збірник задач з хімії 11 класс
Зібрані задачі з усіх тем. Збірка взята із інтернету.
Пропоную збірку задач (відповідно до тем навчальної програми з фізики 11 класу) різного ступеня складності. Слободян василь іванович, учитель фізики нововолинської загальноосвітньої школи і - ііі ступенів №8, спеціаліст вищоїі категорії, вчитель методист. Воєвудко микола леонідович, заступник директора з навчально - виховної роботи нововолинської загальноосвітньої школи і - ііі ступенів №8, спеціаліст вищої категорії, старший учитель. Курс загальної фізики вивчається у школі, як професійно - орієнтований предмет, тому що фізика за своєю суттю, як філософія природи, є методологічною основою всіх природничих і більшості технічних предметів. Вона дає учням ключ до розуміння суті явищ, які протікають, як у навколишньому світі (природа, погода, клімат, радіація, зв’язок, катастрофи і т. ), так і всередині тих пристроїв і систем, які використовують спеціалісти у своїй повсякденній роботі і всередині побутових приладів, якими ми користуємося у повсякденному житті та побуті (комп’ютер, монітор, телевізор, праска, метро, мобільний телефон і т. Тому при вивченні фізики важливе розуміння суті, тобто фізичного змісту процесів, явищ та законів, що їх описують, а також тих кількісних співвідношень у вигляді математичних формул і рівнянь, що дають зв’язок між параметрами, якими вимірюються властивості цих явищ і процесів. Розв’язування задач – це шлях для глибокого і творчого розуміння суті фізичних законів, та вміння їх застосовувати для розв’язання тих проблем, які виникають у кожній конкретній ситуації при необхідності застосування своїх знань з фізики. Багато тем, які вивчаються у курсі загальної фізики є прикладом розв’язування таких задач, що виникли при необхідності поглиблення знань про той чи інший фізичний закон. Так, наприклад, застосування законів динаміки матеріальної точки до руху гармонічного осцилятора привів до виникнення теорії гармонічних коливань, а застосування теореми гауса до прямого чи колового струмів привело до виведення формул для напруженості чи індукції магнітного поля цих струмів. Отже при вивченні курсу загальної фізики розглядається велика кількість класичних задач і способи їх розв’язування. В наш час особливої актуальності набула проблема самостійного вивчення предметів і курсів, і на такий метод навчання відводиться від однієї третини до двох третин навчальних програм, тому створюється система, яка повинна забезпечити його ефективність для здійснення основної мети – засвоєння знань умінь та навичок. Одиниці всіх фізичних величин потрібно перетворити до однієї системи одиниць – сі. Ці закони і означення записуються рівняннями і формулами у математичному вигляді при допомозі буквенних позначень, з обов’язковим поясненням буквенних позначень фізичних величин. “оскільки на тіло діє сила f, тому за другим законом ньютона маємо. Де m – маса тіла; a – прискорення, з яким рухається тіло внаслідок дії на нього сили. На цьому етапі слід звернути увагу на словесне пояснення логіки розв’язування задачі. За означенням густини. Четвертий етап розв’язування задачі – це підстановка числових значень і обчислення шуканої фізичної величини. При аналізі результатів обчислення слід звертати увагу на порядок одержаних величин, що може привести до знаходження помилок, які були допущені при розв’язуванні задачі. Так, наприклад якщо ми знаходили енергії елементарних чатинок, то вони не можуть бути рівні цілим джоулям, а швидкість поїзда не може бути рівна сотням кілометрів за секунду.
На цьому етапі можна перевірити правильність розв’язування задачі підстановкою замість буквенних позначень найменувань одиниць фізичних величин, і при виконанні дій над ними за правилом. “яким рівнянням зв’язані фізичні величини, таким же рівнянням зв’язані і ї одиниці вимірювання”, ми в результаті повинні одержати найменування розмірності шуканої величини, яка у системі одиниць вимірювання сі відома. Наприклад підставимо у формулу (3) найменування одиниць фізичних величин і одержимо. Ми бачимо, що найменування одиниці фізичної величини, одержаної в результаті перетворень співпадає з її найменуванням у системі сі, значить задача розв’язана правильно. Де db – величина індукції магнітного поля (магнітної індукції), створеного елементом d. Провідника з струмом i. 0 – магнітна стала;. – кут між векторами і. Де r – радіус основної лінії тороїда; r – відстань від центра тороїда до заданої точки; n – число витків, що припадає на одиницю довжини основної лінії тороїда. Обчислити напруженість магнітного поля, утвореного відрізком ав прямолінійного провідника зі струмом, в точці с, розташованій на перпендикулярі до середини цього провідника на відстані 5 см від нього. У провіднику протікає струм 20 а і його видно з точки c під кутом 60 0. Щоб знайти напруженість поля, потрібно проінтегрувати це рівняння, а оскільки, як видно з законів симетрії напрям напруженості перпендикулярний до площини малюнка, тому.
Електрон, який прискорюється різницею потенціалів u =6кв, влітає в однорідне магнітне поле під кутом. =30 0 до напрямку поля і почигнає рухатися по спіралі. індукція магнітного роля рівна 0, 013 вб. Знайтит радіус витка спіралі та її крок. Де – ерс індукції в замкненому контурі; – кількість витків контура; – швидкість зміни магнітного потоку ф через площу, обмежену контуром. Зв’язок магнітної індукції поля в і напруженості магнітного поля н для заліза (за результатами експериментальних досліджень) де n – кількість витків соленоїда; s – площа поперечного перерізу соленоїда; – кількість витків на одиницю довжини. Соленоїда; v – об єм соленоїда; d – діаметр соленоїда. магнітна проникність середовища (речовини) всередині соленоїда. У магнітнму полі, індукція якого рівна 5 тл обертається стержень, довжиною 2 метри. З постійною кутовою швидкістю 20 с - 1. Вісь обертання розташованатперпендикулярно до площии обертання через один з кінців стержня. Знайти електрорушійну силу, яка виникає на кінцях стержня. Дві котушки намотані на одне спільне осердя, при цьму їх індуктивості відповідно рівні 0, 4 гн та 1, 6гн, а опір другої котушки рівний 300 ом. Який струм буде протікати у другій котушці, якщо за 0, 001 с у першій котушці зникає струм. Оскільки індуктивність котушки залежить від кількості витків на одному метрі, тобто n, а також від площі поперечного котушки s і від довжини котушки l. Квадратна рамка з довжиною сторони 2 см розташована під кулом 30 0 до магнітного поля, з індукцією 0, 2 тл. Який заряд пройде через рамку, якщо її опір 2 ом і вимкнеться магнітне поле.
Де e 0 і h 0 – амплітудні значення відповідно напруженостей електричного і магнітного полів електромагнітної хвилі. – циклічна частота коливань; k – хвильове число. Коливальний контур складається з конденсатора ємність1, 11 нф і котушки, намотаної з мідного дроту діаметром d = 0, 25мм. Дловжина котушки l = 10 см. Згайти логарифмічний декркме7нт затухання коливань. і в тому числі коефіцієнт затучання, а також період коливань, який залежатиме від інших параметрів. Та якщо виконується умова. Тлоді просто наближено шукаємо. Звідси можна обчислити опір та довжину в’язі. Оптична різниця ходу двох променів, що поширюються у різних середовищах відповідно з показнивами заломлення n 1 і n 2. Де r – радіус сферичної поверхні лінзи. довжина світлових хвиль у проміжку між лінзою та скляною підставкою; m – номер світлого кільця ньютона. найменша різниця довжини хвиль двох сусідніх спектральних ліній. ), які можна роздільно спостерігати у спектрі, отриманому за допомогою даної гратки; n - загальна кількість щілин гратки; m - номер (порядок) дифракційного спектру.
Де i - інтенсивність світла, що пройшло через аналізатор; i 0 - інтенсивність світла, що падає на аналізатор. кут між головними площинами поляризатора і аналізатора. Де - енергія фотона, що падає на поверхню металу; - робота виходу електрона з металу; - максимальна кінетична енергія фотоелектронів. Де - мінімальна частота світла, при якій ще можливий фотоефект; - максимальна довжина хвилі світла, при якій ще можливий фотоефект; - по - стояла планка; - швидкість світла у вакуумі. енергія всіх фотонів, що падають на одиницю поверхні в одиницю часу (опроміненого); w - об ємна щільність енергії випромінювання. коефіцієнт відбиття. Де - довжина хвилі фотона, що зустрівся з вільним або слабо пов язаних електроном; - довжина хвилі фотона, розсіяного на кут. Після зіткнення з електроном; m0 - маса знаходиться у спокої електрона, знайти температуру абсолютно чорноного тіла та довжину хвилі, на яку припадає макксимум спектральгої якщо потужність випромінювання 68 квт з площі 0, 3 м 2. Де m - маса електрона. N - швидкість електрона на n - й стаціонарній орбіті; r n - радіус електрона на n - ій стаціонарній орбіті; n - головне квантове число; - стала планка. циклічна (колова) частота випромінювання; k i n – головні квантові числа стаціонарних станів, між якими відбувається перехід (kn). X y z – невизначеності координат x, y, z частинки. P x p y p z – невизначеності відповідних проекцій імпульсу частинки. E – невизначеність енергії частинки. T, - час (тривалість) життя частинки у стані з даним значенням енергії. Min – най менша довжина хвилі гальмівного рентгенівського випромінювання; u – різниця потенціалів між анодом (антикатодом) і катодом рентгенівської трубки. Де n 0 - кількість ядер в початковий момент часу; n - кількість ядер, які не розпалися на момент часу t. стала радіоактивного розпаду.
Де z - зарядове число; а – масове число; n – кількість нейтронів у ядрі; m p, m n - маси протона і нейтрона; m я i m a - маси ядра і атома ізотопу.
Де m x, m a, m y, m b – маси ядер та частинок в e k – кінетична енергія ядер та частинок. Два прямолінійних довгих провідники розташовані паралельно на відстані 20 см один від одного. Течуть у протилежних напрямках. Знайти величину і напрямок напруженості магнітного поля на відстані 20 см від кожного провідника. Обчислити напруженість магнітного поля створеного відрізком аб прямолінійного проводу зі струмом у точці с, яка розташована на перпендикулярі до середини цього відрізка на відстані 4 см від нього, сила струму в провіднику 40а, а відрізок аб видно з точки с під кутом 90. Розв’яжіть попередню задачу при умові, що струм у провіднику 60 а, провідник видно з точки с під кутом 120. Розташована на відстані. Два колових витки радіусом 5 см кожний, розташовані на відстані 6 см, паралельно один до одного. Сила струму у витках 6а. Знайти напруженість магнітного поля в центрі одного з витків, якщо. А)струми течуть в одному напрямку; б)струми течуть в протилежних напрямках. Обмотка котушки зроблена з дроту діаметром 0, 4 мм. Витки щільно прилягають один до одного. Знайти напруженість магнітного поля котушки при силі струму 5а. В магнітному полі в =0, 15 тл обертається стержень довжиною 2м. Вісь обертання проходить через один з кінців стержня паралельно до силових ліній магнітного поля. Знайти потік магнітної індукції, який перетинає цей стержень при повному оберті. Електрон прискорюється напругою 900в і вилітає в однорідне магнітне поле перпендикулярно до нього в=1, 2 мтл. А) радіус траєкторії електрона; 10. Електрон прискорений різницею потенціалів 600в рухається паралельно до прямолінійного провідника на відстані 2 мм від нього. Знайти силу, яка діятиме на електрон, якщо опустити у провідник струм 10а. Сила струму в контурі 4а. Яку роботу потрібно виконати, щоб повернути контур на 90. Відносно осі, що співпадає з діаметром контуру.
А) роботу з переміщенням провідника за 10 годин руху; 16. Обмотка котушки зроблена з дроту діаметром 0, 1 мм. Знайти напруженість магнітного поля котушки при силі струму 3а. В магнітному полі в =0, 25 тл обертається стержень довжиною 3м. Електрон прискорюється напругою 144в і вилітає в однорідне магнітне поле перпендикулярно до нього в=1, 19 мтл. А)радіус траєкторії електрона; б)період обертання його по колу; в)момент кількості руху електрона. Два прямолінійних довгих провідники розташовані паралельно на відстані 10 см один від одного. Знайти величину і напрямок напруженості магнітного поля на відстані 10 см від кожного провідника. Обчислити напруженість магнітного поля створеного відрізком аб прямолінійного проводу зі струмом у точці с, яка розташована на перпендикулярі до середини цього відрізка на відстані 5 см від нього, сила струму в провіднику 20а, а відрізок аб видно з точки с під кутом 60. Розв’яжіть попередню задачу при умові, що струм у провіднику 30 а, провідник видно з точки с під кутом 30. Розташована на відстані 6 см від провідника. Два колових витки радіусом 4 см кожний, розташовані на відстані 5 см, паралельно один до одного. Сила струму у витках 4а. А) струми течуть в одному напрямку; б) струми течуть в протилежних напрямках. Знайти магнітний потік що пронизує рамку.
В магнітному полі в =0, 05 тл обертається стержень довжиною 1м. Електрон прискорюється напругою 1000в і вилітає в однорідне магнітне поле перпендикулярно до нього в=1, 19 мтл. А) радіус траєкторії електрона; б)період обертання його по колу; в) момент кількості руху електрона. Електрон прискорений різницею потенціалів 300в рухається паралельно до прямолінійного провідника на відстані 4 мм від нього. Знайти силу, яка діятиме на електрон, якщо опустити у провідник струм 5а. Знайти заряд частинки, якщо відомо, що її енергія 12 кев. Коловий контур радіусом 2 см розташований в однорідному магнітному полі перпендикулярно до силових ліній з напруженістю магнітного поля. Сила струму в контурі 2а. А) роботу з переміщенням провідника за 10 годин руху; б)потужність затрачену на цей рух. Коловий контур радіусом 4 см розташований в однорідному магнітному полі перпендикулярно до силових ліній з напруженістю магнітного поля. Сила струму в контурі 8а. В однорідному магнітному полі в=0, 2 тл рухається провідник довжиною 20 см. Котушка діаметром 20 см має 1500 витків, перебуває у магнітному полі, знайти середнє значення е.
індукції в цій котушці, якщо за 0, 1с індукція магнітного поля зростає від 0 до 2 тл. Дротяний виток з площею 20см 2 перебуває в магнітному полі з в= 2 тл, перпендикулярно до поля. Чому дорівнює середнє значення е.
індукції, що виникає у витку при включенні поля з 0, 01с. Вісь обертання проходить через кінець стержня паралельно до силових ліній магнітного поля. індукції на кінцях стержня. Вісь обертання розташована в площині рамки і утворює кут 60. З напрямком силових ліній магнітного поля. Знайти максимальну е.
індукції в рамці що обертається. На соленоїд довжиною 25 см і площею поперечного перерізу 50см 2 одягнутий дротяний виток. Соленоїд має 320 витків та і=3а. Натягнутому на соленоїд витку, якщо струм в соленоїді виключається з 0, 001с. В однорідному магнітному полі з в=1, 1 тл обертається котушка з 500 витків. Вісь обертання котушки перпендикулярна до її осі і до напрямку магнітного поля. Період обертання котушки 0, 5с, а поперечний переріз 4см 2. Знайти максимальне значення е.
Знайти індуктивність котушки, що має 500 витків та довжину 50 см, поперечний переріз 9см 2, якщо в ній магнітне осердя з відносною магнітною проникністю 500. Обмотка соленоїда складається з n витків мідного дроту s=1 мм 2. Знайти індуктивність соленоїда, якщо його довжина 25 см і опір 0, 1 ом. Котушка довжиною 50 см, діаметром 5 см має 500 витків, і=2а. Знайти індуктивність котушки і магнітний потік в середині котушки. Знайти кількість витків дроту обмотки котушки в=1, 15 тл, діаметр котушки 5 см діаметр дроту 0, 8 мм. Соленоїд довжиною 50 см і s поп. =4 см 2 має індуктивність 5 10 - 7 гн. Дві котушки намотані на один спільний сердечник. індуктивність першої - 0, 5 гн, другої - 0. 8 гн; опір другої котушки 600 ом, який струм протече в другій котушці, якщо струм 0. 3 а, що проходить в першій котушці виключити за 0. Круговий контур радіусом 4 см поміщений в однорідному магнітному полі, індукція, якого 0. Площина контура перпендикулярна напрямку магнітного поля, опір контура 1 ом. Яка кількість електрики пройде через котушку при повороті її на 90. Котушка діаметром 10 см має 500 витків, перебуває у магнітному полі, знайти середнє значення е.
Дротяний виток з площею 10см 2 перебуває в магнітному полі з в=1 тл, перпендикулярно до поля. Вісь обертання розташована в площині рамки і утворює кут 30. На соленоїд довжиною 20 см і площею поперечного перерізу 30см 2 одягнутий дротяний виток. В однорідному магнітному полі з в=0, 1 тл обертається котушка з 200 витків. Період обертання котушки 0, 7с, а поперечний переріз 4см 2. Знайти індуктивність котушки, що має 400 витків та довжину 20 см, поперечний переріз 9см 2, якщо в ній магнітне осердя з відносною магнітною проникністю 400. Знайти індуктивність соленоїда, якщо його довжина 25 см і опір 0, 2 ом. Котушка довжиною 20 см, діаметром 3 см має 400 витків, і=2а. Знайти кількість витків дроту обмотки котушки в=1, 001 тл, діаметр котушки 4 см діаметр дроту 0, 6 мм. =2 см 2 має індуктивність 2 10 - 7 гн. індуктивність першої 0, 2 гн, другої - 0. 3 а, що проходить в першій котушці виключити за 0, 001с. 68 круговий контур радіусом 2 см поміщений в однорідному магнітному полі, індукція, якого 0. Котушка діаметром 40 см має 400 витків, перебуває у магнітному полі, знайти середнє значення е.
Дротяний виток з площею 50см 2 перебуває в магнітному полі з в=5 тл, перпендикулярно до поля. і відхилення точки від положення рівноваги в початковий момент часу 40 мм. Точка здійснює гармонічне коливання. Період коливання 5с амплітуда 40 мм. Початкова фаза дорівнює 0. Знайти швидкість точки в момент часу, коли відхилення точки від положення рівноваги дорівнює 25 мм. Початкова фаза гармонічного коливання дорівнює нулю. При відхиленні від положення рівноваги на відстань 2, 4 мм. Знайти амплітуду і період усього коливання. Амплітуда гармонічного коливання дорівнює 5 см, період 8с. Знайти максимальну швидкість коливань точки і її максимальне прискорення. Повна енергія тіла що створює гармонічні коливальні рухи дорівнює 3 10 - 5 дж, максимальна сила що діє на тіло дорівнює 1. Написати рівняння цього тіла. Якщо період коливань 1с і початкова фаза 60. Амплітуда гармонічних коливань матеріальної точки а=8см. Повна енергія коливань w=3 10 дж. При якому відхиленні від положення рівноваги на точку діє сила f=2, 25 10. Логарифмічний декремент затухання дорівнює 0, 1. Знайти в скільки разів зменшиться амплітуда коливання, за одне повне коливання. Чому дорівнює початкове затухання математичного маятника, якщо за одну хв, амплітуда коливання зменшиться в 4 рази. Яку індуктивність потрібно включити в коливальний контур щоб при ємності 4 мкф отримати частоту 1000 гц. Опором контура знехтувати. На який діапазон хвиль можна наставити коливальний контур, якщо його індуктивність 2 10 гн, а ємність може змінюватись від 0, 2 до 455 мкф. Опір контура дуже малий. Коливальний контур складається із конденсатора ємністю 2, 22 10 ф і котушки намотаної із мідного дроту діаметром 0, 5 мм. Довжина котушки 40 см. Знайти логарифмічний декремент затухання хвиль. Коливальний контур складається з індуктивності 10 гн, ємності 0, 405 мкф і опору 4 ом. Знайти у скільки разів зменшиться різниця потенціалів на обкладках конденсатора за час одного періоду.
і відхилення точки від положення рівноваги в початковий момент часу 20 мм. Період коливання 2 с амплітуда 25 мм. Знайти швидкість точки в момент часу, коли відхилення точки від положення рівноваги дорівнює 5 мм. Амплітуда гармонічного коливання дорівнює 5 см, період 6с. Повна енергія тіла що створює гармонічні коливальні рухи дорівнює 3 10 - 5 дж, максимальна сила що діє на тіло дорівнює 2. Якщо період коливань 2с і початкова фаза 30. Амплітуда гармонічних коливань матеріальної точки а=4см. Повна енергія коливань w=6 10 дж. Логарифмічний декремент затухання дорівнює 0, 8. Чому дорівнює початкове затухання математичного маятника, якщо за 2 хв. Амплітуда коливання зменшиться в два рази. Довжина маятника 1, 5 м. Яку індуктивність потрібно включити в коливальний контур щоб при ємності 28мкф отримати частоту 1070 гц. На який діапазон хвиль можна наставити коливальний контур, якщо його індуктивність 4 10 гн, а ємність може змінюватись від 0, 1 до 480 мкф. Коливальний контур складається із конденсатора ємністю 2, 22 10 ф і котушки намотаної із мідного дроту діаметром 0, 4 мм. Довжина котушки 10 см. Коливальний контур складається з індуктивності 10 гн, ємності 0, 4 мкф і опору 1 ом. і відхилення точки від положення рівноваги в початковий момент часу 25 мм. Період коливання 2с амплітуда 50 мм. Амплітуда гармонічного коливання дорівнює 5 см, період 4с. Якщо період коливань 2с і початкова фаза 60. Амплітуда гармонічних коливань матеріальної точки а=2см. Логарифмічний декремент затухання дорівнює 0, 2. Чому дорівнює початкове затухання математичного маятника, якщо за одну хв. Знайти довжину біжучої хвилі. Знайти зміщення від положення рівноваги точки, що розміщена на відстані l=. На мильну плівку з показником заломлення 1, 33 падає біле світло під кутом 45. При якій найменшій товщині плівки відбиті промені будуть жовтіти. Мильна плівка розташована вертикально і утворює клин. При спостереженні інтерференційних смуг у відбитому світлі. =5461а, побачимо, що відстань між п’ятьма смугами 2 см. Знайти кут клина, якщо світло падає перпендикулярно, а показник заломлення 1, 33. Знайти відстань між сусідніми синіми смугами. =4 10 - 5 см, якщо інтерференція в мильній плівці спостерігається у відбитому світлі, промені падають перпендикулярно до поверхні, а відстань між сусідніми червоними смугами. На скляний клин падає перпендикулярно нормальне світло, довжина 0, 582 мкм, а кут клина 20. Яка кількість інтерференційних смуг припадає на одиницю довжини цього клина, якщо показник заломлення скла 1, 5. Кільця ньютона у білому світлі, що падає нормально спостерігають після його проходження через установку, при цьому радіус кривизни лінзи 5м. Знайти один радіус четвертого синього кільця. =0, 4 мкм і другий радіус третього червоного кільця. У просторі для спостереження кілець ньютона простір між лінзою і скляною пластиною, заповненою рідиною, показник заломлення якої потрібно знайти. Радіус третього світлового кільця у світлі, що пройшло 3, 65 мм, а радіус кривизни лінзи 10м. Довжина світлової хвилі 5890а. Знайти радіус перших 5 зон френеля, якщо відстань до джерела світла від хвиль поверхні 1м і від неї до точки спостереження також 1м. На мильну плівку, показник заломлення якої n = 1, 33, падає біле світло під кутом. = 45 0 до поверхні плівки. В результаті інтерференції максимально підсиленим буде відбите світло з довжиною хвилі. Визначити мінімальну товщину плівки d min. Пучок монохроматичного світла з довжиною хвилі. = 0, 6 мкм падає під кутом. = 30 0 на мильну плівку з показником заломлення n = 1, 3, що знаходиться у повітрі. При якій найменшій товщині d плівки відбиті світлові хвилі будуть максимально послаблені інтерференцією. На прозору пластинку з показником заломлення n = 1, 45 падає монохроматичне світло з довжиною хвилі. В яких межах може змінюватись товщина пластинки, щоб можна було спостерігати максимум m = 12 порядку для відбитих променів. На плоскопаралельну плівку з показником заломлення n = 1, 25 нормально падає паралельний пучок білого світла. При якій найменшій товщині плівка найбільш прозора одночасно для світла з довжинами хвиль. Монохроматичне світло з довжиною хвилі. = 0, 6 мкм падає нормально на скляний клин із кутом при вершині. Показник заломлення скла n = 1, 5. Визначити в інтерференційній картині відстань. Між двома сусідніми мінімумами. На скляний клин нормально падає монохроматичне світло. Кут між поверхнями клина. Відстань між двома сусідніми інтерференційними максимумами у відбитому світлі. Визначити довжину світлової хвилі. Мильна плівка, показник заломлення якої n = 1, 3, розміщена вертикально і утворює клин внаслідок стікання рідини. На поверхню клина нормально падає монохроматичне світло з довжиною хвилі. = 20 мм спостерігаються п’ять інтерференційних максимумів у відбитому світлі. Плоскоопукла лінза, радіус кривини якої r = 3 м, випуклою стороною лежить на скляній пластинці (пристрій ньютона). Пристрій освітлюється монохроматичним світлом з довжиною хвилі. = 0, 6 мкм, яке падає нормально. Визначити у відбитому світлі радіуси другого світлого і п’ятого темного кілець. Радіус кривини лінзи у пристрої для спостереження кілець ньютона r = 4 м. Відстань між п’ятим і двадцять п’ятим світлими кільцями у відбитому світлі. Визначити довжину хвилі. Монохроматичного світла, яке падає нормально на пристрій. Пристрій для отримання кілець ньютона освітлюється монохроматичним світлом, яке падає нормально до плоскої поверхні лінзи. Радіус кривини лінзи r = 1, 5 м. Визначити порядкові номери кілець і довжину хвилі. На дифракційну гратку з періодом d = 10 мкм падає нормально монохроматична світлова хвиля. На екрані, що віддалений від гратки на l = 1, 5 м, відстань між спектрами другого і третього порядків. Визначити довжину хвилі падаючого світла. На дифракційну гратку з періодом d = 2, 5 мкм падає нормально світло з довжиною хвилі. За граткою розміщена збирна лінза з фокусною відстанню f = 0, 6 м. На екрані між спектром третього порядку і центральним максимумом. На дифракційну гратку нормально падає пучок світла від розрядної трубки. В напрямку кута дифракції. = 30 0 співпадають максимуми хвиль довжиною. Визначити період d гратки. На дифракційну гратку, що містить n = 500 штрихів на 1 мм, падає нормально монохроматичне світло з довжиною хвилі. Визначити загальне число дифракційних максимумів, які дає ця гратка. Визначити синус кута. Дифракції, що відповідає останньому максимуму.
На дифракційну гратку з періодом d = 15 мкм під кутом. = 30 0 падає монохроматичне світло з довжиною хвилі. Максимум якого порядку буде спостерігатись на екрані при куті дифракції. На дифракційну гратку з періодом d = 10 мкм і шириною прозорої частини. = 2, 5 мкм падає нормально монохроматичне світло з довжиною хвилі. Скільки максимумів не буде спостерігатись в спектрі по одну сторону від нульового максимуму для кута. = 30 0 внаслідок впливу головних мінімумів. Дифракційна гратка шириною. = 0, 02 м розділяє у другому порядку дві спектральні лінії довжинами. Визначити період цієї гратки. Період дифракційної гратки шириною. = 0, 025 м дорівнює d = 10 мкм. Визначити різницю довжин хвиль, що розділяються цією граткою для світла з довжиною хвилі. = 0, 55 мкм в спектрі першого порядку.
Граничний кут повного внутрішнього відбивання пучка світла на межі рідини з повітрям. Гр = 45 0 визначити кут брюстера. B для падіння променя з повітря на поверхню цієї рідини. Промінь світла, що поширюється у повітрі, утворює з поверхнею рідини кут. Відбитий промінь максимально поляризований. Відбитий від поверхні скла світловий промінь є повністю поляризований. Кут заломлення при цьому в склі. Визначити показник заломлення скла. Пучок природного світла падає на скляну пластинку з показником заломлення n= 1, 73. Відбитий від скла пучок світла повністю поляризований. Визначити кут заломлення променя світла. інтенсивність природного світла, що пройшло через поляризатор і аналізатор, зменшується в n = 4 рази. Між головними площинами поляризатора і аналізатора. Поглинанням світла знехтувати. Кут між головними площинами поляризатора і аналізатора. У скільки разів зменшиться інтенсивність світла, яке виходить з аналізатора, якщо кут збільшиться. Знайти температуру печі, якщо відомо, що з отвору в ній розміром 6, 1см 2 випромінюється за 1с 35 дж. Отвір вважати абсолютно чорним тілом. Яку кількість енергії випромінює сонце за 1 хв. Якщо його повна температура 5800к і воно найближче до абсолютно чорного тіла. Яку кількість енергії випромінює 1см 2 свинцю, який твердне за 1с. (температура твердіння, кристалізації 327 0 с). Відношення енергетичних світимостей поверхонь свинцю і абсолютно чорного тіла дорівнює 0, 6. Знайти яка кількість енергії випромінюється з 1см 2 абсолютно - чорного тіла за 1с, якщо відомо, що густина енергії світимості припадає на довжину.
Потужність випромінювання абсолютно чорного тіла 10квт. Знайти площу повного тіла, якщо максимум спектральної густини його енергетичної світимості припадає на довжину хвилі 7 10 - 5 см. Зачорнена кулька вистигає від температури 27 0 с до температури 20 0 с. На скільки зміниться довжина хвилі що відповідає максимуму спектральної густини його енергетичної світимості. Знайти червону межу фотоефекту для літію, натрію, калію, цезію. Робота виходу літій =2, 4 ев, натрій =2, 3 ев, калій = 2 ев, цезій = 1, 9 ев. Червона границя фотоефекту для деякого металу 2750. Знайти мінімальне значення енергетичного протона, що викликає фотоефект. Червона границя фотоефекту 2750. Знайти роботу виходу електрона з цьго металу, червона границя для деякого металу 27502. Рентгенівські фотони з довжиною хвилі 0, 708. Зазнають комптонівського розсіювання. Рентгенівські протони з довжиною хвилі 0, 2. Зазнають комптонівського розсіювання під кутом 90 0. Знайти зміну довжини променів при розсіюванні. Визначити радіуси r n трьох перших борівських електронних орбіт в атомі водню і швидкості v n електронів на них. Визначити кінетичну е к, потенціальну е п і повну е 1 енергію електрона на першій борівській орбіті атома водню. Атом водню випромінює фотон з довжиною хвилі. Визначити, на скільки при цьому змінилась кінетична енергія електрона. Max довжини хвиль спектральних ліній водню у видимій області спектру.
При переході електрона на рівень з головним квантовим числом n = 2 радіус орбіти електрона в атомі водню змінився у 9 разів. Світла, що випромінюється атомом водню. Атом водню, що перебуває у збудженому стані, може, повертаючись в основний стан, випромінити n = 6 ліній. Визначити номер n збудженого стану.
Збуджений атом водню при переході в основний стан випустив послідовно два кванти світла з довжинами хвиль. Визначити енергію е n початкового стану атома і відповідне йому квантове число n. Двом лініям серії бальмера атома водню відповідають довжини хвиль. Визначити, якій серії належить спектральна лінія, хвильове число. Якої дорівнює різниці хвильових чисел цих ліній. В однорідному магнітному полі з індукцією в = 4, 0 мтл рухається електрон по колу радіусом r = 0, 8 см. Визначити довжину хвилі де бройля. Молекула азоту рухається із середньою квадратичною швидкістю при температурі т = 350 к. На вузьку щілину шириною а = 2, 0 мкм напрямлено паралельний пучок електронів, які мають швидкість v = 3, 6. Враховуючи хвильові властивості електронів, визначити відстань між двома максимумами інтенсивності першого порядку в дифракційній картині на екрані, який віддалений на l = 0, 2 м від щілини. Пучок електронів падає на площину під кутом ковзання. = 30 0, відбиті електрони спостерігаються під кутом, що дорівнює куту падіння. Стала кристалічної гратки d = 0, 24 нм. Визначити значення першої прискорюючої різниці потенціалів u, при якій спостерігається максимальне відбивання. Знайти невизначеність. X координати електрона. Електрон знаходиться в одномірній прямокутній нескінченно глибокій потенціальній ямі. Знайти відношення різниці сусідніх енергетичних рівнів. Е n до енергії електрона е n у таких випадках. із протонів і нейтронів утворюються ядра гелію 2 не 4 загальною масою m =0, 002 кг. Визначити енергію е в кіловат - годинах, яка виділяється при цьому.
Ядро нейтрального атома складається із трьох протонів і двох нейтронів. Енергія зв’язку ядра е зв = 26, 3 мев. Визначити масу m a цього атома. Визначити, яку найменшу енергію необхідно затратити, щоб відірвати один протон від ядра азоту 7 n 14. Визначити найменшу енергію, яку необхідно затратити для поділу ядра вуглецю 6 с 12 на три однакові частини. Енергія зв’язку ядра фтору 9 f 19 е зв1 = 147, 8 мев, а ядра кисню 8 о 18. Визначити, яку найменшу енергію е треба затратити, щоб відірвати один протон від ядра фтору.
При визначенні періоду піврозпаду т радіоактивного ізотопа використано лічильник імпульсів. T = 1 хв від початку спостереження було нараховано. N 1 = 375 імпульсів, а в момент часу t = 60 хв відповідно. Визначити період піврозпаду т ізотопа. Радіоактивний ізотоп радію 88 ra 225 зазнає чотири. Визначити для кінцевого ядра зарядове число z і масове число а. Ядро урану 92 u 233 зазнає шість. Ядро талію 81 tl 210 перетворюється в ядро свинцю 82 pb 206. частинок випускається при такому перетворенні. Львів, «львівська політехніка, 2. “загальні основи фізики” книга 1 і 2. Яку валентність проявляють. 1) сульфур у сполуці so 3; 2) купрум у сполуці сu 2 o; 3) карбон у сполуці co 2; 4) ферум у сполуці feo; 5) фосфор у сполуці p 2 o 5. Яка валентність нітрогену, фосфору, хлору, силіцію і сульфуру у сполуках, що мають формули. Визначити валентність елемента, що сполучений з гідрогеном або оксисеном, і записати її над символом елемента. Складіть формули речовин, які містять такі елементи. 1) алюміній й оксиген; 2) кальцій й хлор (i); 3) карбон (iv) й гідроген; 4) нітроген (iii) й оксиген; 5) цинк й бром (i); 6) аюміній й хлор (i); 7) фосфор (v) й оксиген; магній і нітроген (iii); 9) калій і сульфур (ii); 10) фосфор (iii) й оксиген. Обчисліть масові частки. 1) сульфуру в речовині na 2 so 4; 2) алюмінію в речовині al 2 s 3; 3) гідрогену в речовині h 2 s; 4) оксигену в речовині so 2; 32. Обчисліть масові частки всіх хімічних елементів у речовинах, формули яких складаються з. 1) нітрогену (i) й оксигену; 2) силіцію й оксигену; 41. Речовина а складається з двох хімічних елементів. Формульна маса а дорівнює 78, а масова частка карбону в ній дорівнює 92, 31%. Виведіть формулу речовини а. Правило добирання коефіцієнтів у рівняннях хімічних реакцій, якщо один елемент міститься в двох або кількох сполуках (у парному та непарному стані). Столова ложка вміщує 18 г води. У склянку налили три столові ложки води. Обчислити кількість молекул води, що містяться в склянці. Де і у скільки разів більше атомів. А) у вуглеці або магнії масою 1 г; б) в магнії масою 3 г або в кисні масою 2 г; в) у вуглеці масою 6 г або в сірці масою 8 г. А) у 3 г води або в 4 г co 2; б) у 0, 5 г н 2 або у 8 г so 2; в) у 2 г со або у 2 г n 2; г) у 3, 2 г кисню або 2, 8 n 2. У якій кількості нітратної кислоти hno 3 міститься стільки молекул, скільки їх у 7, 04 г ортофосфатної кислоти h 3 po 4. А) скільки моль становить 49 г сульфатної кислоти h 2 so 4; б) скільки моль становить 1, 8 г води н 2 о; в) масу 11, 2 л водню н 2; г) об’єм 32 г сірчистого газу so 2; г ’) об’єм 8 г кисню о 2; д) об’єм 12х10 23 молекул хлору cl 2. За хімічним рівнянням запишіть кількісне співвідношення між речовиною, що задана за умовою, і шуканою речовиною. Кількісне співвідношення визначають за коефіцієнтами, що записані перед формулами відповідних речовин у хімічному рівнянні. Скільки грамів солі утвориться в результаті пропускання 20 мл сульфур (iv) оксиду крізь розчин натрій гідроксиду.
Скільки грамів фосфор (v) оксиду та кальцій оксиду потрібно відважити, щоб при їх взаємодії утворилось 9, 9 г кальцій метафосфату ca(po 3) 2. Обчисліть масу осаду, що утвориться внаслідок пропускання 16 мл вуглекислого газу крізь розчин кальцій гідроксиду.
Яку масу ферум (iii) оксиду можна зняти з поверхні металу, якщо взяти для очищення розчин хлоридної кислоти, в якому міститься 30 моль hcl. Скільки грамів осаду утвориться при дії розчину хлоридної кислоти на розчин арґентум нітрату, в якому міститься 1, 7 г agno 3. Яка маса барій сульфату випаде в осад, якщо до розчину натрій сульфату долили розчин барій хлориду, в якому міститься 10, 4 г bacl 2. Який об’єм вуглекислого газу виділиться, якщо обробити хлоридною кислотою розчин натрій карбонату, в якому міститься 10, 6 г na 2 co 3. Вищій оксид хімічного елемента iv групи має формульну масу 44. Назвіть хімічний елемент, складіть формулу гідроксиду.
Вищій оксид хімічного елемента iv групи має формульну масу 60. Назвіть хімічний елемент, складіть формулу оксиду та відповідної кислоти. Вищій оксид хімічного елемента v групи має формульну масу 142. Вищій оксид хімічного елемента v групи має формульну масу 108. Назвіть елемент за такими даними. Знаходиться в v групі, масова частка елемента у сполуці з гідрогеном дорівнює 91, 18%. Знаходиться в vi групі, масова частка елемента оксигену у вищому оксиді дорівнює 27, 27%. Елемент vi групи утворює летку сполуку з гідрогеном, відносна густина якої за повітрям дорівнює 7, 27. 9 г тривалентного металу прореагували з хлоридною кислотою і при цьому виділилось 11, 2 л водню (н. При взаємодії 1, 7 г оксиду тривалентного металу з розчином сульфатної кислоти утворилось 5, 7 г солі. Масова частка магній сульфату в розчині – 20%. Скільки грамів натрій карбонату потрібно взяти для приготування 5 л розчину з масовою часткою солі 13%. До розчину калій хлориду масою 200 г, у якому масова частка kcl – 20%, додали розчин цієї ж солі масою 300 г, у якому масова частка kcl – 15%. Яка масова частка речовини у добутому розчині. До 200 г розчину нітратної кислоти додали 200 г 35% - вого розчину цієї ж кислоти. 150 г 30% - вого розчину барій хлориду змішали з 50 г 10% - вого розчину цієї ж солі. Обчисліть масову частку розчиненої речовини у новоутвореному.
До розчину арґентум нітрату масою 80 г з масовою часткою солі 10% додали 170 г розчину цієї ж солі з масовою часткою 20%. Яка масова частка речовини в добутому розчині. Визначити масову частку сульфатної кислоти в добутому розчині. Розчинність амоніаку у воді зазвичай дорівнює 700 л в одному літрі води, обчисліть масову частку амоніаку в такому розчині. Вода об’ємом 1 л поглинула бромоводень об’ємом 112 л (н. Визначте масову частку розчиненої речовини у розчині. Мідний купорос масою 25 г розчинили у воді масою 175 г. Визначити масову частку купрум (ii) сульфату в добутому розчині. Скільки грамів залізного купоросу і води необхідно для приготування 400 г розчину з масовою часткою ферум (ii) сульфату 7%. Визначте масову частку купрум (ii) сульфату у розчині, одержаному при розчиненні 25 г мідного купоросу в 375 г води. Визначте масу води, в якій слід розчинити 25 г мідного купоросу для одержання розчину купрум (ii) сульфату з масовою часткою розчиненої речовини 4%. Обчисліть маси розчинів з масовою часткою калій гідроксиду 10% та 50%, необхідні для приготування 800 г розчину з масовою часткою розчиненої речовини 25%. Обчисліть маси розчинів з масовою часткою барій хлориду 10% та 50%, необхідні для приготування 800 г розчину з масовою часткою розчиненої речовини 20%. Обчисліть маси розчинів з масовими частками речовини 10% та 30%, необхідні для приготування 300 г розчину з масовою часткою розчиненої речовини 15%. Обчисліть маси розчинів з масовою часткою хлороводню 35% та 10%, необхідні для приготування 200 г розчину з масовою часткою розчиненої речовини 20%. За термохімічним рівнянням. So 2; h = - 297 кдж обчисліть, скільки теплоти виділиться під час згоряння сірки масою 64 г. Термохімічне рівняння реакції горіння фосфору.
P 2 o 5; h = - 1010 кдж. Скільки теплоти виділиться при згорянні 6, 2 г фосфору.
Термохімічне рівняння реакції розкладання вапняку.
Скільки теплоти витрачається на розкладання 200 кг кальцій карбонату.
Hcl; h = - 184 кдж обчисліть, скільки теплоти виділиться, якщо в реакцію вступає водень об’ємом 5, 6 л (н. ) витрачається на згоряння вугілля, якщо при цьому виділилось 505 кдж. Термохімічне рівняння. Co 2; h = - 402 кдж. Термохімічне рівняння горіння метану.
Який об’єм карбон (iv) оксиду утворюється, якщо при цьому виділилось 1046, 7 кдж. Для зварювання рейок за методом алюмотермії використовують суміш алюмінію та fe 3 o 4. Складіть термохімічне рівняння, якщо під час утворення 0, 5 кг заліза виділилось 3170 кдж теплоти. Змішали хлор об’ємом 5 м 3 і водень об’ємом 5, 3 м 3 (н. Обчисліть об’єм хлороводню, що утворився. Підірвали суміш газів, що складається з водню об’ємом 4 м 3 та кисню об’ємом 4, 4 м 3. Який газ залишився після реакції. Задачі на знаходження молекулярної формули органічної речовини знаходження формули сполуки за масовими частками елементів. Прочитайте задачу і складіть її стислу умову.
Обчисліть молярну масу органічної сполуки за формулою відносної густини газів. Обчисліть кількість атомів елементів у складі органічної сполуки за формулою масової частки хімічного елемента у складній речовині. Вкажіть молекулярну формулу органічної речовини. Якщо за умовою задачі відсутні відомості, за якими можливо обчислити молярну масу органічної речовини, то в такому випадку визначають емпіричну формулу речовини. Задачі такого типу розв’язують за іншим алгоритмом. Обчисліть маси елементів, які входять до складу органічної сполуки визначте молярні маси елементів, що входять до складу органічної сполуки. Обчисліть кількості елементів у складі органічної сполуки. Запишіть кількісне співвідношення елементів, що входять до складу органічної сполуки, і вкажіть її емпіричну формулу.
Масова частка карбону та гідрогену в органічній сполуці відповідно дорівнюють 84, 51 та 15, 49%. Відносна густина речовини за киснем дорівнює 4, 44. Вивести молекулярну формулу речовини. Аналіз деякої газуватої органічної речовини показав, що масова частка карбону в ній дорівнює 81, 81%, а гідрогену 18, 19%. Відносна густина цієї речовини за воднем дорівнює 22. Аналіз деякої органічної речовини показав, що масова частка карбону в ній дорівнює 24, 34%, гідрогену 4, 04%, хлору 71, 71. Відносна густина цієї речовини за воднем дорівнює 49, 5. Масові частки карбону та гідрогену у циклоалкані відповідно дорівнюють 85, 7 та 14, 3%. Відносна густина цієї речовини за воднем дорівнює 35. Хлолрпохідне насиченого вуглеводню має відносну густину за повітрям 8, 16. Масові частки карбону та хлору відповідно дорівнюють 10, 1% та 89, 9%. Встановіть формулу органічної сполуки, що містить атоми карбону, гідрогену й оксигену, масові частки яких відповідно становлять 40, 6, 66 і 53, 34% прочитайте задачу і складіть її стислу умову.
Запищіть схему хімічної реакції, що відбувається. Обчисліть кількість вуглекислого газу, що виділився внаслідок реакції. Обчисліть кількість та масу карбону, що входить до складу органічної сполуки, за кількісним співвідношенням вуглекислого газу й карбону.
Обчисліть кількість води, що утворилась унаслідок реакції. Обчисліть кількість та масу гідрогену, що входить до складу органічної сполуки, за кількісним співвідношенням води та гідрогену.
Визначте наявність оксигену у складі органічної сполуки. Якщо m(o) > 0, то в складі органічної сполуки містяться атоми оксигену.
Якщо m(o) = 0, то в складі органічної сполуки атоми оксисену відсутні (у цьому випадку дія 9 не виконується). Обчисліть кількість оксигену, що входить до складу органічної сполуки. Запишіть кількісне співвідношення елементів, що входять до складу органічної речовини. Вкажіть емпіричну формулу органічної сполуки та обчисліть за цією формулою молярну масу.
Встановіть молекулярну формулу органічної речовини. Для цього порівняйте значення молярної маси органічної сполуки й емпіричної формули та визначте, у скільки разів потрібно збільшити індекси емпіричної формули. Унаслідок спалювання органічної речовини масою 4, 8 г утворюється вуглекислий газ масою 6, 6 г і вода масою 5, 4 г. Відносна густина органічної речовини за воднем – 16. Під час згоряння речовини масою 2, 3 г утворився со 2 масою 4, 4 г та н 2 о масою 2, 7 г. Відносна густина пари цієї речовини за повітрям – 1, 59. Яка формула речовини. Під час згоряння речовини масою 4, 2 г утворився со 2 масою 13, 2 г та н 2 о масою 5, 4 г. Відносна густина пари цієї речовини за повітрям –2, 9. Під час згоряння речовини масою 5, 4 г утворився со 2 масою 8, 8 г, азот масою 2, 8 г, вода масою 1, 8 г. Відносна молекулярна маса цієї речовини дорівнює 27. Під час згоряння речовини масою 4, 8 г утворився со 2 масою 6, 6 г та н 2 о масою 5, 4 г. Відносна густина пари цієї речовини за воднем –16. Унаслідок спалювання вуглеводню масою 8, 8 г утворилось 26, 4 г карбон (iv) оксиду, густина речовини за. После удара в момент времени шайба начала скользить вверх по гладкой наклонной плоскости с начальной скоростью, как показано на рисунке.
Графики а и б отображают изменение с течением времени физических величин, характеризующих движение шайбы. Установите соответствие между графиками и физическими величинами, изменение которых со временем эти графики … искусственный спутник обращается вокруг земли по вытянутой эллиптической орбите.
Решения задач егэ по физике.
Искусственный спутник обращается вокруг земли по вытянутой эллиптической орбите.
В некоторый момент времени спутник проходит положение максимального удаления от земли. Из приведенного ниже списка выберите два правильных утверждения. 1) сила притяжения спутника к земле в этом положении минимальна. 2) потенциальная энергия спутника в этом положении минимальна. 3) ускорение … отношение массы трактора к массе легкового автомобиля равно 8. Каково отношение их скоростей. Отношение массы трактора к массе легкового автомобиля. Каково отношение их скоростей, если отношение импульса трактора к импульсу легкового автомобиля равно 2. Импульс тела определяется произведением массы тела на его скорость, значит, для трактора и легкового автомобиля справедливо. Таким образом, искомое отношение скоростей равно ответ. … по графику зависимости проекции скорости тела их от времени t установите путь тела за время t. Тело движется вдоль оси. По графику зависимости проекции скорости тела их от времени установите путь тела за время от с до. Затем развернулось и 2 секунды двигалось в … тело переместилось из точки с координатами x1, y1 в точку с координатами x2, y2. Решение задач егэ по физике.
Выберите верные утверждения. Автобус можно считать материальной точкой, когда 1) он обгоняет другой автобус, 2) он курсирует между остановками по прямолинейной траектории, 3) он стоит на остановке, 4) он движется вокруг города по окружной дороге.
Материальная точка — тело, размерами которого в данной задаче можно пренебречь. При перемещении … тележку массой м, на которой лежит груз массой m, тянут с силой f. Найти ускорения тележки и груза. Тележку массой = 20, 0 кг, на которой лежит груз массой = 10, 0 кг, тянут с силой, направленной горизонтально (рис. Коэффициент трения между грузом и тележкой. Сборники задач для подготовки к зно. Среди тестов внешнего независимого оценивания в некоторых учебных предметах значительное место занимает решение задач разного характера. Подобные задания – не из лёгких. Купить со скидкой такие пособия по биологии, математике, физике и химии вы сможете в нашем интернет - магазине учебной литературы books 4 zno. Сборники заданий и задач по биологии. Без решения задач, использования формул сдача экзамена по биологии кажется простой. Тесты не пугают, да и открытое задание исследовательского характера также несложно написать. Но некоторые вопросы типичных тестовых тетрадей загоняют абитуриентов в тупик. В них сосредоточены практические упражнения по данной учебной дисциплине и предоставлены ответы с целью облегчения рабочего контроля. Востребованы среди покупателей сборники задач по биологии, выпущенные такими авторами и издательствами украины. Приобретение пособия избавит школьника от проблем поиска задач в разных учебниках и поможет комплексно подготовиться к решению этого вопроса. Сборники задач по химии. Химия – интересная и необходимая для жизни наука. По набору предоставляющихся знаний она больше похожа на биологию, чем на математику.
Так почему же при сдаче вступительного тестирования в биологический вуз нужно решать задачи. Это риторический вопрос. Лучше не задавать его, а искать удобные пути решения. Практические задания встречаются часто и будут использоваться в период обучения в высшем учебном заведении. Ко встрече с ними на независимом оценивании надо быть готовыми. Основательную помощь по программным темам курса предлагают следующие авторы сборников задач по химии для школьников и абитуриентов. Математика в сборниках задач. Этот учебный предмет как будто призван природой для решения задач и других видов заданий. Выражений, уравнений. Учащиеся привыкли к письменным заданиям по математике с 1 класса. Тесты зно охватывают материал 5–6 классов, все школьные параллели алгебры и геометрии. Каждое пособие качественно подготовит старшеклассника по своим разделам программы. И не стоит надеяться, что попадётся не весь материал, ведь типичные тестовые тетради предлагают задачи и другие практические задания вразброс, чтобы проверить общую подготовленность абитуриента. Они есть в продаже для указанных далее предметов. В сумме это много книг, но они охватывают три предмета средней и старшей школы и задания вступительных экзаменов. Если нужна помощь только по одной дисциплине, тогда будет легче.
Физика и сборники задач. Физика принадлежит к точным и в некоторой степени похожа на математику.
Задачи в ней воспринимаются как обычное явление, да и формул здесь много. Представляем группы авторов. Чтобы подготовиться по определённым разделам, нужно знать, в какой параллели изучались искомые темы. Но лучше решить последовательно, потому что материал всё равно понадобится в университете, если не попадётся на вно. Где выгодно покупать учебную литературу.
В сообщении названа литература, одобренная мону, проверенная годами использования и спросом покупателей. Наши товары отправляются в города и сёла украины указанными клиентом видами доставки. Скидки получают оптовые покупатели, учителя и зарегистрированные на сайте посетители – со второго обращения. Бесплатно отправляются посылки с товаром на минимальную сумму 700 гривен со скидкой. Пренебрегая трением между тележкой и опорой, найти ускорения тележки и груза, а также силу трения между грузом и тележкой в ….
Коментарі
Дописати коментар