твір опис мереживо ранкової роси 6 клас

твір опис мереживо ранкової роси 6 клас

Останнім часом багато говорять про охорону природи. Ми так забруднили моря і річки, ліси і степи, що стало страшне за майбутні покоління. Що залишимо в спадок майбутньому.

У школах ввели предмет екологію. На цих уроках ми говоримо про навколишній світ, про те, як легко порушити баланс у природі, а ось відновити порушене дуже складно. Природа сама відновлюється, але дуже поволі, тому люди повинні берегти і охороняти той світ, в якому живуть. Шануймо пам’ять предків. Озираючись на ті далекі страшні часи, ми, громадяни сучасної незалежної держави, повинні радіти, шо справилась мрія наших пращурів, за яку вони проливали свою кров і віддавали душу.

Слід сказати про трагічну долю свідомої інтелігенції. Письменників, вчителів, лікарів, які через свої гуманістичні переконання були засуджені на тяжкі роки заслань, де більшість з них закінчила своє життя в тяжких муках і стражданнях, але не зломилася морально. і ці репресії продовжувалися роками. Навіть у тяжкі роки війни жахлива фабрика смерті не припинила своєї діяльності. Амулети і талісмани (твір - мініатюра) багато легенд складено різними народами про чарівну силу амулетів і талісманів. Ці легенди красиві і іноді повчальні. і якщо дуже вірити в чудову дію амулетів і талісманів, то вони дійсно можуть допомогти. Цікаво знати, що означають ці слова. У тлумачному словнику читаємо. Відома статуя (твір - опис) viii столітті до наший ери на острів родос напав македонський цар. Проте здолати волелюбних родосців деметрію не вдалося. На згадку про успішну оборону острова вони вирішили поставити найвищу статую на світі. Це шосте чудо світу відоме під назвою колоса родоського. На думку філона, колос був чоловічою фігурою, на п єдесталі з білого виблискуючого мармуру, до якого були прикріплені його ступні такого розміру, що самі по собі перевищували багато статуй. У витягнутій руці колос тримав факел. Коли факел запалювали, то вдень і вночі він служив маяком. Твір - відгук за картиною о. Сніг ще не скрізь зійшов, але в повітрі вже носиться передчуття тепла. Вчора ми ходили в ботанічний сад, спостерігали, як прокидається природа, які птахи першими прилітають ранньою навесні з південних країн. Картина саврасова з вражаючою точністю передає атмосферу весни. Створюється відчуття, що ти не в класі дивишся на картину, а сидиш в сільському будиночку і дивишся у вікно. Ми не маємо права руйнувати те, що створювалося не нами. Природа — це земля, повітря, вода і все живе на планеті. У природи свої споконвічні закони, своя гармонія буття. Це багаторівневий механізм, в якому все взаємопов язане і вражаюче досконале.

Навіть найменша істота на землі, унікальна та неповторна, є невід ємною частинкою цього механізму.

і найменше втручання в цей світ живої природи призводить до її розбалансування. і, звичайно ж, у кожного з нас на батьківщині є улюблений куточок природи. Це найкрасивіше місце, в якому можна побути наодинці з собою. Для мене це ліс з невеликою річечкою. Чому це місце так притягує. Згадую зимові деньки, коли кружляє метелиця, дерева надягають розкішний білосніжний наряд, світить яскраве сонце.

Лісова стежка стає світлою і просторою, під ногами хрумтить сніг. Як приємно побродити по такому лісу, помилуватися його красою, зануритися в свої мрії. Прогулянка приводить на прекрасну галявину, де ми часто проводимо час з друзями. Це мій улюблений затишний куточок. Добре тут побувати і влітку.

Ласкаве сонце, блакитне небо, зелена трава. А як прекрасно тут виглядає горобина. З весни до осені вона ошатна. Кожен день ягоди на ній стають все яскравішими. А потім на лісовій галявині спалахують горобинові багаття. Горять вони довго і опромінюють лісову галявину своєю яскравістю. На веселий бенкет прилітають сюди ватаги дроздів. Хіба не приємно насолоджуватися красою такого куточка природи. Біля горобини здригається своїм листям осика. Всі ми знаємо, що вона постійно тремтить, як тільки з’явиться хоч невеликий вітерець. Тонкий довгий черешок, до якого кріпиться листова пластинка, сприяє такому стану дерева. Вітер крутить листочки осики так, як захоче, тому вона і тремтить. Здається, що через його рух ліс просто оживає. Звичайно, в моєму улюбленому лісі можна знайти й інші чудові місця, але саме ця галявинка запам’яталася мені найбільше.

Кожен раз я буваю там з великим задоволенням. Дуже важливо помітити красу рідної природи, вдивитися і побачити її таємниці. Ще хочу зазначити, що поруч з моєю улюбленою лісовою галявиною протікає річечка, біля якої я провела все дитинство. Прийдеш на таку галявинку, ляжеш на траву і дивишся в небо, довіривши власні мрії хмарам, спостерігаючи за тим, як згасають сонячні промені і грають зайчиками в деревах, у воді, у листі. Улюблений куточок рідної природи — це найпрекрасніше місце для кожного з нас. Це місце заховане від сторонніх очей. Тут можна посидіти в тиші, залишитися зі своїми думками і мріями. А можна посидіти з друзями біля багаття. Природа завжди допомагає нам зрозуміти самих себе.

і в рідні краї ми хочемо повернутися знову і знову.

Це місце залишиться в серці кожної людини назавжди. Навчальний усний твір - опис природи на основі особистих вражень, 6 клас. —дрібні краплинки дзвінко падають з дахів. — скляні перлинки нам дарують ніжний спів. Всім жінкам весна дарує свято квітів і тепла, радо всім вона готує море радості й добра. Вогнища червоних горобин. Осінь обпалила лісисті схили. На фоні вічнозеленого оксамиту — жовто - багряний гай. Яскраво горять факели осик і кетяги калини. Щедра на врожай і горобина. Наші бережанські ліси чудові в будь - яку пору року.

Можна не помітити боровика, прикритого листом, не побачити чогось іншого. Та не можна пройти повз павутиння. і все це всіяне міріадами росинок - намистин. Перефарбувалась, пожовкла зелень. Від гілки берези відірвався і полетів золотий лист. Падаючи, він довго кружляв, намагаючись примоститися на шапку гриба. А збирачі, ніби на палубі, ходили під яскравими вітрилами дерев. Під ногами шурхотіло опале листя. Жовтим килимом застелені несходжені стежки лісових хащ, віє руда заметіль, лякаючи зайців. Останні квіти погойдуються під вітром, ніби все ще сподіваючись на ласку сонця. В глухому лісовому куточку нам зустрілася яблунька - дичка, що витягнулась метрів на вісім угору.

Влітку вона гула своєю кроною, буяла в зеленому кипінні, а тепер почорніла, змарніла. З першим приморозком обпали з неї яблучка, перемерзли, на смак кисло - солодкі. (з газети, настояна на терпких травах, снується вереснева, лагідна тиша. Рання осінь уже починає прясти сріблясте павутиння, губить білі пасма на левадах. Зацвітають квіти осені, уже запалали червоні кострища жоржин побіля хат, майорять розмаїттям по - дівочому соромливі айстри, палахкотить ніжним жаром пелюсток вогниста сальвія, ще квітують рожеві і пурпурові мальви на високих стеблах, виграючи своїми дзвіночками тихий реквієм літу.

У густій кроні кленів уже хтось бризнув ніжною позолотою, але вони ще не здаються осені, киплять зеленим соком. Задумливі берези вплітають у свої ніжні коси жовтогарячі кісники. Тільки сосни стоять зелені, тисячами, мільйонами голочок прошиваю чи небесний шовк, розливаючи терпкий запах живиці. Чудова пора зрілості. Услід за нею починається пора тихої зажури, пора бабиного літа (за і. Радісна, гомінка і пахуча весна. Дзвінко співають птахи, дзюркочуть попід деревами весняні струмочки. Смолою пахнуть на бубнявілі бруньки. Теплий вітер пробігає у верховітті. Скоро, скоро вдягнеться ліс у листя, зацвіте на узліссях черемха, защебечуть над струмками дзвінкоголосі соловейки. Соколовим - микитовим). Вечір видався казковим. На зоряному небі яскраво світив місяць. Скрізь лежав яскраво - білий сніг, що мерехтів від сяйва зі рок. Він здавався різнокольоровим. і білим, і фіолетовим, і рожевим, і золотистим. Мороз був тріскучий і колючий, але водночас приємний і радісний. Дерева — високі, стрункі, обліплені снігом — стіною стояли вздовж дороги. Отже, усе прокинулося, ожило і почало розвиватися, набиратися нових сил. і під чистим небом, гарячим сонцем усе набирається нової, пишної, ароматної чарівності, бо мчить літо із своїм шаленим ритмом життя. Літо — це відпочинок, сонце, море.

Дерева і кущі (багряні, жовто - зелені, мідно - червоні, червоно - гарячі, жовтогарячі, позолочені, казкові, прекрасні); небо (високе, чисте, блакитне, привітне); повітря (прохолодне, запашне, приємне). У наше місто завітала. Могутні дерева - велетні одяглись. Не відстали від них і кущі в парках і скверах, тепер вони. Легенький вітерець зриває з дерев. Воно спокійно кружляє, опускається на землю і вкриває її. Перевірка 2 - 3 робіт, обговорення якості виконання завдання. Кожній групі видається окрема картка з ілюстраціями, віршами, цитатами про пору року.

По 1 - 2 речення додасти в загальний твір, дотримуючись правил створення усного твору у художньому стилі. Написати тв і р - опис у робочому зошиті про ту пору року, яка більше подобається, дотримуючись вимог. На аркуші а - 4 намалювати ілюстрації. З описами природи ми найчастіше зустрічаємось у художніх творах. Але скласти твір - опис самому значно важче, ніж милуватись письменницьким шедевром. Адже описати пейзаж неможливо, не маючи власних вражень від побаченого, тому необхідно захопитись побаченим, зачаруватись природою. Створюючи опис за картиною, зверніть увагу не лише на її тематичне навантаження, а й на техніку виконання. Дайте відповіді на питання. Що зображено на передньому плані, мета ділового та наукового опису – подати точну конкретну інформацію про приміщення та його елементи, без емоційної оцінки. У художньому описі автор має передати своє ставлення до зображуваного. Твір - роздум про вчинки людей (на основі власних спостережень і вражень) є одним із найскладніших видів творів за способами викладу матеріалу.

Це зв’язний текст, який містить тезу (сформульовану думку автора щодо обраного питання), докази на користь цієї думки, а також висновок, який є логічним завершенням тексту.

Речення перебувають у причиново - наслідкових відношеннях (у кожному наступному реченні подається обгрунтування, пояснення думки, висловленої в попередньому реченні). Написання твору - роздуму розвиває логічне мислення, вчить обстоювати власну точку зору і спростовувати хибні думки. Робота над роздумом про вчинки людей передбачає осмислення правил людського співіснування, моральних принципів життя суспільства. Для того щоб скласти твір - роздум на основі власних спостережень і вражень, слід назвати дійових осіб і дати перелік їхніх вчинків, проаналізувати ці вчинки і зробити висновок про власне ставлення до них. Слід відрізняти оповідання від розповіді, бо воно є одним із різновидів розповіді. Саме в оповіданні можна виділити такі композиційні елементи. Зав’язку (епізод, яким починається розповідь), розвиток дії (послідовний виклад подій), кульмінацію (момент найвищого напруження), розв’язку (заключну дію, яка є результатом названих подій). На відміну від розповіді, в оповіданні чітко висловлюється ставлення автора до зображуваних подій. Пишуться оповідання в художньому стилі, часто в них використовується діалог. Особливостями оповідання є розповідний спосіб викладу думок, нетривалий час дії, невелика кількість дійових осіб, стислість викладу матеріалу.

Замітка в газету – це невеликий текст публіцистичного стилю, повідомлення в газеті (стінгазеті), журналі, яка характеризується гостротою проблеми, стислістю, влучністю і нерідко містить звертання до читача. Замітка висвітлює важливий, цікавий для читача факт. Роботу над заміткою краще розпочати з аналізу заміток, дібраних із періодичної преси. В основу учнівської замітки береться важливий факт із життя шкільного колективу.

Завдання замітки з елементами роздуму – привернути увагу читачів до певної проблеми, висловити авторське ставлення, а також переконати читачів у правильності чи хибності якоїсь позиції. Важливий етап роботи – складання заголовка, який буде привертати увагу читача лаконізмом та сконденсованістю основної думки матеріалу.

Замітку звичайно пишуть на окремому аркуші паперу, залишаючи поля для редакторських поміток. У кінці текст підписують і ставлять дату.

7 клас згідно з програмою учні 7 - го класу мають навчитися виконувати такі види творчих робіт. Твір - опис зовнішності людини належить до складних творчих завдань. 8 - 9 класи програма пропонує навчитися писати твори таких жанрів. Як навчитися писати твори в 11 и 12 классах на уроках розвитку зв’язного мовлення старшокласникам пропонується навчитися писати твори, складніші, ніж у попередніх класах, за жанрами і видами. Це відгук про твір мистецтва, стаття в газету на морально - етичну тему, твори на суспільні та морально - етичні теми. Написання таких творів допомагає виявити широту світогляду, ерудицію, сприяє розвитку самостійності мислення, вимагає знань особливостей даного виду висловлювання. Як писати твір у 9 - му класі дев’ятий клас – найбільш відповідальний і важкий етап шкільного курсу літератури. Перехід від уроків літературного читання до вивчення систематичного курсу літератури на основі художньо - історичних принципів вимагає якісно нового ставлення школярів до красного письменства. Дев’ятикласники - читачі перебувають у складному стані переходу від переважно моральної оцінки літературних творів до їх соціально - естетичного осмислення. Зарубіжна література 5 клас серед умінь і навичок, які повинен набути учень п’ятого класу на уроках зарубіжної літератури, особливу увагу приділяють умінню усно та письмово переказувати текст (докладно, стисло, вибірково), встановлювати зв’язки між подіями твору, характеризувати персонажів (головних і другорядних) на основі їхніх вчинків, знаходити в тексті зображувальні та виражальні засоби мови, пояснювати їхню художню роль. Учимося писати твір на уроці зарубіжної літератури перше запитання, з якого починається кожна творча робота. “а гкий за обсягом має бути твір. Відповідь “щоб розкрити тему” учням говорить усе і водночас нічого. Спостереження свідчать, що з роками обсяг письмових робіт школярів поступово зменшується. Тому відповідь педагога має бути чіткою. Любить людей мене навчила мати. Саме про рідних, ми і будемо писати а зараз спробуємо вернутися до найріднішої в світі людини – матінки, матусі. Чи навчила вона вас любити увесь світ. Якщо так, то… чи замислювались ви коли - небудь над тим, що для вас означає слово “мати”, який образ вимальовується у вашій уяві. Твори з елементами опису.

Оголошення мій тато за роботою (твір з елементами опису). Мій тато дуже любить що - небудь майструвати. Він сам зробив мені книжковий стіл, дуже зручний і гарний, за яким я тепер роблю домашні завдання. Я часто допомагаю татові майструвати й іноді непомітно розглядаю його. Коли він працює, стає зосередженим, злегка загостреним. Коли в людини є народ, тоді вона уже людина, або як писати твір по творчості ліни костенко цей афоризм може послужити і темою для домашнього твору або підсумкового повідомлення, опертого на аналіз всієї сучасної української лірики в контексті доби. Постановкою цієї проблеми можна завершити вивчення лірики ліни костенко, не забуваючи при цьому постійно включати до розмови нові твори поетеси, які наша велика сучасниця подарує своїм читачам у прийдешності. Час і вічність у повісті, символічні образи. Романтичність, мужність і сила волі української жінки соломії мета. – навчальна (освітня). Продовжувати ознайомлення учнів з ідейнохудожнім змістом повісті м. Як писати твір за драмою лесі українки “лісова пісня” а зараз давайте спробуємо опинитися у казці, у лісовій казці. Напевно, ви здогадалися, про що йдеться. Звичайно, це невмируща “лісова пісня” лесі українки. Читаючи цей твір, ми з вами потрапляємо в дивовижне царство фольклорних образів. Той, що греблі рве, потерчата, русалка, водяник. Твори на вільни теми для п’ятого класу мамина ваза. Мамина ваза коштує в буфеті на самому видному місці. її зробили із глини гжельские вмільці. Це теперішня порцелянова ваза. Тендітна, гарна, глад - кал, з ніжним синім розписом на білому тлі. Квіти й листи незабудок мистецьки переплетений, образуя орнамент. Уважно розглядаючи вазу, можна побачити різноманітні відтінки, що нагадують синявий неба й блакить океану.

Я люблю свою бабусю, і всі вихідні дні проводжу у неї. Бабуся невеличка на зріст, худенька, з блакитними жилками на шиї й руках. Риси обличчя виразні, чітко окреслені, правильні. Вони вказують на те, що раніше вона була красунею. Особливо мені подобаються її очі. Карпенка - карого (8 клас) 1. Стисло перекажіть біографію і. Назвіть справжнє ім’я письменника. Чому він обрав собі такий псевдонім. Справжнє ім’я івана карпенка - карого – іван карпович тобілевич. Твори з народознавства тополя. У кожного народу є свої улюблені рослини. В українців здавна дуже поважають ялину, вербу, дуб. Неможливо уявити собі українське село без калини біля криниці, без чорнобривців і м’яти під вікном. Образ україни – це також тополя над шляхом. Це таємниче поетичне дерево, що часто згадується в народних піснях, легендах як “сокорина”. Що дають сучасному читачеві твори про далеке минуле.

Без минулого нема майбутнього. З цим висловом важко не погодитися. Чи може існувати народ та держава без знання про своє минуле.

Про далеке минуле ми дізнаємось із літописів, розповідей, архітектурних та речових пам’яток. А також пісень, які прийшли до нас тисячу, дві тисячі років тому, несучи у собі героїчний дух перемог та поразок. історичні події, або як писати твір з історичної поемі і. Франка “іван вишенський” історичні події – не тільки сукупність фактів, які стались колись, історія міже бути переосмислена, проаналізована, тоді вона стає уроком нащадкам, тоді вона живе і впливає на теперішнє, створює майбутнє. іван вишенський жив у xvіі сторіччі. Конспект й поурочне планування. Зюскінда “запахи” 11 клас розміщено від tvіr в понедельник 24 мая найважливіший етап у вивченні літературного твору в школі припадає на старші класи, тобто на той період, коли формуються моральні та естетичні ідеали учнів. Ось чому для вчителя дуже важливо правильно визначити методи дослідження твору, особливо коли це стосується значних за обсягом постмодерністських епічних полотен. Як писати твір реалістичний світ. Грінченка розмірковуючи над темою нашого твору “реалізм і народність художньої црози. Грінченка”, ми повинні згадати, що реалізм у художній літературі усвідомлюється як зображення типових характерів у типових обставинах. Головне, що в центрі уваги письменника знаходяться не просто факти, люди й речі, а ті закономірності, які діють у житті. Твори світового живопису в 11 класі яскравою ілюстрацією до поезії рільке можуть служити полотна голландського художника - абстракціоніста піта мондріана, центральним мотивом яких є дерево. Твір - роздум за прислів’ям. “добром за добро відплачує кожен добром за зло – тільки справжня людина” для більшості наших сучасників, які не схильні до міркувань на моральні і філософські теми, проблема добра і зла не викликає досить глибоких роздумів, для них вона є банальною. Оцінка такими людьми цього питання приблизно така. “добро – це завжди добре, а зло – це завжди погано. Поетичне вираження прагнення народу до волі в поезії п. Грабовського українська земля щедра на таланти, на вірність синів. Тому і народила вона полум’яного патріота павла грабовського. Здається, що з молоком матері всмоктав він у себе велику любов до рідної землі, до українського народу.

Грабовський жив його думками, серед яких одна найбільше ятрила змучене серце поета – думка про волю. Твори косинки – це справді маленькі шедеври коли відбувається революція, змінюється світогляд людини, змінюється її ставлення до загальнолюдських і моральних цінностей. Вона ніби по - іншому починає дивитися на світ, по - іншому усвідомлювати своє особисте “я” в загальному життєвому потоці. У такий час, звичайно, важко визначитися, але зробити це необхідно, щоб не плестись позаду всіх, щоб не бути вилученим з течії під назвою “життя”. Щовесни, тільки - но сходить сніг, вулиці і парки нашого міста набувають жахливого вигляду.

За зиму там накопичилася велика кількість сміття. Влада, як завжди, оголошує двохмісячник “зелена весна”, і починається боротьба за… так - так, за чистоту.

Звучать заклики до населення взяти участь у цій благородній справі. “хрестоматійні, програмні твори” і проблеми сприйняття (роздуми над віршем в. Най­перший з усього цього висновок – цей твір більше цитують, ніж читають. і біль­ше читають, ніж обдумують. А якщо й обдумують, то вже точно не відчувають. Наша класна кімната велика, світла, простора. У ній троє великих вікон. Праворуч від дверей стоять книжкові шафи. їх п’ять, і кожна заповнена книгами, журналами, газетами. У класі у три ряди стоять дерев’яні столи з двома стільцями біля кожного. Біля вікна – учительський стіл. Він прикрашений білою з червоним орнаментом скатертиною. Скорочені твори – горе від розуму вітальня з годинником і двома дверима. З - за одних дверей чути фортепіано, лізонька, служниця, спить у кріслі. Музика замовкає, лізонька прокидається, тривожиться, що вже настає ранок і стукає до софії, своєї панночки. Софія, дочка павла опанасовича фамусова, господаря будинку, московського чиновника, проводить час у своїй кімнаті з молодою людиною – олексієм степановичем тюрмі “, секретарем батька. “чи можна писати вірші після освенциму і про освенцим” фразу “після освенциму не можна писати віршів” приписують теодору адорно, німецькому філософу, колишньому в’язневі цього страшного концтабору.

Чи можна філософствувати на цю, досить делікатну тему.

Перш ніж відповідати чи демонстративно дивуватися з приводу постановки такого питання, освіжимо в пам’яті зміст слів адорно. Твір по літературі 5 клас “метаморфози” публія овідія назона моє знайомство з “метаморфозами” овідія почалося не з книги, а з розповіді, красивої і сумної. Ще в початковій школі вчителька розповідала нам про походження назв квіток. Ще й досі пам’ятаю в її руках ніжно - жовту квітку нарциса з вічно схиленою голівкою. Чим смішний, чим страшний пузир. Людину завжди приваблювали гроші, бо давали владу.

Саме тому вона тяглася до них, іноді забуваючи про честь, совість. Але бувало й так, що вона зовсім перетворювалася на глитая. Саме таким постає переді мною терентій гаврилович пузир, людина смішна і одночасно страшна. Образ пузиря розкривається в розмовах із багатьма людьми. Часто доводиться спостерігати, як учні в школі з неповагою ставляться до технічних працівників. Звичайно, прибиральниця – не престижна робота, але це не означає, що вона не потрібна і не достойна пошани. Уявімо собі, що ми залишилися без техпрацівників. Як буде виглядати школа в кінці робочого дня. Яким буде повітря без вологого прибирання. Тому важливого значення народній моралі, показові її впливу на формування характеру і світогляду людей надавали майстри слова. З цього погляду заслуговує уваги автобіографічна кіноповість о. Твори овідія та горація – шедеври світової поезії антична поезія визначила шлях розвитку всієї світової літератури. Значної популярності дещо пізніше набула також римська література. Велична римська імперія, унікальна культура, особливі традиції та ментальність римлян відобразились у творах овідія та горація. Горацій відомий нам не тільки як поет, а і як політичний діяч, доля якого складалась непросто. Світ реальний і фантастичний, чи як писати твір по роману м. Булгакова “майстер і маргарита” у літературі чимало добутків, у яких “переплітаються” світи реальний і фантастичний. Це й “іліада” гомера, і “божественна комедія” данте, і романтичні балади жуковського. Поява реалізму (двадцяті роки xix століття) практично вивело із уживання даний прийом. Тим більше важливим стала поява роману “майстер і маргарита” з його унікальною просторово - тимчасовою структурою. Подібна концепція не є винаходом булгакова. Чому я люблю читати науково - фантастичні твори чесно кажучи, я б не сказав, що таки люблю. є твори, які мені дуже подобаються, але, на жаль, зараз видається багато друкованого мотлоха, який може тільки відвернути від читання науково - фантастичної літератури і книжок взагалі. Або вибити останні думки про реальний світ, підмінивши їх маячнею про зоряні імперії та галактичні війни. Шкільні твори по добутках російських письменників іван андрійович крилов “щоб музикантом бути, так потрібне уменье”. Байка є одним з найбільш древніх літературних жанрів. Героями байки можуть бути я тварини, і рослини, і неживі предмети, і люди. Найвідомішим російським байкарем був іван андрійович крилов. Його добутку, на думку м. Гоголя, – “справжня книга народної мудрості”. Ранні драматичні твори лесі українки ранні драматичні твори лесі українки майже не бачили світла рампи. Між тим і широкі ремарки, і увага до кольорів, які можна сприйняти лише при певному сценічному освітленні, і динамічно побудований діалог говорять про те, що поетеса, пишучи свої драми, в уяві бачила їх на сцені. Відомо, що просвітники вважали найбільшою цінністю людини її розум. А що стає центром уваги романтиків. Почуття, внутрішній світ людини. Назвіть найвідоміші літературні твори е.

“крихітка цахес”, “лускунчик”, “кавалер глюк” та інші. Чому гофман змінює одне зі своїх імен вільгельм на амадей. На знак захоплення творчістю моцарта. Новела “банк рустикальний” і її наступні твори у новелі “банк рустикальний” о. Кобилянська порушує дуже важливе питання – руйнування селянського господарства банками. Така тема в різних аспектах уже висвітлювалася західноукраїнськими письменниками (ряд оповідань і. Твори письменників - модерністів. Лист до жінки розміщено від tvіr в вторник 25 мая “лист до жінки ви пам’ятаєте, все пам’ятаєте, як я стояв біля стіни в тіні; схвильовані, ви почали не лаяти, а кидати свій гнів в лице мені. Кленове листя не може нікого залишити байдужим. Таке собі різьблене диво природи. Тоненькі, наче привид, прожилки розходяться, ніби стежинки, від держака. Я в захваті від клена в жовтні. Пофарбований у яскравий жовтий колір, ніби охоплений полум’ям, він дає світло і в похмурий день. Я стою поруч з кленом, що росте в нашому дворі, пильно дивлюся вгору.

Довго спостерігаю, але у мене нічого не виходить. Падає додолу черговий листочок, а мені так і не вдалося помітити, звідки, з якої гілки. Під вікном моєї кімнати – маленький палісадник. Крім кущів агрусу і смородини ростуть мої улюблені айстри, а поряд з ними великий клен. Якось вранці я вийшла в палісадник. Крапельки роси блищали на пожовклому листя агрусу та смородини, на траві, на айстрах, а місцями вони були прикриті дивовижними і неповторними за своєю красою листям клену.

Я уявила, як повільно він злетів з гілки і легко ліг на квітку, на якому сховалося комаха, щоб ніхто її не чіпав. Я порушила її спокій. Потримавши жовтий, з рожевою крапкою кленовий листочок, я обережно поклала його на айстру і посміхнулася. “опис клена” на мій погляд, одне з найкрасивіших дерев, особливо восени, це, звичайно ж, клен. Я завжди розглядаю кленові листочки, як картину художника. Невипадково вони зображені на гербі канади. Останні квіти осені жоржини, айстри, а ще троянди з теплиці – ось квітки, які так приємно дарувати восени. Троянди – курортниці, цілий рік вони грітимуться в теплицях. А ось жоржини й айстри квітнуть недовго. Жоржини й айстри я щиро полюбляла ще в першому класі. Букети саме з цих квітів ми дарували тоді випускни­кам. Опис тварини одного разу я побачила на дереві у парку білочку.

Золотисто - коричневу, лише кінчик хвостика білий, ніби сметаною политий. Хвіст набагато більший від самої білочки. Він пишний і пухнастий. Лапки в неї короткі з добре розвиненими пальчиками, міцними і цупкими. Завдяки гострим кігтикам тваринка швидко пересувається стовбурами дерев, легко чіпляється за гілки. Твір - опис “айстри” айстри – це квіти осені. Вони цвітуть увесь вересень. Назва їх перекладається з давньогрецької як зірка. і справді, айстра нагадує зірку з багатьма променями світла, що розходяться в усі боки, як її малюють на картинках або як вона постає, коли вночі дивишся на зоряне небо, примжуривши очі. Білочка (твір - опис тварини) одного разу я побачила на дереві у парку білочку.

Мешканці лісу не завжди показуються на очі гостям. Ховаються в норах лисиці, за кущами таяться зайчики - боягузи. Опис природи я дуже люблю зустрічати перші спалахи пробудження нового дня. Задовго до сходу сонце сповіщає про свій прихід. Воно забарвлює своїми променями нічний небосхил, гасить зорі. Я люблю зустрічати сонце, гру і трепіт ранкових спалахів його променів. Спочатку на обрії з’являється багряно - червона смуга. Потім вона стає оранжевою, рожевою, а далі сонцем наповнювалося все навколо. Улюблений куточок природи (твір - опис) мій улюблений куточок природи знаходиться просто перед нашим будинком. Це палісадник – невеликий обгороджений садок. Розбив його один з мешканців нашого будинку, віктор іванович. Щодня його можна було бачити в цьому палісаднику.

Він доглядав за вишневими деревами, які щедро плодоносили, яблунями, абрикосовими деревами. є в палісаднику і ягідні кущі. Тут ростуть і звичайні дерева. Різнобарвна, розмаїта. Спочатку вона пишна, золота й сонячна, а потім сумна, дощова, холодна. Листя на деревах постійно змінює колір, а згодом і зовсім опадає на землю, вистилаючи її м’яким килимом. У середині осені з’являється чарівний острівець тепла й сонячної погоди, який називається бабиним літом. Дихання осені – твір - опис непомітно промайнуло безтурботне спекотне літо, і вересень став повноправним господарем в лісах, полях, на річках і озерах. Рано вранці вже дуже холодно, а вдень сонечко ще пригріває, нагадуючи про літо. Відпочивають після тривалої важкої роботи поля. Віддали господарям свій щедрий урожай сади. У всьому відчувається холодне дихання осені. Я дуже люблю домашніх тваринок. і ось нарешті батьки мені подарували на день народження кошенятко. Воно було маленьке, пухнасте, чорного кольору з білою цяточкою на лобі. Цяточка мала форму зірочки, тому всі почали називати кошеня зірочкою. Кругленька мордочка з чорним носиком, блискучими очицями і маленькими стоячими вушками була у мого кошеняти. Твір - опис “зимовий ліс” зимовий ліс схожий на зачаровану країну снігової королеви. Пухнастий білосніжний килим вистеляє землю. Він також накинутий на гілки дерев, як шуби. Здається, ніби дерева в зимовому лісі одягли казкове вбрання. Все навколо прикрашене сліпучим снігом, прозорим льодом та сріблястою памороззю. Ліс – неначе скарбниця тендітних зимових коштовностей. Апокаліпсис нашого часу – за творчістю ю. Клена юрій клен 11 клас твори з української літератури юрій клен апокаліпсис нашого часу (за творчістю ю. Клена) завдяки тому, що україна отримала незалежність, наша культура переживає справжній бум знахідок. Ми згадуємо забуті імена письменників і поетів, істориків і науковців, які протягом багатьох років намагалися витравити з пам’яті українців. Життєпис юрія клена юрій клен (1891 – 1947) юрій клен (псевдонім освальда бургардта) – український поет, перекладач, літературний критик. Народився 4 жовтня 1891р. У селі сербинівка на поділлі. Вступив до київського університету, де дістав грунтовну філологічну освіту.

Вже в 20 - ті роки розкрилися ті особливості його манери письма, які зближували юрія клена з неокласиками. Світанок (твір - опис природи) я дуже люблю зустрічати перші спалахи пробудження нового дня. Серед поетичних озер юрія клена з проголошенням україни незалежною відкрилися широкі можливості познайомитися з творчим доробком представників української діаспори. Юрій клен (справжнє ім’я та прізвище освальд бургардт) у 20 - ті роки xx ст. Належав до групи київських неокласиків. У час національно - культурного відродження він поділяв настанови м. Зерова, що зумовило синтез у творчій практиці традицій неокласицизму й романтичного волюнтаризму “празької школи”. Осінні мотиви в поезії юрія клена серед багатьох імен інтелігентів - літераторів, справжніх патріотів – ім’я юрія клена. Опинившись в еміграції, поет думкою линув в україну, своєю творчістю звертався до співвітчизників. Але протягом кількох десятиліть залишався для українців майже невідомим. У сповнені мистецькими пошуками 20 - ті роки юрій клен належав до групи київських неокласиків. У час національно - культурного відродження він поділяв естетичні настанови миколи зерова. Апокаліпсис xx століття в творчості юрія клена улітку 1921 року освальда бургардта (юрія клена) спіткала біда. До революційних подій він ставився лояльно, був далекий від політики – вчителював того року в невеличкому провінційному містечку поблизу пирятина, але це не врятувало його від арешту.

Опис рослини у народі троянду називають царицею квітів. У ній поєднана краса та слава, печаль і мучеництво, любов і ненависть, всепрощення й гордощі. Тримаю в руці червону квіточку з ніжними оксамитовими пелюстками з тонким ніжним ароматом. Поряд з красою бутона троянди – гілки із гострими колючками, які ніби захищають квітку від передчасної смерті. Тендітні квіти конвалії схожі на дзвіночки або на чепурні капелюшки. Вони неначе висять на тоненьких мотузочках, прив’язаних до головної стеблини. Квітки мають білосніжний колір. Вони дуже ніжні, свіжі та по - весняному радісні. А листя конвалії має овальну форму.

Воно яскраво - зелене, блискуче та гладеньке.

Мати - й - мачуха теплої весни – наприкінці березня – з’являються перші весняні квіти – золоті кружальця мати - й - мачухи. Росте ця чудова рослина на схилах рік, глинищах, бо любить глинисту землю. Квітки мати - й - мачухи радісно всміхаються весняному сонцю золотисто - жовтими голівками. А тільки - но зійдуть перші зірки на небі, голівки закриваються, засинають. Листочки з одного боку вкриті сірим пушком. Дихання осені (твір - опис) непомітно промайнуло безтурботне спекотне літо, і вересень став повноправним господарем в лісах, полях, на річках і озерах. Дуби (твір - опис за картиною) картина художника олексія шовкуненка “дуби” належить до пейзажного жанру.

На картині зображено сонячний літній день в зеленій діброві. Сонце просвічує крізь листя і гілки двох могутніх дубів, що мовби ростуть на передньому плані картини. Земля вкрита зеленою шовковою травою, що також розцвічувана сонячними плямами. Опис птаха люблю горобців. Вони гніздяться біля людських осель. Веселе цвірінькання цих сміливих і розумних розбишак доноситься з - під стріхи над моїм вікном. У горобців міцний конічний дзьоб, короткі крила, довгий хвіст. Маленькі швидкі очі сіренької задиркуватої пташки насторожено поглядають навколо. Опис праці щедре серце дідуся сьогодні я прокинулась від легесенького постукування у вікно. Відкрила очі і ледь не скрикнула від радощів. Яблунька мого доброго дідуся. Я повертаюсь у дитинство… як живий іде садом дідусь. Він і дня не міг про. Смерека петляста стежина, яку ледь помітно у високих травах, розходиться на два боки. То тут, то там поодинокі буки, смереки. Вони крислаті, густокронні, бо зростали на просторі. А одна, найвища, мабуть, найрясніша смеречина, з корінням вивернута нічною бурею, лежить, простягає своє віття до стежини, мов говорить. “підведіть мене, я ще довго буду прикрашати цей гай”. Снігур на горобині (твір - опис) зима цього року лягла рання. Кілька днів підряд ішов сніг. Двірники, захоплені зненацька снігом, не встигли згребти опале листя. Де - не - де можна було побачити різьблений кленовий листок, що стирчить з - під снігу.

Ще подекуди на деревах залишалося листя. Здавалося, дерева підставили свої долоньки, на яких лежав і не танув сніг. За чарівною хмаринкою сховалася ніч, і на землю спустився рожевий ранок. Ось - ось має зійти сонце.

Його промінчики уже спалахують на обрії. Рослини, тварини, люди. Тільки чому ж його ще немає. Може, ще спить солодким сном. А може, посварилось із землею і не хоче більше світити. Климика “туман на поліссі” в художньому стилі. Використати порівняння, епітети план. Де ви бачили цей краєвид. Яке повітря, небо, сонце.

Який грунт (земля, пісок, каміння). Чи зображені на ньому живі істоти. Чим вразив(запам’ятався пейзаж). Він середніх розмірів та досить затишний. У нашому будинку дев’ять поверхів та чотири парадних. Тобто в ньому живуть сотні людей. У дворі встановлені лавочки, де можна посидіти та подихати свіжим повітрям. Ще на асфальтованому майданчику стоять автівки мешканців будинку.

Ліс узимку (твір - опис природи в художньому стилі) ви були в лісі, коли там панує зима. Не кожного року о такій порі ліс буває таким красивим, нині він незвичайний – чарівливий. Заходиш у це царство неземної краси й опиняєшся в полоні дивовижних вражень, коли навіть слова сказати не можеш голосно, аби не сполохати якогось дива. Зимовий ліс (твір - опис природи) здалеку ліс здається довгою темною смугою. Коли ми під’їхали до нього на лижах, виявилося, що ліс зовсім інший. Дерева стояли в снігу, наче укутані пухкими білими простирадлами. Деякі гілки були чимось схожі на руки й ноги. Здавалося, змерзлі велетні зібралися тут, щоб погрітися в купі. А лижників вони не пускають їхати далі. Коли під’їхали до нього на лижах, виявилося, що ліс зовсім інший. Деякі гілки були чимось схожі на руки і ноги. Здавалося, змерзлі велетні зібралися тут, щоб погрітися вкупі. Твір - опис природи в художньому стилі на луках. Це квіти зробили луки такими розмаїтими й запашними, бо їх було надзвичайно багато – синіх, червоних, білих, жовтогарячих. Дивишся – і очі розбігаються. Кожна бджілка, кожна комашка летить до якоїсь квітки, як до знайомої. Ось ромашка з білими рясними пелюстками й золотою серединкою. Ми живемо в невеликій квартирі п’ятиповерхового будинку.

Наші сусіди разом влаштували під вікнами будинку палісадник. З балкона нашої квартири (а ми мешкаємо на другому поверсі) я можу дотягнутися рукою до гілок берези. Вона росте в палісаднику в оточенні колючого аргуса. Роса – твір - опис явища природи роса по народній прикметі рясна роса передвіщає ясний день. Утвориться роса в тиху погоду, коли поверхня землі й всі предмети, що перебувають на ній, починають прохолоджуватися й випромінювати тепло вповерхность. Охолоджена поверхня грунту благоприятствует охолодженню прилягаючих до неї шарів повітря. Вона була туго напнута між стінами і виблискувала на сонці. Павука, хазяїна павутини, я не побачив, тому вирішив, що він покинув наш балкон. Узявши віник, я акуратно зняв цю сітку, а наступного дня вона з’явилася знову.

Старший брат допоміг мені зловити павука в скляну банку, я відніс нашого гостя подалі від будинку і випустив на волю. Придивившись, ми помітили в кутку сітки павука, на спині якого ніби хтось намалював чорний хрест. На перший погляд цей павук видався мені якимось чудовиськом. Довгі тонкі розчепірені ноги міцно трималися за ниточки, невелика голова закінчувалася міцними жвалами. Здавалося, що зараз хазяїн сітки накинеться на мене, але брат пояснив, що павук сам боїться нас і чекає, щоб йому мали. Дорогою додому брат розповів мені, що павуки – наші добрі сусіди. Вони плетуть свої сітки у траві, між гілками дерев і ловлять ними мух, комарів і деяких метеликів, гусінь яких поїдає листя рослин. Без павуків шкідливих комах було б дуже багато, адже вони швидко розмножуються. Після тієї прогулянки я вирішив, що ніколи не буду чіпати сітки павуків. Тільки нехай вони плетуть свої мережива в лісі, в полі і в саду, а не на нашому балконі. Шовкові мережива (твір з елементами опису на основі особистих вражень) related posts. Вона побудована на узвишші, а навколо ростуть фруктові дерева. Навесні наша школа потопає. Але в умовах великого міста жителі не можуть вирощувати овочі і. Сорока – твір розповідь з елементами опису я люблю спостерігати за тваринами в лісі, або зоопарку.

Вони дуже смішні, і деколи можна побачити забавні сюжети навіть на дворі, або на вулиці. З вікна нашої кухні добре видно двір і велика калюжа, що. Подорож по мальовничій яремчі – твір - розповідь на основі власних вражень яремчі – це мальовниче містечко в карпатах. Я давно мріяла побувати в яремчах, тому що читали про цей чудовий куточок україни. Подорож для мене була дуже цікавою. Хоч я і чула про карпати, але ніколи. Зимовий ліс (твір - розповідь з елементами опису) майже кожний вихідний ми проводимо в лісі, там у нашої родини є свої заповідні стежки. Входячи до лісу, ми вітаємо знайомі дерева. Навіть дали імена деревам, що приглянулися нам. Віковий дуб - богатир має ім’я казкового царя. Батьки часто із сміхом розповідають, що вже у п’ять років я не чекав, щоб мені. Вид з вікна моєї кімнати. Твір - опис місцевості на основі особистих спостережень цього літа я по - новому подивився на свій двір. А все почалося з того, що рано - вранці мене розбудили сороки. Вони влаштували метушню у кронах старих тополь, які щільно підступають до нашого будинку.

Не прокинутися було неможливо. Льовитан – творець так званого “пейзажу настрою”. Художник умів дуже тонко передати різноманітність стану природи, дати відчути всю красу навколишнього світу.

Твір - опис місцевості на основі особистих спостережень багато хто з моїх однокласників мешкає у нашому будинку.

Вечорами ми збираємось у дворі, згадуємо минулий день, приколи на уроках, граємо у футбол, бадмінтон – взагалі, скільки ще розваг можна знайти, коли не хочеться йти. Пісня – твір - роздум з елементами опису відомий український поет і письменник і. “пісня і праця – великі дві сили. ” давайте замислимося, чому це “сили”. Споконвіку живе в україні пісня, поєднавши в собі пристрасне, емоційне слово з чарівністю музики. Картина перова “трійка” – твір - відгук з елементами опису на уроці літератури вчителька одного разу розповідала нам і показувала картину перова “трійка”. Вона дійсно уразила мене.

Двояке відчуття охопило мене.

З одного боку, насолоджуєшся майстерністю художника, його умінням передати побутову сценку.

Мій друг андрій (твір - розповідь з елементами опису) ми з андрієм – друзі. Сидимо за однією партою з першого класу.

іноді разом робимо уроки, гуляємо. Це не означає, що ми з ним ніколи не сваримося, але ми навчилися швидко забувати образи. Шевандронової “в сільській бібліотеці” – твір - відгук з елементами опису ми з класом були у художньому музеї. Багато було там красивих картин, але одна з них запам’яталася якнайбільше.

Шевандронової “в сільській бібліотеці” зображено куточок невеликої сільської бібліотеки. Дивлячись на неї, ти нібито. Мій батько (твір - розповідь з елементами опису) сусід по під’їзду віталій павлович довгий час псував нам життя. Його квартира знаходиться над нами. Людина він непосидюча, завжди кудись квапиться і, йдучи, забуває закрити водопровідний кран. Через його безпам’ятність нашу квартиру часто “підтоплювало”. Твір з елементами опису місцевості. Зовнішність академмістечка сибір не держава. Сибір – поняття географічне.

Однак здавна ця земля мала щось начебто столиці. Першої з них був тобольськ. Омськ у той час був звичайним селом. Залізниця підняла омськ і іркутськ і залишила. Мої плани на майбутнєтвір - роздум з елементами опису я – дев’ятикласник, і проблема вибору професії зараз достатньо важлива для мене.

Звичайно, я довго міркував над цим питанням. У моїх батьків із цього приводу своя думка. А оскільки закінчення школи все ближче, мої тривоги. Боровичок (твір розповідь на основі власного досвіду) восени ми з дідусем полюбляємо ходити збирати в лісі гриби. Приємно йти осіннім лісом, де під ногами багато опалого листя, в якому ховаються гриби. Гриби треба вміти збирати, а також знати, які гриби їстівні. Оголошення мій тато за роботою. Я часто допомагаю татові майструвати й іноді. Порівняльна характеристика людей з елементами опису яке ж це чудо, коли в сім’ї народжуються близнюки або двойняшки. Але, крім подвійного щастя, з’являється й удвічі більше турбот. їхня мама розповідала, що коли вони. Несподівана зустріч (твір розповідь на основі власного досвіду) на день народження мені батьки подарували собаку.

А тварини потребують догляду, тому в мої обов’язки входило гуляти з собакою вранці та ввечері. Теплого літнього вечора ми з дружком, так звали мою собаку, йшли стежкою. Перше кохання – твір - міркування з елементами розповіді французький письменник антуан де сент - екзюпері говорив. “любов – про неї не сперечаються. З цим, мабуть, згодні всі. Але вічне питання, що таке любов, не дає спокою людям. Як її знайти, розпізнати. Фронтова сестра (твір - оповідання на основі почутого) юнак притулив розпашіле обличчя до холодної броні танка. Руки і ноги зсудомило чи то від напруги, чи то від пережитого за ці кілька хвилин. Він не має права розхолоджуватися, він командир, на нього дивляться бійці. Пожежа (твір розповідь на основі власного досвіду) у нашому багатоповерховому будинку живе хлопчик михайлик. На день народження йому подарували кошеня. Руденьке, а на сонці його шерсть переливалася і палахкотіла жовтогарячим вогнем. і михайлик назвав своє кошенятко незвичним ім’ям пожежа. Наступного ранку хлопчик. Ця зустріч стає справжньою подією, за яку.

Витинанки (твір розповідь на основі власного досвіду) на новорічні свята ми всією родиною поїхали у гості до тітки. Як же красиво було у неї в кімнаті. На вікнах, на стінах, полицях, сволоці – скрізь були наклеєні витинанки. Вони створювали радісний, передсвятковий настрій. Більшість моїх однокласників – активні, самодостатні люди. Улюблена пісня моєї мами – твір - опис з елементами роздуму моя мама народилася в селі, але зараз живе в місті. Коли вона була маленькою дівчинкою, то часто слухала пісні, які співала її мама, моя бабуся. і багато з них пам’ятає й досі. Подвиг – твір - роздум з елементами цитування що таке подвиг. Важлива своїм значенням дія; вчинок, здійснюваний у важких, небезпечних умовах; героїчний, самовідданий вчинок; самовіддана діяльність, поведінка, викликана глибоким почуттям; пригоди, витівки. Що ж примушує людину зробити подвиг.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

моя милая сноха оксаночка эпизод 5

металорізальні верстати підручник

фифа 14 с обновлением 2021

книга фізика 7 клас таблиці

learningzone ответы на тесты kfc

plotcalc для coreldraw x6 64-bit