які формироботи доцільно використовувати з учнями старших класів під час проведення виховних заходів
Шкільна скарбничка нуш. Методичні рекомендації щодо організації дист. Відповідно до положення про дистанційне навчання, затвердженого наказом мон україни від 14. Дистанційне навчання організовується за умови наявності відповідного кадрового й системотехнічного забезпечення та здійснюється через такі форми. Самостійна робота; навчальні заняття; контрольні роботи. Рішення щодо навчання за дистанційною формою приймається педагогічною радою та оформлюється наказом керівника закладу загальної середньої освіти. Надати обов’язкові рекомендації учням щодо використання веб - ресурсів, послідовності виконання завдань, особливостей контролю тощо. Для ефективного впровадження системи дистанційного навчання передбачити форми зворотного зв’язку (контролю) зі здобувачами освіти та їх батьками. Перевіряти не апробовані вчителями веб - ресурси на їх відповідність освітнім програмам та віку здобувачів освіти, доступність та безпеку.
Сприяти навчанню учнів 11 класів щодо підготовки до зно - 2020 через індивідуальні консультації, самостійну підготовку на веб - ресурсах уцояо. Edera, ilearn, рrometheus, допомога вчителю завжди, розумники, освіторія, youtube - контент (освітні youtube - канали, відеоролики і т. Використання методичних рекомендацій мон, щодо організаційної роботи на практиці. Кейс - технологія - заснована на використанні наборів (кейсів) текстових, аудіо - візуальних та мультимедійних навчально - методичних матеріалів та їх розсиланні для самостійного вивчення та організацією регулярних консультацій з викладачами (тьюторами) традиційним або дистанційним способом; тв - технологія - базується на використанні систем телебачення для доставки навчально - методичних матеріалів та організації регулярних консультацій з викладачами (тьюторами); інтернет - мережева технологія - базується на використанні мереж інтернет та телекомунікацій для забезпечення навчально - методичними матеріалами та інтерактивної взаємодії між суб`єктами навчання; стратегія дистанційного навчання має бути узгоджена з педагогічними працівниками закладу освіти, що безпосередньо долучені до процесу, та затверджена наказом керівництва закладу освіти, який врегульовує організацію дистанційного навчання на період карантину.
Учасники освітнього процесу не спілкуються у режимі реального часу і обмежені лише конкретними періодами часу, у який мають бути завершені окремі етапи роботи. E - mail дистанційне навчання здійснюється через листування учителя і учнів через мережу інтернет. Класичний варіант e - mail навчання передбачає отримання учнем щоденних у один і той же час поштових повідомлень, що містять невелику кількість текстового матеріалу та перевірочні питання до нього. До листа також можуть входити активні посилання на додаткові матеріали (статті з періодичних видань, оригінальні тексти, презентації, відео фрагменти), що їх можна переглянути у мережі інтернет. Для спрощення доставки матеріалів до учнів можна їх надсилати всім учасникам навчання одним листом, вказавши їхні електронні адреси через крапку з комою у рядку адресування. По завершенні періоду дистанційного навчання учню надаються перевірочні завдання, що складені з питань, які надавалися під час вивчення окремих фрагментів матеріалу.
Це можуть бути як його власні матеріали, так і матеріали інших авторів з теми, що знайдені у в інтернеті, або у тій же самій соціальній мережі. Учням пропонується ознайомитися з матеріалами і написати до них коментар на задану тему (можуть бути як однакові, так і різні) і встановленого обсягу.
Наприклад, для невеличкого есе - коментаря достатньо 1000 – 1200 символів без урахування відступів, а відповідь на розрахункове завдання може виглядати як звичайне число, або зображення сторінки зошита з його розв’язанням. При такій формі асинхронного спілкування матеріали і відповіді доступні всім учасникам навчального процесу, але, за необхідністю, вчитель може звернутися до учня через панель швидких сповіщень (чат). Також для зручності можна обрати формат спільноти з обмеженим доступом (тільки для учасників спільноти). Вимагає від учасників освітнього процесу одночасної присутності у віртуальному середовищі хмарного сервісу або програми. Здійснюється шляхом організації одночасної зустрічі учасників навчання через різноманітні сервіси для on - line спілкування (skype, googletalk, спільні документи). Наприклад, учні поділяються на групи, кожній з яких надається завдання скласти (відредагувати, обговорити тощо) спільний навчальний матеріал, розташований на сервісі спільних документів. Тоді учасники групи самі зв’язуються між собою для виконання завдання, а результати (за необхідності й процес) його виконання учитель може спостерігати у обраному хмарному середовищі або отримати його від учнів електронною поштою. На основі аналізу організації самостійної роботи учнів за традиційною формою навчання, відповідно до навчального плану, потрібно розробити навчально - тематичний план самостійної роботи учнів в умовах проведення дистанційного навчання для кожного навчального предмету.
При цьому потрібно брати до уваги, що не всі форми та методи самостійної роботи учнів можна автоматично перенести в електронне навчальне середовище.
Учителю необхідно спроектувати весь цикл завдань за темами, що вивчаються. Звичні для традиційної школи форми навчання адаптуються для роботи з гаджетами. Вірші у формат відеозапису, контрольні роботи – у формат тестів. Особливу увагу потрібно приділяти створенню прозорої оцінки результатів навчання учнів. Беручи до уваги, що самостійна робота може виконуватися і групою учнів, потрібно також сформувати прозору стратегію оцінювання внеску кожного учня у виконання завдання, або прийняти рішення про виставлення однієї і тієї ж оцінки всім учням групи. Окремо потрібно розглянути питання зберігання результатів самостійної роботи учнів. Це дозволить уникнути питань щодо справедливості виставлення оцінки. Необхідно розробити загальну стратегію діяльності педагогічного колективу або окремого вчителя з питань інформування батьків щодо особливостей проведення та оцінювання самостійної роботи учнів. Така стратегія залежить від низки факторів, і може бути прийнята на основі загальної політики школи. Організація електронних консультацій та безперервної підтримки учня під час навчання є обов’язковим елементом діяльності вчителя. Час та умови проведення занять потрібно планувати заздалегідь. Обговорення результатів навчання можна проводити в режимі реального часу, наприклад, у межах спеціально організованого вебінару.
Рекомендується також орієнтувати учнів старших класів на самостійне проходження он - лайн тестів, яких багато в мережі інтернет у вільному доступі. У разі виникнення питань, учень може у будь - який момент звернутися до вчителя онлайн. Школярів молодших класів має супроводжувати ще й тьютор – це може бути мама, бабуся, няня чи будь - яка інша людина, яка організовує процес навчання малюка, орієнтуючись на настанови вчителя. Образотворче мистецтво і музичне мистецтво, враховуючи особливості навчальних програм, варіативність їх художнього змісту.
Зокрема, для реалізації змісту необхідно обирати твори і види мистецтва, що репрезентують найхарактерніші мистецькі ознаки, що, по суті, є мистецькими візитівками того чи іншого культурного регіону світу.
“методика викладання інтегрованого курсу “мистецтво” урокок – безкоштовний сервіс для дітей молодшого шкільного віку, який надає у вільне користування безліч матеріалів для скачування, в тому числі й авторські розробки викладачів за різними напрямками. Дитячі пісні й мультики українською мовою. Пропонуємо вам кілька пісень, які можуть стати постійними супутниками вашої дитини. Пісенька для самих маленьких дітей, які тільки починають знайомиться з англійською мовою. В тексті пісні всього кілька фраз. Вітання і доброзичливий відповідь. Діти швидко запам ятовують слова і з задоволенням її співають. Весела пісенька, під яку можна танцювати. Текст - дуже простий, діти швидко її запам ятовують і потім із задоволенням співають. Багато слова в пісні повторюються, діти вчать побажання гарного дня, запам ятовують слова ввічливості. Пісенька - зарядка англійською мовою. Дітей легко захопити активними діями під музичний супровід. Пісенька допоможе не тільки змінити вид діяльності під час заняття, а й вивчити назви різних частин тіла і весело провести час. Хто сказав, що зарядка - це нудно. ідеальна пісня, яка допоможе вашому малюкові вивчити фрази, необхідні при знайомстві. Завдяки повторам дитина майже одразу запам ятовує слова, які потрібно вживати при знайомстві з іншими людьми. Діти швидко запам ятовують слова і люблять наспівувати її. Пісня про те, як добре, коли ти когось любиш. Часто саме цю пісню виконують на всіляких святах. Пісня, про яку чули багато - у неї дуже цікава історія. Подібні пісеньки були популярні ще в 18 столітті. Пісня побудована на перерахування тварин і відтворенні звуків, які вони видають. Малюкові буде дуже цікаво дізнатися, що собаки в англії гавкають зовсім по - іншому.
Пісенька для тих, хто вже почав вивчати алфавіт. Складно запам ятати послідовність англійська букв. Проблема вирішена - достатньо кілька разів прослухати цю пісню і ваша дитина не втомиться співати її знову і знову.
Пісенька для підкорювачів математичних висот. Послідовність цифр діти повинні пам ятати автоматично, довести знання до автоматизму часто допомагають віршики та пісенька. Ця пісня - чудовий тому приклад. Діти вчать назви основних кольорів та їх відтінків, запам ятовують, вчаться їх розпізнавати. Навчальна пісенька, яка призначена для дітей 4 - 5 років. Одна з найпопулярніших пісень в усьому світі, справжній символ різдва. Вашим дітям сподобається співати її біля новорічної ялинки або підспівувати героям улюблених мультфільмів. Кажуть цю пісеньку - колядку співали в англії ще в 16 столітті. Весела мелодійна пісенька, слова якої нагадують дзвін дзвіночків. Пісенька старовинна, прийшла до нас з хiх століття, її автор - джеймс лордом пьерпонт. Google клас (google classroom) – це безкоштовний сервіс для навчальних закладів і користувачів з особистими обліковими записами google. Вчителі можуть додавати учнів до курсу самостійно або надсилати їм код для приєднання. Створення курсу займає всього кілька хвилин. Вчителі можуть робити оголошення й миттєво створювати обговорення, а учні – ділитися один з одним ресурсами та відповідати на кахут (kahoot) – платформа для створення вікторин, тестів, дидактичних ігор. Сlassdojo — це простий інструмент для оцінки роботи класу в режимі реального часу, ідея якого полягає в тому, щоб допомогти учителям швидко і просто оцінити самостійну роботу учнів. – сервіс для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Нова школа – цікавіше за підручник – мультимедійні уроки, відповідно до шкільних програм з кращих освітніх youtube каналів. Як організовувати освітній процес у період карантину керівництво закладів вирішує самостійно. Навчальний матеріал може бути освоєний за рахунок ущільнення, самостійного опрацювання, засобів дистанційного навчання тощо. Учителі створюють тематичні завдання за навчальними програмами відповідно календарно - тематичного планування та розміщують їх на сайтах шкіл. Дистанційне навчання учнів здійснюється завдяки використанню всіх технічних та інформаційних засобів. Електронної пошти, соціальних мереж, засобів он - лайн зв’язку тощо. Учні можуть під час карантину безкоштовно користуватися послугами освітньої мережі «щоденник. Ця всеукраїнська безкоштовна освітня мережа формує унікальне електронне середовище для вчителів, учнів та їх батьків. Проєкт працює за підтримки міністерства освіти і науки, молоді та спорту україни, інституту інноваційних технологій і змісту освіти, регіональних адміністрацій, управлінь освіти. індивідуально надають допомогу учням, які користуються skype, viber, тощо. Учні надають результати своєї роботи (практичні і творчі роботи, реферати, презентації, повідомлення та ін. ) учителям залежно від умов. Відразу після виконання роботи або по закінченню карантину.
З метою ефективної організації означеної роботи з учнівством у період карантину рекомендуємо добірку інформаційних матеріалів для організаторів виховного процесу.
Дані ресурси можна використати для конструювання завдань, перегляду та обговорення у форумах чи в соціальних мережах роликів, мультфільмів, фільмів, проходження тестів, виконання вправ різного спрямування тощо. Міністерство освіти і науки україни. Освітній методичний портал. є можливість обрати українську мову.
Бібліотека українського центру.
У зв’язку з тимчасовим призупиненням освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти київської області, з метою виконання навчальних програм з іноземних мов, рекомендуємо. Скоротити навчальний час на опрацювання окремих тем; скоротити кількість годин, відведених на повторення програмового матеріалу та для узагальнення вивчених тем; об’єднати навчальні теми з урахуванням вікових, психолого - фізіологічних особливостей учнів. Кожен тест за пропоно вано у двох варіантах з ключами та аудіоскриптами. Аудіофайли можна завантаж ити у форматі mp3. Для використання цих матеріалів потрібна попередня реєстрація. Безкоштовні практичні матеріали (рівень в2) для підготовки учнів до зно від видавництва cambridge university press. Детальні розробки уроків з посиланнями на флешкартки, аудіо матеріали, відео матеріали тощо. Скориставшись пошуком чи алфавітним показником, за даним посиланням можна знайти матеріали до усіх тем, які вивчаються у початковій школі та у 5 - 6 класі. Практичні ресурси британської ради в україні для навчання учнів 7 - 11 класів. Скориставшись пошуком чи алфавітним показником, за даним посиланням можна знайти матеріали до усіх тем, які вивчаються у 7 - 11 класах. Онлайн ресурс британської ради для навчання учнів початкової школи. На даному сайті представлено інтерактивні матеріали для розвитку комунікативних навичок учнів 1 - 4 класів. Матеріал розділено за темами, які вивчаються у початковій школі. Онлайн ресурс британської ради для навчання учнів 9 класів. На даному сайті представлено інтерактивні матеріали для розвитку комунікативних навичок учнів 9 класів, а саме.
Завдання з граматики, підготовка до екзаменів, завдання на розвиток навичок аудіювання, говоріння, читання та письма, країнознавчий матеріал тощо. Онлайн ресурс британської ради для навчання учнів 9 класів з країнознавства. На даному сайті представлено відео матеріал та завдання різного типу до кожного відео фрагменту.
Містить інтерактивні завдання після кожного відео фрагменту.
Безкоштовний онлайн ресурс британської ради для учнів 9 класів з країнознавства. Матеріали зібрано та представлено групою професійних молодих блогерів великої британії. Дані ресурси можна використати для конструювання завдань, перегляду та обговорення у форумах чи в соціальних мережах вебінарів, роликів, мультфільмів, фільмів, проходження тестів, виконання вправ різного спрямування тощо. Мета курсу – підвищення рівня конфліктологічної компетентності здобувачів освіти, вмінь і навичок вирішення конфліктів мирним шляхом, ненасильницької поведінки та громадянської позиції. Тести, книги і сайти для профорієнтації. На цьому ресурсі представлено тести, опитувальники професійних нахилів, книги, у яких автори пояснюють як розширити знання про себе та світ професій, щоб зробити усвідомлений вибір фаху.
Також пропонують формули, за якими можна самостійно утворити нові професії, затребувані у майбутньому та онлайн - курси, які презентують відеолекцї про особливості різних професій. Психолог, бізнес - консультант, журналіст, менеджер із туризму.
На ресурсі зібрано авторські та перекладені матеріали на тему шкільного цькування й протидії йому.
На сайті розміщено практичні рекомендації для дітей, вчителів та батьків щодо роботи із ситуацією булінгу.
Спеціалісти, які працюють з дітьми, батьки та самі діти можуть знайти актуальну й корисну інформацію щодо проблем і профілактики насильства над дитиною. Яка філософія проєкту і проєктного підходу.
Коли потрібно відреагувати на проблему.
Коли проєктний підхід стає методом і чому можна братися за роботу, використовуючи його для досягнення мети. Для чого ми хочемо робити проєкти. Що буде в кінці проєкту, та коли проєкт стає вже не проєктом. Основний фокус у вебінарі зосереджено на процесі визначення потреби у проєкті через аналіз проблем і причинно - наслідкових зв язків при їх виникненні. Окремий розділ стосується підготовки проєктної заявки та опису того, що ми хочемо зробити. Також, звучать поради з формулювання мети, завдань, результатів проєкту.
Метою вебінару є надати інструменти та шляхи до продуктивної взаємодії в організації (команді). Причини і ознаки конфлікту; діагностика конфліктів (може те, що відбувається, не є конфліктом. ); спроби домовитись – як вирішувати спірні питання; ненасильницьке спілкування, його можливості і переваги. Можна дізнатись про основні засади цифрового громадянства, 10 сфер цієї компетентності, а також про можливості її розвитку і в нас самих, і в наших учнів. Переглядаючи вебінар можна дізнатися про відкриті цифрові відзнаки (open digital badges) і як їх можна застосовувати в освітньому процесі. Ознайомитися з прикладами використання в школі, як вони підтримують мотивацію та включення учнів в освітній процес, а також допомагають у визнанні набутих компетентностей. Вебінар знайомить учасників з картковою вправою “демократія для всіх”. Вправа має на меті спонукати до дискусії про демократію і демократичні практики, передовсім у навчанні і в оцінюванні. Вона розрахована на різні цільові аудиторії, проте на вебінарі буде представлений досвід застосування в педагогічних колективах. Ми всі заслуговуємо на гідне ставлення. До кожного фільму запропоновано завдання та питання для обговорення. Географія, основи економіки, людина і світ. Правознавство, етика. Географія, екологія, основи економіки. історія, географія, екологія, основи здоров’я. 5 мультфільмів, які навчають цінувати кожного добірка яскравих мультфільмів про справжню дружбу.
Усім нам хочеться мати справжніх друзів, до яких у будь - який час можна звернутися за порадою, з якими можна поговорити та просто цікаво провести час. Але що ми бачимо зараз. Усе частіше діти або не мають справжніх друзів, залишаючись сам на сам із своїми проблемами та переживаннями, або ж очікують від дружби надто багато для себе особисто, а самі при цьому нічого не хочуть давати. До чого це може призвести. До проблем у спілкуванні з оточуючими, невміння виражати власні емоції та допомагати одне одному.
Звісно, навчити дружити неможливо, але показати, якою може бути дружба, цілком реально. і допоможуть вам у цьому тематичні мультфільми. і навіть звернути гори. Це доводять герої наступної анімації. Краби, мурав’ї та пінгвіни об’єдналися проти спільної загрози та зуміли подолати ворога. Звісно, можна прожити самому, без друзів, але це буде не дуже весело та цікаво. Це доводить історія сором’язливого бегемотика топа, який жив на краю землі та мріяв, щоб до нього хоч хтось завітав у гості. Усе його життя змінилося в один день, коли до нього в гості завітало безпритульне кошеня тутті. Тоді уважно подивіться повчальну історію лами і пінгвінчика, які спочатку не могли поділити ласощі та були ладні ледь не вбити одне одного, а потім стали ліпшими друзями. Добірка п’яти 5 різних фільмів про булінг. ідея фільмів – донести школярам і іншим групам дітей про те, що ніхто не має права принижувати, ображати або завдавати фізичного болю іншій людині. Що кожен може відрізнятися, виглядати або думати інакше - це не повинно бути приводом для цькування. Добірка змістовних мультфільмів про досягнення мети, навчання та самостійність. Успішні люди, рухаючись до поставленої мети, навіть після безлічі невдалих спроб, не зупиняються. Однак скільки тих, хто, зазнавши невдачі, одразу опустив руки. Тому що для втілення своїх бажань потрібна неймовірна сила волі, цілеспрямованість і мотивація. 3d анімація «ніколи не здавайся. У такі моменти лише відчайдушний оптимізм та жага допомогти близьким, які потрапили у халепу, здатні відкрити в кожному з нас надможливості. Короткий мультик про дівчинку - школярку демонструє, які наслідки може мати те, що хтось користується результатами праці інших, ставлячись до власного навчання безвідповідально. У ньому розповідається історія про пташку ківі, яка, не маючи від природи крил, прагнула навчитись літати. Наважившись здійснити мрію, вона за допомогою мотузки та цвяхів закріпила дерева на вертикальній високій горі та стрибнула з неї, щоб відчути політ над верхівками дерев, як справжній птах. А вже в польоті у ківі – безкрилого плаха – відросли справжні крила. До того ж він не любить спати під час тихої години у садочку.
Однак одного разу виховательці приходить ідея того, як мотивувати петрика – заохотити його порахувати слоненят, уявивши їх десь у африці. Під час тихої години петрику наснилося, що він є вихователем слоненят, а його вихованці є такими ж непосидючими, як він сам. Прокинувшись, петрик стає слухняним. Це освітній проект, спрямований на просування демократії в освіті на різних рівнях, у різних шкільних системах таких країн як україна, албанія, боснія і герцеговина, хорватія, греція, косово, чорногорія, румунія, сербія, швейцарія та інших. Національна гаряча лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації 0 800 500 335 або 116 123 (короткий номер з мобільного) організація роботи національних „гарячих ліній” з питань запобігання торгівлі людьми, запобігання насильству та захисту прав дітей. Надання консультацій з питань виїзду за кордон з метою працевлаштування, навчання, одруження тощо та з питань насильства й захисту прав дітей надання психологічної допомоги потерпілим від торгівлі людьми та насильства постійне ведення та оновлення бази даних для надання консультацій по проблемі торгівлі людьми. інструкція з охорони праці при проведенні позакласних заходів розроблена у відповідності до закону україни про охорону праці (постанова вр україни від 14. 1992 № 2694 - xii) в редакції від 20. Дана інструкція з охорони праці при проведенні позакласних заходів розроблена для класного керівника з метою забезпечення безпеки життя і збереження здоров я дітей під час проведення позакласних заходів в школі. За життя і здоров я дітей несе відповідальність класний керівник. Педагогічні працівники повинні забезпечити безпечні умови для проведення позашкільних заходів та несе особисту відповідальність за порушення правил безпеки життєдіяльності, вимог охорони праці та санітарної гігієни, незалежно від того, призвели чи не призвели ці порушення до нещасного випадку.
Педагогічний працівник, який організовує позашкільні заходи має право відмовитись від дорученої роботи, не пов’язаної з його прямими обов’язками, якщо створилась небезпечна для його життя чи здоров’я ситуація, або для людей, які його оточують, і навколишнього середовища. Чергування під час заходу здійснюють вчителі (з розрахунку на 10 - 12 дітей - 1 дорослий). Захід закінчується в строго обумовлений час. Класні дискотеки, свята і т. Закінчуються не пізніше 19. 00, загальношкільні дискотеки - не пізніше 21. За порушення вимог інструкції з охорони праці під час проведення позакласних заходів керівник позашкільного заходу несе особисту відповідальність згідно із законодавством україни. Вимоги безпеки перед початком проведення заходів. Відповідальні за проведення масових заходів перед початком проведення заходів повинні ретельно оглянути всі приміщення, запасні виходи і особисто переконатися в повній готовності їх щодо пожежної безпеки та в забезпеченні приміщення первинними засобами пожежогасіння, перевірити справність електроапаратури, задіяної на масових заходах. Необхідно впевнитися у відповідності місця проведення позашкільного заходу вимогам безпеки життєдіяльності та охорони праці, санітарно - гігієнічним правилам. Чітко визначити порядок i правила безпечного здійснення позашкільного заходу на всіх його етапах. Приготувати все потрібне для проведення позашкільного заходу.
Речі розмістити в сумці, пакеті тощо так, щоб вони не заважали при пересування до місця проведення заходу, не переобтяжували руки. У дерев яних будівлях шкіл і дитячих закладах, а також у будівлях із горючими перекриттями проводити масові заходи дозволяється в приміщеннях, розміщених не вище другого поверху.
Кількість місць у приміщеннях, призначених для проведення масових заходів, установлюється з розрахунку 0, 75 м2 на одну людину.
Заповнювати приміщення людьми понад установлену норму не дозволяється. Забороняється проводити масові заходи, зокрема дитячі вечори і новорічні ялинки, спектаклі, концерти й кіносеанси, в тих шкільних та інших будівлях, які не відповідають правилам пожежної безпеки. Коридори, проходи і виходи з будівель, призначені для евакуації людей, повинні бути вільними. Двері приміщень під час проведення масових заходів забороняється замикати на замок або запори, які важко відчиняються. Біля кожних дверей повинен невідлучно перебувати черговий з числа викладацького, обслуговуючого персоналу або учнів старших класів. Вікна приміщень не повинні мати решіток. На час проведення масових заходів вікна не можна зачиняти ставнями, якщо немає постійних джерел електроживлення; пересувна електростанція повинна встановлюватися на відстані не ближче як 10 м від будівлі і споруд. Приступати до роботи, якщо він перебуває на лікарняному.
У разі погіршення самопочуття на місці проведення позашкільного заходу педагогічний працівник повинен повідомити про це адміністрацію закладу.
Вживати спиртні напої, палити під час проведення позашкільного заходу.
Залишати учнів без нагляду.
Вимоги безпеки під час проведення заходів. Під час проведення масових заходів з дітьми повинні невідлучно перебувати черговий вчитель, класний керівник чи вихователь. Вони зобов язані стежити за точним виконанням заходів безпеки під час проведення масових заходів. Під час показу спектаклів та інших заходів у школі не дозволяється влаштовувати світлові ефекти з використанням хімічних та інших речовин, що можуть спричинити загоряння. При проведенні заходу строго дотримуються правила пожежної безпеки. Під час проведення заходу не дозволяється відкривати вікна. Провітрювання здійснюється через фрамуги. Не дозволяється ставити столи в кабінетах, де проводиться захід, один на інший. При необхідності столи і стільці можуть бути винесені в коридор. Поруч з ними повинен перебувати черговий вчитель. Якщо при проведенні заходу передбачено частування для учнів, то класний керівник стежить за дотриманням санітарних норм. Керівник позашкільного заходу повинен користуватись тільки безпечними, справними. Засобами та приладами. Усі види робіт при проведенні позашкільного заходу виконувати акуратно, чітко, неспішно, щоб не створювати нервозних ситуацій та паніки. Вимоги безпеки після закінчення масових заходів. Керівник позашкільного заходу повинен закінчити захід у встановлений термін. Керівник позашкільного заходу повинен перевірити стан здоров я учнів та відповідно до результату вчинити необхідні дії. Заборонено залишати учнів після закінчення позашкільного заходу без нагляду вчителя. По завершенні заходу необхідно прибрати приміщення, де проводився захід. Класний керівник і чергові вчителі роблять обхід, перевіряючи чистоту і порядок на території. Необхідно вимкнути з електромережі електроапаратуру (кінопроектор, прикраси на ялинці, аудіотехніку). Організувати вихід дітей з приміщення, прибрати його, вимкнути освітлення і зачинити приміщення на ключ. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях. В аварійній ситуації керівнику позашкільного заходу необхідно виявити розсудливість, врівноваженість та діяти чітко за інструкцією, не вносячи паніки та нервозності серед його учасників. У випадку пожежі першочерговим обов язком кожного працівника знз є рятування життя дітей. Негайно повідомити про пожежу найближчу пожежну частину за телефоном 101, дати сигнал тривоги для місцевої добровільної пожежної частини; вжити всіх залежних від них заходів щодо евакуації дітей з приміщень, дітей молодшого віку евакуюють у першу чергу.
Евакуацію дітей треба починати з того приміщення, де виникла пожежа, а також з приміщень, яким загрожує небезпека поширення пожежі; направити евакуйованих дітей у безпечне місце (будівлю); одночасно негайно приступати до гасіння пожежі своїми силами й наявними в установі засобами пожежогасіння; для зустрічі викликаної пожежної частини або дружини треба виділити особу з персоналу закладу, яка повинна чітко проінформувати начальника частини (дружини), що прибула, про те, чи всі діти евакуйовані з будівлі, яка горить або задимлена і в яких приміщеннях ще залишилися люди. У разі необхідності надати першу медичну допомогу потерпілим і викликати швидку медичну допомогу за телефоном 103. Керівник позашкільного заходу повинен вжити заходів для збереження життя і здоров’я учнів, працівників закладу освіти та власного життя у разі виникнення аварійних ситуацій і не ставити власними діями під загрозу життя і безпеку людей. Завершальні положення інструкції. Перевірка і перегляд інструкції з охорони праці при проведенні позакласних заходів повинна здійснюватися не рідше одного разу на 5 років. При перегляді міжгалузевих і галузевих правил і типових інструкцій з охорони праці та техніки безпеки; за результатами аналізу матеріалів розслідування аварій та нещасних випадків; на вимогу державної служби україни з питань праці. Якщо протягом 5 років з дня затвердження (введення в дію) даної інструкції з техніки безпеки при проведенні позакласних заходів умови не змінюються, то її дія автоматично продовжується на наступні 5 років. Відповідальність за своєчасне внесення змін і доповнень, а також перегляд даної інструкції покладається на відповідального за охорону праці співробітника загальноосвітнього навчального закладу.
“нова українська школа” зібрала кілька десятків онлайн - інструментів, які допоможуть учителям та батькам зайняти дітей навчанням під час карантину.
Це – не виключний перелік. Найближчим часом ми напишемо про інші корисні платформи. Тут можна безкоштовно пройти онлайн - підготовку до зно з основних предметів із київськими репетиторами. На платформі також є тести і відеолекції. Це youtube - канал із короткими науково - популярними відео з фізики, астрономії, біології, географії та математики. Тут ви дізнаєтеся, звідки беруться нові віруси, чи існує час насправді і чому коти так дивно поводяться. Ще один youtube - канал, який пропагує раціоналізм та спирається на наукові дослідження. Тут ви знайдете відповіді як на несподівані, так і на очікувані запитання. Наприклад, чому не треба проходити щодня 10000 кроків, що насправді відбувається, коли ви засмагаєте і чи можна посивіти від стресу за одну ніч. Канал, який допоможе бути в курсі справ у світі кіно, адже тут виходять огляди українських та світових фільмів. Можна поспостерігати і повчитися, як весело аналізувати і обговорювати кіно. Це мандри україною, де вам покажуть країну з неба (це відео вже переглянули більше 700 тисяч разів), познайомлять з українськими болгарами та горюнами і звозять у гості до рідних міст христини соловій, jerry heil та alyona alyona. Безкоштовний ресурс для вивчення математики в ігровій формі для учнів 1 - 6 класів. Учні можуть вирішувати задачі, проходити тести, досліджувати математичні концепції та прийоми. Matific дозволяє відстежувати успіхи всіх учнів через звіти в реальному часі (для цього потрібно заповнити форму). Це інтерв’ю із сучасними письменниками й письменницями, де вони розповідають про дитинство, знайомлять із книжками, відповідають на запитання. До відео розроблені методичні рекомендації. У них є завдання не лише з мови та літератури, а й з математики, інформатики, дизайну та технологій і навіть образотворчого мистецтва. Дитина подивилася ролик про письменника чи письменницю (усі відео тут); ви завантажили методичні матеріали та обирали, в якій галузі вам допомагатимуть письменники та їхні книжкові герої (усі методичні матеріали тут). Це український науково - популярний журнал. Тексти можна як читати, так і слухати онлайн. Деякі супроводжуються відео (англійською). Стане у пригоді для учнів старших класів. Відстежуйте нові завдання за хештегами jammonline jammdiscovery у facebook. Там ви знайдете кілька рубрик. “питання дня”, “do it yourself”, “fun & smart”, “movie of the day”, “challenge yourself”, “smart games”. Це сервіс для вивчення англійської за допомогою інтерактивних вправ з елементами гри. Український мультсеріал, створений на основі бестселера “книга - мандрівка. Україна” про всесвітньо відомих українців та події, про які в нас не завжди добре знають. Одна з найпопулярніших серій на каналі – “як одесит світ від холери врятував”. її переглянули вже майже 250 тисяч разів. Генератор практичних завдань, який дозволяє створювати та роздруковувати завдання для дітей різного віку з математики, читання та письма. Наприклад, прописи, анаграми, завдання на додавання чи віднімання. Цей сайт створили у вінниці спеціально для дистанційної освіти зі шкільних предметів. Щоб отримати доступ до всіх матеріалів і зберігалися результати навчання – потрібно зареєструватися. Це українська версія навчальних відео популярної освітньої платформи khan academy. Тут можна знайти уроки з геометрії, тригонометрії та алгебри. Безкоштовні відеоуроки з математики від 5 до 11 класу (алгебра, геометрія і стереометрія). Формат навчання максимально наближений до реального. Вчитель пояснює теми біля дошки. Сайт, де можна почитати теорію з арифметики, алгебри, геометрії і тригонометрії, подивитися анімовані графіки і перевірити себе за допомогою онлайн - калькуляторів. До уроків прикріплені документи із завданнями (разом із відповідями). Сервіс доступний англійською і російською мовами. У ньому є завдання з природничих наук, англійської та інших іноземних мов, математики, історії тощо. Англомовний сервіс для розробки вікторин. Для роботи потрібно зареєструватися. На сайті є чимало готових україномовних тестів із різних предметів та тем. Це – курси з інформатики для дітей 4 - 18 років. На платформі є відео, плани уроків і завдання. Частина матеріалів – англійською мовою. Це сучасний український театр онлайн. Тут можна побувати за лаштунками українських театрів і подивитися вистави. Наприклад, “сто тисяч” від театру на подолі чи “парадокси злочину” за мотивами роману “злочин і кара” і розповіді гілберта честертона “парадокси містера понда”. Відеокурс з фізики для спеціалізованих фізико - математичних шкіл (474 уроки); відеоуроки для 7 класу (86 уроків); відеоуроки для 8 класу (94 уроки); відеоуроки для 9 класу (34 уроки). Це інтерактивні завдання з математики, української, англійської для дітей дошкільного і шкільного віку (до 8 - 10 класу). Також тут можна потренуватися до зно і пройти пробні тестування попередніх років. У безкоштовній версії доступні тести зно минулих років та по одному завданню щодня з української, англійської і математики (без доступу до правильної відповіді). За 75 гривень на місяць можна отримати доступ до всіх завдань для одного учня, а за 225 гривень – для вчителя і 35 - ти учнів. Тут є цифрові книги, інтерактивний зміст, пов’язані з навчальними предметами програми та ігри, більш ніж 1200 3d - сцен та відео. Сервіс платний, але є можливість створити безкоштовний акаунт і користуватися частиною опцій. Сайт для дошкільнят і молодших школярів, де можна вчитися рахувати і читати (українською і російською). Доступ до тренажерів – платний (кілька доларів), але частина доступна безкоштовно. Понад 16 000 інтерактивних завдань із математики, української мови та курсу “я досліджую світ” для учнів 1 - 4 класів. Доступ до матеріалів – платний, 60 гривень на місяць, але можна отримати безкоштовний на 2 дні. Для перегляду потрібно завантажити безкоштовний додаток. Це вправи і тести, в яких є можливість ставити оцінки. Вони є як готові, так можна створювати і свої. У безкоштовній версії є понад 30 тисяч питань для учнів, можна створювати свої та давати учням виклики у 9 - ти форматах. У платній версії доступні оцінювання, командні ігри, завантаження індивідуальних та класних звітів. Ціна для кожної школи визначається індивідуально. Мета кейс - уроків – розвинути м’які навички, як - от уміння вчитися, критичне мислення, командна робота, концентрація уваги тощо. Один кейс - урок об’єднує різні предмети, тобто виходить інтегроване навчання. Передплата на рік коштує 19 доларів. Англомовний сервіс, де можна створити вікторини з множинним вибором для всього класу.
Учні зможуть працювати через браузер або додаток. Побачити, як це – можна в демонстраційному відео. Базова версія – безкоштовна. За 3 долари на місяць можна отримати доступ до більшого різноманіття завдань, а за 6 доларів – до шкільних ігор і до редагування вікторин. На цій платформі містяться онлайн - курси з математики для 5 - 9 класів. Складовими кожного уроку є теоретичний (короткі інтерактивні відео до 6 хвилин) та практичний блоки (завдання). Тут є можливість учителю відслідковувати прогрес кожного учня та всього класу загалом. У вчителя в кабінеті також є інформація про завдання, в яких припустилися помилок більшість учнів класу.
Цей сервіс містить онлайн - курси з 1 - го до 11 - го класу.
Кожен урок складається з теоретичного блоку у вигляді тексту і практичного блоку (окремі завдання, які можна розв’язувати незалежно одне від одного; блок завдань, що потрібно розв’язати послідовно, методичні вказівки). У безкоштовній версії є можливість малювати геометричні фігури, лінії, додавати текст і спілкуватися в чаті. Платна версія дає можливість аудіодзвінків, створювати більше 50 дошок, ділитися документами і зображеннями. Ціна – 9 євро на місяць. За 25 євро можна створювати необмежену кількість дошок і отримувати статистику роботи. Онлайн - платформа “такфлікс” планує активніше викладати нові фільми. Там уже можна переглянути комунальну трагікомедію надії парфан “співає івано - франківськтеплокомуненерго”, мюзикл олени дем’яненко “гуцулка ксеня” та мок’юментарі корнія грицюка “2020. Доступ до платформи платний – 60 гривень на тиждень. Рекомендуємо переглянути відеоуроки для 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 та 9, 10 і 11 класів (оновлено) якщо вам відомо цікаві відеоуроки, додайте їх у коментарі а ми їх додано до даної статті. Відео уроки для 1 класу українська мова 1 клас математика 1 клас. Малювання 1 … поради для вчителів, як пережити карантин та дистанційне навчання. Уже не перший раз українські школи, через карантин, переходять в режим дистанційного навчання. Вірус не хоче так легко здаватись, епідемія триває. Карантин виявився довшим, ніж ми очікували, і ось страшний сон багатьох українських вчителів знову повторюється. Але не варто налаштовуватися на негатив. Що робити та як з користю для себе пережити карантин та дистанційне навчання. … відеоуроки для 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 та 9, 10 і 11 класів (оновлено) у зв’язку із впровадженням карантину та переходом учнів на дистанційне навчання багато телеканалів розпочинають трансляцію відеоуроків як у своїх ефірах так і на ютуб каналах. На даній сторінці опубліковано найпопуляршіні відеоуроки. Друзі, якщо вам відомо цікаві відеоуроки, додайте їх у коментарі а ми їх додано до даної статті. Відеоуроки для учнів 1 - 4 класів (всеукраїнська школа … найкращі інтернет - ресурси та віртуальні лабораторії для проведення дистанційних уроків з хімії, фізики, математики, біології, географії, історії та інших дисциплін. Тисячі шкіл у всьому світі переходять на дистанційне навчання через пандемію грві - cov - 2 (covid - 19). Директори, керівники шкільних відділів та вчителі стикаються з проблемою організації результативного електронного навчання дистанційно. Це включає пошук відповідних навчальних платформ та інструментів, пошук або створення цифрового навчального контенту, впровадження засобів та процедур електронних комунікацій та багато інших завдань. Крім цього, педагоги завжди перебувають у … інтернет - сервіси в роботі вчителя інформатики. Уроки інформатики, під час дистанційного навчання проводити досить важко, так як в учнів може бути відсутнє необхідне програмне забезпечення. 10 - 11 клас моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних google таблиці microsoft office … відеоуроки для 4 класу.
Пропонуємо переглянути відеоуроки для учнів 4 класів. Сторінка буде доповнюватись, тому просимо вас долучитись до доповнення даної сторінки у коментарях від facebook. Допоможемо один одному зробити дистанційне навчання кращим. Рекомендуємо популярні відеоуроки під час всеураїнського карантину (березень - травень 2020р. ) українська мова (мова та літературне читання) англійська мова я у світі музичне мистецтво образотворче мистецтво математика природознавство … де шукати відеоуроки, навчальне відео та подкасти. Сьогодні вчитель має бути готовим до переходу на викладання з використанням технологій дистанційного та змішаного навчання, яке неможливо організувати без відеоуроків та навчального відео. Відео) якщо ви на карнтині, то не потрібно забувати про такий предмет як фізична культура. Нагадаємо, на сайті опубліковано онлайн - трансляції відеоуроків для усіх класів (1 - 11 класи) від міської ради м. Дніпра, які розпочалась з 23 березня. Відеоуроки для 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 та 9, 10 і 11 класів (оновлено) у зв’язку із впровадженням карантину та переходом учнів на дистанційне навчання багато телеканалів розпочинають трансляцію відеоуроків як у своїх ефірах так і на ютуб каналах. Відеоуроки для учнів 1 - 4 класів (всеукраїнська школа … розклад уроків (5 тиждень) проєкту “всеукраїнська школа онлайн” 5 - 11 класи. 4 травня 2020 року, розпочинається п’ятий тиждень роботи всеукраїнської школи онлайн. Нагадаємо, усі відеоуроки мон згруповані у плейлисти для 5 - 11 класів (мон) та уроки для 1 - 4 класів (мон). Абсолютно правильною є думка про те, що підготовка до зно починається ще в школі, без шкільної бази неможливо підготувати учня навіть і за рік, не кажучи вже про кілька місяців чи кілька днів. Найкраще, коли учень готується поступово і знайомиться з різноманітними видами завдань зно протягом усього навчання біології в школі від 6 класу і до 11. Тому основна підготовка починається в школі, а результат її залежить і від вчителя, від того, як вчитель ставиться до своєї роботи і працює на перспективу, на майбутнє. Насамперед, якщо вчитель виконує практичну складову програми з біології, то це вже великий плюс, оскільки дитина, виконавши практичну складову з біології, буде бачити ті натуральні об єкти, про які йдеться в програмі, і запросто зможе потім пригадати, дати відповідь на запитання, яке буде на зно. Також, якщо вчитель застосовує натуральні об єкти, то дитина зможе розпізнати цей об єкт не тільки на фото, а й на малюнку.
Бо, наприклад, в одному підручнику подано малюнок, а в іншому підручнику - фотографію, або навпаки, в підручнику - фотографія, а на зно - малюнок. і якщо дитина не орієнтується, бо вона не бачила цього об єкта натуральним, може його просто не розпізнати. Тестування вона проводить у кожній змістовій лінії, наприклад, за певним параграфом, певним розділом, певною темою або як тематичне узагальнення. Також використовує тести, які називає навчальними. Це ті, які одразу після проведення роздають дітям для колективної перевірки разом із учителем, виправляючи помилки та занотовуючи ці виправлення. Це не тестування для поточного контролю, а тестування, під час якого діти навчаються розв язувати завдання та одразу виявляють свої помилки. Для того, щоб посилити зміст предмету, ольга миколаївна використовує відео та експерименти, а часто також і домашні експерименти. Для цього дає дітям певні завдання, які вони можуть зробити вдома, щоб потім продемонструвати на уроці отриманий результат. Чи то пророщування насіння, чи то укорінення, наприклад, живців, чи то вирощування рослин. Зокрема, ще одним з лайфхаків ольги миколаївни є творчі завдання, для яких вона добирає такі об єкти, які обов язково зацікавлять учнів. Велике значення мають і зошити для самостійних, тематичних і контрольних робіт, якщо вони містять і тестові завдання, і багато фотографій натуральних об єктів. Адже розпізнавати, наприклад, живі і натуральні об єкти та їх характеристики - це також дуже важливо для подальшої підготовки до зно. Тому якщо вчитель використовує хоча б якісь елементарні тестові завдання, починаючи з 6–7 класів, а потім ускладнює їх у 8–9 класах, а у 10–11 вже застосовує різноманітні завдання на аналіз і синтез, вводить завдання кластерного типу, то його учні спокійно йтимуть на складати зно, не боячись ані типу завдань, ані самих завдань, і зможуть зосередитись саме на виконанні завдання, а не губитися, що вибрати, як це зробити, куди записати. Тоді зно не стане стресом для дитини, тут не переможуть емоції або ті обставини, що це вперше, що це нова обстановка, нове місце.
Бо якщо дитина навіть багато знає, але ніколи не виконувала таких завдань, то може просто розгубитися, і щоб цього не сталося, має правильно спрацювати вчитель. Всі практичні роботи, якщо їх виконувати, наприклад ті, у яких діти порівнюють, знаходять спільне й відмінне, працюють з графіками і діаграмами, аналізують графічний контент та твердження обов язково стимулюватимуть всі розумові операції, і аналітичну діяльність, і мисленнєву, логічне, і критичне мислення, що, безсумнівно, сприятиме якісній підготовці до зно та успішному його складанню. Прийоми ейдетики, метод аналогії, мнемотехніка і моделювання під час навчання біології – про все це розказала ольга миколаївна на конкретних прикладах. Тому пропонуємо переглянути запис вебінару, щоб детальніше ознайомитися з усіма напрацюваннями і лайфхаками, якими поділилися спікери вебінару.
Загальні вимоги безпеки на спортивному майданчику.
інструкція з охорони праці при проведенні занять на спортивному майданчику розроблена у відповідності до закону україни про охорону праці (постанова вр україни від 14. 2005 № 15 в редакції від 30 січня 2017 року № 140. інструкція з охорони праці встановлює вимоги безпеки життєдіяльності для учнів 1 - 11 класів під час проведення уроків фізкультури на спортивному майданчику, а також виховних заходів та позашкільних занять з предмету фізична культура. Досягли віку 18 років, за наявності обов язкового періодичного медичного огляду і при відсутності медичних протипоказань для проведення роботи в освітній установі конкретного виду і типу; отримали належну педагогічну освіту (базову або вищу) та мають відповідний досвід роботи в загальноосвітньому навчальному закладі; прослухали вступний інструктаж з охорони праці, інструктаж на робочому місці; ознайомлені з інструкціями з експлуатації спортивного обладнання і пристосувань, а також з правилами безпеки при виконанні фізичних вправ. Співробітник загальноосвітнього навчального закладу, який проводить заняття на спортивному майданчику, повинен дотримуватися правил внутрішнього трудового розпорядку, а також розкладу роботи школи. Розклад занять на спортивному майданчику визначається погодними умовами і календарним плануванням, які повинні бути затверджені директором даного загальноосвітнього навчального закладу.
Під час проведення навчальних занять на спортивному майданчику, в межах максимальної доступності повинна знаходитися медична аптечка, в комплект якої повинні входити всі необхідні лікувальні препарати і перев язочні засоби, для екстреного надання першої невідкладної медичної допомоги при нещасних випадках і виникненнях різних травм. А при необхідності такі співробітники мають пройти позачергову перевірку знання норм і правил охорони праці. Вимоги безпеки перед початком проведення занять на спортивному майданчику.
Справність і надійність всіх кріплень спортивного обладнання та інвентарю (візуально); правильність установки спортивного обладнання; при виявленні порушень провести необхідні зміни з метою виключення травмування учнів; якість наземного покриття спортивного майданчика, а також відсутність на ньому будь - яких сторонніх предметів; кількість піску, його рихлість, а також відсутність будь - яких сторонніх предметів в стрибкових ямах; наявність необхідного спортивного одягу та взуття у всіх учнів; правильність підгонки спортивного інвентаря. У разі виявлення будь - яких несправностей спортивного обладнання та інвентарю співробітник, який проводить заняття на спортивному майданчику, зобов язаний негайно проінформувати про це інженера з охорони праці та заступника директора з агр, а при їх відсутності на робочому місці - головного інженера і чергового адміністратора, а також зробити відповідний запис в журнал заявок. Захистити всіх учнів від виконання занять в разі виявлення будь - яких невідповідностей спортивного обладнання та інвентаря встановленим в даному розділі вимогам, а також при неможливості виконати зазначені в даному розділі підготовчі до роботи дії. Не допускати до виконання занять учнів, одяг і (або) взуття яких не відповідають вимогам техніки безпеки при виконанні конкретного виду фізичних вправ. Вимоги безпеки під час проведення занять на спортивному майданчику.
Під час проведення занять на спортивному майданчику, необхідно суворо виконувати правила експлуатації спортивного обладнання та інвентарю. 008 - 01 для спортивних майданчиків; організацію отримання необхідної страховки всіх учнів. Після завершення виконання конкретних видів фізичних вправ, необхідно забезпечити приведення використаного спортивного інвентарю та обладнання в безпечний стан. Вимоги безпеки при аварійних ситуаціях. У разі виникнення аварійних ситуацій, таких як пожежа, задимлення, поява сторонніх запахів і т. П які здатні спричинити за собою травмування та (або) отруєння учнів, співробітник, який проводить заняття на спортивному майданчику, зобов язаний негайно вивести всіх учнів зі спортивного майданчика, дотримуючись при цьому спокою і порядку; негайно повідомити про те, що трапилося, інженеру з охорони праці та заступнику директора з агр, а в разі їх відсутності на робочому місці - черговому адміністратору або заступнику директора з нвр загальноосвітнього навчального закладу.
При наявності постраждалих серед учнів, співробітник, який проводить заняття на спортивному майданчику, зобов язаний довести до відома медичного працівника даного загальноосвітнього навчального закладу, а при необхідності надати першу долікарську допомогу потерпілим. У разі виникнення загоряння, необхідно негайно повідомити про це в пожежну охорону, а також директору освітнього закладу, після чого приступити до гасіння пожежі всіма наявними засобами. Вимоги охорони праці після завершення занять. Забезпечити приведення спортивного обладнання та устаткування в їх початковий стан; скласти використовуваний спортивний інвентар в спеціальні місця, призначені для його зберігання; організовано провести всіх учнів в роздягальню. При виявленні будь - яких несправностей спортивного обладнання та наявності на території спортивного майданчика сторонніх предметів, необхідно повідомити про це заступнику директора з агр, а при його відсутності на робочому місці – черговому адміністратору і зробити обов язкову запис в журнал заявок. Перевірку і перегляд даної інструкції з охорони праці при проведенні занять на спортивному майданчику необхідно проводити не рідше одного разу на 5 років. При перегляді міжгалузевих і галузевих правил і типових інструкцій з охорони праці; при зміні будь - яких умов на спортивному майданчику; при черговому впровадженні нової техніки і (або) технологій; за результатами аналізу матеріалів розслідування аварій, нещасних випадків і виникнення професійних захворювань; на вимогу представників державної служби україни з питань праці та ії територіальних органів. Якщо протягом 5 років з дня затвердження (введення в дію) даної інструкції, ніяких змін умов на спортивному майданчику не відбулося, то її дія автоматично продовжується на наступні 5 років. Відповідальність за своєчасне внесення змін і доповнень, а також перегляд даної інструкції покладається на співробітника, відповідального за охорону праці. Звєрькова світлана владиславівна, вчитель початкових класів, керівник методичної комісії вчителів початкових класів та вихователів гпд. У посібнику розглядаються сучасні інноваційні підходи до планування змісту і організації методичної роботи вчителів початкових класів і вихователів гпд в процесі модернізації системи освіти, подано зразки планування методичної комісії. Початок нового століття збігся в нашій державі з часом освітніх реформ, створенням нової філософії освіти, що передбачає зміну її парадигми. Мети, завдань, змісту, навчально - методичного забезпечення, педагогічного менталітету, тощо. Тому досвід освітян в організації діяльності шкільної методичної комісії як важливої складової системи безперервної освіти педагогічних кадрів є актуальним на сучасному етапі розвитку українського суспільства. Нова філософія втілилась сьогодні в особистісно орієнтованій моделі навчання, пріоритетною метою якої є розвиток внутрішніх можливостей людини, її потреб, цінностей, мотивів, надання перспектив самореалізації. Реалізації цього положення значною мірою сприяє організація методичної роботи, найпоширенішою колективною (груповою) формою якої є методична комісія вчителів. М атеріали посібника ґрунтуються на основних положеннях організації методичної роботи - важливої складової післядипломної педагогічної освіти, спрямованої на підвищення кваліфікації та професійної майстерності шкільного педагогічного працівника, розвиток творчого потенціалу педагогічних колективів навчальних закладів, досягнення позитивних результатів навчально - виховного процесу.
Методична комісія вчителів початкових класів та вихователів гпд як одна із важливих складових безперервної педагогічної освіти. Докорінні зміни в соціально - економічних умовах життя українського суспільства спричинили суттєві перетворення в системі освіти. Сьогодні перед школою постає завдання – не просто дати учням певні знання й уміння, а сформувати таку людину, яка здатна творчо мислити, приймати рішення й адаптуватися за будь - яких умов. Це вимагає перебудови діяльності педагога і, в першу чергу, його взаємодії з учнем на користь процесів саморозвитку й самоорганізації. Сьогодні головним завданням оптимізації методичної роботи є уникнення формалізму, розвиток творчого потенціалу кожного вчителя, створення сприятливих умов для експериментальної, дослідницької, самоосвітньої діяльності педагогів. У цьому процесі провідна роль належить методичній комісії. ідея формування творчо розвинутої особистості є провідною в роботі вчителів початкових класів нашого закладу, в якому створене творче середовище, де формується нова людина як творча особистість. Члени методичної комісії вчителів початкових класів у 2014 - 2015.
Коментарі
Дописати коментар