пиши та стирай таблиця множення та ділення

пиши та стирай таблиця множення та ділення

Вчитися за такою яскравою таблицею дитині буде приємніше, ніж за нудною стандартною. Можна для наочного прикладу взяти декілька тарілок і в кожну поставити однакову кількість цукерок. Також, дайте дитині можливість самій впевнитись, що цукерок таки 12. Так повторіть декілька раз з різною кількістю тарілок і цукерок. Для кращого запам’ятовування, можете пригостити дитину цукерками, звичайно ж, не всіма одразу.

Наступний крок у вивченні - вже безпосередньо робота з табличкою. Дайте дитині розглянути її та зауважити закономірності. Що дитина помічає чи повторюються окремі цифри. Нехай розкаже всі свої зауваження та думки. Тут і запам’ятовувати нічого, адже число, помножене на одиницю, дорівнює самому собі. Достатньо пояснити, що до отриманого числа потрібно приписати нуль. Зазвичай, вона дається легко, адже множити на два досить просто. Достатньо до числа додати стільки ж, а додавати числа першого десятка діти в цьому віці вже вміють непогано. Тут важливо звернути увагу на те, що результат завжди буде закінчуватися на п’ятірку (якщо множимо число непарне) або на нуль (якщо воно парне). і що результат буде збільшуватись на 5 щоразу.

Досить швидко, зазвичай, вивчається і діагональ чисел, помножених на самих себе.

Те, що два помножити на два – чотири, знають усі. Ось так, приклади типу 5 5 = 25 і 6 6 = 36 теж запам’ятовуються досить легко, адже вони римуються. Головне, щоб дитина по аналогії не завчила, що 7 7 = 47, тут важливо запам’ятати число 49. Тут, теж, можна обійтися без механічного зазубрювання. Можна, скажімо, зробити картки. На половині карток написати приклади, на другій половині – відповіді, а дитина нехай до прикладів підбирає відповіді. Звичайно, все залежить від дитини та її складу розуму чи типу домінуючої пам’яті. є діти, яким всю таблицю завчити простіше, ніж один віршик. Якщо у дитини добре розвинене образне мислення, можна запропонувати їй зробити асоціацію до кожної цифри з якимось персонажем або предметом. Важливо, щоб приклад чітко відображався на малюнку.

А, тим більше, не зможе застосувати на практиці свої знання і кожного разу, щоб добратись до “потрібної цифри” буде проговорювати весь стовпчик. А коли вона зіткнеться з цим при вирішенні задач, то може відразу і не згадати, скільки буде три на сім. Скажімо, було семеро друзів, кожен з’їв по три цукерки. Скільки цукерок з’їли друзі. Тобто, максимально практично застосовувати набуті знання, щоб дитина знала для чого вона це вчить і що це потрібно саме їй, а не вчителю чи батькам. Тренуватися треба регулярно, щодня, поки дитина чітко все не запам’ятає. Спробуйте допомогти дитині, використовуючи. Перераховані вище методи або придумавши свої, незвичайні і оригінальні. Пам’ятайте основне правило вдалого навчання. Від простого до складного. і максимально практичні завдання та наближені до реального життя. Учить таблицу умножения - игра. Попробуйте нашу обучающую электронную игру.

Используя её, вы уже завтра сможете решать математические задачи в классе у доски без ответов, не прибегая к табличке, чтобы умножить числа. Стоит только начать играть, и уже минут через 40 будет отличный результат. А для закрепления результата тренируйтесь несколько раз, не забывая о перерывах. В идеале – каждый день (сохраните страницу, чтобы не потерять). Игровая форма тренажера подходит как для мальчиков, так и для девочек. Таблица умножения – таблица, где строки и столбцы озаглавлены множителями (1, 2, 3, 4, 5. ), а ячейки таблицы содержат их произведение.

Применяется таблица для обучения умножению. Здесь есть игра и картинка для печати. Также посмотрите таблицу деления. Умножение прямо на сайте (онлайн) таблица умножения (числа от 1 до 20). Как умножать числа столбиком (видео по математике) нужно распечатать таблицу умножения. Просто нажмите на ссылку печать таблицы умножения. Смотрите также таблицу квадратов. Каждый разряд второго множителя умножается на первый множитель как одноразрядное число. В произведении поэтапного (разрядного) умножения первый разряд попадает в столбец того разряда второго множителя, на который умножают. При умножении в столбик два множителя располагаются один под другим так, чтобы разряды чисел совпадали (находились в одном столбце). Если один из множителей или оба множителя оканчиваются нулями, то числа записываются так, чтобы значащие цифры наименьшего из разрядов находились в одном столбце.

Нули переносятся в произведение и в поле записи поэтапных произведений не заносятся. Поэтапные (разрядные) произведения складываются по разрядам и под чертой записывается результат. При письменном умножении в строку применяются сочетательный и распределительный законы умножения (сумму заменяем слагаемыми и первый умножаем на каждое из слагаемых). Чтобы перемножить в столбик два числа, оканчивающиеся нулями, нужно их подписать друг под другом так, чтобы первая справа значащая цифра первого множителя стояла под первой справа значащей цифрой второго множителя. Нули в конце множителей в поэтапном умножении не принимают участия, а сразу все нули множителей переносятся в результат вычислений. При письменном делении двух натуральных чисел слева записывается делимое, а справа от него вертикальную черту – делитель. Под делимым в столбец записываются поэтапные произведения каждого разряда частного на делитель. После каждого поэтапного произведения проводим горизонтальную черту, под которой записывается разность делимого и произведения, которая должна быть всегда меньше делителя, если разряд частного вычислен верно. Дополнив разность следующим разрядом делимого, принимаем это число за следующее поэтапное делимое.

Деление по этапам производим до первого разряда заданного условием делимого. Если последняя разность 0 или число, меньшее делителя, то деление натуральных чисел окончено. Частное по разрядам (от большего к меньшему) записывается под горизонтальной чертой под делителем. В частном должно быть столько же разрядов, сколько этапов деления. Производим деление первого этапа. Множитель (1) записываем как высший разряд частного. Вычисляем разность делимого и произведения первого этапа деления (125 - 82=43) и дописываем к ней справа один разряд из делимого, который стоит после наименьшего разряда числа, взятого для первого этапа деления. Полученное число (434) служит делимым второго этапа деления. Делимое второго этапа делим на делитель (434. 82), определяем следующий разряд в частном (5) и остаток после второго этапа деления (24). Дописываем к остатку следующий разряд делимого и выполняем третий этап деления (246. Определяем третье число в частном (3) и остаток (0). Кожен розряд другого множника множиться на перший множник як одноразрядне число. При множенні в стовпчик два множника розташовуються один під одним так, щоб розряди чисел збігалися (знаходилися в одному стовпці). Якщо один з множників або обидва множника закінчуються нулями, то числа записуються так, щоб значущі цифри найменшого з розрядів знаходилися в одному стовпці. Нулі переносяться у твір і в поле запису поетапних творів не заносяться. Поетапні (розрядні) твори складаються за розрядами і під рискою записується результат. Щоб перемножити в стовпчик два числа, що закінчуються нулями, потрібно їх підписати один під одним так, щоб перша справа значуща цифра першого множника стояла під першою праворуч значущої цифри другого множника. Нулі в кінці множників у поетапному множенні не беруть участі, а відразу всі нулі множників переносяться в результат обчислень. При письмовому діленні двох натуральних чисел зліва записується ділене, а праворуч від нього через вертикальну риску - дільник. Доповнивши різницю наступним розрядом діленого, приймаємо це число за наступне поетапне ділене.

Розподіл за етапами виробляємо до першого розряду заданого умовою діленого. Якщо остання різниця 0 або число, менше дільника, то ділення натуральних чисел закінчено. Частка за розрядами (від більшого до меншого) записується під горизонтальною рискою під дільником. У частці повинно бути стільки ж розрядів, скільки етапів розподілу.

Робимо ділення першого етапу.

Множник (1) записуємо як вищий розряд частки. Обчислюємо різницю діленого і твори першого етапу поділу (125 - 82=43) і додаємо до неї праворуч один розряд з діленого, який стоїть після найменшого розряду числа, взятого для першого етапу розподілу.

Отримане число (434) служить діленим другого етапу поділу.

Ділене другого етапу ділимо на дільник (434. 82), визначаємо наступний розряд у приватному (5) і залишок після другого етапу поділу (24). Дописуємо до залишку наступний розряд діленого і виконуємо третій етап ділення (246. Визначаємо третє число у частці (3) і залишок (0). Однотипність тренувальних вправ приводить до загублення цікавості до виконання подібних завдань. Тому для розвитку у дітей пізнавального інтересу до вивчаємого. Виділяється два етапи. Структура таблиці аналогічна структурі таблиці додавання і віднімання у межах 20, якою учні навчилися користуватися ще в другому півріччі першого класу.

В таблиці піфагора частина її виділена. При вилучені цієї частини дістаємо таблицю, яка називається зрізною таблицею піфагора. При роботі з таблицею числа треба шукати в певній системі. За рядками (зверху донизу) або по стовпцях (зліва направо). Це дозволяє з мінімальною витратою часу знаходити результати. Сьогодні ми дізнаємося, що в деяких будиночках живуть множники – близнюки. А знаходяться ці будиночки на вулиці близнюків. (цей блок для кращого запам’ятовування можна поділити на дві частини) з. (цей блок можна поділити на два числових проміжка. 12 – 15 та 16 - 20) 4 3 6 3 треба запам’ятати 6 чисел. З’ясування всіх випадків множини і їх результатів в числовому проміжку від 21 до 30. Робиться висновок, як одержати з числом 3 кожний наступний результат. 6 9 учні запам’ятовують 4 числа. Для запам’ятовування учні виділяють 6 чисел, одне з яких вже запам’ятали (49). Учні за певний час з цим завданням впорюються без труднощів. 6, 8, 10, 14, 15, 20, 21, 27, 28, 30, 32, 35, 40, 42, 45, 48, 54, 63 та 72 – по два приклади. Що можна сказати про множники наступних результатів. Назвати добутки у порядку збільшення. Скільки робочих днів в двох тижнях. Скільки робочих днів складають чотири тижні і чотири дні. Шість тижнів і один день. Скільки монет по 2 коп. Скільки п”ясаків в 45 коп. Приклади для швидкої лічби. (кожен блок, в свою чергу, можна ділити на частини). Ця система дозволяє її краще засвоїти, запам’ятати. В цьому місті є різнокольорові вулиці, на яких побудовано багато будиночків. Кожен будинок має свій номер(добуток). А в цих будиночках живуть числа – множники. і зараз ми познайомимося з вулицею близнюків. Чому вона так називається. Тому що знаходяться там будиночки, в яких мешкають множники – близнюки. Первинне закріплення. користуючись нашими будиночками, розв’яжіть задачі. Три хлопчика несуть повітряні кульки. У кожного по 3 кульки. Скільки кульок всього. Вчитель роздає додому заготовлені аркуші з будиночками або пропонує їх зробити дітям самостійно, куди вносяться поступово всі будиночки. За аркушами вони вчать будиночки напам’ять. Наприклад, роздати маленькі аркуші кожному учню. На кожен будиночок надається від 5 до 20 секунд. Потім аркуші перегортаються і коментуються приклади на ділення. За сигналом всі аркуші здаються вчителю або робиться самоперевірка. Різницю чисел 30 і 1; добуток чисел 2 і 5 збільшити на 5; число, яке складається з 1 десятка і 9 одиниць; добуток чисел 4 і 4; частку чисел 10 і 10; частку чисел 81 і 9; добуток чисел 2 і 4 помножити на 8. Сьогодні ми познайомимось з будиночками під номерами 12, 14, 15. Скільки поверхів має кожен із будиночків. Що дізнаємось нового. (є будиночки на 4 поверхи) назвіть множники числа 12. Чи треба всі їх запам”ятовувати. Скільки треба запам’ятати прикладів на добуток 14. Складіть і запишіть всі приклади на ділення. Первинне закріплення назвіть множники числа 15, 12, 14 знайдіть добуток чисел. Знайдіть частку чисел. Гра – змагання (закріплення) представник кожного ряду біля дошки, решта учнів розв’язують приклади у зошитах по варіантах. 1 ряд 2 ряд 3 ряд 12. 7 гномів посадили по 2 кущі смородини, а білосніжка ще 3 кущі. Скільки всього кущів смородини вони посадили. Що треба знайти в задачі. Скільки посадила кущів білосніжка. (невідомо) а що відомо про гномів. (що їх було 7 і кожен посадив по 2 кущі) як знайти, скільки всього кущів посадили гноми. 2 7) чому перший множник 2. Таким чином, учні закріплюють цей матеріал за допомогою практичної роботи з геометричними фігурами, що, в свою чергу, є для учнів також новим знанням(знаходження суми довжин сторін квадрата) дітям пропонується дома записати нові будиночки на свій аркуш і вивчити їх. На наступному уроці з метою контролю доцільно провести письмову перевірку вивчених будиночків.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

моя милая сноха оксаночка эпизод 5

металорізальні верстати підручник

фифа 14 с обновлением 2021

книга фізика 7 клас таблиці

learningzone ответы на тесты kfc

plotcalc для coreldraw x6 64-bit