підручник

фифа 14 с обновлением 2021

книга фізика 7 клас таблиці

learningzone ответы на тесты kfc

plotcalc для coreldraw x6 64-bit