захист вітчизни 10 клас гудима пашко герасимів фука для дівчат
Конституція україни - (ст. 53 - кожен має право на освіту); закон україни про освіту - (ст. 6 - основні принципи освіти); закон україни про загальну середню освіту - (ст. 44 - матеріально - технічна база загальноосвітніх навчальних закладів); закон україни про місцеве самоврядування в україні - (ст. 32 - повноваження у сфері освіти, охорони здоров я, культури, фізкультури і спорту). Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень для дівчат основи медичних знань). Пригадуватимемо уже вивчене, оволодіватимемо новими знаннями, уміннями та навичками. Знання основних положень міжнародного гуманітарного права розширить ваш світогляд і за виникнення відповідної ситуації зробить вас юридично компетентними. Значну увагу приділятимемо наданню першої медичної допомоги при надзвичайних ситуаціях та у повсякденному житті. Оволодівши цим навчальним матеріалом, ви отримаєте дуже потрібні знання та практичні навички, які ви зможете застосувати в майбутньому.
Особливу увагу автори підручника приділили основам профілактики інфекційних захворювань. Засвоєння цих знань дозволить вам уберегти себе, рідних та близьких від таких захворювань та їх тяжких наслідків. Структура підручника чітка й зрозуміла. Запитання на початку параграфа (вони надруковані курсивом) налаштують вас на засвоєння нового матеріалу.
У тексті підручника нові терміни виділено напівжирним кольоровим шрифтом. Слова або речення, які мають важливе значення, подано курсивом. Наприкінці кожного параграфа під рубрикою n. Запитання та завдання, запропоновані наприкінці параграфа, допоможуть ґрунтовно опрацювати матеріал. Вони згруповані за певним принципом і позначені піктограмами. Ці завдання передбачають роботу в групах. Вони навчають ефективно й злагоджено спілкуватися в команді, знаходити спільні рішення тощо. Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту для хлопців). Вивчення цісї дисципліни підготує вас до служби в збройних силах україни та інших військових формуваннях. Бо вітчизна — це власне ви, ваші рідні й друзі. Попереду доросле життя, у якому — що на довгій ниві. У таблиці ліворуч наведено перелік розділів, які ви вивчатимете протягом двох років. Під час навчально - польових зборів теоретичні знання набудугь практичного втілення. Під керівництвом досвідчених викладачів ви вправлятиметсся в тактичній, вогневій, стройовій підготовці. Підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти. (рівень стандарту) • автор. Вивчення цієї дисципліни підготує вас як морально, так і фізично до служби в збройних силах україни та інших військових формуваннях. У таблиці, поданій перед змістом (див. 3), наведено перелік розділів, які ви вивчатимете протягом двох років. Під час навчально - польових зборів теоретичні знання набудуть практичного втілення. Ви вправлятиметеся в тактичній, вогневій, стройовій підготовці. Запитання на початку параграфа (вони надруковані кольоровим шрифтом) налаштують вас на засвоєння нового матеріалу.
У тексті підручника нові терміни виділено півжирним кольоровим шрифтом. У підручнику багато піктограм — умовних позначень, зміст яких подаємо нижче.
Рубрика «це потрібно вміти робити. Такі вміння допоможуть впоратися зі складними ситуаціями, зберегти здоров’я й життя як ваше, так й інших людей. Навчають ефективно й злагоджено спілкуватися в команді, знаходити спільні рішення тощо. Кабінетом фізичної культури та дп відповідно до типових навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених наказом міністерства освіти і науки від 27. Відповідно до мети сформовано завдання предмета. Відповідно державного стандарту предмет вивчається за трьома змістовими лініями. Дівчата за їх власним бажанням (у разі згоди батьків, опікунів або піклувальників) навчаються за програмою та підручниками для юнаків. Юнаки, які за станом здоров’я або релігійними поглядами звільнені від засвоєння основ військової справи, вивчають предмет за програмою для дівчат основи медичних знань. Навчально - польові заняття (збори) проводяться з метою практичного закріплення рівня знань, умінь та навичок учнів наприкінці навчального року, з використанням навчально - методичної бази військових частин, відповідних кафедр вищих навчальних закладів, військових комісаріатів, оборонно - спортивних, військово - оздоровчих таборів, базових навчальних закладів, центрів допризовної підготовки тощо. їх організація і проведення планується керівником навчального закладу відповідно до діючих вимог. Програма для проведення навчально - польових зборів не залежить від потижневого навантаження і розрахована на 18 навчальних годин. По закінченню навчально - польових зборів у навчальних закладах організується і проводиться військово - спортивне свято за окремим планом. З метою більш ефективної організації навчально - польових зборів, пропонуємо визначити загальноосвітні навчальні заклади, на базі яких проводити заняття, залучивши до них учнів з інших загальноосвітніх навчальних закладів, об’єднавши їх у навчальні взводи та відділення. Уроки з предмета, незалежно від форми їх проведення, починаються з шикування та військового вітання, перевірки наявності учнів і тренування навчального підрозділу у виконанні стройових прийомів протягом 3 - 5 хвилин. На уроках і позакласних заходах з військово - патріотичного виховання відносини між учнями і викладачами предмета будуються на основі вимог статутів збройних сил україни. Якість знань, умінь та навичок учнів; нормативні показники, контрольні вправи (нормативні показники та вправи подано у навчальній програмі). Якість виконання нормативів визначає рівень індивідуальної підготовки учнів. Протягом навчального року відпрацьовуються всі індивідуальні нормативи. Під час складання контрольних вправ з прикладної фізичної підготовки необхідно врахувати деякі особливості, спрямовані на убезпечення учнів від нещасних випадків. Контрольні вправи складають тільки учні основної медичної групи, які на момент прийняття нормативу не скаржаться на погане самопочуття та стан здоров’я. Перевірка безпечності місць занять та справності інвентарю. Обов’язкова присутність медичного працівника. При здачі заліків та нормативів також мають ураховуватися фізіологічні особливості та релігійні погляди учнів. Важливими умовами успішності занять з предмета є висока дисципліна, організованість, відповідальність учнів. На заняттях стосунки між учнями та вчителем, а також учнів між собою підтримуються на зразок взаємовідносин між військовослужбовцями на основі вимог статутів збройних сил україни. При вивченні предмета слід користуватися підручниками, що мають відповідний гриф міністерства освіти і науки україни, а саме.
10 клас (рівень стандарту, для хлопців) (авт. (рівень стандарту, для дівчат, основи медичних знань) (авт. 10 клас (рівень стандарту, для дівчат, основи медичних знань) (авт. 10 клас (юнаки) (авт. 11 клас (рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень, для хлопців) (авт. 11 клас (рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень, для дівчат, основи медичних знань) (авт. Дотримано принципу поєднання теоретичного і практичного матеріалу, поступового ускладнення та поглиблення теоретичних і практичних знань, набуття практичних і теоретичних умінь і навичок у ході занять на базі навчального закладу.
Структурування підручників на розділи відповідає оптимальному засвоєнню теоретичного матеріалу з використанням сучасної навчально - матеріальної бази навчального закладу та застосування набутих знань у практичних ситуаціях. Стандарту, академічним, профільним. Основна увага приділена основам надання першої медичної допомоги при надзвичайних ситуаціях та у повсякденному житті; профілактики інфекційних захворювань, які стануть у нагоді у майбутньому житті та допоможуть уберегти себе, рідних та близьких. При розподілі та забезпеченні годин варіативної складової необхідно врахувати накази міністерства освіти і науки україни від 24. 2009 № 806 та накази головного управління освіти і науки київської облдержадміністрації від 12. 2008 № 44 про використання навчально - методичної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах, від 15. 2011 № 134 про затвердження положення про навчальні програми. Таким чином, під час реалізації варіативної складової навчальних планів потрібно використовувати програми, навчальні та навчально - методичні посібники із спецкурсів і курсів за вибором, які мають гриф міністерства освіти і науки, молоді та спорту україни(мон україни). В організації гурткової та інших форм позакласної і позашкільної роботи (факультативів, групових та індивідуальних занять) також можливе використання навчальних програм і навчально - методичних видань, схвалених науково - методичною радою київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів. Відповідно до інструкції з ведення класного журналу учнів 5 - 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом міністерства освіти і науки україни від 03. 08 №496, обов’язковому оцінюванню підлягають навчальні досягнення учнів з предметів інваріантної та варіативної складових робочого навчального плану закладу.
Не підлягають обов’язковому оцінюванню навчальні досягнення учнів з факультативних, групових та індивідуальних занять, які фіксуються в окремому (спеціальному) журналі. Враховуючи вищесказане, при розподілі годин варіативної складової робочих навчальних планів, рекомендуємо. Збільшення годин на вивчення окремих предметів інваріантної складової здійснювати через упровадження поглибленого вивчення окремих предметів, спецкурсів, курсів за вибором, які забезпечені відповідними програмами з грифом міністерства освіти і науки, молоді та спорту україни. Облік факультативних, групових та індивідуальних занять фіксувати в окремому (спеціальному) журналі. Звертаємо увагу, що штатний розпис навчального закладу розробляється в межах затвердженого відповідними органами державного управління фонду заробітної плати, дотримуючись номенклатури посад, зазначених у методичних рекомендаціях з питань порядку формування штатів загальноосвітніх навчально - виховних закладів (лист міністерства освіти і науки україни від 19. Для гурткової роботи в загальноосвітніх навчальних закладах розроблена та отримала відповідний гриф програма гуртка військово - патріотичного напряму школа безпеки (авт. Програма гуртка військово - патріотичного напряму школа безпеки модульного типу, передбачає закріплення знань з шкільного курсу предметів із. Вдосконалення методики національно - патріотичного виховання підростаючого покоління, формування особистості – патріота і громадянина; оволодіння основними навичками збереження особистої та колективної безпеки, надання само - і взаємодопомоги в екстремальних ситуаціях; зміцнення морально - психологічного стану і фізичного розвитку вихованців; ознайомлення з основами рятувальної служби; надання базової підготовки для служби в підрозділах зсу, мнс, мвс; виховання екологічної культури; активна участь у діяльності вгдр школа безпеки. Програма розроблена для двох рівнів навчання. Початковий рівень (для дітей 12 - 14 років) – 2 роки; основний рівень (для дітей 15 - 17 років) – 2 роки. Вона включає теоретичний та практичний матеріал і складається з розділів. Для оформлення кабінетів рекомендується використовувати серію плакатів. ); міжнародне гуманітарне право загальноосвітніх навчальних закладів (авт. ) додаткову інформацію можна отримати за тел. Для активізації військово - патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах рекомендується вести гурткову роботу відповідного напряму.
Відповідно до розпорядження кабінету міністрів україни від 27. 2010 № 1718 - р деякі питання військово - патріотичного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів військово - патріотичній спортивній грі зірниця надано статус всеукраїнської, розроблено положення щодо її проведення та рекомендовано. Сприяти залученню учнів загальноосвітніх навчальних закладів до проведення всеукраїнської гри та їх інформуванню про умови проведення та правила участі у грі; залучати військові частини і вищі військові навчальні заклади, ветеранські та інші громадські організації до військово - патріотичної, пошуково - краєзнавчої, спортивно - масової та культурно - просвітницької роботи серед учнівської молоді, зокрема роботи, пов’язаної з підготовкою та проведенням всеукраїнської гри. Керівники навчальних закладів зобов’язані вживати заходів щодо попередження загибелі та травмування учнів, встановлювати необхідні вимоги безпеки під час роботи з озброєнням та військовою технікою, під час здійснення маршу в район занять, проведення занять, стрільб, спеціальних занять і робіт, своєчасно доводити ці вимоги до учнів та добиватися їх суворого виконання. Перед початком занять керівник навчального закладу зобов язаний особисто впевнитись, що для цього створені безпечні умови, учні засвоїли вимоги безпеки та мають достатні практичні навички щодо їх виконання. Перевірка навчального закладу з питань викладання програми предмета, стану навчально - матеріальної бази та організації військово - патріотичного виховання молоді проводиться в не менше, як один раз на 3 роки. Вони виконують одну з найголовніших функцій держави – захисну.
Готовність збройних сил україни до виконання своїх функцій значною мірою залежить від її особового складу, зокрема підготовленості юнаків і молоді до проходження строкової військової служби. Як зазначається в конституції та законі „про загальний військовий обов’язок і військову службу”, - строкова військова служба є почесним обов’язком кожного громадянина україни чоловічої статі. Ефективне та якісне виконання молоддю цього громадського обв’язку можливе лише за наявності в неї початкових знань, умінь та навичок із загальновійськових дисциплін. Така вимога зумовлена суттєвою специфікою військової служби, - граничною напруженістю усіх систем організму молодої людини, максимальним проявом психофізіологічних і фізичних якостей та здібностей, суворою регламентацією життєдіяльності військовослужбовця, специфічністю його взаємовідносин з колегами та військовим колективом. Відповідно до типових навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених наказом міністерства освіти і науки україни від 27. Поділ класу на групи здійснюється згідно наказу міністерства освіти і науки україни від 20. Дівчата, за їх власним бажанням (у разі згоди батьків, опікунів або піклувальників), навчаються за програмою та підручниками для юнаків. Юнаки, які за станом здоров’я або релігійними поглядами звільнені від засвоєння основ військової справи, вивчають предмет за програмою для дівчат „основи медичних знань”. Предмет викладається протягом трьох періодів – у 10 і 11 класах під час навчального року та під час навчально - польових зборів (занять у лікувально - оздоровчому закладі). З метою більш ефективної організації навчально - польових зборів, пропонуємо визначити загальноосвітні навчальні заклади, на базі яких проводитимуться заняття, залучивши до них учнів з інших загальноосвітніх навчальних закладів, об’єднавши їх у навчальні взводи та відділення. Якість знань, умінь та навичок учнів; нормативні показники, контрольні вправи (нормативні показники та вправи подано у навчальній програмі). Контрольні вправи складають тільки учні основної медичної групи, які на момент прийняття нормативу не скаржаться на погане самопочуття та стан здоров’я; важливими умовами успішності занять з предмета є висока дисципліна, організованість, відповідальність учнів. На заняттях стосунки між учнями та вчителем, а також учнів між собою підтримуються на зразок взаємовідносин між військовослужбовцями збройних сил україни. При вивченні предмета слід користуватися підручниками, що мають відповідний гриф міністерства освіти і науки, молоді та спорту україни, а саме.
Структурування підручників на розділи відповідає оптимальному засвоєнню теоретичного матеріалу з використанням сучасної навчально - матеріальної бази навчального закладу та застосування набутих знань у практичних ситуаціях. Стандарту, академічним, профільним. Основна увага приділена основам надання першої медичної допомоги при надзвичайних ситуаціях та у повсякденному житті; профілактики інфекційних захворювань, які стануть у нагоді у майбутньому житті та допоможуть уберегти себе, рідних та близьких. Для активізації військово - патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах рекомендується вести гурткову роботу відповідного напряму.
Вдосконалення методики національно - патріотичного виховання підростаючого покоління, формування особистості – патріота і громадянина; оволодіння основними навичками збереження особистої та колективної безпеки, надання само - і взаємодопомоги в екстремальних ситуаціях; для оформлення кабінетів рекомендується використовувати серію плакатів. ); „міжнародне гуманітарне право” загальноосвітніх навчальних закладів (авт. У зв’язку з проведенням в україні євро - 2012 навчальний рік закінчується раніше.
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту україни рекомендує при вивченні окремих тем скоротити навчальний матеріал за рахунок резервного часу, окремих тем. Орієнтовно - тематичне планування зі скорочення навчального матеріалу буде видруковано до початку навчального року у фахових часописах та розміщено на веб - сайтах інституту інноваційних технологій і змісту освіти та міністерства освіти і науки, молоді та спорту україни. Дата проведення занять записується дробом, чисельник якого є датою, а знаменник – місяцем поточного року.
Усі записи щодо оцінювання різних видів діяльності та контролю роблять у формі називного відмінка. Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за 12 - бальною системою (шкалою) і його результати позначаються цифрами від 1 до 12. Критерії оцінювання навчальних досягнень реалізуються в нормах оцінок, які встановлюють чітке співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок та показником оцінки в балах. Учням, які прибули з інших країн та у поточному навчальному році вивчали українську мову, але їх навчальні досягнення не оцінювалися, при виставленні семестрових та річного балів робиться відповідний запис. Учитель ставить підпис та дату про ознайомлення із зауваженнями та, за необхідності, - відмітку про усунення недоліків. Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів є поточне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне), державна підсумкова атестація. Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, затверджених наказом міністерства освіти і науки україни від 05. Обов язковому оцінюванню підлягають навчальні досягнення учнів з предметів інваріантної та варіативної складових робочого навчального плану закладу.
Не підлягають обов’язковому оцінюванню навчальні досягнення учнів з факультативних, групових та індивідуальних занять, які фіксуються в окремому (спеціальному) журналі. З метою якісного оцінювання навчальних досягнень учнів та для забезпечення оптимальної організації виконання обов’язкових письмових робіт керівником навчального закладу (його заступником) складається графік проведення окремо на і та іі семестри. Графік передбачає проведення, як правило, не більше однієї письмової контрольної роботи протягом навчального дня. Поточна оцінка виставляється до класного журналу в колонку з надписом, що засвідчує дату проведення заняття, коли здійснювалося оцінювання учня (учениці). При виставленні тематичної оцінки враховуються всі види навчальної діяльності, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми. При цьому проведення окремої тематичної атестації при здійсненні відповідного оцінювання не передбачається. Семестрова оцінка виставляється без дати до класного журналу в колонку з надписом і семестр, іі семестр. Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо. Семестрова оцінка може підлягати коригуванню. Скоригована семестрова оцінка виставляється без дати у колонку з надписом скоригована поруч із колонкою і семестр або іі семестр. Колонки для виставлення скоригованих оцінок відводяться навіть за відсутності учнів, які виявили бажання їх коригувати. У триденний термін після виставлення семестрової оцінки батьки (особи, які їх замінюють) учнів (вихованців), які виявили бажання підвищити результати семестрового оцінювання або з певних причин не були атестовані, звертаються до керівника загальноосвітнього навчального закладу із заявою про проведення відповідного оцінювання, у якій мотивують причину та необхідність його проведення. Наказом керівника загальноосвітнього навчального закладу створюється комісія у складі голови (керівник навчального закладу або його заступник) та членів комісії. Голови методичного об’єднання, вчителя, який викладає предмет у цьому класі, а також затверджується графік проведення оцінювання. Коригування семестрового оцінювання проводиться не пізніше п’яти днів після подання заяви. У разі хвороби учня (учениці) чи інших поважних причин термін може бути подовжено. Члени комісії готують завдання, що погоджуються на засіданні шкільного методичного об’єднання і затверджуються керівником навчального закладу.
Завдання мають охоплювати зміст усіх тем, що вивчалися протягом семестру.
Оцінювання проводиться у письмовій формі. Письмові роботи зберігаються протягом року.
На голову комісії покладається відповідальність за об єктивність оцінювання та дотримання порядку його проведення. Комісія приймає рішення щодо його результатів та складає протокол. Рішення цієї комісії є остаточним, при цьому скоригована семестрова оцінка не може бути нижчою за семестрову.
10 - 11(12) - х класів - не дає їм права бути претендентами на нагородження золотою „за особливі успіхи у навчанні” та срібною „за успіхи у навчанні” медалями. Річна оцінка виставляється до журналу в колонку з надписом річна без зазначення дати не раніше, ніж через три дні після виставлення оцінки за іі семестр. Затверджені наказом мон україни №371 від 5. Середній 4 - учень знає окремі факти, що стосуються навчального матеріалу відповідно до тексту підручника або пояснення вчителя; виявляє здатність елементарно висловлювати думку; з допомогою вчителя може виконувати частину практичних завдань 5 - учень розуміє основний навчальний матеріал, здатний дати визначення понять, але допускає помилки; з допомогою вчителя може логічно відтворювати значну його частину; його вміння і навички дають змогу виконувати практичні завдання з допомогою вчителя 6 - учень самостійно відтворює значну частину навчального матеріалу; може дати стислу характеристику об’єктам вивчення; правильно вживає терміни; з допомогою вчителя користується джерелами інформації. Достатній 7 - учень виявляє знання і розуміння переважної частини навчального матеріалу; дає визначення понять; здатний застосовувати знання на практиці (за алгоритмом), може частково контролювати власні навчальні дії; самостійно визначає порядок виконання практичних завдань 8 - учень володіє навчальним матеріалом і використовує набуті знання і уміння у стандартних ситуаціях; може зіставляти, узагальнювати, систематизувати інформацію за допомогою вчителя, самостійно застосовує теоретичні знання для виконання практичних завдань 9 - учень оперує навчальним матеріалом на рівні теми, розділу, може самостійно його відтворювати; володіє необхідними теоретичними засадами для вироблення власної думки при обговоренні проблемних ситуацій та виконанні практичних завдань. Високий 10 - учень володіє глибокими, міцними знаннями, здатний використовувати їх у нестандартних ситуаціях; виявляє творчі здібності; знаходить джерела інформації та самостійно використовує їх при виконанні поставлених завдань 11 - учень володіє узагальненими знаннями з предмета, вільно висловлює власні думки; без допомоги викладача знаходить джерела інформації і використовує одержані відомості відповідно до мети та завдань власної пізнавальної діяльності; раціонально виконує практичні завдання 12 - учень має системні знання, виявляє здатність приймати рішення, вміє самостійно здобувати знання; рівень умінь і навичок дає змогу виконувати практичні завдання на бездоганному рівні. Відповідно до типових навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених наказом міністерства освіти і науки від 27. Дівчата за їх власним бажанням (у разі згоди батьків, опікунів або піклувальників) навчаються за програмою та підручниками для юнаків. Уроки з предмета, незалежно від форми їх проведення, починаються з шикування та військового вітання, перевірки наявності учнів і тренування навчального підрозділу у виконанні стройових прийомів протягом 3 - 5 хвилин. Важливими умовами успішності занять з предмета є висока дисципліна, організованість, відповідальність учнів. Основна увага приділена основам надання першої медичної допомоги при надзвичайних ситуаціях та у повсякденному житті; профілактики інфекційних захворювань, які стануть у нагоді у майбутньому житті та допоможуть уберегти себе, рідних та близьких. 2008 № 44 про використання навчально - методичної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах, від 15. Таким чином, під час реалізації варіативної складової навчальних планів потрібно використовувати програми, навчальні та навчально - методичні посібники із спецкурсів і курсів за вибором, які мають гриф міністерства освіти і науки, молоді та спорту україни(мон україни). В організації гурткової та інших форм позакласної і позашкільної роботи (факультативів, групових та індивідуальних занять) також можливе використання навчальних програм і навчально - методичних видань, схвалених науково - методичною радою київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів. Збільшення годин на вивчення окремих предметів інваріантної складової здійснювати через упровадження поглибленого вивчення окремих предметів, спецкурсів, курсів за вибором, які забезпечені відповідними програмами з грифом міністерства освіти і науки, молоді та спорту україни. Звертаємо увагу, що штатний розпис навчального закладу розробляється в межах затвердженого відповідними органами державного управління фонду заробітної плати, дотримуючись номенклатури посад, зазначених у методичних рекомендаціях з питань порядку формування штатів загальноосвітніх навчально - виховних закладів (лист міністерства освіти і науки україни від 19. 2010 № 1718 - р деякі питання військово - патріотичного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів військово - патріотичній спортивній грі зірниця надано статус всеукраїнської, розроблено положення щодо її проведення та рекомендовано. Сприяти залученню учнів загальноосвітніх навчальних закладів до проведення всеукраїнської гри та їх інформуванню про умови проведення та правила участі у грі; залучати військові частини і вищі військові навчальні заклади, ветеранські та інші громадські організації до військово - патріотичної, пошуково - краєзнавчої, спортивно - масової та культурно - просвітницької роботи серед учнівської молоді, зокрема роботи, пов’язаної з підготовкою та проведенням всеукраїнської гри. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту україни рекомендує при вивченні окремих тем скоротити навчальний матеріал, скоротити матеріал за рахунок резервного часу, окремих тем. Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально - виховного процесу, державні санітарні правила і норми дсанпін 5. Статути збройних сил україни. Пва книга пам’яті україни, 2004. Допризовна підготовка і військово - патріотичне виховання у школі. – кам’янець - подільський. Методичні рекомендації щодо викладання предмета в 10 класах загальноосвітніх навчальних закладів.
Коментарі
Дописати коментар