фізика олімпіадні задачі тренажеры

фізика олімпіадні задачі тренажеры

) всеукраїнська олімпіада з математики ii етап оригінальні файли (завдання, відповіді, критерії) із всеукраїнської олімпіади з математики ви можете завантажити у форматі pdf (посилання на скачування розміщене в кінці сторінки). Якою стане сума, якщо самий більший доданок збільшити в десять разів. Відповідь … завдання та вказівки до розв’язання завдань іі етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з математики в 2017 - 2018. Знайдіть найменше семицифрове число, яке ділиться націло на 9 та має усі різні цифри. Підручники становлять всіх книжок шкільної бібліотеки, а підручники з математики. Усіх … завдання та вказівки до розв’язування завдань ii етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з математики 2018 (чернігівська обл. ) завдання та вказівки до розв’язування завдань ii етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з математики 6 клас використовуючи не більше шести цифр із 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, а також знаки арифметичних дій та дужки, отримайте число 2018. Кожну цифру можна використовувати не більше одного разу, а також з цифр можна складати числа. … умови та вказівки до розв’язань задач ііі етап всеукраїнської олімпіади з математики. Міністерство освіти і науки україни київський міський педагогічний університет імені. Розв’язання задач ii етапу всеукраїнської учнiвської олiмпiади з математики — 2016. Кадубовський, … завдання з всеукраїнської олімпіади з математики 2018 - 2019. (львівська область) завдання всеукраїнської олімпіади з математики 2018 - 2019. Р яка відбулась 10 листопада 2018р. У львівській області. Заготовки завдань, відповідей та критерії з олімпіади ви можете скачати у кінці сторінки. Всеукраїнська олімпіада з математики іі етап 10 листопада 2018 р. Наприклад, … завдання іі етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з математики 2017. Завдання іі етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (івано - франківська область) 2017 рік ви можете скачати у форматі pdf (посилання на скачування розміщене в кінці статті) 6 клас 1. Голодний п’ятачок і вінні - пух з’їли торт і стали ситими. Відомо, що голодний вінні - пух легший від ситого п’ятачка, а ситий вінні - пух важить стільки ж, скільки два голодних п’ятачка. (word)(посилання на скачування розміщене в кінці статті) харківська академія неперервної освіти завдання іі (районного) етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з математики 6 клас у двозначного числа перша цифра удвічі більше другої. Якщо до цього числа додати квадрат його першої цифри, то вийде квадрат деякого цілого числа. Завдання і відповіді районної олімпіади з математики 2015. За 1 год екскаватор виймає 60 м 3 ґрунту.

За скільки годин він вириє траншею завдовжки 140 м, завширшки 1 м і завглибшки 1, 5 м. Для виконання лабораторної роботи у кабінеті фізики учитель розрізав ніхромову дротину завдовжки 81, 5 м на три частини так, що друга частина виявилася більшою від третьої на 3, 2 м, а перша більша від другої на 3, 75 м. Яка довжина кожної частини ніхромового дроту.

Людина 3 км йшла пішки, а потім 20 км їхала на велосипеді. У скільки разів швидкість їзди більша за швидкість ходьби, якщо їхала вона удвічі довше, ніж ішла. Сильно охолодивши повітря, його можна зробити рідким. При цьому об’єм, який займає повітря, зменшується майже в 700 разів. Зробіть висновок з цього факту.

Яку частку об’єму газу становить об’єм самих молекул. Визначте довжину ланцюжка з поставлених один за одним кубиків зі стороною 1 см, якщо кількість кубиків дорівнює їх кількості в 1 м 3. Оптична сила лінзи 5 дптр, відстань від предмета до лінзи 30 см. Визначте відстань від лінзи до зображення та охарактеризуйте його. Мідний та алюмінієвий. Об’єм одного з цих брусків на 50 см 3 більший, ніж об’єм другого, а маса на 175 г менша, ніж маса другого. Які об’єми та маси брусків. З селища а прямою дорогою виїхав велосипедист. Коли він проїхав 16 км, навздогін йому виїхав мотоцикліст зі швидкістю у 9 разів більшою за швидкість велосипедиста, і наздогнав його у селищі в. Яка відстань між селищами. Відстань між двома містами 180 км. Яка середня швидкість автомобіля на всьому шляху.

Двом однаковим металевим кулькам надали певні заряди й розмістили їх на відстані 3 см одна від одної. Виявилося, що на цій відстані кульки притягуються одна до одної зі силою 90 мкн. Потім кульки доторкнули одна до одної і розвели на ту саму відстань. Тепер кульки почали відштовхуватися зі силою 40 мкн. Які заряди були надані кулькам на початку досліду.

Газовий пальник з тепловою потужністю 10 квт нагріває воду, яка протікає по трубі з внутрішнім діаметром 20 мм. Визначити швидкість руху води, вважаючи, що вся потужність пальника йде на нагрівання води. Питома теплоємність води, а її густина. Теплохід, довжина якого 300 м, рухається прямим курсом у нерухомій воді зі сталою швидкістю. Визначити швидкість теплохода. Соснова дошка товщиною 5 см плаває у воді. Визначте висоту надводної частини дошки. Яка середня швидкість руху автомобіля на всьому шляху.

Назустріч один одному рухаються два потяги. Початкова відстань між ними 1 км. Де й коли зустрінуться потяги. Кулька, що має порожнину, виготовлена з алюмінію і, знаходячись у воді, розтягує пружину динамометра зі силою 0, 24 н, а в бензині – зі силою 0, 33. Виштовхувальною силою повітря знехтувати. Камінь кинули вертикально вгору.

На висоті 7, 15 м він перебував двічі з інтервалом часу 0, 2. З якою початковою швидкістю кинули камінь. Опір повітря не враховуйте.

Електричний апарат для одержання дистильованої води споживає потужність 2, 5 квт. Скільки дистильованої води можна одержати за 2 год роботи апарата, якщо його ккд дорівнює 80 %, а вода з водопроводу поступає при температурі 10 °с. З якою мінімальною швидкістю мають летіти назустріч одна одній дві однакові краплини води, щоб під час зіткнення повністю випаруватися. Температура краплинок перед зіткненням становить 20. Вважайте, що у внутрішню енергію краплинок перейшло 50 % їхньої механічної енергії. °с, питома теплота пароутворення води 23. Хлопчик тисне на кінець важеля з силою 400. Яку максимальну масу вантажу він може підняти, скориставшись даним пристроєм, якщо а коефіцієнт. Щілина утворена двома вертикальними паралельними стінками, розтащованими на відстані 0, 4 м одна від одної. Напрямок швидкості руху тіла, що ковзає, перпендикулярний до стінок, які утворюють щілину.

Тіло падає на дно щілини глибиною 20 м. Визначте кількість ударів тіла об стінки щілини, доки воно досягне дна. Удари тіла об стінки щілини вважайте абсолютно пружними. Опором руху знехтуйте.

Англійський вчений т юнг протягом всього свого життя займався вивченням оптичних явищ. інтерес до них був викликаний результатами дослідів по поляризацію світла, проведеними в 1810 - 1815 рр і роботами в області оптики о. Френеля, виконаними в 1815 - 1823 рр. Юнг був прихильником ідей френеля, переписувався з ним і перекладав його роботи на англійську мову.

Відчуття кольору, по юнгу, залежать від різної частоти коливань, порушуваних світлом в сітківці. Далі юнг пояснював кольори подряпин на непрозорих поверхнях і робив висновок про те, що ці кольори мають те ж походження, що і кольори тонких прозорих плівок. При цьому юнг детально обговорював досліди ньютона, в ході яких спостерігалися веселкові кільця. Юнг висунув ідею про те, що, якщо світло — хвильовий процес, то для нього повинні спостерігатися ті ж явища, які характерні для механічних хвиль (наприклад, для хвиль на воді і для звуку). Юнгом був зроблений дуже важливий висновок про те, що для спостереження взаємного посилення або гасіння світлових хвиль (тобто для спостереження явища інтерференції) світло повинне виходити від одного джерела. При цьому світло слід розділяти за допомогою явищ дифракції, віддзеркалення або заломлення. Світло повинне приходити в деяку область простору різними шляхами, але при цьому так, щоб різниця цих шляхів була не дуже велика. Тепер ми розуміємо, що при великій різниці ходу не зможуть зустрітися цуги хвиль, отримані при розділенні яким - небудь чином хвильового цугу, утвореного в одному акті випуску світла атомом речовини. Юнг запропонував найпростіший, на його думку, спосіб розділення світла від одного джерела на дві частини. Пропустити світло через два дуже маленьких отвори або дві щілини в екрані, які можна розглядати як центри що розходяться у всі сторони пучків світла (мал де а — щілина, що є джерелом світла — вона виділяє вузький пучок світла від джерела, що знаходиться за нею; б і з — дві щілини в екрані, завдяки яким світло від джерела. А ділиться на дві частини). Якщо на шляху отриманих пучків світла поставити екран, то в області, куди потрапляє світло від обох отворів (або обох щілин) повинне спостерігатися взаємне посилення і гасіння світла залежно від відстаней, які світло пройшло, перш ніж потрапив в ту або іншу точку екрану (залежно від різниці ходу проміння). На екрані дійсно спостерігалася картина, в центрі якою була біла пляма або біла смуга. Далі симетрично щодо центру картини розташовувалися кольорові смуги. Досвід юнга одночасно був прикладом інтерференції і дифракції світлових хвиль, оскільки інтерференційна картина виходила при накладенні двох пучків світла, утворених в результаті дифракції на двох отворах або двох щілинах. В роботі юнга не мовилося про спосіб формування пучка світла, падаючого на два отвори або дві щілини. Тепер ми розуміємо, що перша щілина а в установці юнга (див. ) була необхідна для тогна щілини в is. З падало світло тільки від близько розташованих ділянок реального світиться тіла, що знаходиться за першою щілиною. Хвилі від когерентних джерел при накладенні давали інтерференційну картину.

Явище незвичайного заломлення світла (порушення закону заломлення) було вперше знайдено э. Кристал карбонату кальцію, званий ісландським шпатом, розділяв вузький пучок світла на два, які йшли по різних напрямах. Один пучок світла взагалі не підкорявся закону заломлення. При нульовому куті падіння кут заломлення був відрізнений від нуля, а другий пучок заломлювався відповідно до закону заломлення. З цієї причини перший промінь отримав назву незвичайного, другий — звичайного. ісландський шпат — різновид карбонату кальцію; він кристалізується у вигляді кристалів гексагональної системи і володіє яскраво вираженим подвійним променезаломленням. Кристали ісландського шпату зустрічаються в природі у вигляді великих і оптично чистих зразків. і зараз ісландський шпат є якнайкращим матеріалом для вивчення явища подвійного променезаломлення, не дивлячись на те, що існує багато штучних кристалів з властивостями, подібними властивостям ісландського шпату.

Гюйгенс помітив, що якщо пропустити світло послідовно через два кристали ісландського шпату, то після вторинного проходження через кристал при певній орієнтації світлового променя і кристала, промінь практично повністю зникає. Це означало, що, пройшовши через кристал, світло придбаває нові властивості, стає не таким, яким був до кристала. Французька академія запропонувала досліджувати подвійне променезаломлення з погляду його теоретичного пояснення. Це дослідження провів малюс. Спостерігаючи через кристал ісландського шпату віддзеркалення сонця, що заходить, від скла люксембургського палацу, малюс помітив, що через кристал видні або одне, або два зображення сонця. Далі малюс став досліджувати світло від різних джерел, відображений від поверхні води або скла. В результаті цих досліджень малюс зробив висновок про те, що властивості світла змінюються не тільки при проходженні через кристал, але і при віддзеркаленні. Своє відкриття малюс намагався пояснити, виходячи з корпускулярної теорії світла. Адже визнання світла подовжніми хвилями в світлоносному ефірі не допускало саму можливість поляризации світла. Юнг також визнавав, що відкриття малюса не вдається пояснити на основі існуючих теоретичних уявлень. Юнг вважав, що в процесі розвитку фізичної теорії іноді доводиться залишати невирішеним окремі питання, які можна вирішити надалі. Явище поляризації було пояснено після створення дж. Максвеллом теорії електромагнітних явищ, підтвердження цієї теорії в дослідах р. Герца, вимірювання швидкості світла і встановлення завдяки всьому цьому електромагнітної природи світла. Світло як окремим випадком електромагнітних хвиль є поперечні хвилі і саме тому за певних умов спостерігається його поляризація, властива тільки поперечним хвилям. На основі ісландського шпату створюють різноманітні кристали, що дозволяють отримати після проходження через них тільки незвичайний промінь. Одним з таких кристалів є турмалін — двозаломлюючий кристал, в якому звичайний промінь заломлюється значно сильніше незвичайного. Якщо провести досвід з двома пластинами — кристалами турмаліну, пропустивши світло послідовно спочатку через перший, а потім через другий кристал, то при зміні положення осей кристалів т1 і т2 один щодо одного, тобто при повороті однієї з пластин в площині, перпендикулярній напряму розповсюдження світла (мал. 8, а), можна отримати істотне зменшення інтенсивності світла, що пройшло через кристали. Пропускаючи світло тільки через одну з пластин (мал. 8, б) і повертаючи її, не можна добитися зміни інтенсивності світла, що пройшло через турмалін. Перший з кристалів є в даному випадку поляризатором — перетворить світло в хвилю, коливання в якій відбуваються в певній площині, другий кристал виступає в ролі аналізатора, знаходячи поляризовану хвилі, пропускаючи лише світлову хвилю з визначеною площиною коливань. Зараз ми називаємо поляризацією, по - перше, особлива властивість світлової (як і будь - якої електромагнітної) хвилі, що полягає в тому, що вектора напруженості електричного поля і індукції магнітного поля в хвилі, що володіє цією властивістю (тобто в поляризованій хвилі), коливаються не в будь - яких напрямах, а або уздовж однієї прямої (якщо хвиля лінійно поляризована), або в одній площині (якщо хвиля плоскополяризована). При цьому вектор напруженості електричного поля завжди перпендикулярний вектору індукції магнітного поля. По - друге, поляризацією ми називаємо процес перетворення природного світла, в якому присутні самі різні напрями коливань, в поляризовану хвилю. По - третє, ми назвемо поляризацією цілу сукупність фізичних явищі, включаючу подвійне променезаломлення (яке яскравіше за все спостерігається в ісландському шпаті), дихроізм — анізотропію поглинання (різне поглинання звичайного і незвичайного проміння яке добре спостерігати за допомогою кристалів турмаліну), і нарешті, ще одну групу явищ — обертання площини поляризації світла оптично активними середовищами (кварцем, нікотином, розчином цукру і ін. Всі явища відносяться до поляризації, знаходять широке застосування. Визначення концентрації розчинів, при виготовленні поляроїдів для оптичних приладів і фар автомобілів, поляризаційних світлофільтрів і ін.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

моя милая сноха оксаночка эпизод 5

металорізальні верстати підручник

фифа 14 с обновлением 2021

книга фізика 7 клас таблиці

learningzone ответы на тесты kfc

plotcalc для coreldraw x6 64-bit