игру сходинки до інформатики 3 клас

игру сходинки до інформатики 3 клас

Использование материалов сайта разрешено только при наличии активной гиперссылки на источник. Основи роботи із системою microsoft excel. Вчитель повинен знайомити батьків з основними програмовими вимогами до навчальних предметів, повідомляти батьків про результати виконання домашніх завдань. Польська мова 5 клас гдз если у родителей нет возможности проверять каждый урок, помогут справиться с любыми учебными сложностями. Контроль та відповідальність за перевантаження учнів домашніми завданнями покладається на заступника директора з навчально - виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу.

Чим користуються кухар, лікар, учений. На вихідні і святкові дні домашні завдання другокласникам не рекомендується задавати не допускається подача домашнього завдання під час чи після дзвінка на перерву, після уроків, оскільки воно в повній мірі не фіксується дітьми; учні позбавлені можливості ставити запитання; учитель не встигає пояснити суть завдання. Играть в игры сходынкы до информатыкы вибрати перші та сучасні пристрої для передавання інформації на відстані із представлених зображень. Учні розвивають свої творчі здібності та логічне мислення, шляхом виконання різноманітних творчих завдань. Оцінки в балах стають для дітей більш зрозумілими й мотиваційними, якщо супроводжуються коротким, точним коментарем вчителя. При вивченні курсу передбачено декілька напрямків навчальної та розвиваючої діяльності учнів. Для семирічного школяра, який відчуває труднощі в засвоєнні навчального матеріалу, заохочення найменшого успіху має велике значення. Играть в игры сходынкы до информатыкы особливості роботи за новими підручниками для учнів 2 класів для реалізації державного стандарту початкової загальної освіти, розроблені нові підручники для 2 - го класу з усіх предметів інваріантної складової. Перевіряти домашні завдання вчителем необхідно систематично. Незнайомі слова випиши у словничок. Відповідно до виучуваної мовної теми учитель на основі тексту має можливість запропонувати учням цілий комплекс завдань, метою яких є спостереження і виявлення функціональної ролі тієї чи іншої мовної одиниці, її лексичної чи граматичної категорії в тексті, у структурі висловлювання. У цьому напрямку учні засвоюють відомості про призначення комп ютера, про можливості його використання, про його складові частини, основні принципи його роботи. Польська мова 5 клас гдз у поданому списку стилів зазначте потрібний вам і натисніть далі. Учебник для 3 класса. Окрім того, під час гри діти молодшого шкільного віку почувають себе вільно і комфортно. Це стосується всіх учнів, які мають різні психологічні особливості і здібних, і активних, і пасивних. Пергляд в режимі онлайн абсолютно безкоштовно. Охота зазначений підручник є своєрідним букварем, побудованим на основі зіставлення буквених систем російської й української мов, врахування спільного й розбіжностей у них. 3 select languageenglisharabicbulgarianchinese simplified chinese traditional croatianczechdanishdutchfinnishfrenchgermangreekhindiitalianjapanesekoreannorwegianpolishportugueseromanianrussianspanishswedishcatalanfilipinohebrewindonesianlatvianlithuanianserbianslovakslovenianukrainianvietnamese загрузка. Завдання вчителя полягає в тому, щоб негативні й позитивні емоції, породжувані невдачами чи успіхами в навчанні, використовувати для активізації діяльності дітей. Хто вискочив із циліндра клоуна. З метою організованого переходу на новий державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти міністерство освіти і науки. Крім цього, набагато чіткіше розмежовано ті теоретичні відомості, які молодші школярі повинні глибоко засвоїти, і ті, котрі подаються лише з пропедевтичною метою. Відповіді до робочий зошит англійська мова 5 клас вже доступні на нашому сайті. Але для тривалої концентрації дитині потрібна зовнішня допомога. Цікаві картинки, звукові сигнали, ігрові ситуації. Успішне виконання другокласниками домашніх завдань в значній мірі залежить від співпраці учителя вихователя групи продовженого дня з їхніми батьками. Стійкість уваги знижується до кінця дня, тижня, учбової чверті, після захворювань. Вибрату з поданих відповідей одну правильну.

На уроках української мови основна увага приділяється практичним аспектам. Роботі над значенням слова і кількісному нарощуванню словникового запасу другокласників, збагаченню мовлення різними граматичними формами, умінню аналізувати, оцінювати власну мовленнєву творчість, удосконалювати її. Але з являється більш особове відношення до нього - прагнення до спілкування з ним на перервах, прогулянках у деяких другокласників може спостерігатися сильне прагнення до лідерства. Необходимо написать правильные ответы в соответствующих ячейках. Польська мова 5 клас гдз структура і зміст підручника дає можливість організувати навчальний процес так, щоб учень на уроці не залишався пасивним слухачем і мовчазним виконавцем пропонованих письмових вправ, а виступав у ролі активного співрозмовника, доповідача, коментатора, редактора, учасника діалогу і полілогу, оскільки саме в таких формах активної навчальної діяльності і відбувається його активна соціалізація. Польська мова 5 клас гдз ptasie radio 194 kotek 196 lucifer mickiewicz. Починаючи з 2 — го класу учні виконують домашні завдання, тому слід у розкладі занять предмети, які вимагають значних затрат часу для виконання, не групувати в один день. Оцінювання другокласників має бути вмотивованим. Починає розвиватися здібність до співпраці у іграх і навчанні. В дітях ми закладаємо основу сподівання на май­бутній розвиток нашої держави. Саме їм доведеться жити в інформаційному суспільстві, і наше завдання — підготувати їх, навчити використовувати комп ютер у напрямку розвитку, а не навпаки. Діти охоче працюють за комп ютером, тому пла­нові і позаурочні заняття сприймають природно. Зробити урок цікавішим і ефективнішим допоможе збірка кращих уроків для учнів початкових класів. Матеріали доступні для молодших школярів. Комп’ютерна підтримка навчальних предметів. Розвиток логічного мислення і математичних здібностей. Повторити й закріпити матеріал з математики про геометричні фігури; іі. Повторення вивченого матеріалу повторення правил безпечної поведінки в комп’ютерному класі. (сильніший учень складає ситуацію, а інші учні класу уважно слухають і потім аналізують її) петрик п яточкін швидше за всіх вмостився на стілець, підклавши ногу під себе.

Він наблизився до екрана монітора і почав тиснути на клавіші клавіатури. Потім доторкнувся бруд­ним пальцем до екрана монітора і закричав. Діти, для виконання першого завдання, нам необхідно згадати які висловлення ви знаєте, які геометричні фігури вам відомі. Нагадайте мені, будь ласка, я все забула. Геометричний диктант. (самоперевірка) (вчитель називає геометричні фігури, а учні, їх малюють в зошитах) заплющіть очі. Уявіть себе в парку біля озера. Там знахо­диться колесо огляду.

Повільно обертається колесо з різноко­льоровими кабінками. Оберіть собі одну з них і стежте за нею очима. Обертається колесо - опускається повільно кабінка. Розплющіть повільно очі і подивіться у далину.

Закріплення знань учнів. Завдання для розумників і розумниць. Відповіді на запитання ви працювали з комп’ютерною програмою. Які фігури ви використовували. Що найбільше ви запам’ятали. Які завдання вам сподобались. 21 - достатній рівень 2. Скласти завдання на логічне мислення –високий рівень. Ознайомити учнів з поняттям інформації, її видами за способами сприймання, з інформаційними процесами. Сприйманням, передачею, зберіганням, обробкою, використанням інформації. Формувати вміння розпізнавати види інформації, наводити власні приклади, а також вміння працювати з комп’ютерною програмою ”поштовий голуб ”. Петрик п яточкін швидко вбіг до комп ютерного класу, відштовхнув олю, владика, тіма й плюхнувся в крісло. Він поставив маленьку склянку з фруктовим напоєм на монітор. Дістав з ранця кошеня і посадив на стіл біля клавіатури. Повідомлення теми і завдань уроку.

На сьогоднішньому уроці ми з вами поговоримо про інформацію, як людина сприймає інформацію, що можна робити з інформацією. Робота над темою уроку.

Чи доводилось вам чути слово інформація. а тепер послухайте розповідь про дівчинку ганнусю і лісового гнома мудрунчика. Тільки - но я повідомив тобі новину про школу детективів і ти одразу ж промовила це слово. і вчора теж, коли я сказав, що наша команда виграла, дідусь відповів, що ця інформація йому відома. Ще вранці диктор по радіо сказав послухайте інформацію про погоду в нашому лісі. підтвердила ганнуся. це повідомлення про щось ну, наприклад, про школу, про погоду, явища природи (дощ. Сніг, землетрус, повінь. ), про людей або тварин, прорізні предмети тощо. Спочатку розглядаються види інформації для людини, в ході розгляду вчитель підводить учнів до висновку, який роблять самі учні зразу виконують вправи на закріплення (учні закривають очі, а учитель співає пісню. – за допомогою чого ви сприйняли інформацію. Д), виступають з повідомленнями про органи чуття. Додаток до уроку) ^ вчитель. а що ж можна робити з отриманою інформацією. на уроці природознавство ви будете вивчати органи чуття і ви можете використати інформацію почуту на сьогоднішньому уроці. Отже інформацію можна використовувати. Практична робота учнів за комп’ютерами. ) азараз ви попрацюєте зкомп’ютерною програмою поштовий голуб. (вчитель пояснює правила гри). Вінні - пух, кролик і п’ятачок намалювали прапорці різного кольору.

Синій, зелений, червоний. Кролик намалював не червоний. Вінні - пух не червоний і не синій. Якого кольору прапорець намалював кожен. Виготовити картки види інформації скласти питання з даної теми. Скласти завдання на логічне мислення. Зір погіршується, якщо очі перевтомлюються. Довгий час дивляться телевізор, читають, слідкують за письмом. Можуть зіпсувати зір і ультра­фіолетові промені сонячного світла. Під час читання, письма зошит, книжка повинні бути від очей на відстані зігнутої в лікті руки. При цьому світло повинне пада­ти з лівого боку.

Ми моргаємо, щоб захистити чи очистити свої очі. Око вкрите тон­кою плівкою солонуватої рідини. Щоразу, коли ми моргаємо, повіко оми­ває очне яблуко, змиваючи пил та мікроби. Моргання захищає очі, якщо щось опиняється дуже близько від них. Гучність (сила звуку) вимірюється в децибелах. Звук шпильки, що впа­ла, — менше 10 децибелів, гул холодильника — 35 децибелів, у наушниках плеєра — 80 децибелів. Будь - який звук, що перевищує 120 децибелів, може миттєво пошкодити слух. Постійний звук у 90 децибелів призведе до такого ж результату.

На поверхні язика розміщено близько 10 тисяч смакових сосочків, роз­міщених у різних частинах язика. існує 4 основних смакових відчуття. Солодке, солоне, гірке, кисле.

інші смакові відчуття є їхньою комбінацією, наприклад. Кисло - солодке, гірко - солоне.

Коли ти їси, то одночасно відчуваєш запах і смак їжі. Отже, якщо під час нежиті ніс закладений, ти не можеш розрізняти запахи, і їжа здаєть­ся несмачною. Весь організм людини вкритий шкірою. Отже, будь - яка частина тіла чутлива до дотику.

Найсильніше реагують на дотик губи, язик, кінчики пальців, підошви ніг. Занурюючись у ванну, ви, мабуть, помічали, що для ніг вода здаєть­ся набагато гарячішою, ніж для рук. Це тому, що ступні ніг (як і лікті рук, губи, язик) більш чутливі до тепла. ^ ознайомлення з розміщенням і призначенням клавіш на клавіатурі. Робота з клавіатурним тренажером. Ознайомити учнів із розміщенням клавіш на клавіатурі. Діти роблять свій вибір і обґрунтовують його. а що тут необхідно зробити, щоб ця схемка була схожа на клавіатуру, яка знаходиться у вас на столах. Будемо знайомитися з цими жителями. Жителі – це всі клавіші клавіатури. Схемки клавіатури у вас будуть у кожного. їй ви дасте якесь казкове ім’я і будете поступово заселяти жителів у свою казкову країну.

ми з вами опинилися в країні клавіатурі - це добра й розумна країна, потрапивши в яку, ви пізнаєте ба­гато цікавого. А живуть у цій країні, ні за що не здога­даєтесь, дивні букви й цифри, і багато - багато різних знаків і символів. Таким чином, загадкова мандрівка в країну в цю країну знайомство з її мешканцями почи­нається. А здійснити подорож по цій країні нам допомо­же курсор, наш добрий знайомий. Він буде рухатися і по­казувати вам, де з явиться наступний знак. Наша подорож починається. і починається во­на, як всі старі, добрі казки. Це були звичайні букви звичай­ного алфавіту.

Тут була і перша буква алфавіту а, і круг­ленька — о, і сердита буква — р, і добра — м, тому що найдорожче для всіх нас слово — це мама, і багато інших букв алфавіту.

(далі вчитель пропонує дітям до­ писати до кінця рядка будь - які букви). А щоб казка вийш­ла цікавою і ви могли її потім, дивлячись на екран, роз­повісти, давайте домовимося в кінці тексту кожного ряд­ка натискувати на клавішу ввід. Настав ранок, прокинулись літери і вибігли на заряд­ку.

А щоб не заважати один одному виконувати вправи, букви стали на певній відстані одна від одної. Вишикува­тися їм допомогла найбільша клавіша пробіл. Я буду називати літери, а ви шикуйте їх в ряд так, щоб букви не заважали одна одній навчатися (вчитель називає букви а, п, р. Поки букви виконували вправи, мама азбука приготу­вала смачний сніданок. З їли літери сніданок і якось відразу всі виросли, стали великі. Хочете побачити — які. Натисніть на клавішу сарs lock. Праворуч у віконці з таким же написом, як і на клавіші, загорівся вогник, який попереджає вас, що зараз з являться заглавні букви. Давайте впевнимося в цьому.

Мамо азбуко, — закричали букви. (учні записують ці слова на комп ютері). і мама азбука покли­кала на допомогу.

Після цього заняття всі уроки вчитель починає з того, що пропонує дітям підписати свій робочий лист. Це до­помагає вчителю швидше запам ятати дітей, з перших уроків називати їх за іменами, при підведенні підсумків уроку зробити аналіз роботи учнів на занятті. ^ таким чином, діти ознайомились з поняттям про кур­ сор, з клавішами вводу, пробілу, сар s lock. А тепер давайте кожен з вас дасть назву своїй паперовій країні - схемі. Візьміть олівчики червоного кольору і позначте на схемці відповідно літери українського алфавіту.

Практична робота за комп’ютером. ) уявіть собі білий вітрильник, що гойдається на хвилях. Ви теж гойдаєтесь на цій яхті. Нарешті по­дув свіжий вітерець. Дуже легко дихається. Яхта теж легко пливе у відкрите море.

А ви розплющуєте очі. Повільно переводьте погляд вгору - вниз і навпаки. Сідайте дуже повільно на місця. Поспитав у сонця вітер. Де тут діти, а де квіти …………………………………………………. Діти, покажіть, де на клавіатурі знаходяться алфавітно - цифрові клавіші. За допомогою яких клавіш можна переміщувати курсор. Яка клавіша допомагає нам робити відступи між літерами, словами. Ось на цьому наш урок закінчився. Я всім вам дуже вдячна, бо ви все зрозуміли, запам ятали і тепер обов язково будете користуватись цим. Отправить свою хорошую работу в базу знаний просто. Используйте форму, расположенную ниже.

На сучасному етапі розвитку освіти суспільство ставить високі вимоги до рівня навченості, тому завдання сучасної школи полягає у вихованні особистості, здатної до творчої діяльності. На сьогоднішній день інформатика розглядається як один з найважливіших компонентів загальної освіти, що відіграє велику роль у розв язанні пріоритетних завдань навчання та виховання - у формуванні цілісного світогляду, картини світу, навчальних та комунікативних навичок, основних психічних якостей учнів. У нових історичних умовах, що склалися на початку двадцять першого століття, набуває все більшого значення розвиток інформаційних і комунікаційних технологій. Відбувається активне проникнення інформаційних технологій у всі галузі освіти. У зв язку з цим постає питання пропедевтики інформаційної культури ще в початкових класах. Однією з методологічних умов технології навчання, яка забезпечує управління процесом розвитку знань і різноманітних властивостей особистості учня в навчальному процесі, є організація самостійної навчальної діяльності учнів з розв язання цілої низки індивідуальних проблемних завдань. Власна пошуково - творча діяльність учнів супроводжується розвитком мотивації навчально - пізнавальної діяльності та підготовкою до вибору професії; послідовним введенням учнів у ситуації розв язування складних творчих завдань, допомогою в оволодінні необхідними навичками навчальної праці та вольовими діями; співтворчістю і формулюючим діалогом учителів і учнів у процесі розв язування завдань, розвитком більш загальних умінь і т. Навчання за допомогою комп ютера дає більш ширші можливості передачі інформації. Будь - яке навчання пов язано із сприйняттям, аналізом та накопиченням інформації. Як відомо людина в змозі сприймати звукову і чуттєву інформацію. Кожна людина надає перевагу одному з видів сприйняття і за цією ознакою відносяться психологами до аудіалів, візуалів або кінестетиків. Наочність, можливість побачити відіграє велику роль у зацікавленості й розумінні матеріалу.

Тому традиційні плакати, стенди, роздаткові картки можуть бути замінені яскравою комп ютерною графікою і навіть рухомими динамічними моделями процесів, що розглядаються. Якщо учень працює з програмою індивідуально, що підкреслюється ще й чуттєвий аспект отримання інформації, важливий для кінестетиків. Дитина сама керує швидкістю подачі інформації і за можливостями програми, її обсягом і глибиною. А дотики до клавіатури створюють відчуття причетності до інформації, що з являється на моніторі. Крім того, з використанням комп ютера з являється можливість зробити уроки динамічнішими. До того ж, залежно від матеріалу, який вивчається, комп ютер дає змогу перетворити урок або його частину на захоплюючу гру, що значно підвищує інтерес до предмета. Відчуття гри знімає напругу і нервозність у дітей. Щоб зрозуміти “як це зроблено”, він готовий опрацювати не тільки ігровий матеріал, але й значно складніші та серйозніші розділи теорії. Цікаво, що на підвищений інтерес дітей до комп ютера має вплив і проблема “батьків та дітей”. Оскільки більшість батьків не володіють комп ютерною грамотністю і відносяться до комп ютерів з обмеженістю із цікавістю, то діти через обізнаність у комп ютерній техніці отримують можливість довести свою “дорослість”. Одночасно інтерес і зацікавлення комп ютерами, як правило, заохочується і самими батьками. інформатика відкриває для дитини перспективи для самонавчання в напрямку, що її цікавить. Сучасні журнали на доступному рівні дають інформацію про новинки в апаратній частині комп ютера і в програмному забезпеченні, полиці магазинів рясніють літературою, що навчається роботі з microsoft office, windows та іншими популярними програмними продуктами. Слід сказати про те, що така література є на даний момент досить дорогою, крім того, націлена швидше за все на навчання користувача прикладних програм, а не навчання початкам програмування та алгоритмізації. Звернемося спочатку до уроків, на яких використовуються готові програмні продукти. Вони здебільшого або навчальні, або контролюючі. Тому можна припустити, що розглядається ситуація, у якій дитина один на один спілкується з комп ютером. У протилежному випадку слід розглядати питання групового навчання, а не індивідуального. Цей напрямок упровадження комп ютерно - орієнтованих технологій потребує дослідження організаційно - педагогічних засад інформатизації початкової школи, зокрема, педагогічних умов їх застосування. Визначення мети функціонування сучасного закладу освіти і організації навчання у початковій школі потребує перегляду основних компонентів шкільної освіти, а саме.

їх призначення, змісту, критеріїв оцінки форм і методів навчання, ролі шкільного підручника, функції вчителя. За цих умов упровадження інформаційних технологій у навчально - пізнавальну діяльність учнів початкової школи потребує необхідного обсягу навчальної інформації, що носить особистісно - орієнтований характер. інтенсивно розробляються нові підходи до організації навчально - виховного процесу - відстеження результатів навчання не тільки за рівнем знань і вмінь учнів, а й за складовими змісту навчання, а саме.

Постійного використання психолого - педагогічного моніторингу навчально - виховного процесу, що дає змогу відстежити процес засвоєння знань учнями. Проблема інформаційного забезпечення навчально - виховного процесу в початковій школі не є новою для педагогіки. У сфері навчально - пізнавальної діяльності учнів молодшого шкільного віку циркулюють різноманітні потоки інформації, які визначають стосунки типа вчитель - учень, учень - учень, вчитель - навчальний матеріал, учень - підручник, вчитель - засоби навчання тощо. Таким чином, вчитель і учень водночас є споживачами і джерелами інформаційних навчальних ресурсів на уроці. Упровадження інформаційних технологій навчання у початковій школі як сфері використання програмних засобів досліджено з метою підвищення ефективності навчально - пізнавальної діяльності учнів, пошуку раціональних методів і шляхів розв язання завдань навчально - виховного процесу в початковій школі. Цей аспект застосування педагогічних програмних засобів (ппз) пов язано з необхідністю раціональної організації навчальної діяльності учнів молодшого шкільного віку.

Теоретико - методологічний напрям дослідження дав змогу виявити об єктивні протиріччя й можливі негативні наслідки застосування педагогічних програмних засобів у навчально - виховному процесі початкової школи як один із напрямків її інформатизації. Об єктивна потреба підвищення ефективності навчання час від часу призводить до оновлення засобів навчально - виховного процесу в початковій школі. Така модернізація навчання у початковій школі є закономірною і відбувається відносно всіх суб єктів навчально - пізнавальної діяльності. Учнів, педагогів, учених, працівників сфери загальної середньої освіти. Зауважимо, що появу програмних засобів навчального призначення віднесено до кола засобів, поява яких за своєю значущістю порівнюється з уведенням писемності та друкуванням книжок. Нами узагальнено особливості процесу застосування педагогічних програмних засобів у навчально - виховний процес початкової школи, якими є. Пізнання й свідоме використання об єктивних і суб єктивних закономірностей модернізації навчально - виховного процесу в початковій школі; запровадження ппз у навчально - пізнавальну діяльність учнів є одним із чинників, що формує інформаційне навчальне середовище початкової школи. Таке середовище розглядається як штучно побудоване середовище, структура і складові якого сприяють досягненню мети навчально - виховного процесу.

Достатньою умовою існування такого інформаційного навчального середовища є наявність суб єкта навчання, створення й реалізація в її межах інформаційного, функціонального і комунікаційного компонентів навчально - виховного процесу, забезпечення обігу навчальної інформації. Специфіка інформаційних потоків, що циркулюють в інформаційному навчальному середовищі початкової школи, їхня періодичність, обсяг і необхідність контролю за проходженням інформації є ознаками, що визначають навчально - виховний процес як систему.

Якісне функціонування такої системи неможливе без використання сучасних педагогічних програмних засобів. Саме структурою інформаційного навчального середовища визначено застосування педагогічних програмних засобів як складової, що впливає на його внутрішню організацію. Однією з ознак сучасного етапу розвитку суспільства є рівень інформаційної культури особистості - обов язкова складова загальної культури людини незалежно від сфери її діяльності. Ця ознака зумовлює якомога раннє поступове впровадження інформаційних технологій навчання у навчально - виховний процес початкової школи. Формування комп ютерної грамотності як педагогічної умови впровадження інформаційних комп ютерно - орієнтованих технології навчання є задачею всіх предметів навчального плану початкової школи. Оволодіння учнями молодшого шкільного віку комп ютерною грамотністю - один з перших етапів процесу формування інформаційної культури. Це зумовлено змістом комп ютерної грамотності, в якому відокремлено такі основні питання. Проведений аналіз педагогічних умов упровадження комп ютерно - орієнтованих технологій навчання свідчить, що розв язання проблеми інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання потребує модернізації методик викладання всіх навчальних дисциплін з орієнтацією на широке використання педагогічних програмних засобів у початковій школі. Тому актуальною педагогічною задачею є розробка раціональних комп ютерно - орієнтованих технологій організації навчально - пізнавальної діяльності учнів на уроках початкової школи. Створення і використання в освітньому процесі навчальних комп ютерних програм, які спрямовані на гармонійний розвиток особистості - одна із актуальних проблем сьогодення, якою зацікавлені вітчизняні та зарубіжні педагоги. Враховуючи сучасні процеси інформатизації суспільства і пов язані з ним тенденції в освіті, педагоги зацікавлені проблемою розробки якісних навчальних комп ютерних програм, що мають забезпечувати необхідні принципи та підходи для того, щоб дати можливість педагогам і батькам з оптимальним результатом використовувати дидактичні можливості комп ютерних програмних засобів. Слід зазначити, що необхідно чітко диференціювати навчально - ігрові програми від власне комп ютерних ігор. Виготський вважав, що дитяча гра народжується з протиріччя. Крім того, що комп ютер поєднує в собі можливості телевізора, відеомагнітофона, книги, калькулятора, універсальної іграшки, він здатний імітувати різноманітні ігри, є для дитини партнером, що може реагувати на його дії та запити, яких їй так часто не вистачає. На мою думку, комп ютерні ігри не замінюють, а доповнюють усі традиційні форми ігор і занять, природним шляхом залучають дітей до набуття початкових навичок роботи з інформаційними технологіями, до оперування знаковими формами мислення, якщо вони органічно включені у гру.

Під грою розуміється такий вид діяльності, що характеризується взаємодією гравців, дії яких обмежені правилами і спрямовані на досягнення мети. Гравцем виступає людина або група людей. На нашу думку, поняття навчальної комп ютерної гри можна визначити, як такий програмний засіб, що надає можливість спрямувати діяльність дитини на досягнення певної дидактичної мети у ігровій формі. Особливістю комп ютерних ігор є те, що в якості одного з гравців виступає комп ютерна програма. Мета у навчальній грі має подвійний зміст. ігровий - одержання дитиною винагороди; навчальний - придбання знань, умінь і навичок за допомогою діяльності за заданими правилами. Головне питання, що хвилює вчених, педагогів і батьків, - це наскільки корисні для дитини комп ютерні ігри, які можуть бути наслідки захоплення цими іграми. Останнім часом з явилося нове покоління комп ютерних ігор, розроблених спільно програмістами, педагогами і психологами, що враховують вікові особливості дітей, закономірності їх розвитку, виховання і навчання. Так, комп ютерні ігри - заняття звичайно складаються з пояснення (визначені установки на гру), гри на комп ютері (основна частина), аналізу гри, оцінки самих результатів і способів їхнього досягнення, зняття напруги (заключна частина). Як показують педагогічні спостереження, при збільшенні тривалості гри можуть виявлятися ознаки стомлення, у результаті чого діти починають робити помилки, яких не було на початку гри. Окрім того, при застосуванні ікт у навчально - виховному процесі у школі необхідно враховувати такі фактори. Ступінь відповідності інформаційного і технологічного забезпечення навчальному плану; позитивність впливу мотиваційних орієнтацій на формування в дітей знань, умінь та навичок більш високого рівня ніж при традиційному навчанні; варіативність індивідуалізованих і диференційованих навчальних завдань; доповнення та вдосконалення навчального плану за рахунок використання інноваційних методик; інтенсивність використання творчих методів. Особистісна парадигма сучасної педагогіки вимагає спиратися на потребово - мотиваційну сферу дитини при навчанні. А це означає більш щільний віковий та типолого - індивідуальний підхід до цього процесу.

Навчання молодших школярів має спиратися на ігрові засоби та методики, оскільки це відповідає їх віковій провідній діяльності. Комп ютерні навчальні програми розробляються за допомогою технології мультимедіа, що виникла на початку 90 - х рр. На стику багатьох галузей знань. Сьогодні все більшого поширення набувають мультимедійні програми, або мультимедійні навчальні комплекси (мнк). Зарубіжні дослідники не дотримуються однозначної дефініції мультимедіа. Гуревич дає таке трактування цього терміна. Отже, мультимедіа є одним з видів креативних технологій і розглядається як інформаційна система, заснована на використанні різних форм інформації - текстів, графіки, звуку, відеоінформації. Вчені зробили висновки, що використання інформаційних технологій значно підвищує зацікавленість дитини у навчанні, робить процес засвоєння нових знань та уявлень про оточуюче більш швидким та різнобічним, сприяє вдосконаленню та закріпленню старого матеріалу, розвиває логічне мислення, покращує пізнавальну активність, сприяє розвитку багатьох психічних процесів. Основними завданнями курсу є. Формування у молодших школярів первинних навичок роботи за комп ютером, розуміння ними сутності застосування комп ютера та інформаційних технологій і загальний розвиток дитини. Враховуючи віковий, психологічний та фізіологічний стан і розумовий розвиток учня початкової школи, були створені нові сучасні підручники для 2 - 4 класів. Кожний урок у підручниках для 2 - 4 класів поданий на двох сторінках, тобто на розвороті підручника. Якщо учень пропустив урок, він може вдома самостійно опрацювати матеріал за підручником. При вивченні курсу передбачено кілька напрямків навчальної та розвивальної діяльності учнів. Пізнавальний, прикладний, алгоритмічний та розвивальний. Здобувають навички роботи з клавіатурою, пошуку та запуску потрібних програм, підготовки та редагування текстів у текстовому редакторі, складання простих мелодій у середовищі музичного редактора, створення малюнків у графічному редакторі та інше.

Засвоюють поняття алгоритму, розрізняють їх основні види, вчаться складати i записувати прості алгоритми для виконавців, відшукувати та застосовувати алгоритми у своїй практичній та навчальній діяльності; підтримка, корекція i пропедевтика знань, умінь i навичок з основних предметів досягається шляхом роботи з різноманітними навчальними, навчально - контролюючими та пропедевтичними програмами з української, російської, англійської мов, математики, довкілля, античної літератури. Теоретичної, практичної та розвивальної. Теоретична частина може проводитись у формі бесіди, гри, обговорення ситуацій або призначена для підтримки вивчення навчальних предметів, повторення і закріплення матеріалу.

Друга частина - це практична робота учнів за комп ютерами. Третя частина уроку - це виконання учнями завдань з логічним навантаженням для розвитку пам яті, кмітливості, ерудиції. Усі частини уроку відображені у підручнику.

Матеріал програмного комплексу відповідає віковим особливостям учнів, подається в доступній ігровій формі, зацікавлює дітей. Більша частина навчальних програм мають тренувальний характер та орієнтовані на застосування на етапі формування навичок. Деякі з програм є демонстраційними та можуть бути використані вчителем під час пояснення нового матеріалу або на уроках узагальнення знань. Обов язковими умовами впровадження даного курсу є належний матеріально - технічний стан комп ютерного парку, наявність необхідного програмного забезпечення, дотримання санітарно - гігієнічних вимог та належний рівень підготовленості вчителів. Слід зазначити, що принциповим моментом застосування комп ютера у початковій школі є те, що відповідний предмет має викладати певним чином підготовлений вчитель початкових класів. Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп ютера. Складові частини комп ютера. Формування навичок роботи з мишею. істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп ютерна підтримка уроків математики. Короткі історичні відомості про обчислювальні прилади та з історії створення еом. Комп ютерна підтримка навчальних предметів. Як людина сприймає інформацію. Що можна робити з інформацією. інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі paint. Комп ютерна підтримка вивчення навчальних предметів (українська мова, англійська мова, математика, ознайомлення з навколишнім світом, обж). Техніка безпеки при роботі з комп ютером і правила поведінки в комп ютерному класі. Робота з програмою на розвиток пам яті. Як підготувати комп ютер до роботи. Поняття про операційну систему.

Операційна система windows. Алгоритми з розгалуженням. Блок - схеми алгоритмів з розгалуженням. Складання алгоритмів з розгалуженням для виконавців. Заперечення висловлень. Складання алгоритмів з циклами для виконавців. Тести про тексти та про їх редагування в текстовому редакторі. Повторення і нові прийоми форматування і редагування текстів. Завантаження тексту з диска. Робота в текстовому редакторі wordpad. Запис документа на диск. Компетентності школяра як учня. Мається на увазі його самостійність, інформаційна грамотність, впевненість у собі, що виявляються в здатності прийняти рішення, а також орієнтація на задачу і кінцевий результат, відповідальність, соціальна незалежність; здатність дитини до самореалізації. Зокрема, прагнення до реалізації знань у програмних продуктах, у пізнавальної позаучбової діяльності, успішність реалізації, задоволеність результатами діяльності; гармонічної індивідуальності, співвідношення практичного і вербального інтелекту, емоційна стабільність, співвідношення гуманітарних інтересів і інформаційних потреб, активності дитини і його компетентності. Новітні інформаційні технології детермінують спеціальну педагогічну діяльність, що забезпечує створення умов для розвитку інтелектуальної активності дітей, гнучкого відкритого мислення, здатності до колективної діяльності, для виховання відповідальності за прийняті рішення. Кожен урок - це захоплююча гра, що постійно підтримує інтерес дітей до роботи з комп ютером. Адже для дитини гра є найважливішою можливістю пізнання світу.

Оскільки сьогодні багато дітей навіть у початковій школі вже розуміються на комп ютерах, то вчитель може дати більше своїм учням завдяки новітнім технологіям. Звісно, для цього потрібно самому володіти певними знаннями та навичками роботи на комп ютері. іванова світлана миколаївна, молодший науковий співробітник інституту інформаційних технологій і засобів навчання академії педагогічних наук україни. Материалы научно - технического семинара. „экономика и системы управления”. Цнии „электроника”, 1989. От младенца до подростка. Московский психолого - социальный институт, 2005. Намалюйте посередині екрану коло і зафарбуйте його. Зліва від нього намалюйте коло менше, ніж попереднє. Праворуч від зафарбованого кола зробіть коло більше, ніж зафарбоване.

Скільки кіл намальовано. Який місяць на малюнку зростаючий, а який убуває. Зобразіть місяць зростаючий і місяць спадаючий. (малюємо пересічні кола, а потім видаляємо зайве.

) намалюйте 9 кіл по 3 в кожному рядку, зафарбуйте їх всі, використовуючи тільки три кольори так, щоб в кожному рядку і в кожному рядку всі кольори були різними. Можливий варіант відповіді. Підготовка до роботи. Намалюйте трикутник, квадрат, коло. Скопіюйте всі фігури по три рази. Зафарбуйте по одній фігурі кожного типу, наприклад, фіолетовим, ліловий і малиновим кольорами. Намалюйте поруч коло (два пересічних кола). Збережіть малюнок на диску.

Заплющити очі на кілька секунд, сильно напружуючи м язи очей, потім розплющити їх, розслабляючи м язи очей. Подивитись на перенісся і затримати подих на час кількох повних циклів дихання. До втоми очі доводити не можна. Потім перевести погляд удалечінь (подивитись у вікно). Не повертаючи голови, подивитись направо і зафіксувати погляд на кілька секунд, потім подивитись вдалечінь прямо. Аналогічно виконати вправу з фіксацією наліво, угору, додолу.

Дуже повільно переводити погляд. Вдихаючи, дивитись вправо, потім угору, видихаючи - вліво і додолу.

Потім спрямувати погляд удалечінь. Повторити вправу, спрямовуючи погляд у протилежний бік. Виконати вправу 4 - 5 разів в один бік і стільки ж - в інший. Для покращення фокусування ока подивитись на кінчик носа, потім одразу перевести погляд у далечінь. В обох випадках погляд затримати на кілька секунд. Повторити вправу 4 - 5 разів. Не повертаючи голови, переносити погляд угору - прямо - додолу, потім - вліво - прямо - вправо. Аналогічно виконувати рухи очей по діагоналі в один та інший бік. Подивитись вправо, не повертаючи голови, і зафіксувати погляд на кілька секунд. Потім - вліво на кілька секунд і подивитись прямо. Спрямувати погляд угору на кілька секунд, затим додолу, розслабивши м язи очей, насамкінець - прямо перед собою. Подивитись кілька секунд на кінчик пальця, віддаленого на 30 см від очей, потім перенести погляд удалечінь і затримати погляд на 3 - 5 секунд. Вправу повторити 4 - 6 разів. Зробити кілька колових рухів (4 - 5) очима в один бік, а потім в другий. Перенести погляд прямо перед собою на 5 - 7 секунд. Повторити вправу 3 - 4 рази. Розвиток логічного мислення в молодших школярів. Впровадження друкованих робочих зошитів в практику навчального процесу для розвитку мислення школярів. Психолого - педагогічні особливості молодших школярів у використанні нових інформаційних технологій. Сутність, форми та особливості логічного мислення молодших школярів. Умови розвитку логічного мислення учнів за допомогою системи розвиваючих завдань. Діагностика рівня розвитку логічного мислення за методиками виключення понять та визначення понять. Можливість та призначення використання комп’ютерних технологій у навчанні молодших школярів. Принципи розробки комп ютерних програм для дітей. Вплив технологій на психіку школярів, аналіз агресивного поводження дитини через роботу на комп’ютері. Гра як форма навчання у початковій школі. Особливості використання ігрової форми на уроках математики. Використання комп’ютерної техніки у процесі навчання молодших школярів. Опис навчальних ігрових програм. Результати експериментального дослідження. Роль математики у розвитку логічного та алгоритмічного мислення, зміст завдання математичної освіти. Особливості мислення молодших школярів. Характеристика логічного та алгоритмічного мислення, методи їх розвитку.

ігри та вправи, що розвивають мислення. Характеристика ігрової діяльності та методу гри у вихованні молодших школярів. Вивчення стану практики використання методу гри на уроках у початкових класах. Експериментальна перевірка доцільності використання дидактичних ігор у навчальній діяльності. Підручники інформатика 8 клас 2021 рік (фрагменти) підручник інформатика. 8 клас йосиф ривкінд, тетяна лисенко, людмила чернікова підручник інформатика. 8 клас наталія морзе, ольга барна підручник інформатика. 8 клас олена бондаренко, василь ластовецький підручник інформатика. 8 клас ольга коршунова, ігор завадський, зоряна стасюк підручник інформатика. 8 клас ольга казанцева, ірина стеценко підручник інформатика. 8 клас (профільний рівень) віктор руденко, наталія чечич. (2020 рік) файли - заготовки до виконання завдань, тренувальних вправ та практичних робіт за підручником інформатика. 2020 - 2021 навчальний рік. Переможцями стали наступні учні нашої школи. і місце - рюмін владислав 10 клас. і місце - шевченко костянтин. 5 грудня 2020 року відбувся іі етап всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій, в якій прийняли участь учні білокуракинської зош №1, які зайняли наступні місця. і місце - бугаренко владислав; 10 клас. і місце - овчаренко вероніка; 9 клас. і місце - ковтун артем; 8 клас. і місце - васильченко данііл. Календарно - тематичне планування. інформатика (у курсі “я досліджую світ”) 3 клас (35 годин). За навчальною програмою нової української школи, починаючи з 2020 - 2021. (частина 1); морзе,. (для учнів, які вивчали інформатику в 2 - 4 класах) календарно - тематичне планування. (для учнів, які вивчали інформатику в 2 - 4 класах).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

моя милая сноха оксаночка эпизод 5

металорізальні верстати підручник

фифа 14 с обновлением 2021

книга фізика 7 клас таблиці

learningzone ответы на тесты kfc

plotcalc для coreldraw x6 64-bit