написати міні твір чи можна прожити день без математики

написати міні твір чи можна прожити день без математики

Тематичний день - чи можливо жити без змін. Узагальнити здобуті за місяць знання про зміни; допомогти усвідомити, які зміни відбуваються незалежно від людини, а на які вона може впливати; розвивати навички усвідомленого читання, розвивати мовлення учнів; формувати навички усних обчислень, уміння розв язувати задачі на обчислення суми та різниці; розвивати творчі здібності, логічне мислення, уяву, фантазію; виховувати дбайливе ставлення до природи та до свого здоров я. Зернятками нагодувати птахів; іграшку відремонтувати; книгу підклеїти; брудну чашку вимити; на аркуші паперу намалювати щось приємне і подарувати близькій людині. На екрані — сюжетні картинки. Обговорення ситуації «як ти вчинив би. (діти виконують вправу разом з учителем, міркують, хто чинить правильно. ) обирають дитину дня. Це може бути той, у кого сьогодні день народження, або той, у кого сталася якась визначна радісна подія (народився братик чи сестричка, день народження у мами чи тата), або просто той, хто першим прийшов до школи. Пишуть у стовпчик літери імені цієї дитини. На кожну літеру добирають гарну рису.

— вересень — пора чудес. і не лише для природи, але й для людей. Народжені цього місяця знаходяться під впливом знаків зодіаку діви та терезів. Акуратні та проникливі діви займають практично всі дні місяця вересень. Знак зодіаку аж до 23 числа наводить у всьому світі лад. Вони одні з найпрацьовитіших знаків зодіаку, відповідальні та чарівні люди. Мають відмінну пам ять. Але дещо скептично ставляться до себе, до результатів своєї роботи, не впевнені у собі. Представники знаку зодіаку терези — справжні чарівні романтики. Доволі часто їм важко самостійно ухвалити рішення. Терези зазвичай бувають занадто боязкими, але цей знак зодіаку відрізняється неймовірною внутрішньою чарівністю і магнетизмом. Вони добре знаються у мистецтві та людях. Часто терези мають артистичні таланти. Представники цього ніжного знака зодіаку елегантні та дуже товариські. Люблять подорожувати. Терези постійно спілкуються, здобуваючи нових друзів і знайомих. В одного чоловіка померла дружина, тому він одружився вдруге з удовою, такою чванливою та гоноровитою, якої, відколи світ світом, ніхто й не бачив. Мачуха зненавиділа дівчину за її красу та добру вдачу й загадувала дівчині робити найбруднішу роботу в домі — мити посуд, прати одежу, прибирати кімнати. Спала дівчина аж під самісіньким дахом, на горищі, на благенькому матрасі, набитому соломою, тоді як сестри її мешкали в розкішних покоях з м якими постелями та дзеркалами. Бідолашна дівчина покірно терпіла всі кривди й не наважувалась скаржитися батькові — той однаково вилаяв би її, бо в усьому коривсь своїй лихій дружині. Якось син короля, молодий та гожий принц, улаштував бал і запросив на нього всіх знатних людей королівства. Наші дві панночки теж дістали запрошення. Попелюшці додалося роботи — прати й прасувати білизну для сестер, крохмалити їм комірці та манжети. Нарешті щаслива мить настала. Сестри з матір ю сіли в карету й поїхали на бал. Раптом з явилася її хрещена мати — чарівниця. Вона весь час спостерігала за дівчиною і бачила її доброту, старанність та працьовитість. Вона вийшла з попелюшкою на подвір я і наказала принести їй найкращого гарбуза. Дівчина виконала наказ. Чарівниця розрізала гарбуз, вибрала насіння, вдарила по ньому своєю чарівною паличкою. — і тієї миті гарбуз перетворився на розкішну визолочену карету.

Потім вона знайшла мишачу нірку, постукала по ній. Миші одна по одній вибігали з неї, чарівниця доторкалася до кожної своєю чарівною паличкою, і тваринка вмить оберталася на чудового коня. Отак з явилося шестеро гарних мишачо - сірих коней. Нарешті, хрещена мати торкнулася чарівною паличкою до здивованої дівчини. її старенька сукенка стала розкішним вбранням, розшитим золотом, сріблом і самоцвітами. А на голові була чудова зачіска, яка не лише пасувала попелюшці, але й робила її миле личко неймовірно красивим. Діти стають у парах обличчям одне до одного. Під кожною іграшкою зазначено її ціну.

Купіть іграшку, яку бажаєте, але покупка зараховується, якщо ви правильно порахуєте, скільки здачі повинні отримати. Катрусі мама дала 1 грн. Дівчинка на благодійному ярмарку купила поробку за 80. Скільки грошей отримала катруся на здачу.

У дворі нашого будинку облаштовані сміттєві баки для пластику, паперу та скла. Просимо сортувати сміття. Подбаймо про чистоту нашого міста. Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь - який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Ми приєднуємось до закону про авторське право в цифрову епоху dmca прийнятим за основу взаємовідносин в площині вирішення питань авторських прав в мережі інтернет. Тому підтримуємо загальновживаний механізм повідомлення - видалення для об єктів авторського права і завжди йдемо на зустріч правовласникам. Копіюючи матеріали во повинні узгодити можливість їх використання з авторами. Наш сайт не несе відподвідальність за копіювання матеріалів нашими користувачами. Маму не вибирають мама завжди піклуватися і намагається дати дитині найкраще потрібно про маму піклуватися, допомагати їй маму потрібно любити будь - яку мама - найкращий друг мама - завжди зрозуміє і пожаліє, простить мама відчуває свою дитину, тісний зв язок приклади мам з літератури і кіно. Перш за все твір про маму має бути написано з любов ю. Адже будь - яка дитина любить маму більше всього на світі і ось цю любов треба показати. Звичайно, є загальноприйняті канони написання такого твору.

Наприклад прийнято насамперед розповісти про маму, як її звуть, скільки їй років, де і ким вона працює. Вважається, що всі діти зобов язані пишатися і знати ці подробиці про роботу.

Але нічого страшного, якщо мама домогосподарка - така праця можливо ще більш складний і відповідальний. Напишіть, як ви разом проводите вільний час, куди ходите, що робите, які фільми разом дивіться і в які ігри граєте.

і в завершенні твори звичайно ще раз слід підкреслити свою любов до мами і вдячність за її любов і турботу.

Мені здається, в творі про маму не варто позначатися до битовуху і писати про те, як же вона смачно готує. Адже маму не за кухню люблять, правда. Можна розповісти про те, що ви відчуваєте до цієї людини, що він означає для вас. Напевно, практично будь - яка дитина скаже, що мама - це найдорожчий і близька людина на цій планеті. Мама завжди заспокоїть, скаже ласкаве слово тоді, коли воно особливо необхідно. Поруч з мамою тепло і комфортно, її руки - зовсім і не руки, а крила - широкі, теплі і такі затишні. Маму люблять навіть не за те, що вона робить, а за те, що вона поруч. Адже вона - приклад для наслідування, еталон поведінки, надійна фортеця будь - крихти. Почати варто з того, чим мама займається, що вона робить на роботі і що робить вдома. Можна пригадати якийсь смішний або повчаючий випадок. Напиши, що ти її любиш не тому, що вона сталевар, тесля, столяр, міліціонер, а тому що вона твоя мама. Хіба можна любити за щось, просто любиш і все.

Як довго вона тебе готувала до школи, вчила, потім купувала форму, збирала портфель, потім ви разом прийшли зі квітами і чекали вчительку.

Твоя мама була щаслива, що ти тепер будеш вчитися. Згадай, як твоя мама раділа першої твоєї п ятірці або твоїм досягненням. Як вона не спала, коли тобі було погано під час хвороби. Опиши твої почуття, коли твоя мама стосувалася твоє головки і гладила тебе по обличчю. Опиши мамину ласку і скажи, як ти її сильно любиш. 1) мама - це найголовніша людина в житті для кожного. її турбота дуже дуже важлива і потрібна всім, не тільки малюкам. У слові мамо глибокий сенс, адже мама - це не просто слово, а людина, яка подарувала життя і піклуватися щогодини. 2) моя мама дуже добра і неймовірно турботлива. Вона завжди мене нагодує, одягне і скаже ласкаве слово. Я з мамою можу поділитися всім чим тільки завгодно і вона дасть завжди слушну пораду.

А тепер варто описати якийсь випадок або кілька випадків з життя, пов язаних з вашою мамою. 3) я вдячна своїй мамі за життя, яка у мене є, за турботу, за ласку, за тепло. Дуже хочу, щоб мама була щаслива і постараюся її не розчаровувати. Будь - яка дитина обожнює свою маму і вважає її найкращою на землі. Тому що дитина знайде потрібні слова про опише детально свою маму.

Як допомагає йому, якщо він не зрозумів урок. Будь - якої хвилини будь - яка дитина знайде захист в особі своєї матусі, він може притиснутися до неї всім тілом і відчути биття її серця, а також любов, яка від неї виходить. Перш за все варто почати твір зі слів, що для кожної людини мама є найближчою й рідною людиною. Саме слово мама для нас перше слово, яке наповнене необ ястной любов ю. Далі потрібно описати свою маму, розповісти про її добром і ніжному серці, яке наповнене безмежною любов ю. У мами найніжніші і ласкаві руки, відчуваючи обійми яких забуваєш про будь - яких негараздах. Розповісти про те, що тільки мама готова бути поруч і вдень і вночі, оберігаючи і піклуючись. У висновку варто зізнатися в любові, написавши, що для мене слово мама, наділений величезним сенсом, мама була, є і буде найближчою людиною. Спасибі матусю, що ти у мене є. Дитині, яка вчиться в 4 класі досить розповісти, яка його улюблена і єдина матуся, що вона для нього робить, як доглядає за ним, що дарує, як виглядає. Його відчуття, світогляд, допомагає він їй тощо. Як приклад я наведу три варіанти текстів, які написані маленькими дітьми про своїх батьків. Саме на основі подібних і варто будувати аналогію. Текма самим ви спростите навчальний процес дитині і самі заморочуватися не будете.

Розкажи що - небудь про неї. Наприклад, як ви з нею гуляли по місту (або селу), і вона купила тобі морозиво (або щось інше, що тобі сподобалося). Розкажи, як вона щоранку допомагає тобі збиратися в школу, як зустрічає ввечері, годує, допомагає робити уроки. Все, все розкажи про неї (сподіваюся хороше) з того, що тобі приємно самому.

Учитель - це обличчя школи, який повинен володіти відповідними навичками, знаннями та терпінням. Учитель насамперед повинен знаходити підхід індивідуально і пристосовуватися до різних життєвих ситуацій. Перш за все, з боку вчителя повинна бути справедливість до учнів і добре розуміти їх внутрішній світ. Хороший учитель завжди знайде потрібне слово в тій чи іншій ситуації. Доброта і чесність, найголовніші якості відмінного вчителя. Він повинен любити дітей, нікого при цьому не виділяючи і кожному надавати підтримку.

Доброта - запорука успіху і процвітання, тому він повинен бути добрим до всіх учнів, тому як гармонія в класі, розуміння предмета один з основних фактор освоєння матеріалу.

Адже всі ми знаємо, що коли вчитель в піднесеному настрої, коли від учителя виходить доброта і урок проходить весело і легко, матеріал освоюється добре.

Учитель не повинен кричати, підвищувати голос, так як це не педагогічно. У висновку хотілося б сказати, що справжній учитель прищеплює любов учнів до свого предмету, наставляє на правильний шлях, надає всіляку підтримку.

Це питання мені близький з різних причин. Спілкуюся зі своїми випускниками, які працюють в школі; згадую своїх вчителів; батьки - вчителі. Чи повинен вчитель бути добрим. (постаралася виступити від імені учениці, хоча не все вийшло) доброта - одне з позитивних якостей людини. Досить згадати синоніми до слова добрий. Добросердий, людяний, гуманний, душевний, серцевий, жалісливий, чуйний, золоте серце, душа - людина. Всі ці схожі якості характеризують наших улюблених вчителів, у яких ми вчимося. Вчителю достатньо бути професіоналом - предметником. Потрібно ще бути хорошим душевним доброю людиною. Адже без цього навряд чи б ми прийняли вчителі, зрозуміли його і поважали. Тоді вчителю не вдалося б знайти контакт з нами, не були б ефективними і методи навчання та виховання. Добрий учитель позбавлений жорстокості у поводженні з дітьми, не дозволить ображати, принижувати гідність своїх вихованців. Доброта допоможе бачити в них зі своїми недоліками і перевагами маленьких чоловічків. Все повертається бумерангом. Діти бачать доброту здалеку.

Це випробувано на практиці. Ми, учні, з любов ю ставимося до своїх турботливим, чуйним, добрим вчителям, але в той же час вимогливим, послідовним у своїх рішеннях. Кожен учитель, щоб працювати з дітьми, обов язково повинен їх любити. Змусити себе полюбити нас, дітей, в найкращому сенсі цього слова, дуже складно. Тому той вчитель, який прикидається, що любить учня, миттєво буде викрито. Не дарма кажуть, що дитину не можна обдурити. Серед моїх вчителів немає таких, які б нас, своїх учнів, не любили. Якщо навіть вони нас лають, то ми розуміємо, що це не зі зла, що кожен з них бажає нам добра, хоче в нас виховати справжніх людей. Слід зауважити, що любов до дітям не виражається в сюсюкання з дітьми, у вседозволеності, а це розуміння, повагу до особистості дитини, вимогливість, доброта, оптимізм, гуманне ставлення до них. Хочеться привести слова іншого прекрасного вчителя, основоположника наукової педагогіки в росії костянтина дмитровича ушинського (1823 - 1870). Без любові до дітей, яка вдосконалюється з досвідом роботи з ними, не може бути справжнього тандему.

Учитель - учень, що приносить плоди в нелегкій справі виховання людини. Учитель повинен володіти доброю душею і м яким характером, так як він має працювати з дітьмиб розуміти дітей, знаходити з ними спільну мову і навчити їх чогось, безумовно, потрібні доброта і розуміння, відкритість манер і прагнення допомогти, бути чуйним і розкутим. Тільки людина з добрим характером може вчити дітей і ставиться до них по - хорошому, бути уважним і вловлювати настрій дітей, розуміти їх. Тільки чуйний і душевна людина здатна зрозуміти тонкощі дитячої натури, бути добрим і чуйним. Тільки добра людина в повній мірі може знайти розуміння, а значить чогось навчити. інакше не вийде ні налагодити контакт і прищепити знання, ні знайти взаєморозуміння. Добрий учитель намагається виховати і віддати найкраще, що сам знає, поділитися цим. Це так важливо, інакше у дітей не буде здібностей і бажання вчитися, якщо вчитель не володіє достатньою добротою і гнучкістю, м якістю натури. Безумовно, вчитель повинен бути добрим, м яким, поступливим і ставитися до учнів так, як тільки може чутливо і чуйне.

Якщо немає доброти в душі, то це неможливо. Добрий вчитель не виключає того, що він суворий і вимогливий. Такий може навчити і віддати все, що сам знає безкорисливо, нічого не вимагаючи натомість, мета його тільки поділитися знаннями і прищепити учням найкращі якості. Він вчить не тільки свого предмета, але також прищеплює бажання вчитися. Безумовно, вчитель повинен бути добрим, чуйним, душевним, розуміючим тонкощі дитячої натури, інакше у нього не вийде володіти своєю професією і бути досить хорошим і компетентним педагогом. Тема твору дуже серйозна. Школярі повинні міркувати про те, чи повинен бути добрим вчитель чи ні. Діти цю тему сприймають гостро, оскільки на собі відчувають характери вчителів. Можна навести приклади великих педагогів, і буде дуже правильно, якщо такі педагоги, з точки зору учнів, виявляться і у вашій школі. Учитель неодмінно повинен бути добрим. і він повинен любити, по крайней мере, свою роботу.

А в дітях бачити не подразників або джерело доходу, а особистість. Він зобов язаний знайти підхід до кожного учня, будь він відмінником з благополучної сім ї або двієчником з сім ї неблагополучної. і він не повинен ділити учнів за ступенем матеріальної забезпеченості або посад їх батьків. Будь - яку фальш діти відчувають дуже гостро і зневажають таких вчителів. Учитель повинен бути добрим, але не добренькою. Між цими поняттями величезна різниця. Добрих вчителів школярі самі називають своєю другою мамою, тому що такий учитель і зажадає вивчити урок, і двійку поставити заслужену.

Але він (вона) і зрозуміти зможе, і підтримати, і пораду дати. і хочеться йти до такого вчителя і з хорошими новинами, і з поганими, хоча шкільні роки залишаються далеко позаду.

Учитель, якого люблять, - це справжній учитель. Учитель, безумовно, повинен бути добрим, бо недобра людина, будь він навіть самим прегарним наочником, бездоганно володіє матеріалом, не зможе навчити нічому доброму дітей. Але доброта вчителя полягає не в тому, що він потурає учням або закриває очі на їх лінь і неписьменність (в широкому сенсі слова), аби не зіпсувати з ними стосунки. Справжня доброта педагога повинна полягати в тому, що він спокійно, не зриваючись, здатний не тільки донести матеріал, але і розгледіти в дітях їх внутрішній світ, допомогти їм розкритися, виплекати їх кращі якості. При цьому вчитель повинен бути обов язково вимогливим і вимогливим, інакше уроки, в тому числі і життєві, що не будуть засвоєні. Учитель не повинен бути добрим, він повинен бути справедливим, розумним і вимогливим ак вимагати він повинен знання свого предмета - який учні повинні вивчити так - щоб вони запам ятали цей предмет на все життя і змогли передати свої знання з цього предмету своїм дітям і онукам, щоб вони могли в будь - який момент свого життя скористатися знанням цього предмета. Учитель повинен викликати повагу до себе у всіх учнів, яким він викладає. А якщо вчитель буде добрим, учні сприймуть це як слабкість. і сядуть йому на шию і будуть над ним всіляко знущатися. і урок перетворитися в уривок з єралашу, де вчителі грав геннадій хазанов. Роби людям добро і кидай його в воду.

Цю красиву фразу з мультфільму, можна переказати (від імені вчителя) так. Роби людям добро, поселяючи його в душах і серцях своїх учнів). Доброчесність, це - довічний діагноз тих, хто вибрав шлях шкільного і будь - якого іншого вчителя. Учительська професія не передбачає ніякої расчетлівості - користі, при її виборі, тому що його покликання, тільки, віддавати, знання, іншими словами, - частинку себе для кожного дитини - учня (по окремо). Так, учитель може (поза школою) бути татом, мамой - ким завгодно. Родич або сусідський хлопчисько, який вдома поводиться не дуже приблизно. Але відчуваючи доброту свого вчителя, як він пояснює матеріал, як м яко висловлює, часом неприємні поняття, діти розмикаються. Робота вчителя, є однією з найбільш найважливіших з усіх видів діяльності в сучасному суспільстві. Все тому що саме вчителі, це ті люди які завдяки своєму досвіду та знанням у вищій мірі їх проявів, передають їх суспільству, а значить тим самим сприяють прогресу і еволюції в цілому.

Все тому що суспільство прогресує саме завдяки тому, що в ньому систематично передаються ті знання які вже є. Причому без вже наявних знань, не буде кому передати нові знання і вони взагалі не будуть з являтися в суспільстві, тому що не буде підтримки тієї бази, на якій вони ґрунтуються. Цю найважливішу базу, покликані передати підростаючому поколінню, саме вчителі, які вже досягли такого високого рівня, який по загально оцінки, дозволяє їм їх передати. Всі ми люди так влаштовані, що для нас дуже важливо, що б з нами обходилися толерантно, лояльно і в цілому ввічливо, бо якщо ми відчуваємо суб єктивізм і фальш, то ті люди які його несуть, сприймаються нами в багнети. Причому як правило не тільки вони, а й всі що від них виходить. Все це особливо загострюється в ті моменти, коли на що то дається особливо важко, адже в такі моменти ми особливо напружені і уразливі. Тому від того як з нами будуть комунікувати і обходитися в цілому в цей момент, залежить дуже багато чого якщо не все.

Звичайно всі ці моменти особливо гостро відбиваються в процесі нашого навчання чогось нового і в ці моменти, ми в силу сукупності змушених факторів, як ніколи залежний від вчителів, в руки яких ми потрапляємо і вони в силу своєї чільної в освітньому процесі ролі, повинні зуміти виліпити з нас як з пластиліну, ті граційні фігурки, які красою своїх знань в подальшому будуть приносити необхідну користь і результат суспільству.

Для того що б результат став в результаті продуктивним, від вчителя повинен виходити правильний підхід до нас учням, але він не можливий в принципі, якщо їм не будуть керувати бажання принести на добро. При цьому таке бажання, не може з явитися без доброти вчителя в цілому, так як всім відомо, що тільки добро, може посіяти кінцевому підсумку добро в цілому в ставленні до учня. Так добро це має бути урезоненним правилами педагогіки в цілому і не в якому разі не повинно бути замішано на якому б то не було суб єктивізмі, так як тоді воно буде тільки в відношенні кого то певного, а щодо інших, воно стане непомірним злом. При цьому норми педагогіки, на які повинен робитися особливо упор, дозволяють забезпечити це добро професіоналізмом і через нього, правильно донести інформацію, при цьому не дати, самим учням можливості вести себе халатно і сісти на голову.

У справді доброго вчителя, вчителя, неодмінно повинен бути характер, який дозволить йому в купе з нормами педагогіці, що розробляються роками, якісно функціонувати і не перетворити його благі якості, здібності і базу знань, що не на шкоду, або повз голови учня у нього суб єкта, а навпаки зробивши з нього справжнього майстра своєї справи. На мій погляд такі добрі і вмілі вчителя, запам ятовуються на все життя, так як саме вони і виписують нам в неї путівку, дозволяючи за рахунок свого вмілого підходу повноцінно адаптуватися в ній. Кілька корисних порад абітурієнтам. Для багатьох абітурієнтів це справжня проблема. Вони заздрять тим, у кого це виходить швидко і на відмінно. Дійсно, всі ми різні, хтось мислить творчо, любить фантазувати та виступати. Але дехто губиться, коли опиняється перед аркушем паперу та заданою темою наодинці. Як вирішити проблему.

Зараз розглянемо кілька порад. Отже, ми знаємо, що існують твір - опис, мініатюра, роздум, есе та інші види творів. Кожен із них має свою структуру, а відтак – і свої вимоги щодо правильного написання. Коли ви працюєте з твором - есе, звертайте увагу не лише на зміст, а й на те, наскільки красиво та образно ви будуєте речення. Якщо йдеться про твір - роздум, пам’ятайте про основні частини. Вступ, основну частину й висновки. У вступі мають бути головні тези, у основній частині – приклади та докази, а у висновках – ваша точка зору на задану тему.

Можна використовувати її лише для того, щоб направляти свою думку в потрібне русло. Враження, твердження, висновки – повинні бути лише ваші власні. • якщо йдеться про твір за літературним твором, варто його обов’язково прочитати. і вам не допоможе короткий зміст. Ви самі повинні розуміти зміст роману, повісті чи оповідання, самі робити відповідні висновки і висловлювати свою думку.

Щодо плану, то тут повинні бути присутні три головні частини – вступ, основна частина і висновки. • у разі прочитання критики, якщо, скажімо, вам сподобалась чиясь думка, спробуйте розвинути її своїми словами. Оцініть, наскільки вона відповідає думці твору.

• читайте приклади хороших творів. Так у вашій голові відкладеться правильна структура написання, образи та звороти. Зрештою, ви подумки привчите себе до правильної роботи зі словом. • думайте про твір заздалегідь. ідете в магазин, подумайте.

З чого почати твір, як закінчити. У грудні в україні з’являться конспекти уроків курсу академічної доброчесності. Передісторія цього курсу така. Два роки тому проект сприяння академічній доброчесності в україні обрав десять українських університетів, щоб сформувати там нову академічну культуру.

Без списувань і плагіатів. Під час роботи і викладачі, і студенти говорили про школу як про місце, де починається академічна недоброчесність. “нова українська школа” зібрала поради про те, що може зробити вчитель уже зараз, щоб списування у школі стало менше.

Тим паче, що вже у новий стандарт початкової освіти закладено відповідні результати. “зазначає авторство власних робіт; виявляє повагу до авторства інших осіб” (1 - 2 класи), “дотримується правил використання власних і чужих творів” (3 - 4 класи). Анна остапенко, співзасновниця альтернативної школи “соняшник”, головна редакторка журналу “джміль” 1. Виховуйте повагу до автора. Але не в занудному форматі “народився і помер”. Треба підкреслити талант і унікальність автора. Наприклад, якщо це віршик про осінній листочок, поясніть, що мільйони людей проходять повз і не помічають цього листочка, і лише цей автор зміг знайти такі слова, щоб з них виріс літературний твір. Якщо виховувати таке щире захоплення і увагу до автора – списувати не будуть. Можна зробити вправу.

Показати якийсь предмет і попросити дітей придумати до нього опис. Потім прочитати варіант письменника. Так можна зрозуміти, що означає бути автором. Якщо не працює інструмент мотивації та зацікавлення, то оцінкою можна лякати. Абсолютність, а не відносність системи (коли ти написав на 7, а старався на 12) робить її інструментом обману.

Тарас тимочко, координатор проекту формування академічної доброчесності в школі. Давати зрозумілі завдання або ж інструкції до їх виконання. Часто учні не знають як виконати завдання. Нас ніхто не вчив, як писати реферат, ніхто не казав, яка мета такої роботи. У школах і зараз у таких випадках найлегшим виходом вважають плагіат. Обмежуючи вибір, учня провокують на недоброчесність. Той, хто списує, звикає до легких зусиль і продовжує таку практику.

і той, хто дає списувати, і той, хто списав, отримують ту саму оцінку.

Так порушується принцип справедливості, а найгірше, що учень, який дає списувати, сам це спричиняє і створює собі конкурента на ринку праці, бо роботодавці все ще часто дивляться на диплом і додаток з оцінками. Водночас, варто казати, що зараз найбільше цінуються знання. Це вже відбувається в технічних професіях. Що радять за кордоном 1. Перевіряйте компетентності. Списувати легше, коли ви даєте тест з короткими варіантами (наприклад, “чи правдиве твердження, що…. Намагайтеся дати тест, який вимагає відповіді у вигляді короткого есе.

Так, такий тест буде складніше оцінити, але це все одно простіше, ніж створити тест з відповідями, які неможливо вгадати. Однакові домашні завдання також є винуватцями недоброчесності, тому вчителі повинні задуматися над створенням таких завдань, які провокують учнів критично думати і продовжувати вдома дискусію, розпочату на уроці. Вчителі також можуть давати учням право на пропуск одного домашнього завдання кожної чверті. Будьте уважними до того, що кажете.

Хвалити дитину за те, що вона розумна, а не за спроби і прогрес – демотивує її і підштовхує до списування. Краще використовувати звороти, які роблять акцент на зусиллях. Наприклад, “ти зробив великий погрес у цій роботі” або “це чудова робота, але тут ще є кілька сфер, де ти ще можеш зростати”. Створіть учнівську раду доброчесності. Так вони розвинуть розуміння того, як списування впливає на них самих та їхніх колег. Учні також можуть писати “обіцянку автентичності” до своїх робіт. Якщо є порушення, учнівська рада з доброчесності може збиратися і обговорювати можливі наслідки. Використовуйте метапізнання. Це процес думання про думання, який допомагає учням осмислити свою мотивацію, цілі й дії. Чому ми діємо так, як діємо. Що робимо, щоб отримати бажане.

і як те, що ми робимо, змінить нас. Запропонуйте учням обговорити етичну академічну поведінку.

Зміцнення правил і покарань – важливо, але важливіше знати, що насправді спонукає учнів до академічної недоброчесності. Сідайте позаду класу під час контрольних. Коли учні вас не бачать, вони менше намагаються списувати. Ті, хто хочуть списати, зазвичай оглядаються, щоб побачити, де ви. А це полегшить вам виявлення порушників. Не забирайте роботу і не сваріть того, хто списує, посеред тесту.

Натомість попередьте, що коли побачите, як хтось списує, то нічого не скажете.

Але коли учень отримає свою роботу без оцінки – то має розуміти, чому так сталося. Така установка часто робить потенційних списувачів надто знервованими для списування. Не чекайте дня контрольної, щоб повідомити, як ви каратимете за списування. Тоді буде надто пізно мотивувати учнів готуватися до роботи. Натомість дайте попередження за день чи два. Ви будете мати задокументований приклад, як пишуть учні без допомоги батьків та інтернету.

Вивчіть стиль учнів і будете розпізнавати потенційне списування значно легше.

Знайшли підозріле речення. Загугліть – ви зможете знайти джерело плагіату.

Загугліть різні способи списування. Знання, як учні можуть вас обманювати, допоможуть вам зосередитися на підозрілій поведінці в день тесту.

Визначтеся, що ви насправді перевіряєте – хочете переконатися, що учні запам’ятали формулу.

Чи що вони можуть застосовувати формулу для вирішення задач. Використовуйте відкриті запитання, щоб перевірити навички, а не знання. Це усуне деякі з причин списування. Нарешті одержав від тебе лист і довідався, як ти проводиш канікули. Востаннє я прочитав те оповідання, що ти мені радив, – “рыцарь вася”. Він захопив і вразив мене.

Мені здається, що це оповідання про те, що навіть самий звичайний хлопчик може бути лицарем. Для цього йому не потрібно славетне ім’я й дзвінка збруя. У васі є саме головне – доброта, шляхетність і безкорисливість. Учора одержав твій лист і прочитав, що ти вважаєш заняття спортом марною витратою часу.

Я не тільки не згодний з тобою але й не розумію тебе.

Як можна жити без спорту.

Я не представляю людину, що жодного разу не ставала на лижі, не ковзався або не грав у футбол. Спорт – це приголомшлива річ. Він допомагає бути веселим, бадьорим і життєрадісним, яке величезне задоволення я одержую від лижної прогулянки або. Спорт – це відмінний відпочинок. Незабаром наступить зима й принесе із собою безліч розваг. Ковзани, хокей, лижі, санки… якби їх не було, то життя було б дуже нудною. Я увесь час говорив про спорт, як про розвагу, не говорячи про інші його переваги. Він допомагає стати сильним, добрим, загартовує фізично й духовно. Я думаю, що ти зрозумієш, як важливий у нашім житті спорт, і ми незабаром зустрінемося з тобою на фізкультурній площадці або ковзанці. Чекаю з нетерпінням твого листа. Помічники із шостого “б” (твір - міркування). Шестикласники нашої школи взяли шефство над ветеранами великої вітчизняної війни. Ці пристарілі воїни давно минулих боїв у цей час особливо мають потребу в турботі й опіці. Колись вони були молоді, повні сил і мужньо захищали нашу батьківщину від жорстокого ворога – фашизму.

Зараз це безпомічні, хворі люди, які вимагають особливої уваги. Наші хлопчики допомагають їм управлятися по господарству, щось відремонтувати, сходити за покупками в магазин або викликати лікаря. Дівчинки наводять порядок у будинку, миють посуд, читають уголос газети й книжки. Старенькі ветерани дуже вдячні за турботу й дружбу.

Вони розповідають цікаві історії про військовий і післявоєнний час, показують фотографії й нагороди. У святкові дні школярі влаштовують для них концерти художньої самодіяльності. Вони танцюють, співають, декламують вірші й готовлять спектаклі. Потрібну роботу проводять наші хлопці. Кращі друзі (твір - міркування). Максим і павло – кращі друзі. Всі хлопці в класі навіть небагато заздрять ім. Вони ніколи не розлучаються. Разом вертаються додому зі школи, готовлять уроки й відпочивають. Один раз, коли максим не зміг вирішити під час самостійної роботи завдання, павло не дав йому списати. Хлопчики на зміні посварилися. Усе в класі були здивовані. Невже дружба закінчилася. Павлик дуже переживав, адже він хотів як краще, щоб максим сам зрозумів, як потрібно вирішувати такі завдання. Увечері він зайшов до друга, що через образу не хотів його навіть бачити. Хлопці довго розмовляли, а потім ціла година сиділи над підручником і вирішували подібні завдання. Наступного дня під час контрольної роботи з математики максим сам виконав всі завдання. Весь клас полегшено зітхнули. Юні майстри – продовжувачі славних традицій (твір - міркування). Торік у нашій школі організували кружок різьблення по дереву.

Хлопці, які займаються в ньому, опановують цією майстерністю й знайомляться із традиціями прикладного мистецтва. Здавна виробу з дерева високо цінувалися в усьому світі. Особливою популярністю користувалися декоративні дерев’яні ложки, тарілки, скриньки й інші твори мистецтва. Народні вмільці у своїх роботах зуміли відбити все багатство й своєрідність національної культури. Хлопці старанно вивчають на заняттях спеціальну літературу, уважно розглядають репродукції в журналах, а також відвідують музеї й виставки. А потім пробують зробити щось своє, зовсім нове, несхоже на те, що було раніше.

Багато своїх робіт юні вмільці подарували вихованцям дитячого будинку.

Корисною справою займаються хлопці. Вони вчаться поважати рідну культуру й любити свої джерела. Моя улюблена пісня (твір - міркування). У нашій сім’ї дуже люблять співати пісні й із задоволенням слухають як сучасну, так і класичну музику.

Просто неможливо уявити собі наше життя без пісень. Щодня ми чуємо їх по радіо, телевізору, з вікон будинків і на концертах. Я довго думав, яку з пісень назвати самої улюбленої. Напевно, це пісні “ти чуєш, море.

” на вірші чудового поета михайла пляцков - ского. Вона знайома мені дуже давно, перший раз я почув її в дитячому садку, неї співала наша вихователька. Потім, коли я пішов у школу, ми співали її із хлопцями на уроках музики. Ця пісня дуже романтичная, спокійна й тривожна, вона зачарувала мене своєю красою й мелодійністю. Коли я чую її, то закриваю ока й бачу нескінченну морську гладь, величезний білосніжний корабель і чую лементи чайок. Якщо мені смутно, я завжди наспівую її, і на душі відразу стає спокійно. Твір - лист (зразки) привіт, володя. Твір - лист любий, друже володю. Нещодавно я отримав твого листа і прочитав, що ти вважаєш заняття спортом згаяним часом. Я не тільки не погоджуюся з тобою, а й не розумію тебе.

Спорт – це чудова річ. Він допомагає бути бадьорим, веселим і життєрадісним. Наші батьки працюють на авіаційному заводі. Якось на уроці російської мови ми писали твір на тему “друзі пізнаються у біді”. Не можу сказати, що я написав хороший твір. Навіть, мабуть, поганий. Мої шкільні товариші. Твір - міркування когось із них я знаю з дитячого садка, з кимсь познайомилася вже в школі. Всі ми дуже різні, а поєднує нас школа, іноді – спільні нтереси. Дорослий мир для тебе.

Твір - міркування я зараз перебуваю в тім віці, коли мені ще важко назвати себе дорослим, але я вже й не дитина. Мене ще не торкнулися дорослі проблеми, хоча я часто замислююся, ким буду, як зложиться моє життя, але й у футбол і баскетбол я з дитячим задоволенням пограю, забуваючи, що ростом майже наздогнав батька. Твір - міркування якби я був учителем, то, заходячи в клас, я починав би урок з якого - небудь жарту.

Це добре розслаблює й задає тон подальшим заняттям. Ще б я доручив кожному учневі провести урок відповідно до шкільної програми, нехай готуються й діють самостійно. “кожна людина – неповторна” (твір - міркування) німецький поет г. “кожна людина – це неповторний мир. Під кожною могильною плитою – світова історія”. Я вважаю, наше завдання не руйнувати цей мир, а спробувати розібратися в ньому.

Якщо взяти пригорщу піску й добре розглянути її під мікроскопом, то виявиться, що немає жодної піщини, схожої на іншу.

Мої шкільні друзі(твір - міркування) наш клас… майже вісім років ми провчилися разом, лише деякі перейшли в інші школи, а деякі прийшли до нас, влилися в наш великий різношерстий - 4 колектив. Сорок пара цікавих очей і вух. Сорок пара швидких ніг. Сорок пара вічно зайнятих чимсь рук. Сорок питань, сорок відповідей. Лист до друга в xxii століття що б я розповів своєму ровеснику з xxii століття, якби машина часу перенесла мене туди. Пише тобі твій одноліток з xxi століття. Якщо у вас збереглася система освіти, то ти, напевно, знаєш про всі головні події xx і xxi століть. Твір “лист подрузі” привіт, тетянко. Було дуже приємно отримати твого листа. Вітаю тебе з обранням старостою класу.

Я вірила, що оберуть саме тебе, бо ти дуже відповідальна та кмітлива. Почну з головного – я навчилася кататися на велосипеді. Ти ж пам’ятаєш, як мені цього хотілося. Тільки в роботі велика людина міркування^ - міркування - добуток - міркування не кожній людині дано відчути радість роботи. Деякі люди просто народилися споглядальниками, а не діячами, і робота для них – тягар, що віднімає сили, час, з’їдає сили. Рід діяльності, обраний ними, не відповідає здатностям, схильностям, характеру, психологічним даним. Для них робота – мучення, рабство, безнадійний полон без перспектив звільнення. Людина, цивілізація, земля. Людина – це частина природи. У результаті розвитку цивілізації людина стала сильніше й поставив себе вище природи. Чи вправі він так робити. Адже харчується він плодами земними. Про тата у нас дружна сім’я, а на чолі її – наш тато. Я дуже люблю свого батька і хочу бути схожим на нього. Співробітники поважають мого тата за професіоналізм і дружню підтримку.

Та й сусіди нерідко приходять за порадою. Мені подобаються хвилини, які ми проводимо разом. Особливо приємно спостерігати, як тато працює. Лист до тома сойера (після прочитання твору “пригоди тома сойера”) привіт, томе.

Я твій знайомий, хоча ти мене не знаєш. Декілька рипів я перечитував книгу, яку написав про тебе твій батько марк твен. Я хотів би жити у твоєму містечку і стати твоїм другом. Знаю, що товаришів у тебе й так багато. Але я міг би тебе навчити грати у футбол. Лист до тома сойєра (після прочитання твору “пригоди тома сойєра”) привіт, томе.

Декілька разів я перечитував книгу, яку написав про тебе твій батько марк твен. Твір - лист доброго дня, василю. Одержала твого цікавого листа й дуже зраділа. Добре, що справи в тебе йдуть гарно. Василю, я нерідко згадую щасливі дні, які ми провели з тобою в таборі відпочинку.

Мало не щодня мені уявляються милі знайомі картини. Сосновий ліс поблизу табора, дзеркальне плесо ставка серед мальовничого краєвиду, галявини, вкриті пахучими лісовими квітами. Скільки коштує дружба. Хто не любить одержувати подарунки. Неважливо, є чи у вас привід одержати подарунок, або ж немає. Особливо нетерплячим стає очікування подарунка в день народження. і коли тобі дарують не те, про що ти мріяв, ти дуже розчарований. У мене є кращий друг, вовк. Так збіглося, що день народження ми святкуємо разом. Дорослий світ для тебе я зараз знаходжуся в тому віці, коли мені ще важко назвати себе дорослим, але я вже і не дитина. Мене ще не торкнулися дорослі проблеми, хоча я часто замислююся, ким буду, як складеться моє життя, але і у футбол, і в баскетбол я із задоволенням пограю, забуваючи, що зростом майже наздогнав батька. Твір “лист до героя твору” лист до героя оповідання джека лондона “любов до життя” вітаю, шановний добродію. Ваша історія, так яскраво змальована письменником джеком лондоном в оповіданні “любов до життя”, дуже збентежила і схвилювала мене.

Спочатку оповідання здалося мені звичайною пригодницькою історією. Вибір професії (твір - міркування) кожен з нас знає про роль зірок у всесвіті, де все постійно змінюється. Набуває нових форм і наша свідомість; під впливом законів природи, закономірностей змінюється наш настрій, наші емоції, кольори нашого життя. і десь у 16 - 17 років постає проблема. Для чого живеш, яку роль виконуватимеш у цьому світі. Дорослий світ для тебе – твір - міркування я зараз знаходжуся в тому віці, коли мені ще важко назвати себе дорослим, але я вже і не дитина. Лист літературному героєві. Купріна творчість олександра івановича купріна тісно пов’язане із традиціями російського реалізму.

У своїй творчості письменник опиралася на досягнення трьох своїх кумирів. Пушкіна, лева толстого, чехова. Головний напрямок творчого пошуку купріна виражено в наступній фразі. “потрібно писати не про те, як люди зубожіли духом і опошляли, а про торжество людини, про силу й владу його”. У чому полягає щастя. Твір - міркування напевно, не можна дати однозначного визначення щастю, так само, як і любові. Саме коротке з них пролунало в кінофільмі “доживемо до понеділка”. “щастя – це коли тебе розуміють”. Я думаю, подання про щастя для кожного різне.

Твір - міркування батьки вчать нас бути людяними, охайними, поважати працю, добре вчитися. і їм дуже нелегко спілкуватися з нами, коли ми говоримо неправду.

Тому вони намагаються переконувати нас, що треба бути чесними. “чесність – краща чеснота”. Не завжди легко говорити правду, особливо про некрасиві вчинки. Твір на тему “лист до панаса мирного” з відстані майже двох століть ми бачимо, що без панаса мирного, без його літературної творчості, не можна навіть уявити українську літературу.

Цей видатний письменник став одним із основоположників і корифеїв національної соціальної і психологічної прози. “лист вольтеру” видатний французький філософ, просвітитель і письменник франсуа - марі аруе, який відомий усьому світу під ім’ям вольтер, народився у парижі 21 листопада 1694 року у родині державного чиновника. Свою освіту вольтер отримав у єзуїтському коледжі і за бажанням свого батька повинен був стати юристом, але вирішив присвятити своє життя літературі. Твір “лист дідусеві та бабусі” здрастуйте, дорогі мої дідусь та бабуся. Пише вам онук руслан. Як ся мають бджоли, голуби та собака пірат. А як бабусин кіт бурко. Напевне, як завжди, ходить гуляти на кілька днів. Я дуже скучив за вами та за піратом. Я вже не дочекаюся, коли будуть канікули. Лист до друга в xxіі століття що б я розповів своєму ровеснику з xxіі століття, якби машина часу перенесла мене туди. Пише тобі твій одноліток з xxі століття. Якщо у вас збереглася система освіти, то ти, напевно, знаєш про всі головні події xx і xxі століть. Говорячи про молодіжний рух в україні, я повсякчас ніби ставлю себе перед вибором, до якої організації приєднатися. і в той же час розмірковую, чи потрібно це мені. У роки юності моїх батьків існувала лише одна молодіжна організація – комсомол. Твір – мініатюра на тему.

“лист до неживого предмета” я дуже люблю читати книги, тому вважаю, що книга є одним із найдорожчих здобуттів людства за весь час його існування. Добрий день, самий вірний мій товариш, рятівник і порадник. “заметіль” твір - міркування що принесла заметіль героям повести о. Пушкін у коротких повістях, що становлять цикл “повести покійного івана петровича белкина”, аналізує життєві ситуації, що мають вирішальний вплив на долю людей. Випадковий проїзний зруйнував життя станційного доглядача самсона вырина й приніс несподіване благополуччя його дочки, випадкова образа поставила на грань загибелі молодого графа. Твір - міркування ” користь читання” я думаю, що від читання книг є багато користі. По - перше, читання збільшує словниковий запас людей. Після читання у людини стає більш чітке і ясне мислення. Це допомагає виражати свої думки зрозуміліше.

” читаючи авторів, які добре пишуть, звикаєш добре говорити”. Лист до вольтера по твору “простак” прочитавши ваш останній твір “простак”, я просто вражений. Я не можу собі уявити як можна так гарно, так легко і водночас зрозуміло писати. Мені дуже подобається ваш твір, він є дуже цікавим та сповнений пригод. Мої враження про цей твір є дуже добрим. Твір - лист ii варіант найкращі вітання, моя любо подруго. У першу чергу хочу поділитися з тобою новими враженнями. Влітку я подорожувала до моря. Ми приїхали до алушти на машині, а потім уже помандрували до коктебеля. Час від часу ми проїжджали понад бездонними проваллями. Десь далеко внизу виблискувало зеленувато - блакитне море.

Гірські пейзажі вражали своєю величчю. Вибір професії – твір – міркування кожен з нас знає про роль зірок у всесвіті, де все постійно змінюється. Лист тетяни й лист онєгіна в романі а. Пушкіна “євгеній онєгін” величезне значення в цьому плані мають листа ге - роїв друг до друга. Лист, що особливо таїть у собі любовне визнання, - це перекинута чаша думок і почуттів. Справжня щирість і откровен - ность такого послання є запорукою того, що душу автора листа буде дійсно оголена. Я люблю читати (твір - міркування) я дуже люблю читати. Мені подобається переживати пригоди кожного героя, переноситися в часі й просторі. Завжди цікаво порівнювати свої думки з думкою автора, придумувати, як би ти надійшов на місці героя перша книжка, що я прочитала сама, був збірник російських народних казок. Твір - лист (2 варіант) найкращі вітання, моя любо подруго. Улітку я подорожувала до моря. Десь далеко виблискувало зеленувато - блакитне море.

Коктебель – затишне й невелике містечко. Твір - лист – іі варіант ii варіант найкращі вітання, моя любо подруго. Тема здається знайомої, але школяр не знає, як систематизувати пропозиції в єдиний гармонійний текст. Тоді можуть знадобитися різні статті, посібники та інші матеріали, які корисні при написанні. План для написання розповіді про маму.

У вступній частині зазвичай автор намагається інформувати читача, про що буде вестися виклад далі. Невеликий ліричний відступ, який акуратно підводить читача до основної теми, додасть креативності тексту.

Невеликий твір про маму для 1, 2, 3 класу.

Моя мама для мене сама гарна, добра і улюблена. У неї дуже спокійний характер. Я рідко бачу її в поганому настрої. Вона завжди красиво і чисто одягнена, у неї акуратна зачіска. Мені подобається, як вона пахне, у неї приємний запах парфумів. За що я люблю свою маму.

Вона чудова домогосподарка. Особливо мені подобається, коли вона пече торти. Це трапляється не так часто. Наприклад, коли у когось день народження, мама може здивувати гостей смачним частуванням. Всі залишаються задоволеними. Після школи, ми з матусею любимо вийти прогулятися. Я приходжу додому, перевдягаюся, їм, і ми йдемо гратися на дитячий майданчик. Поки я весело граю, матуся чекає мене на лаві неподалік. іноді, вона сама може приєднатися до гри. Взимку ми граємо в сніжки, ліпимо сніговика. Після того, як ми приходимо з прогулянки, вона допомагає мені робити уроки. Якщо я чогось не розумію, вона обов’язково мені все пояснить. Вона допомагає мені зібрати рюкзак і готує чистий одяг на наступний день. Я не знаю, як би я з усім справлявся без неї. Вона бажає для мене всього самого найкращого і хоче, щоб я був дисциплінованим. Я буду намагатися ніколи не засмучувати її. Я думаю, що краще за всіх. Думаю так не чомусь, а просто так. Адже мама — найрідніша моя людина. Вона подарувала мені життя, і я нескінченно їй за це вдячний. Я вдячний їй за все, що вона робить і робила для мене.

Я був маленьким, а вона не спала ночами, коли я хворів, плакав і не міг заснути. Вона жертвувала своїм сном, щоб добре висипався я. Коли я чогось не розумів, то терпляче пояснювала мені це, витрачаючи свої сили і час. Коли у мене щось не виходило, вона переживала разом зі мною. Моя матуся дуже красива. У неї блакитні очі, темне кучеряве волосся. В моїх думках завжди її світлий образ. У неї гарний смак на одяг, мені і собі вона підбирає речі, які нам підходять ідеально. Вона часто носить ділові костюми, так як на роботі у них такий стиль. Вони такі м’які і ніжні. На її нігтях завжди акуратний манікюр. У нас вдома завжди смачна їжа та ідеальний порядок. Я намагаюся допомагати їй. Не мусорю в кімнаті, прибираю свої речі по місцях. Тоді в будинку легше підтримувати чистоту.

Моя мама працює вчителькою математики. Вона дуже розумна і допомагає перевіряти мені домашні завдання. Якщо я не розумію, як виконати якесь завдання, вона обов’язково мені підкаже.

Вона завжди добра до мене і чуйна. Пам’ятаю, як вона водила мене у дитячий сад. По дорозі в садок загадувала мені загадки, а я їх відгадував. Було дуже весело і пізнавально. Якісь загадки я пам’ятаю до цих пір. Час в дорозі проходило непомітно. Опис зовнішності мами. У розповіді про маму можна використовувати опис зовнішності. Можна використовувати прикметники по темі. Всі ці деталі здатні чудово доповнити есе.

Відразу пригадуються слова з відомої пісні. Батьки відіграють важливу роль у долі багатьох людей. Адже саме з них, а, точніше, з сім’ї, дитина починає пізнавати цей світ. Батьки вчать поведінки в різних ситуаціях, вчать спілкуванню, норм пристойності. Саме вони для багатьох стають першими вчителями. Поки дитина маленька, одним з головних людей для нього є мати. Я вважаю, що найкраща на світі мама — моя. і впевнений, що так вважає практично кожна дитина. Я питав у своїх однолітків, вони вважають так само, як і я. Для них їхня мати — найкраща. Коли я був маленьким, ми з нею часто ходили в цирк, зоопарк, музей. Вона завжди намагалася залучати мене до культури і знань. Тепер, коли я трохи підріс, вона виховує за таким же принципом і мого молодшого брата. Любить піклуватися про нас однаково. В моїй голові ніколи не виникало думок про те, кого вона любить більше, тому що її любові, турботи та уваги вистачає на всю сім’ю. Вона працює кухарем і при цьому є справжнім професіоналом своєї справи. У неї багато нагород і дипломів в цій області. Як не важко здогадатися, вся наша родина завжди смачно і добре нагодована. Татові подобаються борщі її приготування, а я люблю пиріжки. Непередаваний аромат смачної їжі розноситься по всьому будинку.

Моя мила матуся чудово вишиває. На стінах квартири висить багато красивих картин, вишитих нею. Щось дарує друзям і знайомим, а що - залишає нам. Моя мати поєднує в собі різні позитивні якості. Вона чудова людина і співрозмовник. Всі, хто коли - небудь з нею спілкувалися, з легкістю тільки підтверджують це.

Повага — ось що я відчуваю, коли я бачу її і спілкуюся з нею. З кожним роком, дорослішаючи, усвідомлюєш цінність батьківських рад. Адже вони, як правило, бажають своїй дитині тільки добра. Впевнений, що коли все добре в мене, батьки теж раді. Коли сумно мені, вони поділяють смуток зі мною. У світі тварин мати піклується про свого дитинчати, поки він не досить самостійний. У людей майже так само. Тільки, як часто це буває, мама продовжує любити і піклуватися про свою дитину навіть тоді, коли він стає дорослим. Скільки разів я зустрічав серед своїх знайомих ситуацію, коли дитина закінчив навчання в школі і виїхав продовжувати навчання в інше місто, а мама переживає про те, поїв він, одягнув шапку, адже на вулиці холодно і так далі. З моєї точки зору, це дуже мила материнська турбота. Моя мама дуже турботлива, добра і інтелігентна жінка. У неї сильний характер. Завжди стримує свої обіцянки. Як у дитинстві ми з нею домовилися про те, що якщо я вийду відмінником у чверті, то мати купить мені ролики. Тоді її слово було стримано. Ввечері, я вже катався на роликах в місцевому парку.

Мамині очі дуже добрі. У неї легкий і виразний погляд. У ньому поєднується строгість і, разом з тим, м’якість. Вони такі шовковисте і м’які. Світлий колір волосся я успадкував від неї. Ніколи не забуду про те, як у дитинстві я боявся засинати один. Вона довгий час сиділа у моєму ліжку і читала мені казки. Особливо ми любили творчість р. Я легко засинав під її читання. Завжди залишиться у мене світлим спогадом те, як ми ліпили снігові фігурки взимку.

Як - то нам навіть вдалося спорудити у дворі снігову гірку.

Тато приніс купу снігу, а ми з мамою красиво її оформили. Взимку ми часто катаємося на лижах і ковзанах. Намагаємося вести здоровий спосіб життя. Вище представлені деякі зразки міні - творів про матір. Тренуючись писати твори, можна значно поліпшити свої навички в цій справі. і, як видно, якщо мати чітку структуру, писати його не так вже й складно.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

моя милая сноха оксаночка эпизод 5

металорізальні верстати підручник

фифа 14 с обновлением 2021

книга фізика 7 клас таблиці

learningzone ответы на тесты kfc

plotcalc для coreldraw x6 64-bit