фонетична зарядка з англійської мови 3 клас

фонетична зарядка з англійської мови 3 клас

Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення 1. Повідомлення теми та мети уроку (1хв. Уведення в іншомовну атмосферу(slide 3) повторення лексичного матеріалу - vocabulary warmer - microphone (3 хв). (оцінювання) аудіювання listening comprehension 2. Аудіювання – listening comprehension (9 хв. (учні дивляться невеликий фільм). (slide7) учні відповідають. Фізична та мовленнєва розминка physical relaxation t. (учні співають пісню ‘i can eat a lot’ і виконують дії). Читання reading packed lunch marmalade chips milk roll cup lemonade plate tea breakfast meals eggs chicken dinner lunch apple pie 4. Читання – reading (9 хв. (учні читають і доповнюють текст вправи 1, стор. ) а) етап підготовки до читання. (учитель ділить текст вправи на три частини і об’єднує учнів в три групи. Кожна група працює над певним уривком тексту.

Через декілька хвилин учні читають доповнений текст вголос. (етап перевірки розуміння прочитаного тексту). (оцінювання) повторення граматичного матеріалу.

Повторення граматичного матеріалу.

Злічувані та незлічувані іменники – grammar revision (5 хв. (учні мають знайти і назвати злічувані і незлічувані іменники у тексті вправи 1, стор. (оцінювання) усне монологічне мовлення speaking ukrainian traditional food british traditional food 5. Усне монологічне мовлення – speaking (9 хв. (на початку уроку учитель прикріпив кожному учневі український або британській прапорець і тепер об’єднує їх в дві групи – ukrainians and british. На дошці для учнів заготовлені картки із зображенням страв української і британської кухні. Кожна група презентує свою розповідь. ) (оцінювання) домашнє завдання hometask exercise 6, page 66 (write what mr. Домашнє завдання (1хв. Підведення підсумків уроку.

Виставлення оцінок за урок (підраховуються різнокольорові фішки, які отримали діти протягом уроку) (2хв. Учитель прикріплює на дошку зображення дерева. Місце фонетичної зарядки на уроці іноземної мови як правило припадає після організаційного моменту на початку уроку, але може бути проведена і в середині уроку.

Дана розробка містить різноманітні завдання. Форми контролю можуть бути як усні так письмові. Учитель читає вірш з паралельним перекладом. Учні хором повторюють за ним. 10) написати на дошці слова, дані в транскрипції. Учні повинні записати слова в орфографії. Кожен потім читає написане з вірною артикуляцією звуків. Which words begins with the short “i” sound “d з ” - listen to these words. Зараз я буду вимовляти українські й англійські звуки. Ваше завдання – підняти руку, коли почуєте англійський звук, а коли український – руку опустити. Учитель показує знаки транскрипції, а учні називають відповідний їм голосний чи приголосний звук або слово, в якому є цей звук. За кожну правильну відповідь учень одержує бал. Виграє той, хто набере більшу кількість балів. Клас ділять на дві команди. На дошці написані речення. Представники обох команд повинні поставити наголос, стрілочками відмітити підвищення голосу або його пониження і правильно прочитати ці речення. Учитель вимовляє декілька слів чи речень, кидаючи м яч одному з учасників гри. Останній повинен відтворити слово або речення у тому самому порядку, повторюючи вимову та інтонацію вчителя. Кожен учень відповідає двічі. Виграє той, у кого краща англійська вимова. Запропонувати учням ромашку або іншу квітку, на пелюстках якої написані транскприпційні знаки вивчених букв і буквосполучень. Учні по черзі відривають пелюстки у ромашки, називаючи букви та буквосполучення. Прочитати ряд слів на контрасні звуки. Учитель роздає картки, на яких написані слова рядками, у кожному рядку є слово, яке вимовляється не так, як інші, учневі треба його знайти і назвати або підкреслити, і у транскрипційних дужках написати знак, за яким читається більшість слів у рядку.

Активізувати лексико - граматичні навички усного мовлення з теми;практикувати учнів в читанні зі значним обсягом інформації за короткий проміжок часу;практикувати учнів в аудіюванні; виховувати вміння працювати в парах і групах, почуття взаємодопомоги та колективізму під час обговорення дискусійних проблем; розвивати слухову, зорову пам ять, логічне та творче мислення;розвивати уміння аргументовано захищати свою думку; формувати культурні смаки;активізувати творчі та ділові здібності учнів. Картки з їжею, підручник “english 6 form” (a. Nesvit), картки з завданнями, тексти для читання, видео з піснею do you like brocolli ice cream. We are сontinuing to speak about food and today we are going to disсuss some reсipes and ways to сook food. Формувати навички монологічного та діалогічного мовлення, аудитивні навички розуміти іншомовне мовлення на слух, лінгвокраїнознавчу компетенцію учнів; освітня (навчальна). Закріпити вивчені лексичні одиниці з теми «my favourite food. Розвивати мовну здогадку, мовленнєву реакцію; розвивати вміння реалізовувати та втілювати власні ідеї в проектній роботі; виховна. Виховувати культуру спілкування, толерантне ставлення до чужої культури; виховувати взаємодопомогу і взаємоповагу під час групової та колективної форм роботи. Роздатковий матеріал (кольорові білетики зі словами та фразами. Навчальна книга – богдан, 2004. Навчання іноземних мов дошкільнят та молодших школярів. Доброго ранку, дітки. Приготуйте свої долоні. Якщо ж почуєте слова з іншими звуками – сидите мовчки.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

моя милая сноха оксаночка эпизод 5

металорізальні верстати підручник

фифа 14 с обновлением 2021

книга фізика 7 клас таблиці

learningzone ответы на тесты kfc

plotcalc для coreldraw x6 64-bit