розвиток зв'язного мовлення моя школа 1 клас конспекти уроків

розвиток зв'язного мовлення моя школа 1 клас конспекти уроків

Слова — назви птахів (наші пернаті друзі) мета. Збагачувати й активізувати лексичний запас учнів; удосконалювати мовленнєві навички; формувати вміння будувати зв’язне висловлювання на основі почутого, власних спостережень, малюнків; розвивати пізнавальну та мовленнєву активність; творчу уяву; виховувати бережливе ставлення до птахів, любов до рідного краю. Слова — назви рослин (у царстві рослин) мета. Збагачувати й активізувати лексичний запас учнів; формувати вміння будувати висловлювання українською мовою на основі власних спостережень, почутого, за малюнками; удосконалювати мовленнєві навички; розвивати творчу уяву, фантазію, спостережливість, пізнавальну активність; прищеплювати любов до природи, бажання берегти її та охороняти. Слова — назви квітів (у царстві квітів) мета. Ознайомлювати учнів із тематичною групою слів — назвами квітів; активізувати словниковий запас учнів; розвивати вміння слухати й розуміти українську мову; розповідати за малюнками; ви - ховувати естетичні смаки; прищеплювати почуття любові до природи, бережливе ставлення до неї. Слова — назви ягід (дарунки літа) мета. Ознайомлювати учнів із тематичною групою слів — назвами ягід; активізувати лексичний запас школярів, уміння будувати висловлювання українською мовою; удосконалювати мовленнєві навички; розвивати естетичний смак, спостережливість, пам’ять; виховувати любов до природи. Слова — назви овочів і фруктів (у садочку й на городі) мета. Слова — назви побутової техніки (машини — наші помічники) мета. Розширювати й уточнювати знання учнів про побутову техніку; розширювати словниковий запас учнів; розвивати мовленнєві уміння і навички, артикуляційний апарат; мислення, пам’ять; прищеплювати навички безпечного користування предметами побутової техніки. Слова — назви меблів (у новій квартирі) мета. Розширювати й уточнювати словниковий запас учнів; формувати вміння давати повні відповіді на запитання, будувати зв’язні висловлювання; розвивати комунікативні здібності учнів, уяву, пам’ять, мислення; виховувати чуття мовленнєвого етикету.

Слова — назви посуду (день народження мальвіни) мета. Ознайомлювати учнів зі словами — назвами посуду; активізувати лексичний запас учнів; удосконалювати вміння будувати зв’язне висловлювання українською мовою; формувати комунікативну компетентність молодших школярів; розвивати мовленнєву активність, пам’ять; прищеплювати навички культурної поведінки за столом. Збагачувати й активізувати лексичний запас учнів; формувати вміння будувати висловлювання українською мовою; розвивати мовленнєві вміння й навички, уміння слухати й розуміти українську мову; виховувати бережливе ставлення до свого одягу, прищеплювати навички самообслуговування. Слова — назви іграшок (у країні іграшок) мета. Ознайомлювати учнів зі словами — назвами іграшок; розвивати вміння вживати вивчені слова у мовленні, давати повну відповідь на запитання, складати зв’язне висловлювання; формувати комунікативні навички молодших школярів; виховувати бережливе ставлення до своїх іграшок, почуття товариства, дружби. — перше слово пишеться з великої літери, а решта — з малої, після кожного слова ставиться кома, після останнього слова ставиться крапка (космонавт, футболіст, балерина, фермер, музикант). — отже, пекар — це той, хто випікає хліб. А перукар — це той, хто робить зачіски. Слово перукар утворилося від слова перука, тобто парик. Перукарні існують з дуже стародавніх часів, настільки стародавніх, що ми не можемо впевнено сказати, хто був першим перукарем. Перші згадки про перукарні в історії стосуються давнього єгипту.

Пізніше в стародавній греції та стародавньому римі перукарні стали улюбленими місцями зустрічей, де люди обговорювали події дня. У стародавні часи перукарні виконували не тільки ті функції, що виконують сучасні перукарні. У давнину лікарі не хотіли мати справу з хірургією. і саме перукарі надавали пацієнтам хірургічні послуги. Вони лікували рани, деякі з них виривали зуби. В англії 1462 року перукарі мали право створити свою гільдію. 1540 року ця гільдія об єднувала і перукарів, і хірургів. Але до цього часу король англії заборонив перукарям, які стригли волосся і голили бороди, займатися практичною хірургією. Протягом наступних двох століть робота перукаря дедалі більше відділялася від роботи хірурга. і, врешті - решт, перукарям дозволялося тільки стригти волосся. Хліб прийшов до нас із глибини століть. Спочатку люди вживали зерна диких злаків у сирому виді, потім людина навчилася розтирати зерна і змішувати їх із водою — цей момент уважають першим відкриттям хліба. Друге відкриття хліба пов язане з винаходом ручних млинів. З густої зернової каші люди ліпили коржі та пекли їх на розпечених каменях. Остаточне, третє відкриття хліба пов язане з використанням вогню. Хліб винайшли єгиптяни. Вони першими навчилися розпушувати тісто. Відбулося це 5 - 6 тисяч років тому.

Професію пекарів раніше вважали дуже почесною. Учні класу об єднуються у 2 - 3 команди, за кожну названу професію учні отримують фішки. Перемагає той, хто отримав найбільше фішок. Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь - який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Ми приєднуємось до закону про авторське право в цифрову епоху dmca прийнятим за основу взаємовідносин в площині вирішення питань авторських прав в мережі інтернет. Тому підтримуємо загальновживаний механізм повідомлення - видалення для об єктів авторського права і завжди йдемо на зустріч правовласникам. Копіюючи матеріали во повинні узгодити можливість їх використання з авторами. Наш сайт не несе відподвідальність за копіювання матеріалів нашими користувачами. Повторення вивченого матеріалу.

Слухання гімну україни. — як називаємо цю урочисту пісню. У яких випадках її виконують. Це гімн україни на слова п. Чубинського та музику м. Гімном починають і закінчують день. Гімн співають на урочистих зборах, коли він звучить, завжди потрібно підводитися. На кожній парті лежать різнокольорові прямокутники. Назвіть кольори цих фігур. (червоний, зелений, синій, білий, жовтий). Виберіть прямокутники таких кольорів, як український прапор. Поставте на парту жовтий прямокутник, а над ним угорі — синій. Тепер у кожного на парті є зразок державного символу україни — прапора. Подивіться на український прапор. Чи правильно ви поставили прямокутники. — яких кольорів прапор україни. (синього та жовтого); що означають синій та жовтий кольори. (кольори мирного неба, моря, життєво необхідної води; пшениці, зерна, хліба, сонця); де встановлюють прапор україни. (на будівлях державних установ). Прапор — це державний символ, він є в кожної держави; це для всіх — ознака сили, це для всіх — ознака слави. Синьо - жовтий прапор маєм. Синє — небо, жовте — жито; прапор цей оберігаєм, він — святиня, знають діти. Прапор свій здіймаєм гордо, ми з ним дужі і єдині, ми навіки вже — народом, українським, в україні. Робота з державними символами україни. — ми вже говорили про державні символи. (учитель показує герб і запитує, чи знають учні, що це таке.

— так, це герб — один із державних символів, україни. У ньому сила отця небесного і сина уважно придивись до нього — на духа схожий він святого, що голубом злетів з небес і у людських серцях воскрес. Тризуб, немов сім’я єдина, де тато, мама і дитина живуть у мирі і любові на україні вольній, новій. Вивчення нового матеріалу.

• розгляд і обговорення світлин. Розповіді про ваше місто (село). • створення про кожну світлину речень. Складання до них звукових схем. — що зображено на передостанній світлині. Криниця — народний символ україни. У кожному селі, біля кожної хати люди викопували криницю. Біля неї висаджували кущ калини, вербу або інше дерево. Над криницею зводили надбудови, прикрашали їх виробами з дерева або металу.

Обов’язково прив’язували кухоль, щоб подорожні могли напитися води. Усі господарі дуже шанують свої криниці, бо розуміють життєву необхідність найкориснішої та найчистішої води. Часто можна побачити криниці біля дороги, на роздоріжжі, у полі. Добрі люди їх викопували, щоб мандрівники пригощалися джерельною водою. У нашому дворі глибока криниця. Про що йдеться в реченні. Скільки слів у ньому.

Скільки маленьких слів. Складіть схему цього речення. Послухайте друге речення. Чи є в цьому реченні згадка про криницю. Послухайте третє речення. Чи пов’язані ці три речення за змістом. (перше речення про криницю, друге про траву, третє про калину), тому це три різні речення. А тепер послухайте інші три речення. У нашому дворі дерев’яна криниця. Біля неї росте кущ калини. Навколо криниці зеленіє трава. Чи можна стверджувати, що у всіх трьох реченнях ідеться про криницю. Речення поєднані між собою головною думкою називають текстом. Скільки речень у запропонованому тексті. Разом складемо текст за змістом останньої світлини на. Спочатку назвемо дітей (марійка і андрійко). Де перебувають марійка і андрійко. • учитель читає вірш. Ви бачите перше речення, яке написане синім кольором. Отже, текст може мати заголовок. • слухання вірша, аналіз змісту.

Створення малюнка про те, де проживає дитина (за бажанням). — про україну складено багато пісень, віршів. Послухайте один із них. (учитель читає вірш. є у кожної стеблинки, і в пташинки, і в дитинки на весь світ одна - єдина, як матуся - батьківщина. є у нас своя родина, є верба і є калина, пісня, мова солов’їна — все це наша україна. Практичне ознайомлення з реченням. Створення малюнка на відповідну тему.

Письмо поєднаних елементів. Мій конспект українська мова 1 клас до вашуленка частина 2. Шановні батьки та вихователі пропонуємо робочі зошити та альбоми для дітей. Книги видавництва а - ба - ба - га - ла - ма - га по оптовим цінам. Відправка кожень день. Нова пошта, кожні 2 - 3 доби укрпошта. Плакаты отправляем только новой почтой. Посібник містить орієнтовне календарно - тематичне планування та розробки уроків української мови (навчання грамоти) у 1 - му класі нової української школи, складені відповідно до вимог нового державного стандарту початкової освіти (2018) за типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом о. Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника м. Вашуленко (українська мова. Для 1 класів закладів загальної середньої освіти (у 2 - х частинах). Для вчителів початкової школи. Нуш українська мова (навчання грамоти). 123 - пшм220 кількість сторінок. Орієнтовне календарно - тематичне планування буквений період (продовження) урок 113. Читання складів і слів із буквою г. Робота з дитячою книжкою урок 114. Повторення вивчених букв. Письмо малої букви г. Закріплення букви г, г, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Слова, протилежні за значенням урок 116. Письмо великої букви г урок 117. Позначення його буквою ґ, ґ (ґе). Читання складів і слів із буквою ґ. Робота зі значенням слів урок 118. Письмо малої букви ґ урок 119. Письмо великої букви ґ урок 121. Буква ь (знак м’якшення), позначення нею на письмі м’якості попереднього приголосного. Порівняння вимови твердих та м’яких приголосних звуків. Розширення знання про слова, протилежні за значенням урок 122. Письмо букви ь урок 123. Добирання заголовка до тексту урок 124. Закріплення вмінь писати склади і слова з вивченими буквами. Читання складів, слів, речень із буквою х урок 126. Письмо малої букви х урок 127. Закріплення букви х, х, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою. Письмо великої букви х урок 129. Читання складів, слів і речень з буквою ж урок 130. Письмо малої букви ж урок 131. Закріплення букви ж, ж, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах урок 132. Письмо великої букви ж урок 133. Читання складів, слів і речень з буквою ш урок 134. Письмо малої букви ш урок 135. Закріплення букви ш, ш, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах урок 136. Письмо великої букви ш. Читання складів, слів, речень із буквою ч урок 138. Письмо малої букви ч урок 139. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами урок 140. Закріплення вивчених букв урок 141. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. Письмо великої букви ч урок 143. Читання складів, слів і тексту із буквою ц урок 144. Письмо малої букви ц урок 145. Закріплення букви ц, ц, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Письмо великої букви ц урок 147. Письмо малої букви я урок 149. Письмо великої букви я. Письмо малої букви ю урок 153. Письмо великої букви ю урок 155. Закріплення вивчених букв. Закріплення вивчених букв урок 157. Письмо малої букви є урок 159. Робота з дитячою книжкою урок 160. Письмо великої букви є урок 161. Письмо малої букви ї урок 165. Письмо великої букви ї, слів та речень з нею урок 167. Закріплення вивчених букв урок 169. Тарас шевченко та леся українка — видатні українські поети урок 170. Закріплення вивчених букв урок 171. Читання слів і текстів з буквою щ урок 172. Письмо малої букви щ урок 173. Опрацювання тексту «яке щастя. Робота з дитячою книжкою урок 174. Письмо великої букви щ. Закріплення вміння писати слова, речення урок 177. Читання складів і слів із буквою ф урок 178. Письмо малої букви ф урок 179. Письмо великої букви ф урок 181. Закріплення вміння писати слова, речення урок 183. Опрацювання віршів, тексту урок 184. Письмо буквосполучення дз урок 185. Позначення його буквосполученням дж. Письмо буквосполучення дж. Закріплення вміння писати слова, речення урок 189. Опрацювання віршів, тексту.

Письмо апострофа урок 191. Закріплення апострофа. Закріплення вміння писати слова, речення урок 193. Підсумковий урок буквеного періоду.

Букви післябуквений період урок 195. Читаю і відгадую загадку урок 196. Голосні та приголосні звуки урок 197. Читаю і слухаю дитячі пісні урок 198. Роль звуків і букв у слові урок 199. Читаю лічилки урок 200. Написання слів з буквою щ урок 205. Читаю вірші про пори року.

Написання слів з буквою ь (знак м’якшення) урок 207. Читаю про дні тижня урок 208. Написання слів з буквосполученням ьо урок 209. Читаю про кольори у природі урок 210. Написання слів з буквосполученням йо урок 211. Читаю про кольори у природі урок 212. Закріплення вміння писати слова, речення урок 213. Читаю про родину урок 214. Написання слів з буквами я, ю, є, ї урок 215. Читаю про родину урок 216. Написання слів з апострофом. Читаю оповідання про дітей урок 218. Перенесення слів з рядка в рядок урок 219. Читаю оповідання про дружбу і друзів урок 220. Написання слів з буквосполученнями дж, дз урок 221. Читаю оповідання про дружбу і друзів. Наголос у словах урок 223. Читаю про дитячі ігри. Розрізнення слів, які відповідають на питання хто що. Написання слів з великої букви урок 227. Читаю про користь спорту урок 228. Близькі та протилежні за значенням слова урок 229. Читаю про користь спорту урок 230. Слова, які мають кілька значень. Читаю про домашніх тварин урок 232. Слова, які називають ознаки предметів урок 233. Читаю про домашніх тварин. Слова, які називають дії предметів урок 235. Читаю про чарівні слова нашої мови урок 236. Слова, якими називають кількість предметів урок 237. Підсумковий урок урок 238. Складання та записування речень література та інтернет - ресурси подробнее.

Вчитель початкових класів приходько валентина миколаївна. В своїй роботі я показала, як потрібно зацікавити дітей на уроках мови, використовуючи інноваційні технології та досягти певного успіху.

Мова за своєю специфікою і соціальним значенням – явище унікальне.

Вона є засобом спілкування, збереження і засвоєння знань, формою передачі інформації, частиною національно – духовної культури. До 1 класу приходить чимало дітей, не готових до навчання, а значить, з бідним словниковим запасом, які не володіють елементарними навичками переказу улюблених казок і мультфільмів. Моя практика показує, що до завершення букварного періоду першокласники уже починають розповідати прослухані казки, інсценізувати їх, визначати позитивних і негативних героїв, пояснювати свій вибір, встановлювати ознаки предметів або предмети за їх ознаками. Найінтенсивніший період оволодіння рідною мовою, словом – два - три передшкільні та два - три перші роки шкільного навчання. У цей час перед дитиною немовби відчиняється вікно у навколишній світ, вона вперше бачить сотні речей, предметів, явищ. Слово повинно ввійти в душу дитини, стати її надбанням. Щоб сформувати мовну особистість, необхідно враховувати надбання психології в цій сфері. Сучасному вчителю без подібних знань неможливо обійтися на уроках. Практика показує, що досить часто вчителі нехтують саме цим компонентом. Але ж спілкування – не проста передача інформації однієї особи іншій. Спілкування – це необхідна умова розвитку людини в суспільстві. Коли дитина вступає до школи, рідна мова нею вже практично засвоєна. Разом з тим під впливом навчання в мовленні дитини відбуваються величезні перетворення. Обумовлені ці перетворення головним чином тим, що з приходом дитини в школу рідна мова вперше стає для неї навчальним предметом, а це означає, що дитина вступає в абсолютно нові взаємини з мовою. Одне з найголовніших завдань школи, зокрема, її початкової ланки – навчити школярів змістовно, граматично правильно і стилістично вправно висловлювати думки в усній та писемній формах. Шкільні твори – яскравий сплеск духовного прозріння особистості. Треба, щоб діти вчилися думати, розуміти те, про що говорять, тоді їх відповіді не будуть сухими, вимушеними. Для цього необхідно, щоб дитина говорила на уроках, на зборах, в гуртках не тільки на вимогу вчителя, але щоб вона відчувала потребу, необхідність в мовному спілкуванні. Для того, щоб людина захотіла розказати про що - небудь, поділитися своїми думками, вона повинна мати у своєму розпорядженні певну інформацію, володіти певними уявленнями, знаннями і відчувати цікавість до цих знань. Отже, завдання виховання в учнів мовної активності найбільш пов’язане з постійним розширенням кола їх уявлень, знань, з розвитком їх пізнавальних інтересів. Якщо у дитини не виникає інтересу до природних предметів і явищ, то у неї не буде виникати і потреби їх описувати, про них розказувати. Процес накопичення цих уявлень і понять (якщо він правильно організований) супроводжується тим, що дитина починає відчувати потребу в словах, якими можна відзначити (назвати) спостережувані нею предмети і явища, потребу в мовних засобах, якими можна найбільш адекватно ці явища і враження описати, осмислити для себе і розповісти про них іншим. Робота з деформованим текстом; складання творів за поданим початком, серединою і кінцем; за запитаннями; за опорними словами; за малюнком, серією малюнків; за поданим планом; складання частівок, акровіршів, загадок, чистомовок, віршиків – буріме, кросвордів на задану тему.

Діти пишуть перекази, твори, твори – мініатюри та ін. В своїй роботі я використовую цікаві вправи та ігри. Вони дають змогу вчителю зробити уроки більш цікавими, яскравими, наділити дітей позитивними емоціями, залишити приємні враження після уроку, а головне – збуджують інтерес до мови, сприяють збагаченню лексичного запасу.

ігри дозволяють включати в активне оперування учнів програмовий матеріал, що тільки сприятиме його міцному і свідомому запам’ятовуванню. Розв’язування цікавих завдань вимагає від школяра кмітливості, гнучкості розуму, змушує повторювати вивчене, заглядати в словник. Найбільш активних, сумлінних учасників ігор слід всіляко відзначати, заохочувати, нагороджувати. Оголошення переможців має проходити без докорів та осуду.

Цікаві вправи та ігри можна проводити на будь – якому етапі уроку.

Під час пояснення нового матеріалу, для його закріплення й повторення, перевірки засвоєного. Гойдалка, водій, собака, чоботи, яблуко, двірник, дерево, птах, лист, ворона, їжак, лужок, слива, іграшка, вчитель, малюк, трактор, пес, папуга, телефон, сукня, дощ і т. – є найвищим ступенем у складній системі мовленнєвих вправ, оскільки об’єднують усі вміння – і лексичні, і синтаксичні, і з логіки та композиції тексту, і графіко – орфографічні, і вміння накопичувати матеріал. Система мовленнєвих вправ, спрямована на формування умінь накопичувати та готувати матеріал для розповіді чи твору, планувати свій твір чи розповідь з точки зору композиції, структури, добирати мовний матеріал до майбутнього твору чи розповіді, розкривати тему в усній чи письмовій формі, удосконалювати написане та інше, буде ефективною лише тоді, коли постійно зосереджувати увагу учнів на мові та мовленні, на здоровому мовленнєвому середовищі, яке створює школа і яке розширюють уроки рідної мови. Мовленнєві вправи не дають помітного ефекту за короткий термін. Дуже важливо, щоб діти у віці 6 – 10 років пізнавали світ у всій його багатогранності, відчували пряме і переносне значення слів, їх найтонші відтінки. Бо саме тоді, як дитина зрозуміє і відчує красу рідного слова, вона проймається любов’ю до мови. А розуміти, відчувати і любити рідну мову здатні всі діти. Саме тому з перших днів навчання дитини в школі я працюю над розвитком її активного словника, що дуже знадобиться у наступні роки, допоможе їй правильно та впевнено викладати свої думки, вільно спілкуватися з дорослими і однолітками. Коли дитина не шукає слів для висловлення своєї думки, вона позбавлена багатьох комплексів, завжди активна в розмові, оперуючи потрібними словами і мовними зворотами. А такий результат досягається тоді, коли дитина не тільки чує і бачить слово при його вивченні, а й відчуває, розуміє його значення, знає, коли і як це слово треба вживати. Не втручатися у розмову дорослих, не перебивати товариша, не опускати голови при розмові, дивитися в очі співрозмовника, спокійно слухати оповідача, не допускати грубого тону, не жестикулювати руками. Деякі уроки я проводжу серед природи. Це екскурсії до парку, ставочка, на ярок, в поле.

Діти дуже люблять ці уроки. Саме тут вони можуть помріяти, пофантазувати, відчути красу рідного краю. Я беру будь – який предмет (наприклад, дерево, хмарки, сонечко, квітку) і пропоную його описати, дібрати прикметники, дієслова і т. Використовую і інші види вправ. Добір антонімів, синонімів. Дуже цікава гра, коли діти добирають нескладні рими, складають словосполучення, речення. На своїх уроках я багато використовую ребусів, кросвордів, загадок, народний календар, приказки і прислів’я. Даю змогу дітям зобразити свої почуття за допомогою пензля і фарб. На уроках використовую інноваційні технології навчання. Ранкові зустрічі, авторське крісло, мікрофон, робота в парах, “ два – чотири - всі разом”, робота за обраною темою (космос. Учитися будувати конструктивні відносини в групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, розв’язувати їх, шукати компроміси, прагнути до діалогу, знаходити спільне розв’язання проблеми; розвивати навички проектної діяльності, самостійної роботи, виконання творчих робіт. Це робить мої уроки цікавими, згуртовує дітей, дає можливість кожній дитині проявити свої здібності, вільно висловити свою думку, логічно побудувати міркування, відстояти свої точку зору, аргументувати свій вибір. Допомагаю кожній дитині розкрити своє “ я “, повірити у власні сили та свої можливості. Намагаюся зробити навчання цікавим, виростити дітей активними співбесідниками, впевненими в собі. Мої уроки наповнені любов’ю, красою і радістю. Тому варто ці уроки зробити нетрадиційними з використанням інноваційних технологій. Українська мова 3 клас. ігри та цікаві вправи з української мови для 1 - 3 класів. інноваційні технології навчання української мови і літератури. Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках читання. інноваційні технології в початковій школі. інтерактивні технології навчання. Програми для середньої загальноосвітньої школи. Вчимося мислити без проблем. ігрові форми навчання першокласників. Закріплення букви уу.

Звуко - буквені зіставлення. Закріплення знань про слова — назви предметів, ознак, дій. Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Закріпити вміння учнів упізнавати та читати вивчені букви аа, уу, що позначають голосні звуки, визначати їх місце в мовленому слові, визначати наголос та ділити слово на склади; розподіляти предмети за семантичними групами хто. Формування аудіативних умінь за текстом м. Закріплення букви аа. Формування аудіативних умінь за текстом. Узагальнення знань учнів. Звуковий аналіз слів. Складання речень і графічних моделей речень. Вчити учнів виконувати звуковий аналіз фонетично нескладних слів, послідовно називати звуки на слух та з опорою на графічну схему, будувати звукові моделі слів; закріплювати вміння складати речення з різною кількістю слів; розвивати фонематичний слух; виховувати культуру спілкування. Формування аудіативних умінь за віршем. Формування аудіативних умінь за текстом в. Моделювання слів, речень. Формування аудіативних умінь за текстом о. Навчати учнів виконувати звуковий аналіз фонетично нескладних слів; вчити будувати звукові моделі та добирати слова до поданих моделей; розвивати вміння відповідати на запитання хто виховувати любов до художнього слова.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

моя милая сноха оксаночка эпизод 5

металорізальні верстати підручник

фифа 14 с обновлением 2021

книга фізика 7 клас таблиці

learningzone ответы на тесты kfc

plotcalc для coreldraw x6 64-bit